Na druhou stranu samotný fakt, že někdo stoupá, není absolutním měřítkem úspěšnosti. Ze dna se stoupá snadno, stejně jako se snadno klesá z vrcholu.
Raději budu klesat z prvního místa na druhé..., než stoupat z posledního na předposlední...
To mas pravdu, toto jsem zapomnel zohlednit - diky za opraveni. Samozrejme ze jsem to jako absolutni meritko uspesnosti nemyslel, tim jsou prodeje (nejsou li tam nejaky sachy machy s dealerskymi vozy atd.)
V pohodě..., obecně - nejednou jsem se tu setkal s názorem, který měl velmi blízko k tomu, brát samotný vzestup/propad ("ideálně" vyjádřený v %) jako absolutní měřítko aktuální úspěšnosti na daném trhu.
I tohle je relativní. Pokud budu automobilka, co bude plánovat prodávat 2mio aut ročně a místo toho prodám 1,5mio, což zapříčiní pád z prvního místa na druhé, tak to bude horší, než když budu automobilka, která bude plánovat prodávat 100 aut ročně a místo toho prodám 250 a díky tomu vyšplhám z posledního na předposlední :-)
Takže v úvahu by se měly brát i ambice automobilky i když chápu, že u této trojice je to jasné. Jen jsem chtěl naznačit, že i ten vzestup z posledního místa může být lepší než pád na druhé místo.
Ano, ale to jsou také dost specifické případy. Dacia je rychle rostoucí a rozšiřující se low-end prakticky bez konkurence, který má v dnešní složité době logicky žně. Seat se zase začíná dávat trochu do pořádku po letech trápení.
Je delší než současná třída C a je to skutečně stylovka. Já se bráchovi nedivil, když do něj šel. ;-) . Tady hodně čtenáčů Mercedes za nové modely kritizuje, ale realita je jiná :-)
Ano, je CLA dlhsie ako C, ale dozadu si do CLA nesadnem, do C ano. Do kufra si tiez v C dam toho viac a mam lepsi pristup ako v CLA.... To su fakty. Faktom aj je, ze je to lepsia imidzovka ako C. To je asi jediny padny argument, preco sa to tak dobre predava. Za 40 000 eur si viem predstavit aj lepsiu premiovku. ;-)
CLA si nekupuje člověk, který počítá litry v kufru a který potřebuje vozit v autě 4 dospělé ;-) . Sednout se tam dá (měřím 182), ale souhlas na dlouhé cestování to vzadu pro dospělého není.
Podle mě - mladý úspěšný chlap, co ještě nemá rodinu. A chce auto, které má šmrnc. Btw. podle prodejů to teď dělá kde kdo. CLA je hezčí než současné Céčko nebo A3 sedan, o tom žádná.
Pohlad na vec je velmi subjektivny, osobne ked postavis vedla seba CLA a C , tak C je konzervativny elegan, ktory vyzera dobre aj na stare kolena, zatia co CLA posobi ak hyundai elantra
CLA ma velke previsy a nevyzera dobre, predok je tazky tucny vysoky a ma velky predny previs a neladi s malym nizkym uzkym zadkom, navyse auto ma maly razvor k tak velkej dlzke ktora je vacsia ako pri triede C, skus sa na auto pozriet zboku , navyse na tej jeho tucnej karoserii sa prejavuje perfektne syndrom malych kolies, 17tky na CLA vyzeraju asi ako 15tky na octavke, tie kolesa sa tam absolutne stratia a bodaj by nie, ta masa plechu nad prednymi kolesami je vacsia ako na malych tucnych autach ako yaris corsa a podobne [odkaz] , suhlas, cla posobi ako nejaky nedorobeny korejec alebo cinan
k tomu vsetkemu si prirataj maly kufor, vzadu pre vyssich ako 180cm nepouzitelne sedacky, prilepeny tablet na palubovke ako z hrackarstva a cely ten tupy predok a cinsky zadok auta a mas hruzu na kolesach aku si ja osobne este so Stuttgartu nepamatam, cele to je ako taky pozuzlany karamelovy lepkavy nhusny bonbon, pre blondinky na nakupy asi stacit bude ale vacsi iny zmysel mi to auto nedava a to vravim otvorene ako clovek ktory mercedesu od detstva fandil a zral ich odmalicka, tento novy dizajn mercedesu jednoducho nemusim, som sklamany akokolvek sa budem tvarit usmievavo a snazit tvarit sa ze sa nic nedeje neskryjem to, sklamal ma dizajn GLA aj CLA aj A aj S, obavam sa ze aj nove C ( zmensene S ) ma sklame zvonku, o kvalitach a technike nepochybujem ale vzhlad mercedesov ma uz bohuzial nenadchyna ako kedysi
Tento názor jsem už četl nesčetněkrát. Od tebe. Nicméně v Německu vyhrál v AutoBildu cenu design roku, takže asi to tak zlé nebude. Argument proti argumentu. Prodeje mluví za vše. V urbanu nebo amg paketu krasavec na 18" kolech. Já bych si ho nekoupil, ale líbí se mi.
