Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Škoda pracuje na Superbu III a dvou nových SUV: Sherpa a Snowman

149 komentářů

Dixik2
Náběh FIII je 35KT/14-HB a 44KT/14-Combi.

Superb III by měl být v září ve Frankurtu 2014,pokud se odsune premiéra kvůli Passatu B8,tak Ženeva 2015.
Xawier
No vzhledem k tomu, že už je potvrzená premiéra Passatu B8 v Paříži 2014 a začátek prodeje hned po něm (u nás od prosince), tak ten Superb opravdu očekávám až v Ženevě 2015...
Dixik2
Dík za upřesnění. 😉
webpaja
FIII bude v Ženevě?
Dixik2
Tam jenom L&K a Scout a ten koncept.
ryccardo
Vzhledem k tomu, že je auto hotový a série se má rozjet v létě jak píše Dixik, tak bych si tipnul, že jo.
bojler_
Ženeva je na začátku března.
ryccardo
Já vím. Myslíš, že je to moc brzo, když SOP je v létě?
Gilgit
Tentokrát kloubouk dolu pred Foktem. Vsechny tyto informace zjistil Fokt, nejslabsí spolupracovník tohoto webu, pomocí vlastních kontaktu v automobilovém prumyslu. Vubec nic neopsal. >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
aky maju zmysel tieto tvoje nic nehovoriace prispevky a narazky na redaktorov ktorych tu mas uz 100ky?

bez urazky, len vzdy rozmyslam co tym sledujes, skus debatovat o autach a k teme
Gilgit
Smysl mají takový, ze upozornuji na chyby, amatérismus, neetické a nekorektní jednání spolupracovníku Auto.cz. Kdyby tady bylo víc lidí, kterí by tom kritizovali, tak by se mozná neco zmenilo.

Tam, kde mne téma zajímá a hlavne rozumím mu a mám k nemu co ríct, tak debatuji o autách a k téme.

Pokud ty treba tvuj rasistický, nenávistý a nesmyslný príspevek o Polácích a zároven nesmyslné poznámky o mozné výrobe v Estonsku pod clánkem o plánech na stavbu nové továrny v Polsku nazývás debautou o autách a k téme, tak já mám zásadne jiný názor.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
upozornit na chyby sa da aj inak ako sposobom hele fokte pardon fokote

nemyslis? pride ti tvoje spravanie adekvatne tvojej inteligencii a veku?

odpovedat mi vlastne ani nemusis, ja uz nejaky ten obraz a nazor mam

s poliakmi slo skor o srandu, neurazam konkretnu osobu a myslel som to obrazne ( vieme aki su poliaci ) , myslim ze mnohi to aj tak pochopili, ale ty sa spravas inak, nadavas na redaktorov a konkretnym osobam pod kazdym clankom, miesto debaty o autach svoju celu energiu vrhas na hladanie chyb pod kazdym clankom a rypanie do redaktorov, sa divim ze ti nikto z nich este nieco nenapisal

pockam si na tvoj dalsi prispevok a uvidime ze o com bude, predpokladam ze o autach asi nie, necham sa prekvapit
Avatar - Stefič
Stefič
teď jsi trochu vedle. Chování Gilgita naprosto přesně odpovídá jeho inteligenci. Věku nevím, ale IQ rozhodně ano.
Jen Gilgit žije v představě, že pokud má pravdu (podle něj), pak má zcela nezadatelné právo na urážky druhých. Ovšem napsat něco proti němu znamená, že si to hned založí do deníčku a zaarchivuje😃))
Gilgit
Ano, pokud mám pravdu (ne podle mne, ale obkjetivne prokazatelnou), a ten druhý odmítá jakkoliv reagovat, pak mám zcela nezadatelné právo ostreji reagovat.

Specialista na bezduvodné urázky jsi ty (viz zacátek nasí zdejsí "korespondence")

Jeste jednou, nejde o pravdu podle mne. Pokud tady neco kritizuji, tak nejde o situace, ve kterých ruzné osoby mohou mít ruzný názor, ale o situace, ve kterých je pravda zcela objektivne prokazatelná.

A jinak, pro tvuj klid na dusi, uz si te archivuji. Jednou to mozná vydá na knihu.
Gilgit
Toppere, jen krátce: Na chyby jsem drív upozornoval slusne, a nic to nedalo, takze ted to delám méne slusne. Moje "správanie" je adekvátne chování lidí typu Fokt. To ze o mne obraz a názor más, je fajn, já o tobe taky. To co jsi napsal o Polácích bylo hrube rasistické, urázlivé, a jeste k tomu hloupé, a tak to pochopili i jiní. Co myslís tím "vieme akí sú Poliaci"? Já Polák nejsem, ale naucil jsem se plynne polsky, mám v Polsku, tak jako v nekterých jiných zemích vcetne Slovenska, mnoho známých a nekolik prátel, a Poláci nejsou o nic horsí nez Slováci. I to co jsi psal o mozné výrobe automobilu v Estonsku byl nesmysl a ukazuje to ze dané tématice vubec nerozumís. Pokud mi nejaký redaktor napíse, nemám s tím problém. Pro tvou informaci doslo napríklad i k výmene SZ mezi mnou a séfredaktorem Auto.cz panem Kovaríkem. Opakuji: O autech budu diskutovat tehdy, pokud mne bude téma zajímat a budu k nemu mít a chtít co ríct. Diskutovat s kecalem jako ty, který rozumí sice vsemu, ale jen teoreticky, nemá smysl.
objekt21
"Keď pracuješ a niekto ti prekáža, nehanbi sa mu povedať, že ti prekáža." V. I. Lenin.

Mas pravdu - politicka korektnost je cetou do pekla. Nebojme sa hovorit khokotom, ze su khokoti :yes:
Gilgit
:yes: :yes: :yes:
Petrko
:yes: :yes: :yes:
Avatar - white label
white label
Když to řekl zrovna Lenin, tak to musí být pravda?
Oni se pak komanči nejen že "nehanbili povedať", ale bohužel se nestyděli ani okrást, zavírat a vraždit ty, kteří jim tzv. "překáželi v práci"...
Gilgit
Lenin rekl a napsal hodne moudrých vecí, protoze to byl do urcité míry inteligentní clovek. Na druhé strane vedl zlocineckou organizaci, která ve jménu bolsevické revoluce kradla, zavírala a vrazdila.

