Novinky
Gilgit
Tentokrát kloubouk dolu pred Foktem. Vsechny tyto informace zjistil Fokt, nejslabsí spolupracovník tohoto webu, pomocí vlastních kontaktu v automobilovém prumyslu. Vubec nic neopsal. >😁
aky maju zmysel tieto tvoje nic nehovoriace prispevky a narazky na redaktorov ktorych tu mas uz 100ky?
bez urazky, len vzdy rozmyslam co tym sledujes, skus debatovat o autach a k teme
bez urazky, len vzdy rozmyslam co tym sledujes, skus debatovat o autach a k teme
Gilgit
Smysl mají takový, ze upozornuji na chyby, amatérismus, neetické a nekorektní jednání spolupracovníku Auto.cz. Kdyby tady bylo víc lidí, kterí by tom kritizovali, tak by se mozná neco zmenilo.
Tam, kde mne téma zajímá a hlavne rozumím mu a mám k nemu co ríct, tak debatuji o autách a k téme.
Pokud ty treba tvuj rasistický, nenávistý a nesmyslný príspevek o Polácích a zároven nesmyslné poznámky o mozné výrobe v Estonsku pod clánkem o plánech na stavbu nové továrny v Polsku nazývás debautou o autách a k téme, tak já mám zásadne jiný názor.
Tam, kde mne téma zajímá a hlavne rozumím mu a mám k nemu co ríct, tak debatuji o autách a k téme.
Pokud ty treba tvuj rasistický, nenávistý a nesmyslný príspevek o Polácích a zároven nesmyslné poznámky o mozné výrobe v Estonsku pod clánkem o plánech na stavbu nové továrny v Polsku nazývás debautou o autách a k téme, tak já mám zásadne jiný názor.
upozornit na chyby sa da aj inak ako sposobom hele fokte pardon fokote
nemyslis? pride ti tvoje spravanie adekvatne tvojej inteligencii a veku?
odpovedat mi vlastne ani nemusis, ja uz nejaky ten obraz a nazor mam
s poliakmi slo skor o srandu, neurazam konkretnu osobu a myslel som to obrazne ( vieme aki su poliaci ) , myslim ze mnohi to aj tak pochopili, ale ty sa spravas inak, nadavas na redaktorov a konkretnym osobam pod kazdym clankom, miesto debaty o autach svoju celu energiu vrhas na hladanie chyb pod kazdym clankom a rypanie do redaktorov, sa divim ze ti nikto z nich este nieco nenapisal
pockam si na tvoj dalsi prispevok a uvidime ze o com bude, predpokladam ze o autach asi nie, necham sa prekvapit
nemyslis? pride ti tvoje spravanie adekvatne tvojej inteligencii a veku?
odpovedat mi vlastne ani nemusis, ja uz nejaky ten obraz a nazor mam
s poliakmi slo skor o srandu, neurazam konkretnu osobu a myslel som to obrazne ( vieme aki su poliaci ) , myslim ze mnohi to aj tak pochopili, ale ty sa spravas inak, nadavas na redaktorov a konkretnym osobam pod kazdym clankom, miesto debaty o autach svoju celu energiu vrhas na hladanie chyb pod kazdym clankom a rypanie do redaktorov, sa divim ze ti nikto z nich este nieco nenapisal
pockam si na tvoj dalsi prispevok a uvidime ze o com bude, predpokladam ze o autach asi nie, necham sa prekvapit
teď jsi trochu vedle. Chování Gilgita naprosto přesně odpovídá jeho inteligenci. Věku nevím, ale IQ rozhodně ano.
Jen Gilgit žije v představě, že pokud má pravdu (podle něj), pak má zcela nezadatelné právo na urážky druhých. Ovšem napsat něco proti němu znamená, že si to hned založí do deníčku a zaarchivuje😃))
Jen Gilgit žije v představě, že pokud má pravdu (podle něj), pak má zcela nezadatelné právo na urážky druhých. Ovšem napsat něco proti němu znamená, že si to hned založí do deníčku a zaarchivuje😃))
Gilgit
Ano, pokud mám pravdu (ne podle mne, ale obkjetivne prokazatelnou), a ten druhý odmítá jakkoliv reagovat, pak mám zcela nezadatelné právo ostreji reagovat.
Specialista na bezduvodné urázky jsi ty (viz zacátek nasí zdejsí "korespondence")
Jeste jednou, nejde o pravdu podle mne. Pokud tady neco kritizuji, tak nejde o situace, ve kterých ruzné osoby mohou mít ruzný názor, ale o situace, ve kterých je pravda zcela objektivne prokazatelná.
A jinak, pro tvuj klid na dusi, uz si te archivuji. Jednou to mozná vydá na knihu.
Specialista na bezduvodné urázky jsi ty (viz zacátek nasí zdejsí "korespondence")
Jeste jednou, nejde o pravdu podle mne. Pokud tady neco kritizuji, tak nejde o situace, ve kterých ruzné osoby mohou mít ruzný názor, ale o situace, ve kterých je pravda zcela objektivne prokazatelná.
A jinak, pro tvuj klid na dusi, uz si te archivuji. Jednou to mozná vydá na knihu.
Gilgit
Toppere, jen krátce: Na chyby jsem drív upozornoval slusne, a nic to nedalo, takze ted to delám méne slusne. Moje "správanie" je adekvátne chování lidí typu Fokt. To ze o mne obraz a názor más, je fajn, já o tobe taky. To co jsi napsal o Polácích bylo hrube rasistické, urázlivé, a jeste k tomu hloupé, a tak to pochopili i jiní. Co myslís tím "vieme akí sú Poliaci"? Já Polák nejsem, ale naucil jsem se plynne polsky, mám v Polsku, tak jako v nekterých jiných zemích vcetne Slovenska, mnoho známých a nekolik prátel, a Poláci nejsou o nic horsí nez Slováci. I to co jsi psal o mozné výrobe automobilu v Estonsku byl nesmysl a ukazuje to ze dané tématice vubec nerozumís. Pokud mi nejaký redaktor napíse, nemám s tím problém. Pro tvou informaci doslo napríklad i k výmene SZ mezi mnou a séfredaktorem Auto.cz panem Kovaríkem. Opakuji: O autech budu diskutovat tehdy, pokud mne bude téma zajímat a budu k nemu mít a chtít co ríct. Diskutovat s kecalem jako ty, který rozumí sice vsemu, ale jen teoreticky, nemá smysl.
objekt21
"Keď pracuješ a niekto ti prekáža, nehanbi sa mu povedať, že ti prekáža." V. I. Lenin.
Mas pravdu - politicka korektnost je cetou do pekla. Nebojme sa hovorit khokotom, ze su khokoti :yes:
Mas pravdu - politicka korektnost je cetou do pekla. Nebojme sa hovorit khokotom, ze su khokoti :yes:
Gilgit
:yes: :yes: :yes:
Když to řekl zrovna Lenin, tak to musí být pravda?
Oni se pak komanči nejen že "nehanbili povedať", ale bohužel se nestyděli ani okrást, zavírat a vraždit ty, kteří jim tzv. "překáželi v práci"...
Oni se pak komanči nejen že "nehanbili povedať", ale bohužel se nestyděli ani okrást, zavírat a vraždit ty, kteří jim tzv. "překáželi v práci"...