Sám jezdím v předfaceliftovaném Céčku, ale uznávám, že CLA posunuje design dál. A přirovnávat k Hujdaji je nesmysl, který hraničí se záští nebo slepotou.
No, ale treba sa povozit. Clovek mozno zmeni nazor - ale to auto je zabavne, vtiahne cloveka do deja a vie mu vycarit usmev na tvari.
Na druhu stranu aj obycajne C vie byt rovnako zabavne - mozno este viac, ak priratam pohon zadnych kolies a s tym suviasiacu ochotu lahsie zatacat. Ja osobne by som mal jasno a vyhralo by to C-ko.
Bohuzial oba (vlastne vsetky bezne MB) maju celkom tragicke odozvy na plyn. pedal. Takze, v pripade manualov sa ziadne medziplyny nekonaju... Teda urcite nie kvoli zabave. V pripade automatu rovnako nestiha ani ten. Ale inak parada, cim nizsia vybava tym lepsia zabava, paradoxne :-)
S třetím a druhým odstavcem se dá souhlasit, tím spíš, že vlastně popírají odstavec první. Můžeš mi tedy popsat, co konkrétně se ti jevilo na svezení s CLA tak zábavné, že tě to vtáhlo do děje a dokonce vykouzlilo úsměv na tváři? :-O
Odporuje aj neodporuje. :-) cla je zabavne rovnako aj C. Kazde inou intenzitou. A pre mna viac C, som uz starsi - hehe - a C je pre mna krajsie-dostojnejsie. Tak isto, min vpredu posobi vacsie a priestrannejsie.
Este napisem, ze su to mojje subjektivne pocity. Snazim sa ich ale co najviac objektivizovat ale nehlasam ich za 100% objektivnu pravdu.
Zacalo to tym, ze ako som si sadol, tak som citil nutkanie jazdit :-) auto to chcelo po mne. Niektore to nechcu po mne (brat s rezervou). Cize odborne povedane posed za volantom, ergonomia atd... asi spravne navrhnute, na pocit urcite. Pacila sa mi agilnost auta, citil som aj odozvu v riadeni, na predokolku sa pekne, isto a s chutou vrhalo do zakrut. Jazdu som pekne citil, vedel som po com idem, brzdy slusne (len bezna premavka, ziaden okruh - na to nemam). Skusal som aj zaklad benzinovy (dizle ziadne) s manualom a pacilo sa mi. Motoru sa celkom chcelo, auto sa nebranilo dynamickejsej jazde. Proste citil som sa dobre a z cinnosti zvanej soferovanie som mal radost. Paradoxne vacsiu ako z A (to ma nenadchlo). Najhorsie, z MB, v tomto na mna posobi B-cko.
Ak este mozem, tak ma na MB zaraza to, ze voci konkurentom maju casto pocit lahkosti pri soferovani. Neviem ako to robia, ale ja ten pocit mam - napr. Mb-c a sucsna bmw3 (i ked tu som nemal porovnatelne konfig - 3 bola bohuzial v dizli, 4x4 s adapt. podvozkom-takze tomu pripocitavam vsetko, co sa mi nepacilo :-) ), ci glk vs Q5.
182 cm - myslis vpredu. Pretoze ja mam 176 a vzadu som mal hlavu naklonenu nabok - jednoducho som sa tam nezmestil.... >:D Vpredu to tiez nebolo bohvieco, ale sediet sa dalo. A ten displej - nech sa na mna nikto nehneva, ale premiovy urcite nie je. Moj nazor. :-)
Mercedes dokázal posunout design dopředu (k nelibosti skalních klasiků) a teď z toho těží. Srovnáme li třeba hranatý GLK tak raději Q5, ale GLA má nad Q3 jasně navrch.
Není to tak jednoduché, MB aktuálně těží z toho, že v posledních měsících má více novinek, to je věc, která se mění, příští rok to může být audi, kdo na trh vrhne o dvě tři nová auta více. Další věcí je ten diskutabilní design, ukazuje se, že opravdu táhne, a v těch nižších třídách MB pomůže zakrojit více do koláče, ale na tradičním MB hřišti, vyšší střední a lux, si troufám tvrdit, že je spíše na škodu, a MB bude oproti konkurenční D2 v prodejích postupně tahat za stále kratší konec.
kde sa jedna o kopec ciselnych udajov a faktov ale prehladna tabulka nikde ;-\ , lovit cisla ukryte kdesi v texte je trosku out v dnesnej dobe, nic v zlom
stacilo urobit prehladnu tabulku s cislami a k tomu dve vety, nic viac nic menej, kopec kecov a clovek aby hladal cisla, kto to preboha pise tie clanky? martan? user friendly 0 bodov