Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Mustang: První dojmy

V Barceloně jsme se zúčastnili oficiálního odhalení Fordu Mustang. Přinášíme první postřehy ze statické prezentace.
Zpět na článek
5. 12. 2013 22:33
6. 12. 2013 09:05
6. 12. 2013 14:23
6. 12. 2013 00:41
6. 12. 2013 08:23
6. 12. 2013 08:35
6. 12. 2013 08:54
6. 12. 2013 08:56
6. 12. 2013 12:02
6. 12. 2013 09:21
6. 12. 2013 09:39
6. 12. 2013 09:45
6. 12. 2013 09:49
6. 12. 2013 10:15
6. 12. 2013 11:39
6. 12. 2013 11:42
6. 12. 2013 12:06
6. 12. 2013 10:17
6. 12. 2013 10:32
6. 12. 2013 12:08
6. 12. 2013 13:29
7. 12. 2013 09:38
8. 12. 2013 19:32
6. 12. 2013 12:14
6. 12. 2013 12:28
6. 12. 2013 12:53
6. 12. 2013 13:38
6. 12. 2013 21:30
7. 12. 2013 08:11
7. 12. 2013 10:03
6. 12. 2013 12:09
6. 12. 2013 13:31
6. 12. 2013 00:48
6. 12. 2013 08:16
6. 12. 2013 08:59
6. 12. 2013 09:35
6. 12. 2013 10:18
6. 12. 2013 10:26
6. 12. 2013 11:46
6. 12. 2013 12:09
6. 12. 2013 09:55
6. 12. 2013 12:52
6. 12. 2013 15:03
6. 12. 2013 16:05
7. 12. 2013 09:47
7. 12. 2013 10:32
5. 12. 2013 21:44
Mustang, aneb sporťák za cenu lepší Octavky
Za sebe musím říct, že se současná generace opravdu povedla. Pořád je to ten správný Mustang, přitom posouvá kvalitu a hlavně techniku zas o kus dál kupředu.
Rozbalit vlákno
11
5. 12. 2013 22:13
Re: Mustang, aneb sporťák za cenu lepší Octavky
Mě se právě zdá, že už to neni ten muscle car co to býval. :-( Neni z něj cejtit žádná energie.
5. 12. 2013 22:16
Re: Mustang, aneb sporťák za cenu lepší Octavky
Mi naopak přijde, že má mnohem agresivnější výraz než generace minulá. A to koukáme jenom na základ.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
7. 12. 2013 10:38
Re: STARÁ GARDA - Další SPALOVACÍ POPELNICE MEGAŽROUT :)
je ot STARÁ GARDA - zas Další SPALOVACÍ POPELNICE a k tomu MEGAŽROUT benzínu :-)
NA TESLA MODEL S prostě neemáááá [odkaz] >:D
Avatar - CHerokee
7. 12. 2013 12:15
Re: STARÁ GARDA - Další SPALOVACÍ POPELNICE MEGAŽROUT :)
Mustang je auto pro chlapy ;-) ...ne hračka pro děcka, která ti občas začne sama hořet pod postelí a existuje pouze díky umělého udržování prostřednictvím dotací a zvýhodnění.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
8. 12. 2013 22:27
Re: STARÁ GARDA - Další SPALOVACÍ POPELNICE MEGAŽROUT :)
Povídačky pro ropou nasmrádlý zaprodaný dědky [odkaz]
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - twistedTSD
5. 12. 2013 22:57
Re: STARÁ GARDA - Další SPALOVACÍ POPELNICE MEGAŽROUT :)
Já bych řekl, že design svůj účel plní dokonale. Vypadá silácky a nabušeně, zachovává i některé retro prvky. Že bude pouze přešlapovat na místě, to se očekávat nedalo...Takže ač jsem k tomu v posledních letech opravdu mnoho důvodů neměl, designéry Fordu musím pochválit. :yes:
6. 12. 2013 07:49
Re: STARÁ GARDA - Další SPALOVACÍ POPELNICE MEGAŽROUT :)
Byl to pony car , opravdu to neměla být plnohodnotná konkurence Camara nebo Challengeru, spíš alternativa
Avatar - iudex
6. 12. 2013 08:30
Re: STARÁ GARDA - Další SPALOVACÍ POPELNICE MEGAŽROUT :)
Mustang jednak nikdy nebol konkurenciou pre ozajstné muscle cars, jednak nikdy nevyzeral tak dravo, ako táto najnovšia generácia. Alebo chceš povedať, že predošlé generácie vyzerali ostrejšie? [odkaz]
[odkaz]
6. 12. 2013 15:50
Re: STARÁ GARDA - Další SPALOVACÍ POPELNICE MEGAŽROUT :)
Prave že ne, ale touhle generací https://www.google.cz/search?…… nastavili latku. A mě prave přijde, že se od ní zase vzdalují zpátky k těm paskvilům.
