Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ford Mustang: První dojmy

91 komentářů

Tymkoo
Za sebe musím říct, že se současná generace opravdu povedla. Pořád je to ten správný Mustang, přitom posouvá kvalitu a hlavně techniku zas o kus dál kupředu.
music23
Mě se právě zdá, že už to neni ten muscle car co to býval. 😒 Neni z něj cejtit žádná energie.
Tymkoo
Mi naopak přijde, že má mnohem agresivnější výraz než generace minulá. A to koukáme jenom na základ.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
Berenika ANTIDIESEL
je ot STARÁ GARDA - zas Další SPALOVACÍ POPELNICE a k tomu MEGAŽROUT benzínu 😄
NA TESLA MODEL S prostě neemáááá [odkaz] >😁
Avatar - CHerokee
CHerokee
Mustang je auto pro chlapy 😉 ...ne hračka pro děcka, která ti občas začne sama hořet pod postelí a existuje pouze díky umělého udržování prostřednictvím dotací a zvýhodnění.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
Berenika ANTIDIESEL
Povídačky pro ropou nasmrádlý zaprodaný dědky [odkaz]
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Já bych řekl, že design svůj účel plní dokonale. Vypadá silácky a nabušeně, zachovává i některé retro prvky. Že bude pouze přešlapovat na místě, to se očekávat nedalo...Takže ač jsem k tomu v posledních letech opravdu mnoho důvodů neměl, designéry Fordu musím pochválit. :yes:
chrudoš
Byl to pony car , opravdu to neměla být plnohodnotná konkurence Camara nebo Challengeru, spíš alternativa
Avatar - iudex
iudex
Mustang jednak nikdy nebol konkurenciou pre ozajstné muscle cars, jednak nikdy nevyzeral tak dravo, ako táto najnovšia generácia. Alebo chceš povedať, že predošlé generácie vyzerali ostrejšie? [odkaz]
[odkaz]
music23
Prave že ne, ale touhle generací https😐/www.google.cz/search?…… nastavili latku. A mě prave přijde, že se od ní zase vzdalují zpátky k těm paskvilům.
webpaja
Není cejtit energie…to je snad nejzaobalenější způsob jak se neumět vyjádřit 😄
music23
Ale no tak 😄 Moc dobře víš co jsem tim myslel. Nenapadlo mě, že bych to musel rozepisovat jako pro mrňata. 😄 😄
music23
No, zadní část auta je skoro stejná a k přední části? Spíš Infiniti než Ford :no: Lidi si ho budou kupovat jen proto že je to Mustang. jesli to takhjle pujde dál, tak i značka Mustang ztratí svoji hodnotu. Protože jako velký, neohrabaný ale sílu vzbuzující auto ho milujeme. 😄
Avatar - Magister
Magister
Myslím, že to nehrozí.
Petrko
Moc toho od Mustangu nevíš. V osmdesátých letech byl malý a nudný tak že mu sami amíci říkali žlutá šikmooká kára. Proti němu je ten současný úplně zlatý.
music23
A to znamená, že se k tomu musíme vracet? Ale no tak >😁 >😁
Petrko
Tak to nebylo myšleno. Psal jsi toto " Lidi si ho budou kupovat jen proto že je to Mustang. jesli to takhjle pujde dál, tak i značka Mustang ztratí svoji hodnotu. " a já tim dokumentuji že kroky stranou se už Fordu taky povedly, ovšem pak se povedl comeback. 😉
Avatar - lamal
lamal
Ale ano, dobry je, ta predna maska s tym rozmernym grilom mi sice az tak nesedi, ale ako celok je to fajn...