Pokud se trochu zajímás o politiku a historii, tak bys mohl vedet, ze inteligence a zlost, zloba, zlý charakter a zlociny se nevylucují. Lenin není jediný príklad.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Ze ti tradicne unikla podstata sdeleni me vubec neprekvapuje. Ted uz jenom, abys hodil nejake to moudro na tema gramatika... ;-\
Petrko
:yes: :yes: :yes:
Petrko
Obávám se že ty tady sice píšeš příspěvek pod každý článek, ale opravdu skutečných autech taky nic. Protože o nich nic nevíš. A to co jsi dneska napsal od Polácích by jsi zasloužil z leva a z prava. Mám rád Slováky ovšem ty jim děláš jen ostudu. Dokážu si tě představit za Hlinky jak řveš Na stráž.
Gilgit
Výborne napsáno.
objekt21
Ludactvo ma v SR silne korene.

V Ceskej kotline podobne tendencie neboli v historii potrebne (naposledy vzplanuli za Zizku)-

Historicky ide o potrebu zachovania narodnej identity malopocetneho naroda v obklopeni nepriatelskymi susedmi-

Vojnova SR samozrejme bola fasistickym statom, ale v ramci doby to bola jednoznacne najlepsia volba zo vsetkych.

Maly exkurz do historie.
Pocas WW1 napr. srbsky narod zazil genocidu neuveritelnych rozmerov, ktore sposobili, ze Kralovstvo Srbov, Slovincov a Chorvatov sa uz nikdy nespamatalo a Srbsko od konca WW1 az doposial stracalo obyvatelov i uzemie.

Rovnako z uzemia SR bolo pocas WW1 nasadenych viac ako 400 000 muzov - co je vzhladom na cca 3 mio ludi v tom cas obrovske cislo a znamena, ze prakticky kazdy muz musel bojovat za Hunov. Padlo, alebo bolo zmrzacenych viac ako 100 000 z nich.

Tieto straty pocas WW1 boli na pocet obyvatelov obrovske. Len nahoda zabranila zniceniu celeho naroda - ako sa stalo Srbom.

Pocas WW2 bola CSR napriek prislubom mocnosti opakovane zradena - Mnichov, Viedenska arbitraz.
Pre Slovakov boli Cesi navyse tiez nespolahlivy partner, napriek vyraznej povojnovej pomoci po WW1 nam zabodli noz do chrbta ideou jedneho naroda, vyuzivanim pracovnej sily miesto rovnomernejsieho rozvoja priemyslu a kratko pred WW2 tiez zradou, ked vymenili polske Tesinsko za cast Horneho Slovenska - co neskor vysutilo do vojny Slovenska s Polskom (hint "mala vojna")

V predvecer WW2, po zrade mocnosti, neschopnosti CS prezidenta a vlady odhodlat sa na boj, vrazdenych skusenosti z WW1 bolo osamostatnenie jedinou cestou ako prezit.

Pokial nepocitame likvidaciu zidov, tak napr. pocas obdovia rokov 39-44 nedoslo napr. v SR k poprave ani jedneho politickeho opomenta (ani komunistu).
Rovnako na fronte bol nasadeny radikalne nizsi poces SK vojakov a aj ti nebojovali v prvej linii.

Vojnova SR, hoc fasisticky stat zachranila statisice zivotov Slovakov.

Vrazdenie a popravy zacali az po vypuknuti SNP, kedy uz SR vladlo de facto Nemecko.

Takze odsudzovat prvu SR je v poriadku - bola to fasisticka diktatura - je urcite spravne. Na strane druhej - prave vdaka prvej SR Slovaci prezili vojnu dokazali udrzat uzemie.

Takze veci nie su cierno-biele.

😉
Petrko
Príma článek, jen nechápu co má společného s tím že topper který si změnil nick (což už je podezřelé ) tady rýpe do Poláků a vyjadřuje se jako hlupák který ničemu nerozumí přesto má potřebu se ke všemu vyjádřit. Pokud neuráží jiné národy pak ať si kecá co chce, ztrapňuje pouze sebe a v tom mu nikdo nebude bránit. Pokud ovšem chce očerňovat nějaký národ na základě svých dojmů a neznalosti měl by dostat pár facek.A to říkám já přesto že jsem pacifista a současně tvrdím že než se mlátit je lépe diskutovat.
Gilgit
Opet zcela výstizne vyjádreno.
figurka
Gilgite, kritika smysl samozřejmě má, ale konkrétní, věcná a na nějaké úrovni. Tyhle tvoje jednoduché urážlivé výkřiky jsou daleko více mimo než případná nevalná, resp. klesající úroveň zdejšího webu. :no:
Gilgit
Podívej se na moji reakci na nick webpaja trochu níz. Vecná, konkrétní kritika na úrovni. Zmení to neco? Tezko, protoze nás kterí dokází vyjádrit kritiku tohoto webu je málo.
Řidič007
Ve škodovkách klobouk dávat dolu nemusíš. Co ale musíš, tak to je skrčit ramena. Škodovky jsou jen o něco širší než Harleye. Na fotkách upravených photoshopem sice vypadají jako normální, ale stačí kouknout na ně na parkovištích a srovnat třeba i s nižší třdou konkurence.
Avatar - KubikCv
KubikCv
"aky maju zmysel tieto tvoje nic nehovoriace prispevky"

Přesně takovou otázku bych mohl napsat Tobě >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
..asi jako tvoje žvatlání na téma všeho...
Avatar - KubikCv
KubikCv
>😁
jamp
Ak budu vsetci chvalit, tak auto.cz to nepomoze, skor uskodi. Ak bude redaktor davat pozor, aby nenapisal vylozenu hlupost, bude to dobre pre vsetkych a ziska tym aj auto.cz, redaktori, ktori tomu nerozumeju, pojdu tam, kde sa nevedomi nemusia bat... Ved to poznas od nas z blockovej loterie >😁 . Ked bude niekto tvrdit, ze slnko sa toci okolo zeme, tak nebudes suhlasit, lebo uz vies, ze to tak nie je. A to vdaka tomu, ze niekto nato upozornil prvy, a nasli sa dalsi, a preto si teraz mudry 😉 . Na statniciach mi oponent diplomovky znosil pod ciernu zem navrh lepit vanu k bloku, za sociku to bola hlupost ale ICI mi poslali referencie. Aj tak nepomohlo, lebo on o tom v zivote nepocul a ako dochodca uz ani nemal zaujem.
webpaja
Tentokrát souhlas s Topperem 😉
Gilgit
To mne mrzí, ale nedá se nic delat. Podle toho, jak sleduji tvé príspevky na Auto.cz, tak se mi zdá ze jsi inteligentní clovek který rozumí jak automobilum, tak snad, pokud jsem to korektne pochopil, i podnikání, a má urcitý prehled.

