Novinky
No, zadní část auta je skoro stejná a k přední části? Spíš Infiniti než Ford :no: Lidi si ho budou kupovat jen proto že je to Mustang. jesli to takhjle pujde dál, tak i značka Mustang ztratí svoji hodnotu. Protože jako velký, neohrabaný ale sílu vzbuzující auto ho milujeme. 😄
Moc toho od Mustangu nevíš. V osmdesátých letech byl malý a nudný tak že mu sami amíci říkali žlutá šikmooká kára. Proti němu je ten současný úplně zlatý.
A to znamená, že se k tomu musíme vracet? Ale no tak >😁 >😁
Ale ano, dobry je, ta predna maska s tym rozmernym grilom mi sice az tak nesedi, ale ako celok je to fajn...
A hlavne Mustang asi konecne zatopi konkurencii aj v jazdnych vlastnostiach, nebude to uz len o silnom motore a neohrabanom a odskakujcom podvozku, na zadnej naprave som videl Multilink a kasna vyzera byt pekne tuha, sparovanie je na urovni...
tuha kasna + vyspele napravy + V8 ? To bude bašta >😁
A hlavne Mustang asi konecne zatopi konkurencii aj v jazdnych vlastnostiach, nebude to uz len o silnom motore a neohrabanom a odskakujcom podvozku, na zadnej naprave som videl Multilink a kasna vyzera byt pekne tuha, sparovanie je na urovni...
tuha kasna + vyspele napravy + V8 ? To bude bašta >😁
Tne předek je celej divnej, vypadá to divně. Nejhezčí z auta je zadek...a to je trochu málo
S tím zadkem jsi mi připomněl ten vtip😒br />
Ženská vyjde z obchodu, před kterým nechala psíka a kouká, že u toho psa stojí chlap a říká😒br /> "Paní, ten váš pes má ale hnusnej ksicht, to je hrůza.."
"No jo, ale vy se mu celou dobu koukáte na zadek, pane!"
"Aha, tak to asi pejsek nebyl moc nadšenej, když jsem mu vnutil rohlíček..."
Ženská vyjde z obchodu, před kterým nechala psíka a kouká, že u toho psa stojí chlap a říká😒br /> "Paní, ten váš pes má ale hnusnej ksicht, to je hrůza.."
"No jo, ale vy se mu celou dobu koukáte na zadek, pane!"
"Aha, tak to asi pejsek nebyl moc nadšenej, když jsem mu vnutil rohlíček..."
hyundai coupé. Z toho designu teda vůbec nadšený nejsem. Ale hnusných mustangů už bylo v historii několik, třetí generace vypadala div ne jako favorit [odkaz] .
Já z toho mám pocit, že se historie začíná opakovat. Z nabušeného a naštvaného muscle car se postupem času stane autíčko pro slečinky, rozplizlé, bez nápadu, bez jakékoliv osobnosti, které bude žít jen ze jména Mustang. Tohle je takový první krok...no co, třeba se za 40 let zase dočkáme toho, že mustang bude za Mustang.
Pozri sa na ten nádherný profil: to je dokonalé veľké kupé: [odkaz]
Ak podľa Teba takto vyzerá autíčko pre slečinky, potom musíš presne to isté povedať aj o tomto: [odkaz]
lebo je to to isté. :-!
Ak podľa Teba takto vyzerá autíčko pre slečinky, potom musíš presne to isté povedať aj o tomto: [odkaz]
lebo je to to isté. :-!
Máš to marný…People are people... 😄
To si nemyslím, autíčkem pro slečinky bych ho nenazýval, ale zatímco jakási elegantní uhlazenost k BMW patří, tak k Mustangu patřila taková humpolácká jednoduchost (tvarová i materiálová) - a ta je se současnými tvary dost potlačena.
Tak nakoniec ešte bude z humpoláckej jednoduchosti klad. >😁
Ja som sa už vyjadril, že najviac by mi sedelo, keby sa Mustang vybral smerom, akým išla štúdia Evos: [odkaz]
Ale aj toto považujem za posun oproti predošlej generácii, síce len taký nemecký, evolučný, ale predsa.