6. 12. 2013 08:37
Re: STARÁ GARDA - Další SPALOVACÍ POPELNICE MEGAŽROUT :)
Není cejtit energie…to je snad nejzaobalenější způsob jak se neumět vyjádřit :-)
6. 12. 2013 15:53
Re: STARÁ GARDA - Další SPALOVACÍ POPELNICE MEGAŽROUT :)
Ale no tak :-) Moc dobře víš co jsem tim myslel. Nenapadlo mě, že bych to musel rozepisovat jako pro mrňata. :-) :-)
5. 12. 2013 22:11
Spíš facelift než nové auto :(
No, zadní část auta je skoro stejná a k přední části? Spíš Infiniti než Ford :no: Lidi si ho budou kupovat jen proto že je to Mustang. jesli to takhjle pujde dál, tak i značka Mustang ztratí svoji hodnotu. Protože jako velký, neohrabaný ale sílu vzbuzující auto ho milujeme. :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Magister
6. 12. 2013 10:12
Re: Spíš facelift než nové auto :(
Myslím, že to nehrozí.
6. 12. 2013 11:54
Re: Spíš facelift než nové auto :(
Moc toho od Mustangu nevíš. V osmdesátých letech byl malý a nudný tak že mu sami amíci říkali žlutá šikmooká kára. Proti němu je ten současný úplně zlatý.
6. 12. 2013 15:16
Re: Spíš facelift než nové auto :(
A to znamená, že se k tomu musíme vracet? Ale no tak >:D >:D
6. 12. 2013 21:29
Re: Spíš facelift než nové auto :(
Tak to nebylo myšleno. Psal jsi toto " Lidi si ho budou kupovat jen proto že je to Mustang. jesli to takhjle pujde dál, tak i značka Mustang ztratí svoji hodnotu. " a já tim dokumentuji že kroky stranou se už Fordu taky povedly, ovšem pak se povedl comeback. ;-)
Avatar - lamal
5. 12. 2013 22:33
Mustang
Ale ano, dobry je, ta predna maska s tym rozmernym grilom mi sice az tak nesedi, ale ako celok je to fajn...

A hlavne Mustang asi konecne zatopi konkurencii aj v jazdnych vlastnostiach, nebude to uz len o silnom motore a neohrabanom a odskakujcom podvozku, na zadnej naprave som videl Multilink a kasna vyzera byt pekne tuha, sparovanie je na urovni...

tuha kasna + vyspele napravy + V8 ? To bude bašta >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Barrichello
6. 12. 2013 08:53
Re: Mustang
Tne předek je celej divnej, vypadá to divně. Nejhezčí z auta je zadek...a to je trochu málo
Avatar - lamal
6. 12. 2013 09:05
Re: Mustang
hm ako tak pozeram, dost velku kritiku tu dostal... :-)
6. 12. 2013 14:23
Re: Mustang
S tím zadkem jsi mi připomněl ten vtip:

Ženská vyjde z obchodu, před kterým nechala psíka a kouká, že u toho psa stojí chlap a říká:
"Paní, ten váš pes má ale hnusnej ksicht, to je hrůza.."