Proto nechápu, ze ti nevadí nekvalitní práce vetsiny (ne vsech) spolupracovníku Auto.cz s Foktem na spici (viz co jsem zde napsal Topperovi a vcera v jiné diskusi, nemá cenu to vsechno opakovat.

Jenom jedna vec: novinarina je "remeslo" jako kazdé jiné, má své zásady, svoji etiku, dobré a spatné novináre. Jedna z hlavních psaných a nepsaných zásad novinariny je ze novinár nedelá to, co se tady deje casto, to znamená ze takzvaný clánek je jen opsaný zkrácený text z jiného média. Toto v kvalitních médiích není bezná praxe, a pokud z nejakých duvodu takový clánek vyjde, musí být oznacen zdroj, ze kterého cerpá.

Toto (souhlas puvodního autora a udání zdroje) pozaduje mimo jiné i etický kodex ceského Klubu motoristických novináru, jehoz je napríklad i Fokt clenem. Nebudu ted vyhledávat, to jaké míry jsou tyto veci regulovány legislativne.

Povinnost citovat zdroj je i tehdy, pokud napríklad clánek z velké cásti napísu já, ale ta hlavní informace, na které je text postaven, byla uverejnena jinde. Klasický príklad takové situace je dnesní clánek Ondreje Pavluska o znacce Opel. Napsán zcela korektne, s udáním zdroje, jak to má být.

Séfredaktor Auto.cz pan Kovarík mne pred nekolika mesíci sdelil, ze upozornil spolupracovníky redakce, aby uvádeli zdroje prevzatých clánku. Fokt to má na háku.

Ale nejde jen o to. Jde taky o to, ze vetsina spolupracovníku Auto.cz ekonomickým aspektum automobilového prumyslu nerozumí, delá v techto cláncích chyby atd., jde o nevyvázenost a neobjektivnost tohoto webu.

Já se snazím upozornováním na nedostatky dosáhnout zmenu. Kdyby tady bylo víc kritiku, mozná by se neco zmnenilo.

Pokud ty veci o kterých písu tobe nevadí a povazujes je za korektní, tak to nechápu.
Avatar - Stefič
Stefič
no Gilgite, přesně jak ti psal Topper. Ono lze vše vyjádřit s určitou noblesou. Nebudu ti brát, že si některého redaktora nevážíš. To je vcelku tvoje věc. To ovšem neznamená, že člověku hned začnu nadávat a snažit se ho zesměšňovat a to ještě tím nejpitomějším způsobem.
Není jenom špatný a dobrý novinář. Je také dobrý a špatný diskutér. Vezmi si třeba příklad...Podle mě jsi třeba ty prototyp ***a. Dutá hlava s IQ houpacího koně co si nevidí na špičku nosu. A přece...Oslovuji tě snad "***"? Ne!!! Oslovuji tě jménem a neurážím tě. I když si o tobě myslím své
Z toho si ber příklad
Gilgit
Já se nechci hádat. Pokud mne pokládás za "prototyp ***a" a "dutou hlavu s IQ houpacího koně co si nevidí na špičku nosu" (díky za komplimenty), tak uz je úplne jedno zda mne oslovujes Gilgite nebo ***, tu urážku jsi jiz samozrejme vyslovil. Nebo to nechápes?

Skoda ze nereagujes na ty konkrétní argumenty, které jsem napsal v reakci nicku webpaja.

A más úplne pravdu ze vse lze vyjádrit s urcitou noblesou. 100 % souhlas. Já jsem to tak na zacátku taky delal, a kdyz reakce byly nulové, tak jsem tu noblesu zásadne zredukoval.

Muzes se podívat na vcerejsí diskuzi na téma Skoda Octavia Coupé jak Fokt dokázal urazit jiné nicky za oprávnenou kritiku, ne mne.

Tato výmena názoru - moje odpoved nicku webpaja, tvoje reakce a moje reakce - ukazuje kdo pouzívá konkrétní vecné argumenty a kdo uráží.

Jsou proste lidi, kterí se zde odkopou sami se vsí noblesou.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
... :no: s tím ***m....tomu říkám vlastní gol anebo nadělat si do vlastních úst solidní hromádku...
Gilgit
Typický Stefič

:yes: :yes: :yes:
Petrko
Obávám se že jsi se zachoval hodně hloupě Btw. Jak už tady Gilgit psal, upozorňoval slušné a nemělo to žádný ohlas. A že pánové redaktoři tady leccos zmasti a na upozornění buď nereagují a nebo se snaží nesmyslně argumentovat místo aby sklapli, poděkovali a opravili chybu. Tož tak k tomu jak to tady chodí. Je to jak v životě čím mladší tím chytřejší a tím arogantnější. Starší už se chovají jinak a umí i uznat chybu. Netvrdím že je to tak u všech toho jsem dalek, ale těch mladších se sebereflexi je prostě méně.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Stefici, jako duta hlava s IQ houpaciho kone se tady projevujes predevsim ty a to od zacatku sveho pusobeni.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Rozumím tomu co chceš říct a částečně s tebou souhlasím, ale myslím, že to občas dost přeháníš, "učený z nebe nespadl" ... Tobě by se líbilo, kdyby pod každou tvojí prací/splněným úkolem byl napsaný komentář, který by tě neustále upozorňoval na to jak si neschopný?