A hlavne Mustang asi konecne zatopi konkurencii aj v jazdnych vlastnostiach, nebude to uz len o silnom motore a neohrabanom a odskakujcom podvozku, na zadnej naprave som videl Multilink a kasna vyzera byt pekne tuha, sparovanie je na urovni...

tuha kasna + vyspele napravy + V8 ? To bude bašta >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Tne předek je celej divnej, vypadá to divně. Nejhezčí z auta je zadek...a to je trochu málo
Avatar - lamal
lamal
hm ako tak pozeram, dost velku kritiku tu dostal... 😄
MariAchi
S tím zadkem jsi mi připomněl ten vtip😒br />
Ženská vyjde z obchodu, před kterým nechala psíka a kouká, že u toho psa stojí chlap a říká😒br /> "Paní, ten váš pes má ale hnusnej ksicht, to je hrůza.."
"No jo, ale vy se mu celou dobu koukáte na zadek, pane!"
"Aha, tak to asi pejsek nebyl moc nadšenej, když jsem mu vnutil rohlíček..."
Avatar - Stejsn
Stejsn
hyundai coupé. Z toho designu teda vůbec nadšený nejsem. Ale hnusných mustangů už bylo v historii několik, třetí generace vypadala div ne jako favorit [odkaz] .
Avatar - Magister
Magister
Mustang není pro ženské. Je to chlapácké auto. Podobnost s Koreou tam skutečně, ale opravdu není. >😁 :-!

Na starší modely se nelze dívat dnešníma očima. Spíše porovnat se soudobými vozy té doby.
Avatar - Egi
Egi
Já z toho mám pocit, že se historie začíná opakovat. Z nabušeného a naštvaného muscle car se postupem času stane autíčko pro slečinky, rozplizlé, bez nápadu, bez jakékoliv osobnosti, které bude žít jen ze jména Mustang. Tohle je takový první krok...no co, třeba se za 40 let zase dočkáme toho, že mustang bude za Mustang.
Avatar - iudex
iudex
Pozri sa na ten nádherný profil: to je dokonalé veľké kupé: [odkaz]
Ak podľa Teba takto vyzerá autíčko pre slečinky, potom musíš presne to isté povedať aj o tomto: [odkaz]
lebo je to to isté. :-!
webpaja
Máš to marný…People are people... 😄
Avatar - iudex
iudex
...so why should it be, you and I should get along so awfully. 😉
webpaja
:yes: 😉
Petrko
So, so
MariAchi
To si nemyslím, autíčkem pro slečinky bych ho nenazýval, ale zatímco jakási elegantní uhlazenost k BMW patří, tak k Mustangu patřila taková humpolácká jednoduchost (tvarová i materiálová) - a ta je se současnými tvary dost potlačena.
Avatar - iudex
iudex
Tak nakoniec ešte bude z humpoláckej jednoduchosti klad. >😁
Ja som sa už vyjadril, že najviac by mi sedelo, keby sa Mustang vybral smerom, akým išla štúdia Evos: [odkaz]
Ale aj toto považujem za posun oproti predošlej generácii, síce len taký nemecký, evolučný, ale predsa.
_MT_
V designu, proč ne. Ve zpracování to už tak nevidím. 😄 Stačí se podívat na takové G. Snad Mercedes nikdy nenapadne ho uhladit. Ztratil by své kouzlo.
MariAchi
Ano, u Mustangu, nebo třeba Viperu, považuji humpoláckou jednoduchost za klad, to auto je svéráz, je to (vlastně byl) naštvanej vidlák s vidlema v prackách, rozhodnutej ti je vrazit do zadku a dává (dával) to najevo.
Posouvat ho směrem k těm BMW - přeneseně ho převlékat z montérek do obleku - mi nepřijde jako šťastný nápad, kór když technika zůstane humpolácká a zpracování aspoň na první pohled taky. Evos je tedy podle mně Mustangovsky úplně mimo.
Avatar - plzenaak
plzenaak
Pořád je to vidlák, jen už není tak naštvanej, ale v růžové košilce v tančí do baru u Modré ústřice. Moc se teď Fordu design nedaří :no: .
Avatar - iudex
iudex
Ružovú košieľku by si zaslúžili iní za vymäknutie dizajnu, Mustang však rozhodne nie. 😉
MariAchi
Ještě ji neoblík, ale už po ní sahá 😄
Avatar - Magister
Magister
Myslím, že moc drsnějších aut tady v Evropě nemáme.
Avatar - Magister
Magister
Někteří pisálkové už neví, co by auto vytkli, takže jim chybí humpoláckost a horší dílenské zpracování. Já se asi smíchem neudržím na židli >😁
MariAchi
Neboj, dětská stolička, ve které touhle dobou sedáváš, je vymyšlená tak, aby z ní nevypadlo ani pako tvého formátu.