"No jo, ale vy se mu celou dobu koukáte na zadek, pane!"
"Aha, tak to asi pejsek nebyl moc nadšenej, když jsem mu vnutil rohlíček..."
Avatar - Stejsn
6. 12. 2013 00:11
Takový větší
hyundai coupé. Z toho designu teda vůbec nadšený nejsem. Ale hnusných mustangů už bylo v historii několik, třetí generace vypadala div ne jako favorit [odkaz] .
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Magister
6. 12. 2013 10:14
Re: Takový větší
Mustang není pro ženské. Je to chlapácké auto. Podobnost s Koreou tam skutečně, ale opravdu není. >:D :-!

Na starší modely se nelze dívat dnešníma očima. Spíše porovnat se soudobými vozy té doby.
Avatar - Egi
6. 12. 2013 00:41
Historie
Já z toho mám pocit, že se historie začíná opakovat. Z nabušeného a naštvaného muscle car se postupem času stane autíčko pro slečinky, rozplizlé, bez nápadu, bez jakékoliv osobnosti, které bude žít jen ze jména Mustang. Tohle je takový první krok...no co, třeba se za 40 let zase dočkáme toho, že mustang bude za Mustang.
Rozbalit vlákno
28
Avatar - iudex
6. 12. 2013 08:23
Re: Historie
Pozri sa na ten nádherný profil: to je dokonalé veľké kupé: [odkaz]
Ak podľa Teba takto vyzerá autíčko pre slečinky, potom musíš presne to isté povedať aj o tomto: [odkaz]
lebo je to to isté. :-!
6. 12. 2013 08:35
Re: Historie
Máš to marný…People are people... :-)
Avatar - iudex
6. 12. 2013 08:54
Re: Historie
...so why should it be, you and I should get along so awfully. ;-)
6. 12. 2013 09:21
Re: Historie
To si nemyslím, autíčkem pro slečinky bych ho nenazýval, ale zatímco jakási elegantní uhlazenost k BMW patří, tak k Mustangu patřila taková humpolácká jednoduchost (tvarová i materiálová) - a ta je se současnými tvary dost potlačena.
Avatar - iudex
6. 12. 2013 09:39
Re: Historie
Tak nakoniec ešte bude z humpoláckej jednoduchosti klad. >:D
Ja som sa už vyjadril, že najviac by mi sedelo, keby sa Mustang vybral smerom, akým išla štúdia Evos: [odkaz]
Ale aj toto považujem za posun oproti predošlej generácii, síce len taký nemecký, evolučný, ale predsa.
6. 12. 2013 09:45
Re: Historie
V designu, proč ne. Ve zpracování to už tak nevidím. :-) Stačí se podívat na takové G. Snad Mercedes nikdy nenapadne ho uhladit. Ztratil by své kouzlo.
6. 12. 2013 09:49
Re: Historie
Ano, u Mustangu, nebo třeba Viperu, považuji humpoláckou jednoduchost za klad, to auto je svéráz, je to (vlastně byl) naštvanej vidlák s vidlema v prackách, rozhodnutej ti je vrazit do zadku a dává (dával) to najevo.
Posouvat ho směrem k těm BMW - přeneseně ho převlékat z montérek do obleku - mi nepřijde jako šťastný nápad, kór když technika zůstane humpolácká a zpracování aspoň na první pohled taky. Evos je tedy podle mně Mustangovsky úplně mimo.
Avatar - plzenaak
6. 12. 2013 10:15
Re: Historie
Pořád je to vidlák, jen už není tak naštvanej, ale v růžové košilce v tančí do baru u Modré ústřice. Moc se teď Fordu design nedaří :no: .