Gilgit
Lenin rekl a napsal hodne moudrých vecí, protoze to byl do urcité míry inteligentní clovek. Na druhé strane vedl zlocineckou organizaci, která ve jménu bolsevické revoluce kradla, zavírala a vrazdila.
Pokud se trochu zajímás o politiku a historii, tak bys mohl vedet, ze inteligence a zlost, zloba, zlý charakter a zlociny se nevylucují. Lenin není jediný príklad.
Pokud se trochu zajímás o politiku a historii, tak bys mohl vedet, ze inteligence a zlost, zloba, zlý charakter a zlociny se nevylucují. Lenin není jediný príklad.
Obávám se že ty tady sice píšeš příspěvek pod každý článek, ale opravdu skutečných autech taky nic. Protože o nich nic nevíš. A to co jsi dneska napsal od Polácích by jsi zasloužil z leva a z prava. Mám rád Slováky ovšem ty jim děláš jen ostudu. Dokážu si tě představit za Hlinky jak řveš Na stráž.
Gilgit
Výborne napsáno.
objekt21
Ludactvo ma v SR silne korene.
V Ceskej kotline podobne tendencie neboli v historii potrebne (naposledy vzplanuli za Zizku)-
Historicky ide o potrebu zachovania narodnej identity malopocetneho naroda v obklopeni nepriatelskymi susedmi-
Vojnova SR samozrejme bola fasistickym statom, ale v ramci doby to bola jednoznacne najlepsia volba zo vsetkych.
Maly exkurz do historie.
Pocas WW1 napr. srbsky narod zazil genocidu neuveritelnych rozmerov, ktore sposobili, ze Kralovstvo Srbov, Slovincov a Chorvatov sa uz nikdy nespamatalo a Srbsko od konca WW1 az doposial stracalo obyvatelov i uzemie.
Rovnako z uzemia SR bolo pocas WW1 nasadenych viac ako 400 000 muzov - co je vzhladom na cca 3 mio ludi v tom cas obrovske cislo a znamena, ze prakticky kazdy muz musel bojovat za Hunov. Padlo, alebo bolo zmrzacenych viac ako 100 000 z nich.
Tieto straty pocas WW1 boli na pocet obyvatelov obrovske. Len nahoda zabranila zniceniu celeho naroda - ako sa stalo Srbom.
Pocas WW2 bola CSR napriek prislubom mocnosti opakovane zradena - Mnichov, Viedenska arbitraz.
Pre Slovakov boli Cesi navyse tiez nespolahlivy partner, napriek vyraznej povojnovej pomoci po WW1 nam zabodli noz do chrbta ideou jedneho naroda, vyuzivanim pracovnej sily miesto rovnomernejsieho rozvoja priemyslu a kratko pred WW2 tiez zradou, ked vymenili polske Tesinsko za cast Horneho Slovenska - co neskor vysutilo do vojny Slovenska s Polskom (hint "mala vojna")
V predvecer WW2, po zrade mocnosti, neschopnosti CS prezidenta a vlady odhodlat sa na boj, vrazdenych skusenosti z WW1 bolo osamostatnenie jedinou cestou ako prezit.
Pokial nepocitame likvidaciu zidov, tak napr. pocas obdovia rokov 39-44 nedoslo napr. v SR k poprave ani jedneho politickeho opomenta (ani komunistu).
Rovnako na fronte bol nasadeny radikalne nizsi poces SK vojakov a aj ti nebojovali v prvej linii.
Vojnova SR, hoc fasisticky stat zachranila statisice zivotov Slovakov.
Vrazdenie a popravy zacali az po vypuknuti SNP, kedy uz SR vladlo de facto Nemecko.
Takze odsudzovat prvu SR je v poriadku - bola to fasisticka diktatura - je urcite spravne. Na strane druhej - prave vdaka prvej SR Slovaci prezili vojnu dokazali udrzat uzemie.
Takze veci nie su cierno-biele.
😉
V Ceskej kotline podobne tendencie neboli v historii potrebne (naposledy vzplanuli za Zizku)-
Historicky ide o potrebu zachovania narodnej identity malopocetneho naroda v obklopeni nepriatelskymi susedmi-
Vojnova SR samozrejme bola fasistickym statom, ale v ramci doby to bola jednoznacne najlepsia volba zo vsetkych.
Maly exkurz do historie.
Pocas WW1 napr. srbsky narod zazil genocidu neuveritelnych rozmerov, ktore sposobili, ze Kralovstvo Srbov, Slovincov a Chorvatov sa uz nikdy nespamatalo a Srbsko od konca WW1 az doposial stracalo obyvatelov i uzemie.
Rovnako z uzemia SR bolo pocas WW1 nasadenych viac ako 400 000 muzov - co je vzhladom na cca 3 mio ludi v tom cas obrovske cislo a znamena, ze prakticky kazdy muz musel bojovat za Hunov. Padlo, alebo bolo zmrzacenych viac ako 100 000 z nich.
Tieto straty pocas WW1 boli na pocet obyvatelov obrovske. Len nahoda zabranila zniceniu celeho naroda - ako sa stalo Srbom.
Pocas WW2 bola CSR napriek prislubom mocnosti opakovane zradena - Mnichov, Viedenska arbitraz.
Pre Slovakov boli Cesi navyse tiez nespolahlivy partner, napriek vyraznej povojnovej pomoci po WW1 nam zabodli noz do chrbta ideou jedneho naroda, vyuzivanim pracovnej sily miesto rovnomernejsieho rozvoja priemyslu a kratko pred WW2 tiez zradou, ked vymenili polske Tesinsko za cast Horneho Slovenska - co neskor vysutilo do vojny Slovenska s Polskom (hint "mala vojna")
V predvecer WW2, po zrade mocnosti, neschopnosti CS prezidenta a vlady odhodlat sa na boj, vrazdenych skusenosti z WW1 bolo osamostatnenie jedinou cestou ako prezit.
Pokial nepocitame likvidaciu zidov, tak napr. pocas obdovia rokov 39-44 nedoslo napr. v SR k poprave ani jedneho politickeho opomenta (ani komunistu).
Rovnako na fronte bol nasadeny radikalne nizsi poces SK vojakov a aj ti nebojovali v prvej linii.
Vojnova SR, hoc fasisticky stat zachranila statisice zivotov Slovakov.
Vrazdenie a popravy zacali az po vypuknuti SNP, kedy uz SR vladlo de facto Nemecko.
Takze odsudzovat prvu SR je v poriadku - bola to fasisticka diktatura - je urcite spravne. Na strane druhej - prave vdaka prvej SR Slovaci prezili vojnu dokazali udrzat uzemie.
Takze veci nie su cierno-biele.
😉
Príma článek, jen nechápu co má společného s tím že topper který si změnil nick (což už je podezřelé ) tady rýpe do Poláků a vyjadřuje se jako hlupák který ničemu nerozumí přesto má potřebu se ke všemu vyjádřit. Pokud neuráží jiné národy pak ať si kecá co chce, ztrapňuje pouze sebe a v tom mu nikdo nebude bránit. Pokud ovšem chce očerňovat nějaký národ na základě svých dojmů a neznalosti měl by dostat pár facek.A to říkám já přesto že jsem pacifista a současně tvrdím že než se mlátit je lépe diskutovat.
Gilgit
Opet zcela výstizne vyjádreno.