Já souhlasím, že zdroj by měl být uvedený, třeba v případě různých statistik a studií, kdy jsou vytažena z kontextu jen některá data a je nutné dohledat všechny aspkety a souvislosti. Na druhou stranu, pokud informuje server o nových modelech, nových motorech, nebazíroval bych na uvádění zdroje za každým převzatým číslem, jako se to dělá třeba v odborných prací, přeci jen je to zábavný web o automobilech 😄
Tom19
Nikto od redakcie nežiada aby slepo písala zdroje, ale máme tu nejaké duševné vlastníctvo. Aké by to bolo Tebe ak by si ako novinár písal na oddelenia automobiliek, chodil na nejaké akcie kde sa tieto informácie bez nejakého verejného vyhlásenia vydávajú a prišiel by nejaký iný človek a na drzovku okopíroval tvoj článok a dodal ku koncu nejaký svoj subjektívny pohľad, ktorý aj tak nikoho nezaujíma.
Gilgit nevyjadruje svoj názor správne, uznávam. Ale pár mesiacov sa snažil krotiť, lebo trochu úroveň týchto článkov sledujem. Lenže nemalo to význam, ale včerajšok dorazil aj mňa keď tu pán redaktor čo tu pracuje pár mesiacov urazil ľudí čo robia čísla tomuto serveru už pár rokov. Ja napríklad tu chodím asi 6 rokov, zaregistrovaný som tu chvíľu a vyprosím si aby ma tu niekto z redakcie urážal a nepriamo mi povedal že som nechápavý = hlúpy.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Prosím, přečti si co píšu 😄 "Já souhlasím, že zdroj by měl být uvedený" Za článkem by to být mělo, ale myslím si, že je blbost to citovat za každým číslem, jako se dělá v odborných prací 😄 Toť celé... vyjádřil sem jen svůj nesouhlas se způsobem, jakým to Giglit posledních pár dní prezentuje, neřekl sem, že nemá pravdu.

Včerejší vyjádření pana redaktora nekomentuji, nezachoval se profesionálně, neudržel si odstup a snížil se k tomu, za což označil giglita... zachoval se jako "diskuzní kecálek"...
Tom19
Však ja som reagoval iba na tú časť o zábavnom webe. Skrátka napísať dolu pod článok jeden riadok o tom že odkiaľ som to prevzal by bolo korektné. Tak sa to robí všade, nech je to akýkoľvek web, nielen o autách. Ukazuje to aj hodnotu človeka čo ten článok napíše. Nielen v odborných prácach je potreba zverejňovať zdroj, aj spravodajstvo má svoje medze. Ak by to bol nejaký blog a jeho písateľ by nemal z návštevnosti zisk tak by ma to netrápilo. Ale keďže tento web z počtu čitateľov žije a na zverejnených informáciách zarába, tak aspoň ten zdroj by mal byť zverejnený všade, ešte aj keď je to tlačová správa. Je to jeden riadok naviac a nám ostatným to dá možnosť ísť aj hlbšie do problematiky.
Ako som písal, ani mne sa Gilgitov štýl nepáči. Každý sa prezentuje ako sa prezentovať chce. Takisto aj ten včerajší výlev pána redaktora. Ale k tomu by sa mala podľa mňa vyjadriť už aj redakcia, lebo laťka bola už zhodená, nie len prelezená.
Gilgit
Jeste jedna poznámka k nekterým mým reakcím tady na webu: Toto není muj normální osobní styl, to je jen styl pro nekteré zvlástní prípady na Auto.cz.
Tom19
Ja Ťa nesúdim ako človeka podľa pár riadkov. Je to len internetová diskusia. Tu sa nemá nič brať vážne a osobne. Okrem vyhrážok a podobne, to som tu ale zatiaľ nevidel asi nikde.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Neviděl? to sem dlouho nechodíš >😁 Nemyslím Giglita, ale výhružky tu bývají taky celkem pravidelně😁
Tom19
Chodím dosť dlho, ale na diskusii čítam skôr vlákna čo majú aspoň nejakú výpovednú hodnotu, napr linky na spyphotos alebo GTIho vlákna keď sa chcem zabaviť. >😁
ryccardo
V tomhle případě je nesmysl zdroj uvádět. Učinil bych tak jen v případě, kdy by to bylo oficiální vyjádření ze Škodovky, ale tohle spíš vypadá na zákulisní informace někoho kdo má přístup k informacím. V tom případě není možný logicky jmenovat zdroj. 😉
Gilgit
Zdroj je v tomto prípade médium, které to jako první uverejní. To znamená pokud napríklad casopis Auto Motor und Sport uverejní informaci o tom, ze se pracuje na novém malém modelu Opel, tak to znamená, ze nejaký novinár písící pro Auto Motor und Sport se o tomto projektu dozvedel pomocí svých kontaktu, s nejvetsí pravdepodobností od nekoho z firmy Opel, nekdy mohou informace o nových modelech pocházet i od výrobcu komponentu, a zdroj této zprávy je pro vsechna jiná média Auto Motor und Sport.

Nemyslím si, ze Fokt tyto informace o Skode získal ze svých tajných zdroju.
Gilgit
Presne tak, výstizne napsáno.
Gilgit
Samozrejme obcas preháním. A samozrejme by se mi taková kritika nelíbila, jenomze by k ní nedoslo, protoze na rozdíl od lidí typu Fokt/Micka/Vaverka bych se snazil chyby delat co nejméne a pokud bych chybu udelal a byl na ni upozornen, tak bych slusne podekoval a chybu opravil, coz na intenetu, na rozdíl od tistených médií, je mozné udelat.

A pozor, mne nejde o uvádení zdroje nejakých jednotlivých císel nebo technických dat. Jde o to, ze hlavne v oblasti clánku o ekonomice se u vetsiny textu jedná o opsané zkrácené kompletní clánky z jiných médií. A to kvalitní novinár nedelá ani pri uvedení zdroje, natoz bez (viz casto Fokt).