Avatar - iudex
6. 12. 2013 11:39
Re: Historie
Ružovú košieľku by si zaslúžili iní za vymäknutie dizajnu, Mustang však rozhodne nie. ;-)
6. 12. 2013 11:42
Re: Historie
Ještě ji neoblík, ale už po ní sahá :-)
Avatar - Magister
6. 12. 2013 12:06
Re: Historie
Myslím, že moc drsnějších aut tady v Evropě nemáme.
Avatar - Magister
6. 12. 2013 10:17
Re: Historie
Někteří pisálkové už neví, co by auto vytkli, takže jim chybí humpoláckost a horší dílenské zpracování. Já se asi smíchem neudržím na židli >:D
6. 12. 2013 10:32
Re: Historie
Neboj, dětská stolička, ve které touhle dobou sedáváš, je vymyšlená tak, aby z ní nevypadlo ani pako tvého formátu.

PS.

Zkusím ti to vysvětlit: Humpoláckou jednoduchost DESIGNU a použitých materiálů u nového mustangu postrádám, zpracování by mělo být, samozřejmě, na úrovni třídy, ale není, což kritizuji.
Avatar - Magister
6. 12. 2013 12:08
Re: Historie
Urážení je poslední obrana těch, kterým jsi mě nazval. ;-)
6. 12. 2013 13:29
Re: Historie
Kdybys měl něco k věci, dalo by se diskutovat.
Ale od tebe se nic jiného, než zbytečné kecy čekat nedá, ostatně napadání jsi začal ty sám, tak si jen sezobej, cos nadrobil.
Fakt, že se nedokážeš orientovat ani ve vlastních reakcích jen potvrzuje to, co si o tobě myslím ;-\
Avatar - CHerokee
7. 12. 2013 09:38
Re: Historie
Řekl bych, že pan Mariarchi neumí diskutovat, a proto uráží. ;-) Od Magistera jsem tu nic takového neviděl...
8. 12. 2013 19:32
Re: Historie
Řekl bych, že pan čerokí by měl celou debatu přelouskat znovu, aspoň tak třikrát, aby pochopil, o co komu jde.
Ale jestli mi v beaumontových větách nahoře najdeš aspoň něco, co vypadá jako názor na horní auto a něco, čím ho podkládá, dám ti palec.
Já jsem svůj názor napsal, magistrovi se to nelíbilo, tak se tu začal ohánět pisálkem, opět jsem mu vysvětlil polopaticky co a jak jsem myslel - a reakce? Prd. Chytá se jednoho slova a dělá ze sebe ublíženého chudáčka. Jestli nedokáže překousnout reakci na vlastní hloupost, je to jeho boj.
Ale klidně se ho zastávej, v tvém případě pokud nejde o Mercedes, jde o... :-)
6. 12. 2013 12:14
Re: Historie
Můj názor je že Evos by byl dobrý nástupce Capri, ne Mustangu.
Avatar - iudex
6. 12. 2013 12:28
Re: Historie
Alebo tak. Každopádne škoda tak vydarený dizajn neimplementovať do sériovej podoby.
6. 12. 2013 12:53
Re: Historie
Souhlasím, obávám se však že Evropa má raději kombíky a SUV všeho druhu než relativně levné a zábavné coupe. Kdysi to bylo jinak cože měl kdekterý výrobce včetně socialistické Škody.
6. 12. 2013 13:38
Re: Historie
Evos mi přijde laděný do ležérnosti, spíš bych ho viděl na nástupce Thunderbirdu.
6. 12. 2013 21:30
Re: Historie
Ale néééééé. Nástupce T-birdu by měl vypadat jinak. Spíš do elegance.
7. 12. 2013 08:11
Re: Historie
Možná jo, a měl by bejt velkej, já přes ty Fordy moc nejsem... :-)
7. 12. 2013 10:03
Re: Historie
Když já měl T-Birda tak byl docela "maličký" pět metrů a devět centimetrů. ;-)
6. 12. 2013 12:09
Re: Historie
To máš pravdu. Jen řeknu toto "auto které se bude prodávat v USA, Evropě, Asii " už to nemůže být ten americký vidlak z Nebrasky. I když tím Mastenž přišel o to největší kouzlo. Na druhé straně jak jsem psal výše, pořád vypadá lépe než maličké modely že osmdesátých let se světly z Tauruse.