PS.

Zkusím ti to vysvětlit: Humpoláckou jednoduchost DESIGNU a použitých materiálů u nového mustangu postrádám, zpracování by mělo být, samozřejmě, na úrovni třídy, ale není, což kritizuji.
Avatar - Magister
Magister
Urážení je poslední obrana těch, kterým jsi mě nazval. 😉
MariAchi
Kdybys měl něco k věci, dalo by se diskutovat.
Ale od tebe se nic jiného, než zbytečné kecy čekat nedá, ostatně napadání jsi začal ty sám, tak si jen sezobej, cos nadrobil.
Fakt, že se nedokážeš orientovat ani ve vlastních reakcích jen potvrzuje to, co si o tobě myslím ;-\
Avatar - CHerokee
CHerokee
Řekl bych, že pan Mariarchi neumí diskutovat, a proto uráží. 😉 Od Magistera jsem tu nic takového neviděl...
MariAchi
Řekl bych, že pan čerokí by měl celou debatu přelouskat znovu, aspoň tak třikrát, aby pochopil, o co komu jde.
Ale jestli mi v beaumontových větách nahoře najdeš aspoň něco, co vypadá jako názor na horní auto a něco, čím ho podkládá, dám ti palec.
Já jsem svůj názor napsal, magistrovi se to nelíbilo, tak se tu začal ohánět pisálkem, opět jsem mu vysvětlil polopaticky co a jak jsem myslel - a reakce? Prd. Chytá se jednoho slova a dělá ze sebe ublíženého chudáčka. Jestli nedokáže překousnout reakci na vlastní hloupost, je to jeho boj.
Ale klidně se ho zastávej, v tvém případě pokud nejde o Mercedes, jde o... 😄
Petrko
Můj názor je že Evos by byl dobrý nástupce Capri, ne Mustangu.
Avatar - iudex
iudex
Alebo tak. Každopádne škoda tak vydarený dizajn neimplementovať do sériovej podoby.
Petrko
Souhlasím, obávám se však že Evropa má raději kombíky a SUV všeho druhu než relativně levné a zábavné coupe. Kdysi to bylo jinak cože měl kdekterý výrobce včetně socialistické Škody.
MariAchi
Evos mi přijde laděný do ležérnosti, spíš bych ho viděl na nástupce Thunderbirdu.
Petrko
Ale néééééé. Nástupce T-birdu by měl vypadat jinak. Spíš do elegance.
MariAchi
Možná jo, a měl by bejt velkej, já přes ty Fordy moc nejsem... 😄
Petrko
Když já měl T-Birda tak byl docela "maličký" pět metrů a devět centimetrů. 😉
Petrko
To máš pravdu. Jen řeknu toto "auto které se bude prodávat v USA, Evropě, Asii " už to nemůže být ten americký vidlak z Nebrasky. I když tím Mastenž přišel o to největší kouzlo. Na druhé straně jak jsem psal výše, pořád vypadá lépe než maličké modely že osmdesátých let se světly z Tauruse.
MariAchi
Tak to každopádně, vypadá líp, jen trochu vyměkkává.
Uvidíme, kam ho posunou, když už jim na ruce nekouká pan Shelby.
bronco
osobne se mi design prilis nezamlouva( nebo ne vic ne predesla generace) ale zase se celkove posunul dale, nelze tezit porad ze sameho napadu..
ale nejvic by me zajimal realny rozdil mezi 2,3T a 3,7 V6 .. spotreba, jizdni projev atd.
Avatar - iudex
iudex
No ja som to pochopil tak, že tie motory sa nebudú ponúkať súčasne, ale 3,7 bude základ v Amerike a 2,3EB bude základ v EU. A keďže výkonovo má 2,3 dokonca o chlp predčiť 3,7, logicky sa 3,7 nebude v EU ponúkať a zrejme bude rovno 5,0 V8.
x.IceMan.x
Souhlasím s Tymkoo a i celým článkem. Mě se teda hodně líbí a naživo 100% vypada jěště mnohem líp než na fotce. Myslím že splnil vše co by mustang měl mít....podle mě vypadá dost agresivně, dost mohutně, je stále hned evidentní že se jedná o mustang. Motory budou super, jízdní vlastnosti se určitě posunuly k lepšímu a stějně tak i úroveň interiéru bude určitě více než dostatečná také pro zhýčkaný evropany.
Myslím, že to splnilo vše co mělo a je to moderní muscle car pro kazdodenní využití.
Taky nikdo nemůže porovnávat dnešní muscle car s původníma který jezdili pred desítkami let ... vývoj a požadavky doby nutí snad auta měnit.
Nagano
Přesně, na živo je to auto masakr...ta červená ještě není tak skvělá, ale šedý kabrio a k tomu ten krásný zvuk V8 ... už se na něj v 2015 těším 😊)))))
Avatar - Magister
Magister
on už bude v příštím roce 😉.
Nagano
Já mám teda zprávy (a jsou dost oficiální a z dobrých zdrojů), že v České republice se Mustang začne prodávat v Q1/Q2 2015... tak nevím...necháme se překvapit 😄
Avatar - iudex
iudex
Tak ako Ford na Európu kašle, tak by som Naganovi celkom veril. ;-\
Avatar - Magister
Magister
Hmm, tak pokud je to pravda, tak by to byla velká škoda.
MariAchi
Ta ďoura při napojení palubní desky do dveří, nebo plasty na kraji palubovky celkově...
[odkaz]