Gilgite, kritika smysl samozřejmě má, ale konkrétní, věcná a na nějaké úrovni. Tyhle tvoje jednoduché urážlivé výkřiky jsou daleko více mimo než případná nevalná, resp. klesající úroveň zdejšího webu. :no:
Gilgit
Podívej se na moji reakci na nick webpaja trochu níz. Vecná, konkrétní kritika na úrovni. Zmení to neco? Tezko, protoze nás kterí dokází vyjádrit kritiku tohoto webu je málo.
Ve škodovkách klobouk dávat dolu nemusíš. Co ale musíš, tak to je skrčit ramena. Škodovky jsou jen o něco širší než Harleye. Na fotkách upravených photoshopem sice vypadají jako normální, ale stačí kouknout na ně na parkovištích a srovnat třeba i s nižší třdou konkurence.
"aky maju zmysel tieto tvoje nic nehovoriace prispevky"
Přesně takovou otázku bych mohl napsat Tobě >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Přesně takovou otázku bych mohl napsat Tobě >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Ak budu vsetci chvalit, tak auto.cz to nepomoze, skor uskodi. Ak bude redaktor davat pozor, aby nenapisal vylozenu hlupost, bude to dobre pre vsetkych a ziska tym aj auto.cz, redaktori, ktori tomu nerozumeju, pojdu tam, kde sa nevedomi nemusia bat... Ved to poznas od nas z blockovej loterie >😁 . Ked bude niekto tvrdit, ze slnko sa toci okolo zeme, tak nebudes suhlasit, lebo uz vies, ze to tak nie je. A to vdaka tomu, ze niekto nato upozornil prvy, a nasli sa dalsi, a preto si teraz mudry 😉 . Na statniciach mi oponent diplomovky znosil pod ciernu zem navrh lepit vanu k bloku, za sociku to bola hlupost ale ICI mi poslali referencie. Aj tak nepomohlo, lebo on o tom v zivote nepocul a ako dochodca uz ani nemal zaujem.
Tentokrát souhlas s Topperem 😉
Gilgit
To mne mrzí, ale nedá se nic delat. Podle toho, jak sleduji tvé príspevky na Auto.cz, tak se mi zdá ze jsi inteligentní clovek který rozumí jak automobilum, tak snad, pokud jsem to korektne pochopil, i podnikání, a má urcitý prehled.
Proto nechápu, ze ti nevadí nekvalitní práce vetsiny (ne vsech) spolupracovníku Auto.cz s Foktem na spici (viz co jsem zde napsal Topperovi a vcera v jiné diskusi, nemá cenu to vsechno opakovat.
Jenom jedna vec: novinarina je "remeslo" jako kazdé jiné, má své zásady, svoji etiku, dobré a spatné novináre. Jedna z hlavních psaných a nepsaných zásad novinariny je ze novinár nedelá to, co se tady deje casto, to znamená ze takzvaný clánek je jen opsaný zkrácený text z jiného média. Toto v kvalitních médiích není bezná praxe, a pokud z nejakých duvodu takový clánek vyjde, musí být oznacen zdroj, ze kterého cerpá.
Toto (souhlas puvodního autora a udání zdroje) pozaduje mimo jiné i etický kodex ceského Klubu motoristických novináru, jehoz je napríklad i Fokt clenem. Nebudu ted vyhledávat, to jaké míry jsou tyto veci regulovány legislativne.
Povinnost citovat zdroj je i tehdy, pokud napríklad clánek z velké cásti napísu já, ale ta hlavní informace, na které je text postaven, byla uverejnena jinde. Klasický príklad takové situace je dnesní clánek Ondreje Pavluska o znacce Opel. Napsán zcela korektne, s udáním zdroje, jak to má být.
Séfredaktor Auto.cz pan Kovarík mne pred nekolika mesíci sdelil, ze upozornil spolupracovníky redakce, aby uvádeli zdroje prevzatých clánku. Fokt to má na háku.
Ale nejde jen o to. Jde taky o to, ze vetsina spolupracovníku Auto.cz ekonomickým aspektum automobilového prumyslu nerozumí, delá v techto cláncích chyby atd., jde o nevyvázenost a neobjektivnost tohoto webu.
Já se snazím upozornováním na nedostatky dosáhnout zmenu. Kdyby tady bylo víc kritiku, mozná by se neco zmnenilo.
Pokud ty veci o kterých písu tobe nevadí a povazujes je za korektní, tak to nechápu.
Proto nechápu, ze ti nevadí nekvalitní práce vetsiny (ne vsech) spolupracovníku Auto.cz s Foktem na spici (viz co jsem zde napsal Topperovi a vcera v jiné diskusi, nemá cenu to vsechno opakovat.
Jenom jedna vec: novinarina je "remeslo" jako kazdé jiné, má své zásady, svoji etiku, dobré a spatné novináre. Jedna z hlavních psaných a nepsaných zásad novinariny je ze novinár nedelá to, co se tady deje casto, to znamená ze takzvaný clánek je jen opsaný zkrácený text z jiného média. Toto v kvalitních médiích není bezná praxe, a pokud z nejakých duvodu takový clánek vyjde, musí být oznacen zdroj, ze kterého cerpá.
Toto (souhlas puvodního autora a udání zdroje) pozaduje mimo jiné i etický kodex ceského Klubu motoristických novináru, jehoz je napríklad i Fokt clenem. Nebudu ted vyhledávat, to jaké míry jsou tyto veci regulovány legislativne.
Povinnost citovat zdroj je i tehdy, pokud napríklad clánek z velké cásti napísu já, ale ta hlavní informace, na které je text postaven, byla uverejnena jinde. Klasický príklad takové situace je dnesní clánek Ondreje Pavluska o znacce Opel. Napsán zcela korektne, s udáním zdroje, jak to má být.
Séfredaktor Auto.cz pan Kovarík mne pred nekolika mesíci sdelil, ze upozornil spolupracovníky redakce, aby uvádeli zdroje prevzatých clánku. Fokt to má na háku.
Ale nejde jen o to. Jde taky o to, ze vetsina spolupracovníku Auto.cz ekonomickým aspektum automobilového prumyslu nerozumí, delá v techto cláncích chyby atd., jde o nevyvázenost a neobjektivnost tohoto webu.
Já se snazím upozornováním na nedostatky dosáhnout zmenu. Kdyby tady bylo víc kritiku, mozná by se neco zmnenilo.
Pokud ty veci o kterých písu tobe nevadí a povazujes je za korektní, tak to nechápu.
no Gilgite, přesně jak ti psal Topper. Ono lze vše vyjádřit s určitou noblesou. Nebudu ti brát, že si některého redaktora nevážíš. To je vcelku tvoje věc. To ovšem neznamená, že člověku hned začnu nadávat a snažit se ho zesměšňovat a to ještě tím nejpitomějším způsobem.
Není jenom špatný a dobrý novinář. Je také dobrý a špatný diskutér. Vezmi si třeba příklad...Podle mě jsi třeba ty prototyp ***a. Dutá hlava s IQ houpacího koně co si nevidí na špičku nosu. A přece...Oslovuji tě snad "***"? Ne!!! Oslovuji tě jménem a neurážím tě. I když si o tobě myslím své
Z toho si ber příklad
Není jenom špatný a dobrý novinář. Je také dobrý a špatný diskutér. Vezmi si třeba příklad...Podle mě jsi třeba ty prototyp ***a. Dutá hlava s IQ houpacího koně co si nevidí na špičku nosu. A přece...Oslovuji tě snad "***"? Ne!!! Oslovuji tě jménem a neurážím tě. I když si o tobě myslím své
Z toho si ber příklad
Gilgit
Já se nechci hádat. Pokud mne pokládás za "prototyp ***a" a "dutou hlavu s IQ houpacího koně co si nevidí na špičku nosu" (díky za komplimenty), tak uz je úplne jedno zda mne oslovujes Gilgite nebo ***, tu urážku jsi jiz samozrejme vyslovil. Nebo to nechápes?