6. 12. 2013 13:31
Re: Historie
Tak to každopádně, vypadá líp, jen trochu vyměkkává.
Uvidíme, kam ho posunou, když už jim na ruce nekouká pan Shelby.
6. 12. 2013 00:48
design
osobne se mi design prilis nezamlouva( nebo ne vic ne predesla generace) ale zase se celkove posunul dale, nelze tezit porad ze sameho napadu..
ale nejvic by me zajimal realny rozdil mezi 2,3T a 3,7 V6 .. spotreba, jizdni projev atd.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
6. 12. 2013 08:16
Re: design
No ja som to pochopil tak, že tie motory sa nebudú ponúkať súčasne, ale 3,7 bude základ v Amerike a 2,3EB bude základ v EU. A keďže výkonovo má 2,3 dokonca o chlp predčiť 3,7, logicky sa 3,7 nebude v EU ponúkať a zrejme bude rovno 5,0 V8.
6. 12. 2013 08:59
Re
Souhlasím s Tymkoo a i celým článkem. Mě se teda hodně líbí a naživo 100% vypada jěště mnohem líp než na fotce. Myslím že splnil vše co by mustang měl mít....podle mě vypadá dost agresivně, dost mohutně, je stále hned evidentní že se jedná o mustang. Motory budou super, jízdní vlastnosti se určitě posunuly k lepšímu a stějně tak i úroveň interiéru bude určitě více než dostatečná také pro zhýčkaný evropany.
Myslím, že to splnilo vše co mělo a je to moderní muscle car pro kazdodenní využití.
Taky nikdo nemůže porovnávat dnešní muscle car s původníma který jezdili pred desítkami let ... vývoj a požadavky doby nutí snad auta měnit.
Rozbalit vlákno
5
6. 12. 2013 09:35
Re: Re
Přesně, na živo je to auto masakr...ta červená ještě není tak skvělá, ale šedý kabrio a k tomu ten krásný zvuk V8 ... už se na něj v 2015 těším :))))))
Avatar - Magister
6. 12. 2013 10:18
Re: Re
on už bude v příštím roce ;-).
6. 12. 2013 10:26
Re: Re
Já mám teda zprávy (a jsou dost oficiální a z dobrých zdrojů), že v České republice se Mustang začne prodávat v Q1/Q2 2015... tak nevím...necháme se překvapit :-)
Avatar - iudex
6. 12. 2013 11:46
Re: Re
Tak ako Ford na Európu kašle, tak by som Naganovi celkom veril. ;-\
Avatar - Magister
6. 12. 2013 12:09
Re: Re
Hmm, tak pokud je to pravda, tak by to byla velká škoda.
6. 12. 2013 09:16
Ford zůstane Fordem...
Ta ďoura při napojení palubní desky do dveří, nebo plasty na kraji palubovky celkově...
[odkaz]

Ale na plakát to nevidím spíš kvůli té vysoké kapotě, možná jsou to jen špatné fotky, ale působí to jak auto s pohonem na předek... :-O
Rozbalit vlákno
7
Avatar - iudex
6. 12. 2013 09:34
Re: Ford zůstane Fordem...
Toto na Teba pôsobí ako predohrab? [odkaz]
Potom na Teba musí ako predohrab pôsobiť akékoľvek bavorské kupé:
[odkaz]
[odkaz]
6. 12. 2013 09:47
Re: Ford zůstane Fordem...
Ne, trklo mně tohle: [odkaz]

To, cos poslal, vypadá podtatně lépe, vždyť píšu, že to asi bude fotkama, ne autem...
Avatar - iudex
6. 12. 2013 10:38
Re: Ford zůstane Fordem...
