Za sebe musím říct, že se současná generace opravdu povedla. Pořád je to ten správný Mustang, přitom posouvá kvalitu a hlavně techniku zas o kus dál kupředu.
Po x-tý krát: Mustang nie je konkurent pre 911ku, pony cars sú úplne iná liga, iné zameranie, iná filozofia. A v neposlednom rade úúúúúplne iná cenová kategória. ;-)
najviac vykrikuju ti, ktori o mustangu aj tak nic nevedia
nechapem ako sa mozu niektori ludia ohanat tym, ze uz to nie je stary dobry mustang >:D si asi pamataju tak akurat tu doterajsiu generaciu pred a po facelifte. inak poznaju akurat tak vytunovane mustangy z filmov a z internetu... original mustang nevyzeral (okrem shelby verzii) nejako extra agresivne a ani to nebol pravy muscle car.
Ano, u Mustangu, nebo třeba Viperu, považuji humpoláckou jednoduchost za klad, to auto je svéráz, je to (vlastně byl) naštvanej vidlák s vidlema v prackách, rozhodnutej ti je vrazit do zadku a dává (dával) to najevo.
Posouvat ho směrem k těm BMW - přeneseně ho převlékat z montérek do obleku - mi nepřijde jako šťastný nápad, kór když technika zůstane humpolácká a zpracování aspoň na první pohled taky. Evos je tedy podle mně Mustangovsky úplně mimo.
Re: STARÁ GARDA - Další SPALOVACÍ POPELNICE MEGAŽROUT :)
Já bych řekl, že design svůj účel plní dokonale. Vypadá silácky a nabušeně, zachovává i některé retro prvky. Že bude pouze přešlapovat na místě, to se očekávat nedalo...Takže ač jsem k tomu v posledních letech opravdu mnoho důvodů neměl, designéry Fordu musím pochválit. :yes:
Tak nakoniec ešte bude z humpoláckej jednoduchosti klad. >:D
Ja som sa už vyjadril, že najviac by mi sedelo, keby sa Mustang vybral smerom, akým išla štúdia Evos: [odkaz]
Ale aj toto považujem za posun oproti predošlej generácii, síce len taký nemecký, evolučný, ale predsa.
Já z toho mám pocit, že se historie začíná opakovat. Z nabušeného a naštvaného muscle car se postupem času stane autíčko pro slečinky, rozplizlé, bez nápadu, bez jakékoliv osobnosti, které bude žít jen ze jména Mustang. Tohle je takový první krok...no co, třeba se za 40 let zase dočkáme toho, že mustang bude za Mustang.
Re: najviac vykrikuju ti, ktori o mustangu aj tak nic nevedi
Nie je to blbosť. Pojem "muscle car" vznikal s tým ako sa do full size sedanov a kupe začali montovať výkonné motory ako Thunderbold, Hemi alebo 7-litrové V8 GM.
Mustang zakladal kategóriu Pony-cars a jej filozófii zostal verný minimálne do práve odchádzajúcej generácie.
Re: najviac vykrikuju ti, ktori o mustangu aj tak nic nevedi
To sa kazdy moze vyjadrovat len k autam z doby, v ktorej zil ? >:D Okrem toho, by mi bolo na Slovensku prd platne aj keby som mal 100 rokov, lebo by som tu aj tak az do 90-tych rokov o nejakom mustangu ani nechyroval...
Re: najviac vykrikuju ti, ktori o mustangu aj tak nic nevedi
Presne tak: [odkaz]
Ale tento prístup kritikov sa notoricky opakuje: najskôr Mustang posunú niekam, kam vôbec nepatrí (agresívny muscle car, konkurent 911) a potom kritizujú, že tieto nereálne predstavy nespĺňa.
Přesně, na živo je to auto masakr...ta červená ještě není tak skvělá, ale šedý kabrio a k tomu ten krásný zvuk V8 ... už se na něj v 2015 těším :))))))
Souhlasím s Tymkoo a i celým článkem. Mě se teda hodně líbí a naživo 100% vypada jěště mnohem líp než na fotce. Myslím že splnil vše co by mustang měl mít....podle mě vypadá dost agresivně, dost mohutně, je stále hned evidentní že se jedná o mustang. Motory budou super, jízdní vlastnosti se určitě posunuly k lepšímu a stějně tak i úroveň interiéru bude určitě více než dostatečná také pro zhýčkaný evropany.
Myslím, že to splnilo vše co mělo a je to moderní muscle car pro kazdodenní využití.