Skoda ze nereagujes na ty konkrétní argumenty, které jsem napsal v reakci nicku webpaja.
A más úplne pravdu ze vse lze vyjádrit s urcitou noblesou. 100 % souhlas. Já jsem to tak na zacátku taky delal, a kdyz reakce byly nulové, tak jsem tu noblesu zásadne zredukoval.
Muzes se podívat na vcerejsí diskuzi na téma Skoda Octavia Coupé jak Fokt dokázal urazit jiné nicky za oprávnenou kritiku, ne mne.
Tato výmena názoru - moje odpoved nicku webpaja, tvoje reakce a moje reakce - ukazuje kdo pouzívá konkrétní vecné argumenty a kdo uráží.
Jsou proste lidi, kterí se zde odkopou sami se vsí noblesou.
Skoda ze nereagujes na ty konkrétní argumenty, které jsem napsal v reakci nicku webpaja.
A más úplne pravdu ze vse lze vyjádrit s urcitou noblesou. 100 % souhlas. Já jsem to tak na zacátku taky delal, a kdyz reakce byly nulové, tak jsem tu noblesu zásadne zredukoval.
Muzes se podívat na vcerejsí diskuzi na téma Skoda Octavia Coupé jak Fokt dokázal urazit jiné nicky za oprávnenou kritiku, ne mne.
Tato výmena názoru - moje odpoved nicku webpaja, tvoje reakce a moje reakce - ukazuje kdo pouzívá konkrétní vecné argumenty a kdo uráží.
Jsou proste lidi, kterí se zde odkopou sami se vsí noblesou.
... :no: s tím ***m....tomu říkám vlastní gol anebo nadělat si do vlastních úst solidní hromádku...
Gilgit
Typický Stefič
:yes: :yes: :yes:
:yes: :yes: :yes:
Obávám se že jsi se zachoval hodně hloupě Btw. Jak už tady Gilgit psal, upozorňoval slušné a nemělo to žádný ohlas. A že pánové redaktoři tady leccos zmasti a na upozornění buď nereagují a nebo se snaží nesmyslně argumentovat místo aby sklapli, poděkovali a opravili chybu. Tož tak k tomu jak to tady chodí. Je to jak v životě čím mladší tím chytřejší a tím arogantnější. Starší už se chovají jinak a umí i uznat chybu. Netvrdím že je to tak u všech toho jsem dalek, ale těch mladších se sebereflexi je prostě méně.
Rozumím tomu co chceš říct a částečně s tebou souhlasím, ale myslím, že to občas dost přeháníš, "učený z nebe nespadl" ... Tobě by se líbilo, kdyby pod každou tvojí prací/splněným úkolem byl napsaný komentář, který by tě neustále upozorňoval na to jak si neschopný?
Já souhlasím, že zdroj by měl být uvedený, třeba v případě různých statistik a studií, kdy jsou vytažena z kontextu jen některá data a je nutné dohledat všechny aspkety a souvislosti. Na druhou stranu, pokud informuje server o nových modelech, nových motorech, nebazíroval bych na uvádění zdroje za každým převzatým číslem, jako se to dělá třeba v odborných prací, přeci jen je to zábavný web o automobilech 😄
Já souhlasím, že zdroj by měl být uvedený, třeba v případě různých statistik a studií, kdy jsou vytažena z kontextu jen některá data a je nutné dohledat všechny aspkety a souvislosti. Na druhou stranu, pokud informuje server o nových modelech, nových motorech, nebazíroval bych na uvádění zdroje za každým převzatým číslem, jako se to dělá třeba v odborných prací, přeci jen je to zábavný web o automobilech 😄
Nikto od redakcie nežiada aby slepo písala zdroje, ale máme tu nejaké duševné vlastníctvo. Aké by to bolo Tebe ak by si ako novinár písal na oddelenia automobiliek, chodil na nejaké akcie kde sa tieto informácie bez nejakého verejného vyhlásenia vydávajú a prišiel by nejaký iný človek a na drzovku okopíroval tvoj článok a dodal ku koncu nejaký svoj subjektívny pohľad, ktorý aj tak nikoho nezaujíma.
Gilgit nevyjadruje svoj názor správne, uznávam. Ale pár mesiacov sa snažil krotiť, lebo trochu úroveň týchto článkov sledujem. Lenže nemalo to význam, ale včerajšok dorazil aj mňa keď tu pán redaktor čo tu pracuje pár mesiacov urazil ľudí čo robia čísla tomuto serveru už pár rokov. Ja napríklad tu chodím asi 6 rokov, zaregistrovaný som tu chvíľu a vyprosím si aby ma tu niekto z redakcie urážal a nepriamo mi povedal že som nechápavý = hlúpy.
Gilgit nevyjadruje svoj názor správne, uznávam. Ale pár mesiacov sa snažil krotiť, lebo trochu úroveň týchto článkov sledujem. Lenže nemalo to význam, ale včerajšok dorazil aj mňa keď tu pán redaktor čo tu pracuje pár mesiacov urazil ľudí čo robia čísla tomuto serveru už pár rokov. Ja napríklad tu chodím asi 6 rokov, zaregistrovaný som tu chvíľu a vyprosím si aby ma tu niekto z redakcie urážal a nepriamo mi povedal že som nechápavý = hlúpy.
Prosím, přečti si co píšu 😄 "Já souhlasím, že zdroj by měl být uvedený" Za článkem by to být mělo, ale myslím si, že je blbost to citovat za každým číslem, jako se dělá v odborných prací 😄 Toť celé... vyjádřil sem jen svůj nesouhlas se způsobem, jakým to Giglit posledních pár dní prezentuje, neřekl sem, že nemá pravdu.
Včerejší vyjádření pana redaktora nekomentuji, nezachoval se profesionálně, neudržel si odstup a snížil se k tomu, za což označil giglita... zachoval se jako "diskuzní kecálek"...
Včerejší vyjádření pana redaktora nekomentuji, nezachoval se profesionálně, neudržel si odstup a snížil se k tomu, za což označil giglita... zachoval se jako "diskuzní kecálek"...
Však ja som reagoval iba na tú časť o zábavnom webe. Skrátka napísať dolu pod článok jeden riadok o tom že odkiaľ som to prevzal by bolo korektné. Tak sa to robí všade, nech je to akýkoľvek web, nielen o autách. Ukazuje to aj hodnotu človeka čo ten článok napíše. Nielen v odborných prácach je potreba zverejňovať zdroj, aj spravodajstvo má svoje medze. Ak by to bol nejaký blog a jeho písateľ by nemal z návštevnosti zisk tak by ma to netrápilo. Ale keďže tento web z počtu čitateľov žije a na zverejnených informáciách zarába, tak aspoň ten zdroj by mal byť zverejnený všade, ešte aj keď je to tlačová správa. Je to jeden riadok naviac a nám ostatným to dá možnosť ísť aj hlbšie do problematiky.