Neco jiného je, kdyz novinár napíse vlastní clánek ale hlavní informace tohoto clánku byla uverejnena jinde. To je pri korektní citaci absolutne OK, jako napríklad dnesní clánek Ondreje Pavluska o znacce Opel.
fahrenaufderautobahn
máš plnou pravdu. autor by měl odkázat na zdroje.
ryccardo
Akorát, že to nejsou zas tak velký super tajný novinky. 😉
Avatar - sexfive
sexfive
;-\ to už ozaj nemôže byť jeden deň na tomto fóre, bez embéčiek? vytvorte si novú stránku škoda/kupiť/auto.cz
Avatar - kari.laz
kari.laz
Přijde ti informace o tom, jaké nové modely bude nějaká automobilka v následujících dvou letech uvádět na trh jako nesmyslná, nebo obtěžující? Reagoval by jsi stejně, kdyby podobná informace byla psaná o BMW, Alfě, Hyundai, Renaultu a podobně?
Nejaka nie. Ale v Skode si niekto prdne, a tu je o tom clanok na "dve strany".

"Argument" o domacej automobilke neobstoji.
pitrys
A kde stojí výrobní závod, na Slovensku?
Avatar - Katikakus
Katikakus
Pitrysi, opet ti unikla pointa a delas tady ze sebe saska. Prispevek nebyl o tom, ze by Skoda nebyla "domaci" automobilkou. Byl o tom, ze ani kdyz se jedna o domaci automobilku, neni duvod psat o kazdem jejim prdu. Capiche?
pitrys
Ovšem Myself napsal "Argument" o domacej automobilke neobstoji", takže s tím nesouhlasí a na to jsem reagoval, takže *** jsi opět ty. Bye.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Prave jsem ti to vysvetlil. Cemu jeste nerozumis, natvrdly pitrysi? 8-s :no:
pitrys
"Embéčka" se vyráběly v letech 1964 - 1969 a pochybuju, že se tu o nich denně píše.
Avatar - Katikakus
Katikakus
A dalsi natvrdly prispevek v tvem podani. To, ze se Skodovkam lidove mezi pospolitym lidem rika embecka vi i male dite.
pitrys
Jo, a taky mám jedmu známou, co říká "škodovka" jenom řadě 120 a starší, ostatní už jsou Oktávky a Fábie, ale už to podle ní nejsou škodovky. To je asi na tvé úrovni. Embéčka byly jen a jen jedna řada, a to 1000.
Avatar - Katikakus
Katikakus
pitrysi, jsi nez hlupak a navic nestydaty. Nevadi ti davat svou nebetycnou hloupost takhle verejne na odiv. 8-s :no:
pitrys
Zloděj volá "chyťte zloděje", *** jsi tady akorát ty. Nic ti vysvětlovat nebudu, je to marné...
topten
nepatri to sem, ale jaky mate názor na tohle?
vyfotili me ze sem projel na červenou.
podle vypisu zluta trva 2.3 sekundy.
jestliže je reakcni doba 1 sekundu, mam na zastaveni 1.3 sekundy
200 metru před krizovatkou je rychlost zvysena na 70km/h.
to odpovida zpomaleni 15m/s2 a při tehle hodnote bych akceleroval na 100km/h za necele 2 sekundy, coz asi neudela zadny normalni auto a ne proto, ze by nemelo vykon.
je vubec mozny takhle rychle zastavit?
nejsou nejake minimalni intervaly na dobu trvani zlute?
mam zaplatit pokutu (bez ztraty bodu) nebo jit do sporu o nesmyslnem nastaveni semaforu, ale riskovat ztratu 5 bodu??
casy jsou samozrejme krasne dolozeny na vypisu s presnosti na tisícinu sekundy
Avatar - Emel
Emel
Osobně bych zaplatil pokutu, z několika důvodů.

Předně - píšeš, že rychlost je zvýšena na 70km/h. Přesnější by ale bylo napsat, že maximální povolená rychlost je zvýšena. Maximální povolená rychlost tě nezbavuje povinnosti přizpůsobit rychlost jízdy dopravní situaci, tedy včetně povinnosti být připraven na situaci, že na semaforu blikne oranžová.

Dále... reakční doba 1s není minimální, běžný člověk se dokáže dostat k půlvteřině, pokud dává pozor.

A konečně, jedna technická - ten výpočet není úplně košer. Správně bys měl počítat nikoli s časem do rozsvícení červené, ale s dráhou od začátku brzdění ke křižovatce. Pokud jsi vjel do křižovatky zároveň s rozsvícením červené, pak jsi při rychlosti 70km/h byl při rozsvícení oranžové 44,7m od křižovatky a po vteřině reakční doby 25,27m od křižovatky. Pokud bys na té vzdálenosti dokázal zastavit, pak to klidně může být i poté, co se rozsvítila červená.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Zaplať....
Avatar - Ham.
Ham.
[odkaz]
topten
To jsem objevil taky, a z toho jasne vyplyva, ze to maj moc kratky.
Co z toho ale plyne pro me?
zaplatit nebo ne?
když to nechci postoupit reseni policajtum a nejspis prijit o body, tak nejspis zaplatit.
Avatar - Emel
Emel
Promiň, ale to z toho nevyplývá.
topten
Vypocet podle predpisu EHK😒br /> s (vzdalenost) = sr + sc (draha reakce + draha brzdeni)
sr = v/3.6 * tr (v – rychlost v km/h, tr – doba reakce)
sc = 0.1*v + v^2 / 150

takze kdyz to dosadim pro rychlost 70km/h
sr = 70/3.6*1 = 19.4
sc = 0.1*70 + 70^2/150 = 39.7
takze zluta by mela skocit minimalne 59.1m před autem, to odpovida 3.0 sec