Taky nikdo nemůže porovnávat dnešní muscle car s původníma který jezdili pred desítkami let ... vývoj a požadavky doby nutí snad auta měnit.
Re: STARÁ GARDA - Další SPALOVACÍ POPELNICE MEGAŽROUT :)
Mustang jednak nikdy nebol konkurenciou pre ozajstné muscle cars, jednak nikdy nevyzeral tak dravo, ako táto najnovšia generácia. Alebo chceš povedať, že predošlé generácie vyzerali ostrejšie? [odkaz]
[odkaz]
Pozri sa na ten nádherný profil: to je dokonalé veľké kupé: [odkaz]
Ak podľa Teba takto vyzerá autíčko pre slečinky, potom musíš presne to isté povedať aj o tomto: [odkaz]
lebo je to to isté. :-!
Ale ano, dobry je, ta predna maska s tym rozmernym grilom mi sice az tak nesedi, ale ako celok je to fajn...
A hlavne Mustang asi konecne zatopi konkurencii aj v jazdnych vlastnostiach, nebude to uz len o silnom motore a neohrabanom a odskakujcom podvozku, na zadnej naprave som videl Multilink a kasna vyzera byt pekne tuha, sparovanie je na urovni...
tuha kasna + vyspele napravy + V8 ? To bude bašta >:D
To si nemyslím, autíčkem pro slečinky bych ho nenazýval, ale zatímco jakási elegantní uhlazenost k BMW patří, tak k Mustangu patřila taková humpolácká jednoduchost (tvarová i materiálová) - a ta je se současnými tvary dost potlačena.
No, zadní část auta je skoro stejná a k přední části? Spíš Infiniti než Ford :no: Lidi si ho budou kupovat jen proto že je to Mustang. jesli to takhjle pujde dál, tak i značka Mustang ztratí svoji hodnotu. Protože jako velký, neohrabaný ale sílu vzbuzující auto ho milujeme. :-)
Řekl bych, že pan čerokí by měl celou debatu přelouskat znovu, aspoň tak třikrát, aby pochopil, o co komu jde.
Ale jestli mi v beaumontových větách nahoře najdeš aspoň něco, co vypadá jako názor na horní auto a něco, čím ho podkládá, dám ti palec.
Já jsem svůj názor napsal, magistrovi se to nelíbilo, tak se tu začal ohánět pisálkem, opět jsem mu vysvětlil polopaticky co a jak jsem myslel - a reakce? Prd. Chytá se jednoho slova a dělá ze sebe ublíženého chudáčka. Jestli nedokáže překousnout reakci na vlastní hloupost, je to jeho boj.
Ale klidně se ho zastávej, v tvém případě pokud nejde o Mercedes, jde o... :-)
Re: STARÁ GARDA - Další SPALOVACÍ POPELNICE MEGAŽROUT :)
Mustang je auto pro chlapy ;-) ...ne hračka pro děcka, která ti občas začne sama hořet pod postelí a existuje pouze díky umělého udržování prostřednictvím dotací a zvýhodnění.
Re: najviac vykrikuju ti, ktori o mustangu aj tak nic nevedi
To jsou tady pořád kecy. Mě žádná generace Mustangu neuráží. Všechny měly něco do sebe, zvláště v době, kdy se vyráběly. Kdyby ne, tak by mustang zanikl. A na novou, konečně snad celosvětovou, verzi se opravdu těším. Design je povedený a pořád se drží do určité míry tradice a motory vypadají taky zajímavě.
Re: najviac vykrikuju ti, ktori o mustangu aj tak nic nevedi
Tos nedal. Chceš Mustang paskvily? Tady je máš :
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
a ještě bonus [odkaz]
To co jsi tam poslal ty bylo docela hezké auto které se začínalo vracet k původní filozofii.
Tak to nebylo myšleno. Psal jsi toto " Lidi si ho budou kupovat jen proto že je to Mustang. jesli to takhjle pujde dál, tak i značka Mustang ztratí svoji hodnotu. " a já tim dokumentuji že kroky stranou se už Fordu taky povedly, ovšem pak se povedl comeback. ;-)
Dobrá fotka - nelehká disciplína pro lidi z Auto.cz
Hodně taky záleží, jak se auto nafotí, na vizuálech vypadá kára dokonale a jinak vypadá na fotkách pořízených kopyty z Auto.cz, např. v galerii chybí pořádná fotka zezazdu a z profilu není v galerii žádná... Nestačí jen mít profi zrcadlovku a zmáčkonout spoušť, ale výborná fotka je hlavně o dokonalé kompozici a expozici, ale to už je zatraceně těžká disciplína..