Ako som písal, ani mne sa Gilgitov štýl nepáči. Každý sa prezentuje ako sa prezentovať chce. Takisto aj ten včerajší výlev pána redaktora. Ale k tomu by sa mala podľa mňa vyjadriť už aj redakcia, lebo laťka bola už zhodená, nie len prelezená.
Ako som písal, ani mne sa Gilgitov štýl nepáči. Každý sa prezentuje ako sa prezentovať chce. Takisto aj ten včerajší výlev pána redaktora. Ale k tomu by sa mala podľa mňa vyjadriť už aj redakcia, lebo laťka bola už zhodená, nie len prelezená.
Gilgit
Jeste jedna poznámka k nekterým mým reakcím tady na webu: Toto není muj normální osobní styl, to je jen styl pro nekteré zvlástní prípady na Auto.cz.
Ja Ťa nesúdim ako človeka podľa pár riadkov. Je to len internetová diskusia. Tu sa nemá nič brať vážne a osobne. Okrem vyhrážok a podobne, to som tu ale zatiaľ nevidel asi nikde.
V tomhle případě je nesmysl zdroj uvádět. Učinil bych tak jen v případě, kdy by to bylo oficiální vyjádření ze Škodovky, ale tohle spíš vypadá na zákulisní informace někoho kdo má přístup k informacím. V tom případě není možný logicky jmenovat zdroj. 😉
Gilgit
Zdroj je v tomto prípade médium, které to jako první uverejní. To znamená pokud napríklad casopis Auto Motor und Sport uverejní informaci o tom, ze se pracuje na novém malém modelu Opel, tak to znamená, ze nejaký novinár písící pro Auto Motor und Sport se o tomto projektu dozvedel pomocí svých kontaktu, s nejvetsí pravdepodobností od nekoho z firmy Opel, nekdy mohou informace o nových modelech pocházet i od výrobcu komponentu, a zdroj této zprávy je pro vsechna jiná média Auto Motor und Sport.
Nemyslím si, ze Fokt tyto informace o Skode získal ze svých tajných zdroju.
Nemyslím si, ze Fokt tyto informace o Skode získal ze svých tajných zdroju.
Gilgit
Presne tak, výstizne napsáno.
Gilgit
Samozrejme obcas preháním. A samozrejme by se mi taková kritika nelíbila, jenomze by k ní nedoslo, protoze na rozdíl od lidí typu Fokt/Micka/Vaverka bych se snazil chyby delat co nejméne a pokud bych chybu udelal a byl na ni upozornen, tak bych slusne podekoval a chybu opravil, coz na intenetu, na rozdíl od tistených médií, je mozné udelat.
A pozor, mne nejde o uvádení zdroje nejakých jednotlivých císel nebo technických dat. Jde o to, ze hlavne v oblasti clánku o ekonomice se u vetsiny textu jedná o opsané zkrácené kompletní clánky z jiných médií. A to kvalitní novinár nedelá ani pri uvedení zdroje, natoz bez (viz casto Fokt).
Neco jiného je, kdyz novinár napíse vlastní clánek ale hlavní informace tohoto clánku byla uverejnena jinde. To je pri korektní citaci absolutne OK, jako napríklad dnesní clánek Ondreje Pavluska o znacce Opel.
A pozor, mne nejde o uvádení zdroje nejakých jednotlivých císel nebo technických dat. Jde o to, ze hlavne v oblasti clánku o ekonomice se u vetsiny textu jedná o opsané zkrácené kompletní clánky z jiných médií. A to kvalitní novinár nedelá ani pri uvedení zdroje, natoz bez (viz casto Fokt).
Neco jiného je, kdyz novinár napíse vlastní clánek ale hlavní informace tohoto clánku byla uverejnena jinde. To je pri korektní citaci absolutne OK, jako napríklad dnesní clánek Ondreje Pavluska o znacce Opel.
;-\ to už ozaj nemôže byť jeden deň na tomto fóre, bez embéčiek? vytvorte si novú stránku škoda/kupiť/auto.cz
Přijde ti informace o tom, jaké nové modely bude nějaká automobilka v následujících dvou letech uvádět na trh jako nesmyslná, nebo obtěžující? Reagoval by jsi stejně, kdyby podobná informace byla psaná o BMW, Alfě, Hyundai, Renaultu a podobně?
Nejaka nie. Ale v Skode si niekto prdne, a tu je o tom clanok na "dve strany".
"Argument" o domacej automobilke neobstoji.
"Argument" o domacej automobilke neobstoji.
A kde stojí výrobní závod, na Slovensku?
Pitrysi, opet ti unikla pointa a delas tady ze sebe saska. Prispevek nebyl o tom, ze by Skoda nebyla "domaci" automobilkou. Byl o tom, ze ani kdyz se jedna o domaci automobilku, neni duvod psat o kazdem jejim prdu. Capiche?
"Embéčka" se vyráběly v letech 1964 - 1969 a pochybuju, že se tu o nich denně píše.
A dalsi natvrdly prispevek v tvem podani. To, ze se Skodovkam lidove mezi pospolitym lidem rika embecka vi i male dite.
Jo, a taky mám jedmu známou, co říká "škodovka" jenom řadě 120 a starší, ostatní už jsou Oktávky a Fábie, ale už to podle ní nejsou škodovky. To je asi na tvé úrovni. Embéčka byly jen a jen jedna řada, a to 1000.
nepatri to sem, ale jaky mate názor na tohle?
vyfotili me ze sem projel na červenou.
podle vypisu zluta trva 2.3 sekundy.
jestliže je reakcni doba 1 sekundu, mam na zastaveni 1.3 sekundy
200 metru před krizovatkou je rychlost zvysena na 70km/h.
to odpovida zpomaleni 15m/s2 a při tehle hodnote bych akceleroval na 100km/h za necele 2 sekundy, coz asi neudela zadny normalni auto a ne proto, ze by nemelo vykon.
je vubec mozny takhle rychle zastavit?
nejsou nejake minimalni intervaly na dobu trvani zlute?
mam zaplatit pokutu (bez ztraty bodu) nebo jit do sporu o nesmyslnem nastaveni semaforu, ale riskovat ztratu 5 bodu??
casy jsou samozrejme krasne dolozeny na vypisu s presnosti na tisícinu sekundy
vyfotili me ze sem projel na červenou.
podle vypisu zluta trva 2.3 sekundy.
jestliže je reakcni doba 1 sekundu, mam na zastaveni 1.3 sekundy
200 metru před krizovatkou je rychlost zvysena na 70km/h.
to odpovida zpomaleni 15m/s2 a při tehle hodnote bych akceleroval na 100km/h za necele 2 sekundy, coz asi neudela zadny normalni auto a ne proto, ze by nemelo vykon.
je vubec mozny takhle rychle zastavit?
nejsou nejake minimalni intervaly na dobu trvani zlute?
mam zaplatit pokutu (bez ztraty bodu) nebo jit do sporu o nesmyslnem nastaveni semaforu, ale riskovat ztratu 5 bodu??
casy jsou samozrejme krasne dolozeny na vypisu s presnosti na tisícinu sekundy
Osobně bych zaplatil pokutu, z několika důvodů.
Předně - píšeš, že rychlost je zvýšena na 70km/h. Přesnější by ale bylo napsat, že maximální povolená rychlost je zvýšena. Maximální povolená rychlost tě nezbavuje povinnosti přizpůsobit rychlost jízdy dopravní situaci, tedy včetně povinnosti být připraven na situaci, že na semaforu blikne oranžová.