při 50km/h to je 35.6m a 2.56 sec
a tem 2.3sec odpovida rychlost 40km/h

samozrejme, je tam sice 70, ale muzes jet jen 40, ale pak zvyseni rychlosti neodpovide nasledne dopravni situaci
Avatar - Ham.
Ham.
Ano, oranžová by měla svítit min 3 sec, pokud je na záznamu doložitelné 2,3 jak píšeš, tak bych je potrénoval.
jamp
Nato trenovanie bude potrebovat znalecky posudok, ktory preukaze zle nastavenie semaforu a potom pravnika, ktory ho bude zastupovat. Ak bude pravnik normalny, tak vyhra a pokutu nemusi platit, ale aby ste si tam u vas moc nedovolovali, tak mu sud neprizna nahradu sudnych trov a zplati to sam. Pochopi vyznam slovneho spojenia Pyrhovo vitazstvo a nabuduce radsej zaplati... 8-s
Avatar - Ham.
Ham.
Tak jasně, zastupovat ho musí právník, o tom žádná. Co se týče soudních výloh tak pokud vyhraje tak dostane v 99% i úhradu soudních výloh.
topten
nejspis zaplatim tu tisicivku pokutu, abych se vyhnul dalsimu rizeni a nebezpečí sebrani 5 bodu (predpokladam, ze plati, ze za stejny prestupek nemuzu byt potrestan 2x) a podam trestni oznameni na neznámého pachatele.
Mam cas jen 5 dni na zaplaceni, pak vyhrozujou ze to nechaj postoupit dal.
Stejne je zvlastni, ze jsem spachal prestupek na 5 bodu a když zaplatim jim, tak o body neprijdu, takze me vlastne krejou, to taky asi není uplne v poradku...
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...bych tě zavřel, piráte >😁 😉
Avatar - Aladeen
Aladeen
Prečo označujú Coupe to , čo bude normálnym sedanom s akčnejším dizajnom ?
Coupe je predsa automobil s uzavretou dvojdverovou karosériou . Myslím si že by bolo lepšie označenie sport saloon , alebo niečo na ten spôsob ....
Inak Škoda by ma veľmi potešila keby urobila toto [odkaz] 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Protože to tak označují dnes skoro všichni 😄

P.S. Už vidím ty reakce, kdyby Škodovka vypustila Octavii Sport Saloon 😁😁😁😁 To by se někteří zdejší diskutéři zbláznili
Avatar - pumpkin
pumpkin
Áno, ale kupé je aj auto so splývajúcou zadnou časťou a bezrámovými oknami dverí.
Ale všeobecne je v tom bordel. Aj taký Renault označuje 3dv. Mégane ako Coupé, pri tom je to klasický 3dv. hatchback.
Avatar - PERNO
PERNO
na to coupe som zvedavy aj ja veru
Avatar - KubikCv
KubikCv
Přecijen bych od serveru věnovaného autům očekával trochu profesionality a ne jen opisování a překlad jako v autoTip (Bild)

Jen mně trochu mrzí,že většina podobných ostrých diskutérů se schovává v anonymitě 😄
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
proto jsem razatně omezil počet návštěv tady... a víceméně zrušil své příspěvky.

Ale tohle mi nedá - vrátil jsem se z Anglie a tam nový Superb visí na novinových stáncích... proč je to tady tak tajuplný?

[odkaz]
Avatar - GeorgeWWW
GeorgeWWW
Možná proto, že takhle nový Superb nevypadá 😉
Futurista
Možná proto, že tady přeje ještě nebyl článek o tom, jak zaručeně novej Superb vypadat nebude. To je poslední dobou oblíbený téma... Teprve pak začnou pěkně den po dni vyskakovat zaružený články a informace... Až nám z toho opět půjde hlava kolem.
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Blog sis mazat nemusel. ;-\
[odkaz]
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Díky... ale já už sem asi psát nechci... "nedokážu".
Tak proč ho držet?
Kolik je lidí, které zajímá přečíst si něco jiného, než adoraci koncernu... myslím, kolik je TADY takových lidí...
:-!
Avatar - Emel
Emel
Je tu spousta lidí co jezdí něčím jiným a fandí něčemu jinému. Jistá míra fandovství domácí značce je zdravá a navíc... ono to té Škodovce v poslední době celkem jde 😄
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Já jsem na škodovku jako Čech hrdý, dělá nám skvělou reklamu ve světě (narozdíl od našich politiků) - i když ji, a především jejím vlastníkům, samozřejmě jde o byznys. Jsou tu solidní škodovkáři jako Ronault a celkem solidní koncernisti jako white label, proti kterým osobně nic nemám.

A taky mě od tebe, co jsi přežil tu hrůzostrašnou havárku, docela mrzí, že teď házíš flintu do žita kvůli pár palubkov😲lizovačským provokatérům. Nech si to projít hlavou.
Avatar - Emel
Emel
Ronault je škodovkář? To jsou mi novinky... 😄
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
No tak favoritář, ať nežeru. 😄
sapip
pani redaktori. laskavo piste vsetko na stranku skoda.cz. Lebo stranka ma nazov auto.cz. a vy nam tu drbete do hlavy stale len skodu. aj ked pisete o toyote aj vtedy tam spomeniete skodu. vylozte karty na stol a napiste kolko vam plati koncern ze stale sa krutite okolo skody a nezabudnete vyzdvihnut na tej trapnej O III kufor aj ked pisete napr o honde civic. Lebo ja na ceste nerozoznam rapid od O III. aj ked si ich velmi ani nevsimam. nemam ma cim zaujat to auto a kufre maju zakryte.takze sa na nich neodbavujem
objekt21
uz nebude uzka?

To sa hovorilo aj pri Rapide (a je uzky) aj pri Superbe (a tiez je uzky)

Neverim, ze F3 bude dramaticky ina ako sucasny model (ktory je fakt ze hnusny kchar)
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Nevidím důvod, proč by ke zlepšení dojít nemohlo. Je to nejčastěji vytýkaná slabina modelu a bylo již x-krát zmíněno, že se odstraní.

BTW: Kdy a kde se to o nich říkalo?
GTI
Krásné čtení. Tedy myslím tím článek shora. Osobně akcentuji informaci o vrcholících přípravách na spuštění výroby Superba třetího (SUPERB TŘETÍ, zvaný VELKÝ A SILNÝ).

Důvo😜 Superb je pravděpodobně jediné auto na trhu v daném třídním a karosářském zatřídění v němž mohou důstojně cestovat čtyři dospělí lidé. Tento status nový superb samozřejmě podrží, a k tomu jistojistě navíc dojde k harmonizaci poměru mezi šířkou a délkou vozu, čímž tedy odpadne asi jediná možná překážka dokonalé touhy středostavovského jezdce, který si může dovolit poslat do Boleslavi částku kolem třičtvrtě miliónu korun.