Ženská vyjde z obchodu, před kterým nechala psíka a kouká, že u toho psa stojí chlap a říká:
"Paní, ten váš pes má ale hnusnej ksicht, to je hrůza.."
"No jo, ale vy se mu celou dobu koukáte na zadek, pane!"
"Aha, tak to asi pejsek nebyl moc nadšenej, když jsem mu vnutil rohlíček..."
Kdybys měl něco k věci, dalo by se diskutovat.
Ale od tebe se nic jiného, než zbytečné kecy čekat nedá, ostatně napadání jsi začal ty sám, tak si jen sezobej, cos nadrobil.
Fakt, že se nedokážeš orientovat ani ve vlastních reakcích jen potvrzuje to, co si o tobě myslím ;-\
To se tady u nás, v severomoravském Detroitu, jezdil takový závod, který obvykle vyhrál Charouz, ježto jeho Corolla v barvách MArlboro měla už v sérri větší výkon, než tuněné Vazy a 130ky... A my jsme jako kluci chodili (za školou) koukat na závodníky, jak ta auta tahají z náklaďáků a vrkají s motory a tak... Jó, to byly časy bez starostí :-)
Souhlasím, obávám se však že Evropa má raději kombíky a SUV všeho druhu než relativně levné a zábavné coupe. Kdysi to bylo jinak cože měl kdekterý výrobce včetně socialistické Škody.
To máš pravdu. Jen řeknu toto "auto které se bude prodávat v USA, Evropě, Asii " už to nemůže být ten americký vidlak z Nebrasky. I když tím Mastenž přišel o to největší kouzlo. Na druhé straně jak jsem psal výše, pořád vypadá lépe než maličké modely že osmdesátých let se světly z Tauruse.
Moc toho od Mustangu nevíš. V osmdesátých letech byl malý a nudný tak že mu sami amíci říkali žlutá šikmooká kára. Proti němu je ten současný úplně zlatý.
Já mám teda zprávy (a jsou dost oficiální a z dobrých zdrojů), že v České republice se Mustang začne prodávat v Q1/Q2 2015... tak nevím...necháme se překvapit :-)
V designu, proč ne. Ve zpracování to už tak nevidím. :-) Stačí se podívat na takové G. Snad Mercedes nikdy nenapadne ho uhladit. Ztratil by své kouzlo.
No ja som to pochopil tak, že tie motory sa nebudú ponúkať súčasne, ale 3,7 bude základ v Amerike a 2,3EB bude základ v EU. A keďže výkonovo má 2,3 dokonca o chlp predčiť 3,7, logicky sa 3,7 nebude v EU ponúkať a zrejme bude rovno 5,0 V8.
osobne se mi design prilis nezamlouva( nebo ne vic ne predesla generace) ale zase se celkove posunul dale, nelze tezit porad ze sameho napadu..
ale nejvic by me zajimal realny rozdil mezi 2,3T a 3,7 V6 .. spotreba, jizdni projev atd.
Re: najviac vykrikuju ti, ktori o mustangu aj tak nic nevedi
A co je na tom špatnýho, že to člověk porovnává s poslední a první generací? Že preferuje hodnoty co tyhle generace přinesly a ne tyhle paskvily: [odkaz]
Ty tady tvrdíš že první mustang nebyl pravý muscle car? :-O Co to je za blbost? Když diky nemu v podstatě pojem "muscle car" vznikl? A na tu dobu byl hodně agresivni. Proto ten celosvětovej udpěch.
Neboj, dětská stolička, ve které touhle dobou sedáváš, je vymyšlená tak, aby z ní nevypadlo ani pako tvého formátu.
PS.
Zkusím ti to vysvětlit: Humpoláckou jednoduchost DESIGNU a použitých materiálů u nového mustangu postrádám, zpracování by mělo být, samozřejmě, na úrovni třídy, ale není, což kritizuji.
bude rozhodovat o tom jak se tomu autu povede v Evrope. Konkurovat M3 a hlavne 911 (jelikoz BMW neni v interieru zadnej etalon) to auto bude muset umet i uvnitr, ne jen casem na smycce.
hyundai coupé. Z toho designu teda vůbec nadšený nejsem. Ale hnusných mustangů už bylo v historii několik, třetí generace vypadala div ne jako favorit [odkaz] .