Dále... reakční doba 1s není minimální, běžný člověk se dokáže dostat k půlvteřině, pokud dává pozor.
A konečně, jedna technická - ten výpočet není úplně košer. Správně bys měl počítat nikoli s časem do rozsvícení červené, ale s dráhou od začátku brzdění ke křižovatce. Pokud jsi vjel do křižovatky zároveň s rozsvícením červené, pak jsi při rychlosti 70km/h byl při rozsvícení oranžové 44,7m od křižovatky a po vteřině reakční doby 25,27m od křižovatky. Pokud bys na té vzdálenosti dokázal zastavit, pak to klidně může být i poté, co se rozsvítila červená.
Předně - píšeš, že rychlost je zvýšena na 70km/h. Přesnější by ale bylo napsat, že maximální povolená rychlost je zvýšena. Maximální povolená rychlost tě nezbavuje povinnosti přizpůsobit rychlost jízdy dopravní situaci, tedy včetně povinnosti být připraven na situaci, že na semaforu blikne oranžová.
Dále... reakční doba 1s není minimální, běžný člověk se dokáže dostat k půlvteřině, pokud dává pozor.
A konečně, jedna technická - ten výpočet není úplně košer. Správně bys měl počítat nikoli s časem do rozsvícení červené, ale s dráhou od začátku brzdění ke křižovatce. Pokud jsi vjel do křižovatky zároveň s rozsvícením červené, pak jsi při rychlosti 70km/h byl při rozsvícení oranžové 44,7m od křižovatky a po vteřině reakční doby 25,27m od křižovatky. Pokud bys na té vzdálenosti dokázal zastavit, pak to klidně může být i poté, co se rozsvítila červená.
[odkaz]
To jsem objevil taky, a z toho jasne vyplyva, ze to maj moc kratky.
Co z toho ale plyne pro me?
zaplatit nebo ne?
když to nechci postoupit reseni policajtum a nejspis prijit o body, tak nejspis zaplatit.
Co z toho ale plyne pro me?
zaplatit nebo ne?
když to nechci postoupit reseni policajtum a nejspis prijit o body, tak nejspis zaplatit.
Promiň, ale to z toho nevyplývá.
Vypocet podle predpisu EHK😒br />
s (vzdalenost) = sr + sc (draha reakce + draha brzdeni)
sr = v/3.6 * tr (v – rychlost v km/h, tr – doba reakce)
sc = 0.1*v + v^2 / 150
takze kdyz to dosadim pro rychlost 70km/h
sr = 70/3.6*1 = 19.4
sc = 0.1*70 + 70^2/150 = 39.7
takze zluta by mela skocit minimalne 59.1m před autem, to odpovida 3.0 sec
při 50km/h to je 35.6m a 2.56 sec
a tem 2.3sec odpovida rychlost 40km/h
samozrejme, je tam sice 70, ale muzes jet jen 40, ale pak zvyseni rychlosti neodpovide nasledne dopravni situaci
sr = v/3.6 * tr (v – rychlost v km/h, tr – doba reakce)
sc = 0.1*v + v^2 / 150
takze kdyz to dosadim pro rychlost 70km/h
sr = 70/3.6*1 = 19.4
sc = 0.1*70 + 70^2/150 = 39.7
takze zluta by mela skocit minimalne 59.1m před autem, to odpovida 3.0 sec
při 50km/h to je 35.6m a 2.56 sec
a tem 2.3sec odpovida rychlost 40km/h
samozrejme, je tam sice 70, ale muzes jet jen 40, ale pak zvyseni rychlosti neodpovide nasledne dopravni situaci
Ano, oranžová by měla svítit min 3 sec, pokud je na záznamu doložitelné 2,3 jak píšeš, tak bych je potrénoval.
Nato trenovanie bude potrebovat znalecky posudok, ktory preukaze zle nastavenie semaforu a potom pravnika, ktory ho bude zastupovat. Ak bude pravnik normalny, tak vyhra a pokutu nemusi platit, ale aby ste si tam u vas moc nedovolovali, tak mu sud neprizna nahradu sudnych trov a zplati to sam. Pochopi vyznam slovneho spojenia Pyrhovo vitazstvo a nabuduce radsej zaplati... 8-s
Tak jasně, zastupovat ho musí právník, o tom žádná. Co se týče soudních výloh tak pokud vyhraje tak dostane v 99% i úhradu soudních výloh.
nejspis zaplatim tu tisicivku pokutu, abych se vyhnul dalsimu rizeni a nebezpečí sebrani 5 bodu (predpokladam, ze plati, ze za stejny prestupek nemuzu byt potrestan 2x) a podam trestni oznameni na neznámého pachatele.
Mam cas jen 5 dni na zaplaceni, pak vyhrozujou ze to nechaj postoupit dal.
Stejne je zvlastni, ze jsem spachal prestupek na 5 bodu a když zaplatim jim, tak o body neprijdu, takze me vlastne krejou, to taky asi není uplne v poradku...
Mam cas jen 5 dni na zaplaceni, pak vyhrozujou ze to nechaj postoupit dal.
Stejne je zvlastni, ze jsem spachal prestupek na 5 bodu a když zaplatim jim, tak o body neprijdu, takze me vlastne krejou, to taky asi není uplne v poradku...
Prečo označujú Coupe to , čo bude normálnym sedanom s akčnejším dizajnom ?
Coupe je predsa automobil s uzavretou dvojdverovou karosériou . Myslím si že by bolo lepšie označenie sport saloon , alebo niečo na ten spôsob ....
Inak Škoda by ma veľmi potešila keby urobila toto [odkaz] 😄
Coupe je predsa automobil s uzavretou dvojdverovou karosériou . Myslím si že by bolo lepšie označenie sport saloon , alebo niečo na ten spôsob ....
Inak Škoda by ma veľmi potešila keby urobila toto [odkaz] 😄
Protože to tak označují dnes skoro všichni 😄
P.S. Už vidím ty reakce, kdyby Škodovka vypustila Octavii Sport Saloon 😁😁😁😁 To by se někteří zdejší diskutéři zbláznili
P.S. Už vidím ty reakce, kdyby Škodovka vypustila Octavii Sport Saloon 😁😁😁😁 To by se někteří zdejší diskutéři zbláznili
Áno, ale kupé je aj auto so splývajúcou zadnou časťou a bezrámovými oknami dverí.
Ale všeobecne je v tom bordel. Aj taký Renault označuje 3dv. Mégane ako Coupé, pri tom je to klasický 3dv. hatchback.
Ale všeobecne je v tom bordel. Aj taký Renault označuje 3dv. Mégane ako Coupé, pri tom je to klasický 3dv. hatchback.
Přecijen bych od serveru věnovaného autům očekával trochu profesionality a ne jen opisování a překlad jako v autoTip (Bild)
Jen mně trochu mrzí,že většina podobných ostrých diskutérů se schovává v anonymitě 😄
Jen mně trochu mrzí,že většina podobných ostrých diskutérů se schovává v anonymitě 😄
proto jsem razatně omezil počet návštěv tady... a víceméně zrušil své příspěvky.
Ale tohle mi nedá - vrátil jsem se z Anglie a tam nový Superb visí na novinových stáncích... proč je to tady tak tajuplný?
[odkaz]
Ale tohle mi nedá - vrátil jsem se z Anglie a tam nový Superb visí na novinových stáncích... proč je to tady tak tajuplný?
