Takze to co nepotrebuju (panel klimatizace) dam tam kde ma bejt navigace a to co potrebuju kdyz uz to tam mam (navigace) dam tam kde na to vubec neni videt :-) ano je poznat ze mas Fabii II...
Ja mam navigaci v mobilu, ale zaroven i v aute.... a mam ji tam kde tvoje fabia ma ovladani ventilace (jeste trochu vys). Teda jen displej samotna navigace je samozrejme trochu niz. Soudnost, no co si pod tim pojmem predstavujes, to vazne netusim ;-), ale auta se prodavaji a kupuji predevsim ta, ktera jsou na trhu...
Tak to mě zase fascinují auta,která dokážou vyjet zledovatělý 12% kopec.A takovým autem je outback.Nějaká sekvenční okna jsou mi celkem ukradená.Ale každý máme jiné priority. >:D
Nechapu, ze nekdo, kdo chce neco, co umi trosku v lehkem terenu, by se pri vyberu mel zabyvat Mercedesem tridy C >:D Totalni nesmysl. Za stejne a vyssi penize je u Mercedesu GLK, ktere je MNOHEM mensi uvnitr
Nesmysl. Audi A4 Allroad je tragicky mensi uvnitr a po nakonfigurovani vybavy jako mam ve stejnem Outbacku jsem se dostal na necelych 1.5 mil. Protoze ho budu mit treti rok, vybiram nastupce. Absolovoval jsem spoustu testovacich jizd a bohuzel ho stale nemam vybraneho. Nejtragictejsi jizda byla s aktualnim xc70, v prvni zatacce jsem myslem, ze vyletim ze silnice. Aktualne to vypada, ze to bude opet Outback.
Ty tedy musíš Audi nenávidět. Jsem rád, že máme něco společného. Akorát to máme s jinými značkami. A oba jsme vedle jak ta jedle :-)
Před několika dny jsem jezdil v Audi S7, upravenou na výkon RS7. Z několika stovek kilometrů za volantem si prostě nemyslím, že by Audi dělalo tak špatná auta ;-)
nic v zlom , ale dat milion za tuto tazku "krabicu" je dost ;-\ , za tuto cenu mozem mat plnohodnotne SUV outlander 2,2ku v diesli ktory ma dokonca este aj vacsiu maximalku aj kroutak je dokonca lahsi a ma aj mensiu s potrebu a nepochybne aj lepsie vyzera , ale je to len moj nazor, neurazam nikoho dufam ak ano ospravedlnujem sa ;-) moja volba by bol outlander za podobne peniaze a to celkom jednoznacne [odkaz] :yes:
Spíše jsem to zmínil pro zasmátí, protože ten LC je samozřejmě jen třídveřák. Jinak třeba LC, které jsem recenzoval - koupeno jako nové za asi 2 a prodáno po 10 letech za cenu holé Fabie.
No nevim jestli si s tim Outlanderem a Outbackem nekdy jel. Tezka krabice >:D Znam je dobre oba. Pak bys ho s Outbackem nemohl srovnavat. Nejlepsi jsou teoretici >:D
Prémiový text o... dobrém avšak příliš drahém autě. A pak... prémiové snímky. Je to žrádlo. Fotograf, lépe řečeno - Pan fotograf vytáhl zdejší testy do komplexní respektuhodné výše. Jasně, v textu to během roku občas možná trochu i někde ulétne, sem tam se do odstavečku VWkrade něco nepatřičného, avšak... jsme lidé volantu, buďme velkorysí...
Tak tedy snímky jsou skvostné. Všechny. Za umělecký dojem lze dát vskutku deset z deseti možných. Ve vztahu k informační hodnotě bych se snad jen přimlouval, aby u zadních sedadel byl vždy uveřejněn dvojsnímek - minimální a maximální pozice sedadla předního, aby mohl člověk lépe odtušit poměry pro místo vzadu.
Fotky jsou opravdu povedené, hlavně dobře exponovaný interiér. Ale na druhou stranu mohl utřít před focením prach a nebo ho jednoduše vyretušovat. Fotky exteriéru jsou také slušné, jen škoda foceného objektu.
jak je ta čeština rozkošně rozkošatělá..... Drahé - mám ho rád a drahé, též ve smyslu, že byť je to "kus auta", tak je prostě drahé....
Bude velmi málo řidičů,kteří v něm budou za tuto cenu jezdit jako ve svém a nikoliv na firmu pořízeném voze. Není totiž důvod. Přestože mám Subaru velmi rád, pokud bych měl investovat do vozu lehce přes milion korun, tak rodinného kombi s pohonem všech čtyř kol a automatem to od Plejád rozhodně nebude. Navíc, pokud se oprostíme od plastů, panelů a mírně(ale opravdu jen neznatelně) pokulhávající ergonomie - která je spíš poplatná amíkům, než zmlsané Evropě, tak dorazíme k tomu, co Subaru dělá Subaru - symetrický pohon všech kol - tak tady oblíbený argument příznivců, dostává na gluteus maximus - a to double....