Ja som sa už vyjadril, že najviac by mi sedelo, keby sa Mustang vybral smerom, akým išla štúdia Evos: [odkaz]
Ale aj toto považujem za posun oproti predošlej generácii, síce len taký nemecký, evolučný, ale predsa.
V designu, proč ne. Ve zpracování to už tak nevidím. 😄 Stačí se podívat na takové G. Snad Mercedes nikdy nenapadne ho uhladit. Ztratil by své kouzlo.
Ano, u Mustangu, nebo třeba Viperu, považuji humpoláckou jednoduchost za klad, to auto je svéráz, je to (vlastně byl) naštvanej vidlák s vidlema v prackách, rozhodnutej ti je vrazit do zadku a dává (dával) to najevo.
Posouvat ho směrem k těm BMW - přeneseně ho převlékat z montérek do obleku - mi nepřijde jako šťastný nápad, kór když technika zůstane humpolácká a zpracování aspoň na první pohled taky. Evos je tedy podle mně Mustangovsky úplně mimo.
Posouvat ho směrem k těm BMW - přeneseně ho převlékat z montérek do obleku - mi nepřijde jako šťastný nápad, kór když technika zůstane humpolácká a zpracování aspoň na první pohled taky. Evos je tedy podle mně Mustangovsky úplně mimo.
Pořád je to vidlák, jen už není tak naštvanej, ale v růžové košilce v tančí do baru u Modré ústřice. Moc se teď Fordu design nedaří :no: .
Někteří pisálkové už neví, co by auto vytkli, takže jim chybí humpoláckost a horší dílenské zpracování. Já se asi smíchem neudržím na židli >😁
Neboj, dětská stolička, ve které touhle dobou sedáváš, je vymyšlená tak, aby z ní nevypadlo ani pako tvého formátu.
PS.
Zkusím ti to vysvětlit: Humpoláckou jednoduchost DESIGNU a použitých materiálů u nového mustangu postrádám, zpracování by mělo být, samozřejmě, na úrovni třídy, ale není, což kritizuji.
PS.
Zkusím ti to vysvětlit: Humpoláckou jednoduchost DESIGNU a použitých materiálů u nového mustangu postrádám, zpracování by mělo být, samozřejmě, na úrovni třídy, ale není, což kritizuji.
Urážení je poslední obrana těch, kterým jsi mě nazval. 😉
Kdybys měl něco k věci, dalo by se diskutovat.
Ale od tebe se nic jiného, než zbytečné kecy čekat nedá, ostatně napadání jsi začal ty sám, tak si jen sezobej, cos nadrobil.
Fakt, že se nedokážeš orientovat ani ve vlastních reakcích jen potvrzuje to, co si o tobě myslím ;-\
Ale od tebe se nic jiného, než zbytečné kecy čekat nedá, ostatně napadání jsi začal ty sám, tak si jen sezobej, cos nadrobil.
Fakt, že se nedokážeš orientovat ani ve vlastních reakcích jen potvrzuje to, co si o tobě myslím ;-\
Řekl bych, že pan Mariarchi neumí diskutovat, a proto uráží. 😉 Od Magistera jsem tu nic takového neviděl...
Řekl bych, že pan čerokí by měl celou debatu přelouskat znovu, aspoň tak třikrát, aby pochopil, o co komu jde.
Ale jestli mi v beaumontových větách nahoře najdeš aspoň něco, co vypadá jako názor na horní auto a něco, čím ho podkládá, dám ti palec.
Já jsem svůj názor napsal, magistrovi se to nelíbilo, tak se tu začal ohánět pisálkem, opět jsem mu vysvětlil polopaticky co a jak jsem myslel - a reakce? Prd. Chytá se jednoho slova a dělá ze sebe ublíženého chudáčka. Jestli nedokáže překousnout reakci na vlastní hloupost, je to jeho boj.
Ale klidně se ho zastávej, v tvém případě pokud nejde o Mercedes, jde o... 😄
Ale jestli mi v beaumontových větách nahoře najdeš aspoň něco, co vypadá jako názor na horní auto a něco, čím ho podkládá, dám ti palec.
Já jsem svůj názor napsal, magistrovi se to nelíbilo, tak se tu začal ohánět pisálkem, opět jsem mu vysvětlil polopaticky co a jak jsem myslel - a reakce? Prd. Chytá se jednoho slova a dělá ze sebe ublíženého chudáčka. Jestli nedokáže překousnout reakci na vlastní hloupost, je to jeho boj.