[odkaz]
Možná proto, že tady přeje ještě nebyl článek o tom, jak zaručeně novej Superb vypadat nebude. To je poslední dobou oblíbený téma... Teprve pak začnou pěkně den po dni vyskakovat zaružený články a informace... Až nám z toho opět půjde hlava kolem.
Blog sis mazat nemusel. ;-\
[odkaz]
[odkaz]
Díky... ale já už sem asi psát nechci... "nedokážu".
Tak proč ho držet?
Kolik je lidí, které zajímá přečíst si něco jiného, než adoraci koncernu... myslím, kolik je TADY takových lidí...
:-!
Tak proč ho držet?
Kolik je lidí, které zajímá přečíst si něco jiného, než adoraci koncernu... myslím, kolik je TADY takových lidí...
:-!
Je tu spousta lidí co jezdí něčím jiným a fandí něčemu jinému. Jistá míra fandovství domácí značce je zdravá a navíc... ono to té Škodovce v poslední době celkem jde 😄
Já jsem na škodovku jako Čech hrdý, dělá nám skvělou reklamu ve světě (narozdíl od našich politiků) - i když ji, a především jejím vlastníkům, samozřejmě jde o byznys. Jsou tu solidní škodovkáři jako Ronault a celkem solidní koncernisti jako white label, proti kterým osobně nic nemám.
A taky mě od tebe, co jsi přežil tu hrůzostrašnou havárku, docela mrzí, že teď házíš flintu do žita kvůli pár palubkov😲lizovačským provokatérům. Nech si to projít hlavou.
A taky mě od tebe, co jsi přežil tu hrůzostrašnou havárku, docela mrzí, že teď házíš flintu do žita kvůli pár palubkov😲lizovačským provokatérům. Nech si to projít hlavou.
pani redaktori. laskavo piste vsetko na stranku skoda.cz. Lebo stranka ma nazov auto.cz. a vy nam tu drbete do hlavy stale len skodu. aj ked pisete o toyote aj vtedy tam spomeniete skodu. vylozte karty na stol a napiste kolko vam plati koncern ze stale sa krutite okolo skody a nezabudnete vyzdvihnut na tej trapnej O III kufor aj ked pisete napr o honde civic. Lebo ja na ceste nerozoznam rapid od O III. aj ked si ich velmi ani nevsimam. nemam ma cim zaujat to auto a kufre maju zakryte.takze sa na nich neodbavujem
objekt21
uz nebude uzka?
To sa hovorilo aj pri Rapide (a je uzky) aj pri Superbe (a tiez je uzky)
Neverim, ze F3 bude dramaticky ina ako sucasny model (ktory je fakt ze hnusny kchar)
To sa hovorilo aj pri Rapide (a je uzky) aj pri Superbe (a tiez je uzky)
Neverim, ze F3 bude dramaticky ina ako sucasny model (ktory je fakt ze hnusny kchar)
Krásné čtení. Tedy myslím tím článek shora. Osobně akcentuji informaci o vrcholících přípravách na spuštění výroby Superba třetího (SUPERB TŘETÍ, zvaný VELKÝ A SILNÝ).
Důvo😜 Superb je pravděpodobně jediné auto na trhu v daném třídním a karosářském zatřídění v němž mohou důstojně cestovat čtyři dospělí lidé. Tento status nový superb samozřejmě podrží, a k tomu jistojistě navíc dojde k harmonizaci poměru mezi šířkou a délkou vozu, čímž tedy odpadne asi jediná možná překážka dokonalé touhy středostavovského jezdce, který si může dovolit poslat do Boleslavi částku kolem třičtvrtě miliónu korun.
Superb třetí, zvaný velký a silný, bude současně jistě potvrzením novověkého postavení Škody na nebi automobilových es. Odhaduji dokonce, že by možná již mohlo s náběhem výroby SIIIVS dojíti k přerozvrstvení kvalitativní třídy mainstream (dosud mainstrem, supermainstrem) o novou subtřídu. Nejsem sice zatím schopen hluboké argumentace, avšak intuitivně to vidím někde kolem - MAINSTREAM PLUS. Uvidíme.
BRAVO ŠKODA :yes: :-!
Důvo😜 Superb je pravděpodobně jediné auto na trhu v daném třídním a karosářském zatřídění v němž mohou důstojně cestovat čtyři dospělí lidé. Tento status nový superb samozřejmě podrží, a k tomu jistojistě navíc dojde k harmonizaci poměru mezi šířkou a délkou vozu, čímž tedy odpadne asi jediná možná překážka dokonalé touhy středostavovského jezdce, který si může dovolit poslat do Boleslavi částku kolem třičtvrtě miliónu korun.
Superb třetí, zvaný velký a silný, bude současně jistě potvrzením novověkého postavení Škody na nebi automobilových es. Odhaduji dokonce, že by možná již mohlo s náběhem výroby SIIIVS dojíti k přerozvrstvení kvalitativní třídy mainstream (dosud mainstrem, supermainstrem) o novou subtřídu. Nejsem sice zatím schopen hluboké argumentace, avšak intuitivně to vidím někde kolem - MAINSTREAM PLUS. Uvidíme.
BRAVO ŠKODA :yes: :-!
Gilgit
:no: :no: :no:
Já se trochu bojim, aby místo supermainstream nepadl pojem jako lowendmainstream.... 😒 Snad si Superb alespoň kvalitu udrží, než aby se snížila, jako tomu bylo u Oktávie a pověstnému šetření výdajů... 😒 ... Byla by to škoda, protože jinak moc záporů nynější Superb nemá 😄
Osobně se spíš těším na tu Oktávku coupé/sedan 😄
Osobně se spíš těším na tu Oktávku coupé/sedan 😄
😄 Též se těším na OCCTAVII 😄 U toho Superba to bude orčitě v pořádku. Je znát, že VW (konečně) uznal Škodě její kvalitativní status, ty koncernové výroky o tom, že škodovky budou levné, nenáročné vozy bere naštěstí zásadní obrat. Počítám, že už nikdo ve VW nebude odebírat Superbu z výbavy deštník 😄 Je samozřejmě možné, že dojde i na uměřenejší verze, avšak vrcholně vybavený model (včetně techniky) bude natuty.
Jen aby pak nebylo v mainstreamu přepředložkováno...
Osobně tipuju, že Superb půjde s kvalitou o něco níž, je třeba korejcům argumentovat i cenově, nejenom pověstí, válka už jede na plno a co neurvou automobilky teď, to už neurvou nikdy.
Přecejen od nástupu této generace na trh jsem Passata viděl už snad jen na obrázku, což je potěšitelné pro mně, ne tak ovšem pro prodejce VW.
Takže to asi bude generace ála OIII, bude "jednodušší", ale dostupnější a to je rozhodně potěšitelné.
Já mu držím palce, to je další model, se kterým udělal Škoda díru do...no rozhodně aspoň do Evropy :yes:
Osobně tipuju, že Superb půjde s kvalitou o něco níž, je třeba korejcům argumentovat i cenově, nejenom pověstí, válka už jede na plno a co neurvou automobilky teď, to už neurvou nikdy.
Přecejen od nástupu této generace na trh jsem Passata viděl už snad jen na obrázku, což je potěšitelné pro mně, ne tak ovšem pro prodejce VW.