Jak si autor - a možná i další všimli - už to není úplně přes diferáčky..... u automatu - a pak se patří třeba podívat jinam - a Subaru přichází o bodíky.
Argument vysoké ceny díky dovozním clům...jak bych to..... když jsou dovozci v Evropě - ti malí - schopni srazit cenu o výraznou částku a místní dealeři Vám nabízí, že když chvilku počkáte, dotáhnou Vám to ze Skandinávie - tak to asi jenom ve clu nebude že?
Inu na závěr - je to dobré auto - ale již ne tak vyjímečné, aby stálo každému za tu cenu............
Souhlas...Subaru je pro mne takový neopracovaný diamant...ta značka má potenciál stát se prémiovkou, ale asi pod jiným majitelem v lepších (akvizičních) časech, protože teď jsou v automotive všichni drobátko připos.... Přesto, slovo allroad bych v testu o Subaru nepoužíval ani jako velefanda a ani s malým "a"... :-)
Tak mi prosim te porad. Outbacka mame jako rodinne auto. Nemuzu porad vybrat nastupce. Pozadavky jsou stejne, ktere splnuje Outback, tj. zvysenene velke rodinne kombi - 4kolka do mirneho terenu.
Outbacka které generace? Té, co končila 2008 nebo téhle? Já udělal takový oblouk - od Forestera 2,5XT do Outbacka H6 2007, abych se přes vozítko na motokrosovou trať - Otu 2,5 - vrátil k Foresteru XT 2003. Všechno v automatu - klasický HD měnič. Proč - protože Ota je sice dobrý dálniční koráb, ale nemá tu hravost forestera a xicht, který se mi (mně osobně) moc líbí. Myslel jsem, že ota je větší a tím pádem pro rodinu vhodnější. Jediné co bylo plus - podélné místo na zadních sedadlech - cca o pět centimetrů víc místa pro nohy dětí(aby mne ze sedaček nekopaly do zad). Jinak místo napříč - úplně stejné a foryn má jen mírně menší kufr. Ale radost a hravost je někde jinde. Pokud vybíráš nástupce - bez uzardění bych ti doporučil nového Forestera s CVT v dvoulitrovém benálu. Nebudeš jezdit s rozumnou nohou výrazně za víc, než v dieselu a místem taky asi trpět nebudeš. Ale uznávám, že je to SUV. Takže pokud se ptáš spíš z hecu, co bych si vybral za megasto já - šel bych do mírně ojetého Xdrive v pětkovém bavoráku....Za 600 bych neváhal a koupil nového dieselového otu s CVT. Takhle stačí?
Nehrotil bych to tak.
Když nemělo Subaru diesel v automatu, byl tento fakt kritizován.
Teď když má Subaru automat v dieselu, jakkoli CVT, je to opět kritizováno.
Potíž je v tom, že kdyby mělo Subaru třeba HD měnič a svoji klasickou čtyřkolku, bylo by toto řešení ještě mnohem dražší.
Já sám to beru jednoznačně jako pokrok - je spousta lidí, kteří chtějí mít na výběr Subaru v různých konfiguracích - teď je to lepší, mnohem lepší, jakkoli to není levné.
počkej - nezaměňujme kritiku cenové hladiny a pohled na věc, s kritikou CVT či dieselu v Subaru - to jsou oddělená témata.
Pokud bych měl hodnotit CVT - po krátkých zkušebních projížďkách či zkušenosti jiných - tak CVT v Subaru je trošku jiná(lepší) liga, než například v Nissanu. Spojení dieselu a Lineartronicu je každopádně posun vpřed a vítaným směrem. Ale to přece neznamená, že budu pořád neobjektivně adorovat Subaru a lpět na tezi - je nejlepší na světě v této konfiguraci, když je srovnatelné s Xdrive či mírně překonává 4matic. Zase na druhou stranu pohon Hondy v Legendu - S-awd bych hodnotil jako vyspělejší, než tenhle a ten je spojen s klasickým automatem....Jasně, ale není k dispozici ve verzi kombi atd atd... Subaru je dobrá značka. Proto ho také jezdím a mám už čtvrté, ale prostě, kdybych kupoval nové auto za megasto - jako, že asi nebudu - tak bych se ohlédl asi po jiné značce.... za tyto peníze....Podle mne je zkrátka nekritický obdiv k něčemu, co mám rád, pouze krokem do pekla. Proto se na to snažím koukat trošku s odstupem ;-)
tak asi nejlepší bude - a teď trocha reklamy - subarufanclub.cz. Tam je toho o tom docela dost i v naši subaruwiki. Velmi zkráceně - Subaru používá několik druhů AWD pohonu...... Takže při různých diskuzích je dobré vyjasnit si, jestli se haldexům posmíváme ve spojení s manuálem, automatem a u automatu ve spojení s VSC a VTD či jen s automatem. Ve zkratce to jde také přes viscospojku, ale trošku jinak. VTD je Top v těchto pohonech - v současné generaci je to implementace tzv. Xmode. Podrobněji raději na našich stránkách, protože nejsem technik a tam je to vysvětleno polopatě...