Ale klidně se ho zastávej, v tvém případě pokud nejde o Mercedes, jde o... 😄
Můj názor je že Evos by byl dobrý nástupce Capri, ne Mustangu.
Alebo tak. Každopádne škoda tak vydarený dizajn neimplementovať do sériovej podoby.
Evos mi přijde laděný do ležérnosti, spíš bych ho viděl na nástupce Thunderbirdu.
To máš pravdu. Jen řeknu toto "auto které se bude prodávat v USA, Evropě, Asii " už to nemůže být ten americký vidlak z Nebrasky. I když tím Mastenž přišel o to největší kouzlo. Na druhé straně jak jsem psal výše, pořád vypadá lépe než maličké modely že osmdesátých let se světly z Tauruse.
osobne se mi design prilis nezamlouva( nebo ne vic ne predesla generace) ale zase se celkove posunul dale, nelze tezit porad ze sameho napadu..
ale nejvic by me zajimal realny rozdil mezi 2,3T a 3,7 V6 .. spotreba, jizdni projev atd.
ale nejvic by me zajimal realny rozdil mezi 2,3T a 3,7 V6 .. spotreba, jizdni projev atd.
Souhlasím s Tymkoo a i celým článkem. Mě se teda hodně líbí a naživo 100% vypada jěště mnohem líp než na fotce. Myslím že splnil vše co by mustang měl mít....podle mě vypadá dost agresivně, dost mohutně, je stále hned evidentní že se jedná o mustang. Motory budou super, jízdní vlastnosti se určitě posunuly k lepšímu a stějně tak i úroveň interiéru bude určitě více než dostatečná také pro zhýčkaný evropany.
Myslím, že to splnilo vše co mělo a je to moderní muscle car pro kazdodenní využití.
Taky nikdo nemůže porovnávat dnešní muscle car s původníma který jezdili pred desítkami let ... vývoj a požadavky doby nutí snad auta měnit.
Myslím, že to splnilo vše co mělo a je to moderní muscle car pro kazdodenní využití.
Taky nikdo nemůže porovnávat dnešní muscle car s původníma který jezdili pred desítkami let ... vývoj a požadavky doby nutí snad auta měnit.
Přesně, na živo je to auto masakr...ta červená ještě není tak skvělá, ale šedý kabrio a k tomu ten krásný zvuk V8 ... už se na něj v 2015 těším 😊)))))
on už bude v příštím roce 😉.
Já mám teda zprávy (a jsou dost oficiální a z dobrých zdrojů), že v České republice se Mustang začne prodávat v Q1/Q2 2015... tak nevím...necháme se překvapit 😄
Ta ďoura při napojení palubní desky do dveří, nebo plasty na kraji palubovky celkově...
[odkaz]
Ale na plakát to nevidím spíš kvůli té vysoké kapotě, možná jsou to jen špatné fotky, ale působí to jak auto s pohonem na předek... 😲
[odkaz]
Ale na plakát to nevidím spíš kvůli té vysoké kapotě, možná jsou to jen špatné fotky, ale působí to jak auto s pohonem na předek... 😲
Toto na Teba pôsobí ako predohrab? [odkaz]
Potom na Teba musí ako predohrab pôsobiť akékoľvek bavorské kupé:
[odkaz]
[odkaz]
Potom na Teba musí ako predohrab pôsobiť akékoľvek bavorské kupé:
[odkaz]
[odkaz]
Ne, trklo mně tohle: [odkaz]
To, cos poslal, vypadá podtatně lépe, vždyť píšu, že to asi bude fotkama, ne autem...
To, cos poslal, vypadá podtatně lépe, vždyť píšu, že to asi bude fotkama, ne autem...
To je perspektívne skreslenie dané krátkym ohniskom (preto predok vyzerá mohutnejší, ako zadok).