Ale na plakát to nevidím spíš kvůli té vysoké kapotě, možná jsou to jen špatné fotky, ale působí to jak auto s pohonem na předek... 😲
Avatar - iudex
iudex
Toto na Teba pôsobí ako predohrab? [odkaz]
Potom na Teba musí ako predohrab pôsobiť akékoľvek bavorské kupé:
[odkaz]
[odkaz]
MariAchi
Ne, trklo mně tohle: [odkaz]

To, cos poslal, vypadá podtatně lépe, vždyť píšu, že to asi bude fotkama, ne autem...
Avatar - iudex
iudex
To je perspektívne skreslenie dané krátkym ohniskom (preto predok vyzerá mohutnejší, ako zadok).
MariAchi
Když jsme ve výtvarce brali focení, tak jsem chyběl, to víš - jel se Balcarův memoriál 😄
Avatar - iudex
iudex
To zase ja neviem, čo je. >😒]
MariAchi
To se tady u nás, v severomoravském Detroitu, jezdil takový závod, který obvykle vyhrál Charouz, ježto jeho Corolla v barvách MArlboro měla už v sérri větší výkon, než tuněné Vazy a 130ky... A my jsme jako kluci chodili (za školou) koukat na závodníky, jak ta auta tahají z náklaďáků a vrkají s motory a tak... Jó, to byly časy bez starostí 😄
Petrko
Vidím že na A. Ch. mají všichni podobné vzpomínky. >😁
Avatar - fOE
fOE
bude rozhodovat o tom jak se tomu autu povede v Evrope. Konkurovat M3 a hlavne 911 (jelikoz BMW neni v interieru zadnej etalon) to auto bude muset umet i uvnitr, ne jen casem na smycce.
Avatar - iudex
iudex
Po x-tý krát: Mustang nie je konkurent pre 911ku, pony cars sú úplne iná liga, iné zameranie, iná filozofia. A v neposlednom rade úúúúúplne iná cenová kategória. 😉
esper
nechapem ako sa mozu niektori ludia ohanat tym, ze uz to nie je stary dobry mustang >😁 si asi pamataju tak akurat tu doterajsiu generaciu pred a po facelifte. inak poznaju akurat tak vytunovane mustangy z filmov a z internetu... original mustang nevyzeral (okrem shelby verzii) nejako extra agresivne a ani to nebol pravy muscle car.
Avatar - iudex
iudex
Presne tak: [odkaz]
Ale tento prístup kritikov sa notoricky opakuje: najskôr Mustang posunú niekam, kam vôbec nepatrí (agresívny muscle car, konkurent 911) a potom kritizujú, že tieto nereálne predstavy nespĺňa.
MariAchi
Tak je zase fajn, že nám to někdo, komu je údajně sedmadvacet připomene >😁
Avatar - Magister
Magister
No a proč ne, když má pravdu! :-!
esper
To sa kazdy moze vyjadrovat len k autam z doby, v ktorej zil ? >😁 Okrem toho, by mi bolo na Slovensku prd platne aj keby som mal 100 rokov, lebo by som tu aj tak az do 90-tych rokov o nejakom mustangu ani nechyroval...
MariAchi
Však jistě.