hmmm a ja mel za to, ze symetricky pohon vsech kol je dan podelnou zastavbou motoru a tim padem je pudorys vsech hnacich mechanizmu prisne symetricky, nezalezi na tom jaky druh pohonu zrovna auto pouziva??? dovolim si tvrdit ze se ve svych domenkach pletes a vsechny outbacky, jedno s jakym pohonem pouzivaji symetricky AWD
víš já nejsem akademik - takže pokud to chceš takhle - máš pravdu - všechna subaru mají symetrical AWD - všechna - jen ten způsob, jakým to přenášejí v tom ústrojí na silnici je zkrátka několikerý - tedy jestli Tě to takhle uspokojuje. Mám čtvrté subaru a všechna vozidla měla symetrical AWD - jen u těch mých dvojího druhu. V podstatě pak odpadá diskuze o způsobech pohonu - neb všechno zastřešuje pohon 4x4. Takže vlastně všechny pohony 4x4 jsou stejné.....ne?
Symetrický pohon všech kol je v první řadě marketingový výmysl. Nejde jen o komponenty umístěné podél osy (ideální situace by byla, že i komponenty budou symetrické, ale to těžko), ale třeba i o stejně dlouhé poloosy. Je to pěkné, čisté, zkrátka elegantní, ale řeči okolo toho jsou marketingová omáčka. I s méně ideálním rozvržením můžeš dosáhnout stejných vlastností (ostatně Subaru také nejsou perfektně symetrická auta). Na čem záleží, je samotný systém. Subaru jich nabízí několik a nejsou stejně dobré. Možná je lepší říct, nejsou stejné a tím skončit. Pokud ale někdo řekne, že je dobrý, protože je symetrický, tak přestávám poslouchat. Očividně patří k té skupině, která je přesvědčena, že jsou pohony všech kol Subaru dobré, jen neví proč.
Rád bych se zeptal autorů článků, zda je na obrázcích model pro evropský trh? Podle střechy (nosníků) mi přijde, že nikoliv.
Jinak mám druhé Subaru a nedám na něj dopustit. Je to rozhodně lepší auto, než já řidič. Pravda, sejří mě, že se musí dodělávat parkovací senzory - které jsou jenom akustické a je to takové hnusné "domádo", počítač debilní s kolíčkem (nový Forester nebo XV má palubní lepší), hlavové opěrky jak u nejlacinejšího auta. Světla svítí hůř. Nemá stmívací zrcátko.
Auto stahování oken u spolucestujících mě nevadí. Má slušnou navigaci v čj, kterou mi nikdo z auta neukradne. Všechno funguje. CVT je super. Provoz bez závad. Denní led světla má - za příplatek a jsou ok. Auto je staré sotva rok, mrzí mě, že nemá adaptivní tempomat a hlídání mrtvého úhlu a má ty .... parkovací senzory.
Mám Subaru Outback 2,5i ve výbavě Confort od roku 2010. Pro nepolapné uvádím pár faktů :
2 x nové řízení 2 týdny odstaveno v servisu
na 40 000 km nová převodovka CVT (6 týdnů bez auta)
když mi kuna prokousala hadici chlazení, čekal jsem na ni 4 týdny totéž na hadici od klimatizace.
Na 200 tis km (tedy po ujetí 160 tis, km po výměně převodovky) odešel měnič CWT a rozvaděč (mozek) , cena opravy 120 tis, 5 týdnů
Na 220 tis km (ted je to v servisu) odešlo čerpadlo a došlo k poškození mazacích tyček, nadměrné opotřebení řetězu a poškození vodících lišt. cena opravy 80 tis 4 týdny
technici v Praze i v německu prý tvrdí, že CVR převodovky mění celé - neumí to opravit, cena nové převodovky 17 tis EUR, To Subaru neškolí personál ?
Takže auto za milion, od 08/2010 z důvodu závad na převodovce a nedostupných dílů cca 251 týdnů v servisu, náklady s odtahy a náhradními vozidly cca 250 tis Kč.
LIDI KUPTE SI TO, BUDEME SE NAVZÁJEM ZDRAVIT :-))))))))))))))))))))))))