Superb třetí, zvaný velký a silný, bude současně jistě potvrzením novověkého postavení Škody na nebi automobilových es. Odhaduji dokonce, že by možná již mohlo s náběhem výroby SIIIVS dojíti k přerozvrstvení kvalitativní třídy mainstream (dosud mainstrem, supermainstrem) o novou subtřídu. Nejsem sice zatím schopen hluboké argumentace, avšak intuitivně to vidím někde kolem - MAINSTREAM PLUS. Uvidíme.

BRAVO ŠKODA :yes: :-!
Gilgit
:no: :no: :no:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já se trochu bojim, aby místo supermainstream nepadl pojem jako lowendmainstream.... 😒 Snad si Superb alespoň kvalitu udrží, než aby se snížila, jako tomu bylo u Oktávie a pověstnému šetření výdajů... 😒 ... Byla by to škoda, protože jinak moc záporů nynější Superb nemá 😄

Osobně se spíš těším na tu Oktávku coupé/sedan 😄
GTI
😄 Též se těším na OCCTAVII 😄 U toho Superba to bude orčitě v pořádku. Je znát, že VW (konečně) uznal Škodě její kvalitativní status, ty koncernové výroky o tom, že škodovky budou levné, nenáročné vozy bere naštěstí zásadní obrat. Počítám, že už nikdo ve VW nebude odebírat Superbu z výbavy deštník 😄 Je samozřejmě možné, že dojde i na uměřenejší verze, avšak vrcholně vybavený model (včetně techniky) bude natuty.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, v to doufám a pokud bude rozumě nastavena cena Superb lowend edition za bezkonkurenční cenu s horším zpracováním VS Superb LK se špičkovým zpracováním a motorizací... bude to velmi zajímavé pro širokou sortu kupců...
GTI
Ano :yes:
MariAchi
Jen aby pak nebylo v mainstreamu přepředložkováno...
Osobně tipuju, že Superb půjde s kvalitou o něco níž, je třeba korejcům argumentovat i cenově, nejenom pověstí, válka už jede na plno a co neurvou automobilky teď, to už neurvou nikdy.
Přecejen od nástupu této generace na trh jsem Passata viděl už snad jen na obrázku, což je potěšitelné pro mně, ne tak ovšem pro prodejce VW.
Takže to asi bude generace ála OIII, bude "jednodušší", ale dostupnější a to je rozhodně potěšitelné.
Já mu držím palce, to je další model, se kterým udělal Škoda díru do...no rozhodně aspoň do Evropy :yes:
GTI
:yes:
Avatar - Emel
Emel
Na druhou stranu... na i40 je tu Octavia. Vím, jiná třída a tak dále... ale věcně je to tak.

Vůbec... Octavia toho pokryje strašně moc a je otázka, jak pozicovat Superb. Velikost už jako argument nestačí... takže já si myslím, že Superb si bude chtít uchovat jistou - prémiovost je blbý slovo, tak řekněme jistou noblesu, kterou Octavia nemá.
MariAchi
Možná ano, nechme se překvapit 😄
Avatar - pumpkin
pumpkin
Tu sú nejaké nové info o chystanom Superbe a možná podoba. [odkaz]

V skratke, nižší, dlhší a svalnatejší. Nečudoval by som sa ak by Superb vyčlenili pre top divíziu Laurin&Klement
GTI
:yes:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Tuhle šílenost bych osobně nebral moc vážně.
Avatar - aproximus
aproximus
a jaký bude osmý apoštol? když sedmý je sličný a třetí superb velký a silný >😁 aby se nám to v tom koncernu moc nemlátilo >😒]
GTI
APOŠTOL OSMÝ, KRÁSNÝ :-! 😉
Avatar - aproximus
aproximus
😄
Avatar - Egi
Egi
Koukám, že na Octavii Coupé nalétla většina médií. No a k neznámému motoru, nahrazujícím 3,6 FSI V6. Bude to 2,0 TFSI 206kW
XTad
Proc by mel v superbu koncit sestivalec? Je to druha nejprodavanejsi motorizace, vw ma pripravenou plejadu euro 6 trilitru a do superbu se sestivalce montovali od jakziva.
Dixik2
Nesplní už Euro 6,proto tam bude 2.0 TSI.
XTad
Rikam, ze vw ma v rukavu nove sestivalce, ktere eu6 plni a ma je dostat i passat, takze je blbost, kdyby je "prezidentska limuzina" nemela. Jinak soucasna 3.6 je druhy nejprodavanejsi motor v ramci benzinu, absolutne vede ropa.
Dixik2
No to sice jo,ale tenhle šestiválec nedáš do MQB platformy.Nevím o tom,že by škodovka uvažovala,že tam bude šestiválec.
XTad
Superb ma mit platformu passatu, takze kdyz pujde tam, musi jit i do skodovky.
Avatar - Ham.
Ham.
Nový Passat má platformu MQB, tedy stejnou jako Golf, Octavia i budoucí Superb.
Motory pro nový Passat jsou čtyřválce😒br />
1,4 TSI 125 a 150 hp
1,8 TSI 180 hp
2,0 TSI 220, 280 a 300hp