Ale víš jak - lidi maj krátkou paměť, poslední generace, kterou "znají" je ta právě vyráběná, a tak se srovnává právě s ní.
music23
A co je na tom špatnýho, že to člověk porovnává s poslední a první generací? Že preferuje hodnoty co tyhle generace přinesly a ne tyhle paskvily: [odkaz]
Ty tady tvrdíš že první mustang nebyl pravý muscle car? 😲 Co to je za blbost? Když diky nemu v podstatě pojem "muscle car" vznikl? A na tu dobu byl hodně agresivni. Proto ten celosvětovej udpěch.
Avatar - jurajos
jurajos
Nie je to blbosť. Pojem "muscle car" vznikal s tým ako sa do full size sedanov a kupe začali montovať výkonné motory ako Thunderbold, Hemi alebo 7-litrové V8 GM.
Mustang zakladal kategóriu Pony-cars a jej filozófii zostal verný minimálne do práve odchádzajúcej generácie.
Petrko
Nezůstal pro Američany pokud vím do obsahu 5.7l je motor smallblock. Takže sedmilitrové Mustangy RIP.
Avatar - jurajos
jurajos
Sedemlitrové Mustangy vydržali vo výrobe 6 rokov a "zomreli" v 1973.
Takže v 50-ročnej historii defacto bezvýznamná epizóda.
Petrko
To víš ropná krize. Proto se zmenšil celý auťák a obsadili ho OMG čtyřválcem.
Petrko
Tos nedal. Chceš Mustang paskvily? Tady je máš 😒br /> [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
a ještě bonus [odkaz]
To co jsi tam poslal ty bylo docela hezké auto které se začínalo vracet k původní filozofii.
acALIEN
Hlupaku. Mam generaci 1967 a 2005 a tenhle model 2015 mne opravdu urazi...
Avatar - CHerokee
CHerokee
To jsou tady pořád kecy. Mě žádná generace Mustangu neuráží. Všechny měly něco do sebe, zvláště v době, kdy se vyráběly. Kdyby ne, tak by mustang zanikl. A na novou, konečně snad celosvětovou, verzi se opravdu těším. Design je povedený a pořád se drží do určité míry tradice a motory vypadají taky zajímavě.
Petrko
Když tě uráží tak se zastřel. OMG další zneuznaný prezident FoMoCo.
IPace
me se novej Mustang libi, ale ten predek mohli asi zmaknout krapet lip 😄

[odkaz]
[odkaz]
Adam Novák
v "ideálních podmínkách" to jde. Bohužel jenom tam.
MariAchi
Já myslím, že to jde všude, záleží na partnerce.
Avatar - CHerokee
CHerokee
:yes:
Petrko
Přestaň ho kazit. Je ještě ve věku olizování prstů při otáčení stránek katalogu.
jeje
Hodně taky záleží, jak se auto nafotí, na vizuálech vypadá kára dokonale a jinak vypadá na fotkách pořízených kopyty z Auto.cz, např. v galerii chybí pořádná fotka zezazdu a z profilu není v galerii žádná... Nestačí jen mít profi zrcadlovku a zmáčkonout spoušť, ale výborná fotka je hlavně o dokonalé kompozici a e😜ozici, ale to už je zatraceně těžká disciplína..