Když jsme ve výtvarce brali focení, tak jsem chyběl, to víš - jel se Balcarův memoriál 😄
To zase ja neviem, čo je. >😒]
To se tady u nás, v severomoravském Detroitu, jezdil takový závod, který obvykle vyhrál Charouz, ježto jeho Corolla v barvách MArlboro měla už v sérri větší výkon, než tuněné Vazy a 130ky... A my jsme jako kluci chodili (za školou) koukat na závodníky, jak ta auta tahají z náklaďáků a vrkají s motory a tak... Jó, to byly časy bez starostí 😄
bude rozhodovat o tom jak se tomu autu povede v Evrope. Konkurovat M3 a hlavne 911 (jelikoz BMW neni v interieru zadnej etalon) to auto bude muset umet i uvnitr, ne jen casem na smycce.
nechapem ako sa mozu niektori ludia ohanat tym, ze uz to nie je stary dobry mustang >😁 si asi pamataju tak akurat tu doterajsiu generaciu pred a po facelifte. inak poznaju akurat tak vytunovane mustangy z filmov a z internetu... original mustang nevyzeral (okrem shelby verzii) nejako extra agresivne a ani to nebol pravy muscle car.
Presne tak: [odkaz]
Ale tento prístup kritikov sa notoricky opakuje: najskôr Mustang posunú niekam, kam vôbec nepatrí (agresívny muscle car, konkurent 911) a potom kritizujú, že tieto nereálne predstavy nespĺňa.
Ale tento prístup kritikov sa notoricky opakuje: najskôr Mustang posunú niekam, kam vôbec nepatrí (agresívny muscle car, konkurent 911) a potom kritizujú, že tieto nereálne predstavy nespĺňa.
Tak je zase fajn, že nám to někdo, komu je údajně sedmadvacet připomene >😁
To sa kazdy moze vyjadrovat len k autam z doby, v ktorej zil ? >😁 Okrem toho, by mi bolo na Slovensku prd platne aj keby som mal 100 rokov, lebo by som tu aj tak az do 90-tych rokov o nejakom mustangu ani nechyroval...
A co je na tom špatnýho, že to člověk porovnává s poslední a první generací? Že preferuje hodnoty co tyhle generace přinesly a ne tyhle paskvily: [odkaz]
Ty tady tvrdíš že první mustang nebyl pravý muscle car? 😲 Co to je za blbost? Když diky nemu v podstatě pojem "muscle car" vznikl? A na tu dobu byl hodně agresivni. Proto ten celosvětovej udpěch.
Ty tady tvrdíš že první mustang nebyl pravý muscle car? 😲 Co to je za blbost? Když diky nemu v podstatě pojem "muscle car" vznikl? A na tu dobu byl hodně agresivni. Proto ten celosvětovej udpěch.
Nie je to blbosť. Pojem "muscle car" vznikal s tým ako sa do full size sedanov a kupe začali montovať výkonné motory ako Thunderbold, Hemi alebo 7-litrové V8 GM.
Mustang zakladal kategóriu Pony-cars a jej filozófii zostal verný minimálne do práve odchádzajúcej generácie.
Mustang zakladal kategóriu Pony-cars a jej filozófii zostal verný minimálne do práve odchádzajúcej generácie.
Nezůstal pro Američany pokud vím do obsahu 5.7l je motor smallblock. Takže sedmilitrové Mustangy RIP.
Hlupaku. Mam generaci 1967 a 2005 a tenhle model 2015 mne opravdu urazi...
To jsou tady pořád kecy. Mě žádná generace Mustangu neuráží. Všechny měly něco do sebe, zvláště v době, kdy se vyráběly. Kdyby ne, tak by mustang zanikl. A na novou, konečně snad celosvětovou, verzi se opravdu těším. Design je povedený a pořád se drží do určité míry tradice a motory vypadají taky zajímavě.
v "ideálních podmínkách" to jde. Bohužel jenom tam.
Hodně taky záleží, jak se auto nafotí, na vizuálech vypadá kára dokonale a jinak vypadá na fotkách pořízených kopyty z Auto.cz, např. v galerii chybí pořádná fotka zezazdu a z profilu není v galerii žádná... Nestačí jen mít profi zrcadlovku a zmáčkonout spoušť, ale výborná fotka je hlavně o dokonalé kompozici a e😜ozici, ale to už je zatraceně těžká disciplína..
NA TESLA MODEL S prostě neemáááá [odkaz] >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
[odkaz]