1,6 TDI 116kW
2,0 TDI 150, 184, 231 a 258hp

Šestiválec určitě nebude v první várce motorizací po uvedení na trh, možná později v novém CC. Ale je to velmi nejisté.
Avatar - Ozzman
Ozzman
1.6 Tdi 116kw? Nebo 85kw=116 koní?
Avatar - Ham.
Ham.
ano 116hp
XTad
Ja radeji budu verit tomuhle: [odkaz] . Pokud chteji u superba zachovat, nebo zvysit jeho status, bez sestivalce to nepujde. Podle me bude vetsi a mozna i luxusnejsi, protoze mezi passatem a a6 je spousta mista a superb patri prave tam. Tim, ze ho daji blize k A6 tedy ucpou tuto mezeru a zaroven zamezi kanibalizaci s passatem. A to se bez sestivalce proste neda.
Avatar - Ham.
Ham.
Proč by nešlo udržet status Superbu bez šestiválce? Kdo z mainstreamové konkurence na evropském trhu plánuje šestiválec v nových modelech? Je pravda, že VR6 je vyvinutý, ale že by škoda dostala 500hp motor tomu nevěřím.
XTad
To je jenom prototyp. Pisou, ze produkcni verze bude mit kolem 250kW, takze treba 220 pro superb a 250 pro passat. Dale cituji: "Dostane se do nových generací Passatu i z něj odvozeného sportovnějšího sedanu CC, Scirocca, produkční verze konceptu CrossBlue a také do užitkových vozů!" Sestivalce z mainstreamu mizi, to je pravda, ale kdo z mainstreamu vozi celou vladu vcetne prezidenta? A hlavne superb se snazi etablovat jako limuzina, ve vrcholne specifikaci urcite a ten sestivalec k nemu proste patri. Jestli ho dostane passat, tak superb musi taky, ale nebylo by nic divneho na tom, kdyby passat mel ctyrvalce a novy vr6 by dostal pouze superb.
Avatar - Ham.
Ham.
Skutečnost, že v Supu jezdí český prezident asi moc velkou váhu v rozhodování koncernu mít nebude. Kompletní mainstream pojede na čtyřválcích (a leckteří i na tříválcích), takže není důvod cpát jej do Superbu. Když jej někdo dostane tak Pašík. Tak jako motorově stojí Golf nad Octavii (300hp vs 220hp) tak i Pašík stojí a bude i nadále stát nad Superbem. Ten bude pořád jakousi jednodušší verzí auta pro střední třídu na chudých trzích, kde velký motor není potřeba, protože tebou zmíněný výkon 220kW v pohodě vytlačí ze čtyřválce. Myslím, že za 5-6 měsíců bude jasno, osobně dávám šanci Supu na šestiválec menší než 5%.
XTad
Proc by to nemelo mit velkou vahu? Leckdo ze superbu dela stridmeji nacenenou a8 a i v koncernu se z jej od zacatku snazi prezentovat, jako limuzinu vhodnou i pro vladu, neco ve stylu opelu senator, fordu scorpio, nebo renaultu safrane a kdyz jim to konecne zacne vychazet, tak to zarazi a priznaji, ze to neni nic jineho, nez natazeny low-cost passat? To by byli sami proti sobe. A to, ze je golf motorove nad octavkou take neni tak jiste. Jasne, modely r a performance jsou vykonnejsi, nez rs, ale to jenom proto, ze je golf s temito motory hothatch se sportovnimi ambicemi. Klasicka verze naopak na octavku ztraci (1.4 TSI 103kW vs. 1.8 TSI 132kW). A k te zbytecnosti sestivalce. Ano, vykon 220kW vytlaci mozna i ze trivalce, ale kultivovanost, zvuk a dalsi vlastnosti pro sestivalec tolik charakteristicke uz nikoli. Klidne at je nejvykonnejsi verze ctyrvalcova a sestivalec bude seskrcena verze tvorici stred nabidky, to je mi jedno (je to naprosty nesmysl, to je jasne) ale sestivalec v superbu svoje misto mel vzdycky.
Avatar - Ham.
Ham.
Ač bych škodovce VR6 přál, tak nesdílím tvůj optimismus. 😄
Avatar - pumpkin
pumpkin
Aj britský Auto E😜ress píše, že šesťvalec v Superbe končí, ale 4x4 ostáva.
Avatar - petrumr
petrumr
a proto policie spěchá s nákupem.
XTad
Me to spis pripada, jako ze nakoupili oktavky a ty superby jim k tomu prihodili za extra dobry peniz >😒]
Avatar - petrumr
petrumr
možná to je, i v té fabrice jsou lidi, co je otravují piráti silnic.
Kazda automobilka bude mat v v najblizsich trokoch "napilno"….

Samozrejme, vo svete auto.cz ma vyvojove oddelenie len Skoda, auta ostatnych vyrobcov sa odrazu zjavia prinesene vilou Amalkou.

Asi vdaka tomuto vyvoju maju modely Skody vzdy 4.5 hviezdicky >😒]
Gilgit
:yes: :yes: :yes:
Avatar - petrumr
petrumr
Soudruzi jak by jste si mysleli, že auto.cz se dostane do plánů fabrik KLDR?
vrkuboy
Trochu neskromně přiložím odkaz :😉 😄 [odkaz]
Avatar - aproximus
aproximus
:yes:
XTad
Tohle je jak vision d. Doprej ji ten kufr 😉
vrkuboy
S kufrem je v nabídce lift nebo combi 😉 Ono i v tomto provedení by ten kufr nebyl malej. Tady ještě jednou v o něco větším rozlišení: [odkaz]
Avatar - Ham.
Ham.
:yes: povedené
Avatar - Sandai
Sandai
Kouknu na článek a vidím 110 příspěvků v diskuzi. Pln radosti a očekávání na další doplňující informace jsem se na ni vrhl. Vydržel jsem to jenom zhruba do půlky 😒 . Možná by mohla redakce zavést klasickou chatovací místnost diskuze pod články by zůstala jenom k tématu.
Avatar - Jaros71
Jaros71
:yes: jsem na tom podobně..někdy je to zkrátka ztráta času.
Co dodat?
Nové Škodovky budou a to je dobře.. Osobně jsem zvědav na Fabii III a nová SUV.
Avatar - Sandai
Sandai
Naprostý souhlas
Avatar - peter_ko
peter_ko
tak auto s názvom šerpa by som si nekúpil už len kvôli tomu názvu >😁
Petrko
Taky ani nekoupíš, šerpa je jen pracovní název bude se to jmenovat Tenzing. 😉
Inter2
Vôbec netuším kde sa škoda inšpirovala názvom >😁
[odkaz]
Gilgit
Já myslím ze inspirace spís pochází od vozu Leyland Sherpa.
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
je moc dlouhý a bohužel úzký, nového Superba lehce zkraťte a udělejte ho širší, ať vypadá jako Audi A6 a né jak prodloužená A4ka

jasný 😄
XTad
Pokud ma vypadat jako A6, ktera meri 4,9 metru (superb 4,😄, tak zkracovani asi nebude to prave. Spis trochu rozsirit, nebo nedelat tak vytazene boky.