To je perspektívne skreslenie dané krátkym ohniskom (preto predok vyzerá mohutnejší, ako zadok).
6. 12. 2013 11:43
Re: Ford zůstane Fordem...
Když jsme ve výtvarce brali focení, tak jsem chyběl, to víš - jel se Balcarův memoriál :-)
Avatar - iudex
6. 12. 2013 11:45
Re: Ford zůstane Fordem...
To zase ja neviem, čo je. >:-[]
6. 12. 2013 12:57
Re: Ford zůstane Fordem...
To se tady u nás, v severomoravském Detroitu, jezdil takový závod, který obvykle vyhrál Charouz, ježto jeho Corolla v barvách MArlboro měla už v sérri větší výkon, než tuněné Vazy a 130ky... A my jsme jako kluci chodili (za školou) koukat na závodníky, jak ta auta tahají z náklaďáků a vrkají s motory a tak... Jó, to byly časy bez starostí :-)
7. 12. 2013 10:06
Re: Ford zůstane Fordem...
Vidím že na A. Ch. mají všichni podobné vzpomínky. >:D
Avatar - fOE
6. 12. 2013 09:55
Kvalita interieru
bude rozhodovat o tom jak se tomu autu povede v Evrope. Konkurovat M3 a hlavne 911 (jelikoz BMW neni v interieru zadnej etalon) to auto bude muset umet i uvnitr, ne jen casem na smycce.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
6. 12. 2013 11:40
Re: Kvalita interieru
Po x-tý krát: Mustang nie je konkurent pre 911ku, pony cars sú úplne iná liga, iné zameranie, iná filozofia. A v neposlednom rade úúúúúplne iná cenová kategória. ;-)
6. 12. 2013 11:37
najviac vykrikuju ti, ktori o mustangu aj tak nic nevedia
nechapem ako sa mozu niektori ludia ohanat tym, ze uz to nie je stary dobry mustang >:D si asi pamataju tak akurat tu doterajsiu generaciu pred a po facelifte. inak poznaju akurat tak vytunovane mustangy z filmov a z internetu... original mustang nevyzeral (okrem shelby verzii) nejako extra agresivne a ani to nebol pravy muscle car.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - iudex
6. 12. 2013 11:44
Re: najviac vykrikuju ti, ktori o mustangu aj tak nic nevedi
Presne tak: [odkaz]
Ale tento prístup kritikov sa notoricky opakuje: najskôr Mustang posunú niekam, kam vôbec nepatrí (agresívny muscle car, konkurent 911) a potom kritizujú, že tieto nereálne predstavy nespĺňa.
6. 12. 2013 11:45
Re: najviac vykrikuju ti, ktori o mustangu aj tak nic nevedi
Tak je zase fajn, že nám to někdo, komu je údajně sedmadvacet připomene >:D
Avatar - Magister
6. 12. 2013 12:12
Re: najviac vykrikuju ti, ktori o mustangu aj tak nic nevedi
No a proč ne, když má pravdu! :-!
6. 12. 2013 13:59
Re: najviac vykrikuju ti, ktori o mustangu aj tak nic nevedi
To sa kazdy moze vyjadrovat len k autam z doby, v ktorej zil ? >:D Okrem toho, by mi bolo na Slovensku prd platne aj keby som mal 100 rokov, lebo by som tu aj tak az do 90-tych rokov o nejakom mustangu ani nechyroval...
6. 12. 2013 14:20
Re: najviac vykrikuju ti, ktori o mustangu aj tak nic nevedi
Však jistě.
Ale víš jak - lidi maj krátkou paměť, poslední generace, kterou "znají" je ta právě vyráběná, a tak se srovnává právě s ní.
6. 12. 2013 15:41
Re: najviac vykrikuju ti, ktori o mustangu aj tak nic nevedi
A co je na tom špatnýho, že to člověk porovnává s poslední a první generací? Že preferuje hodnoty co tyhle generace přinesly a ne tyhle paskvily: [odkaz]
Ty tady tvrdíš že první mustang nebyl pravý muscle car? :-O Co to je za blbost? Když diky nemu v podstatě pojem "muscle car" vznikl? A na tu dobu byl hodně agresivni. Proto ten celosvětovej udpěch.
Avatar - jurajos
6. 12. 2013 16:55
Re: najviac vykrikuju ti, ktori o mustangu aj tak nic nevedi
Nie je to blbosť. Pojem "muscle car" vznikal s tým ako sa do full size sedanov a kupe začali montovať výkonné motory ako Thunderbold, Hemi alebo 7-litrové V8 GM.
Mustang zakladal kategóriu Pony-cars a jej filozófii zostal verný minimálne do práve odchádzajúcej generácie.
6. 12. 2013 21:44
Re: najviac vykrikuju ti, ktori o mustangu aj tak nic nevedi
Nezůstal pro Američany pokud vím do obsahu 5.7l je motor smallblock. Takže sedmilitrové Mustangy RIP.
Avatar - jurajos
6. 12. 2013 22:18
Re: najviac vykrikuju ti, ktori o mustangu aj tak nic nevedi
Sedemlitrové Mustangy vydržali vo výrobe 6 rokov a "zomreli" v 1973.
Takže v 50-ročnej historii defacto bezvýznamná epizóda.
7. 12. 2013 10:10
Re: najviac vykrikuju ti, ktori o mustangu aj tak nic nevedi
To víš ropná krize. Proto se zmenšil celý auťák a obsadili ho OMG čtyřválcem.
6. 12. 2013 21:40
Re: najviac vykrikuju ti, ktori o mustangu aj tak nic nevedi
Tos nedal. Chceš Mustang paskvily? Tady je máš :
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
a ještě bonus [odkaz]
To co jsi tam poslal ty bylo docela hezké auto které se začínalo vracet k původní filozofii.
7. 12. 2013 06:56
Re: najviac vykrikuju ti, ktori o mustangu aj tak nic nevedi
Hlupaku. Mam generaci 1967 a 2005 a tenhle model 2015 mne opravdu urazi...
Avatar - CHerokee
7. 12. 2013 09:46
Re: najviac vykrikuju ti, ktori o mustangu aj tak nic nevedi
To jsou tady pořád kecy. Mě žádná generace Mustangu neuráží. Všechny měly něco do sebe, zvláště v době, kdy se vyráběly. Kdyby ne, tak by mustang zanikl. A na novou, konečně snad celosvětovou, verzi se opravdu těším. Design je povedený a pořád se drží do určité míry tradice a motory vypadají taky zajímavě.
7. 12. 2013 10:12
Re: najviac vykrikuju ti, ktori o mustangu aj tak nic nevedi
Když tě uráží tak se zastřel. OMG další zneuznaný prezident FoMoCo.
6. 12. 2013 12:52
libi
me se novej Mustang libi, ale ten predek mohli asi zmaknout krapet lip :-)

[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
6. 12. 2013 15:03
Ale jo,
v "ideálních podmínkách" to jde. Bohužel jenom tam.
Rozbalit vlákno
3
6. 12. 2013 16:05
Re: Ale jo,
Já myslím, že to jde všude, záleží na partnerce.
7. 12. 2013 10:32
Re: Ale jo,
Přestaň ho kazit. Je ještě ve věku olizování prstů při otáčení stránek katalogu.
6. 12. 2013 20:34
Dobrá fotka - nelehká disciplína pro lidi z Auto.cz
Hodně taky záleží, jak se auto nafotí, na vizuálech vypadá kára dokonale a jinak vypadá na fotkách pořízených kopyty z Auto.cz, např. v galerii chybí pořádná fotka zezazdu a z profilu není v galerii žádná... Nestačí jen mít profi zrcadlovku a zmáčkonout spoušť, ale výborná fotka je hlavně o dokonalé kompozici a expozici, ale to už je zatraceně těžká disciplína..
Rozbalit vlákno
0