Takže to asi bude generace ála OIII, bude "jednodušší", ale dostupnější a to je rozhodně potěšitelné.
Já mu držím palce, to je další model, se kterým udělal Škoda díru do...no rozhodně aspoň do Evropy :yes:
Na druhou stranu... na i40 je tu Octavia. Vím, jiná třída a tak dále... ale věcně je to tak.
Vůbec... Octavia toho pokryje strašně moc a je otázka, jak pozicovat Superb. Velikost už jako argument nestačí... takže já si myslím, že Superb si bude chtít uchovat jistou - prémiovost je blbý slovo, tak řekněme jistou noblesu, kterou Octavia nemá.
Vůbec... Octavia toho pokryje strašně moc a je otázka, jak pozicovat Superb. Velikost už jako argument nestačí... takže já si myslím, že Superb si bude chtít uchovat jistou - prémiovost je blbý slovo, tak řekněme jistou noblesu, kterou Octavia nemá.
Tu sú nejaké nové info o chystanom Superbe a možná podoba. [odkaz]
V skratke, nižší, dlhší a svalnatejší. Nečudoval by som sa ak by Superb vyčlenili pre top divíziu Laurin&Klement
V skratke, nižší, dlhší a svalnatejší. Nečudoval by som sa ak by Superb vyčlenili pre top divíziu Laurin&Klement
Koukám, že na Octavii Coupé nalétla většina médií. No a k neznámému motoru, nahrazujícím 3,6 FSI V6. Bude to 2,0 TFSI 206kW
Proc by mel v superbu koncit sestivalec? Je to druha nejprodavanejsi motorizace, vw ma pripravenou plejadu euro 6 trilitru a do superbu se sestivalce montovali od jakziva.
Nesplní už Euro 6,proto tam bude 2.0 TSI.
Rikam, ze vw ma v rukavu nove sestivalce, ktere eu6 plni a ma je dostat i passat, takze je blbost, kdyby je "prezidentska limuzina" nemela. Jinak soucasna 3.6 je druhy nejprodavanejsi motor v ramci benzinu, absolutne vede ropa.
No to sice jo,ale tenhle šestiválec nedáš do MQB platformy.Nevím o tom,že by škodovka uvažovala,že tam bude šestiválec.
Superb ma mit platformu passatu, takze kdyz pujde tam, musi jit i do skodovky.
Nový Passat má platformu MQB, tedy stejnou jako Golf, Octavia i budoucí Superb.
Motory pro nový Passat jsou čtyřválce😒br />
1,4 TSI 125 a 150 hp
1,8 TSI 180 hp
2,0 TSI 220, 280 a 300hp
1,6 TDI 116kW
2,0 TDI 150, 184, 231 a 258hp
Šestiválec určitě nebude v první várce motorizací po uvedení na trh, možná později v novém CC. Ale je to velmi nejisté.
Motory pro nový Passat jsou čtyřválce😒br />
1,4 TSI 125 a 150 hp
1,8 TSI 180 hp
2,0 TSI 220, 280 a 300hp
1,6 TDI 116kW
2,0 TDI 150, 184, 231 a 258hp
Šestiválec určitě nebude v první várce motorizací po uvedení na trh, možná později v novém CC. Ale je to velmi nejisté.
Ja radeji budu verit tomuhle: [odkaz] . Pokud chteji u superba zachovat, nebo zvysit jeho status, bez sestivalce to nepujde. Podle me bude vetsi a mozna i luxusnejsi, protoze mezi passatem a a6 je spousta mista a superb patri prave tam. Tim, ze ho daji blize k A6 tedy ucpou tuto mezeru a zaroven zamezi kanibalizaci s passatem. A to se bez sestivalce proste neda.
Proč by nešlo udržet status Superbu bez šestiválce? Kdo z mainstreamové konkurence na evropském trhu plánuje šestiválec v nových modelech? Je pravda, že VR6 je vyvinutý, ale že by škoda dostala 500hp motor tomu nevěřím.
To je jenom prototyp. Pisou, ze produkcni verze bude mit kolem 250kW, takze treba 220 pro superb a 250 pro passat. Dale cituji: "Dostane se do nových generací Passatu i z něj odvozeného sportovnějšího sedanu CC, Scirocca, produkční verze konceptu CrossBlue a také do užitkových vozů!" Sestivalce z mainstreamu mizi, to je pravda, ale kdo z mainstreamu vozi celou vladu vcetne prezidenta? A hlavne superb se snazi etablovat jako limuzina, ve vrcholne specifikaci urcite a ten sestivalec k nemu proste patri. Jestli ho dostane passat, tak superb musi taky, ale nebylo by nic divneho na tom, kdyby passat mel ctyrvalce a novy vr6 by dostal pouze superb.
Skutečnost, že v Supu jezdí český prezident asi moc velkou váhu v rozhodování koncernu mít nebude. Kompletní mainstream pojede na čtyřválcích (a leckteří i na tříválcích), takže není důvod cpát jej do Superbu. Když jej někdo dostane tak Pašík. Tak jako motorově stojí Golf nad Octavii (300hp vs 220hp) tak i Pašík stojí a bude i nadále stát nad Superbem. Ten bude pořád jakousi jednodušší verzí auta pro střední třídu na chudých trzích, kde velký motor není potřeba, protože tebou zmíněný výkon 220kW v pohodě vytlačí ze čtyřválce. Myslím, že za 5-6 měsíců bude jasno, osobně dávám šanci Supu na šestiválec menší než 5%.
Proc by to nemelo mit velkou vahu? Leckdo ze superbu dela stridmeji nacenenou a8 a i v koncernu se z jej od zacatku snazi prezentovat, jako limuzinu vhodnou i pro vladu, neco ve stylu opelu senator, fordu scorpio, nebo renaultu safrane a kdyz jim to konecne zacne vychazet, tak to zarazi a priznaji, ze to neni nic jineho, nez natazeny low-cost passat? To by byli sami proti sobe. A to, ze je golf motorove nad octavkou take neni tak jiste. Jasne, modely r a performance jsou vykonnejsi, nez rs, ale to jenom proto, ze je golf s temito motory hothatch se sportovnimi ambicemi. Klasicka verze naopak na octavku ztraci (1.4 TSI 103kW vs. 1.8 TSI 132kW). A k te zbytecnosti sestivalce. Ano, vykon 220kW vytlaci mozna i ze trivalce, ale kultivovanost, zvuk a dalsi vlastnosti pro sestivalec tolik charakteristicke uz nikoli. Klidne at je nejvykonnejsi verze ctyrvalcova a sestivalec bude seskrcena verze tvorici stred nabidky, to je mi jedno (je to naprosty nesmysl, to je jasne) ale sestivalec v superbu svoje misto mel vzdycky.
Aj britský Auto E😜ress píše, že šesťvalec v Superbe končí, ale 4x4 ostáva.
Kazda automobilka bude mat v v najblizsich trokoch "napilno"….
Samozrejme, vo svete auto.cz ma vyvojove oddelenie len Skoda, auta ostatnych vyrobcov sa odrazu zjavia prinesene vilou Amalkou.
Asi vdaka tomuto vyvoju maju modely Skody vzdy 4.5 hviezdicky >😒]
Samozrejme, vo svete auto.cz ma vyvojove oddelenie len Skoda, auta ostatnych vyrobcov sa odrazu zjavia prinesene vilou Amalkou.
Asi vdaka tomuto vyvoju maju modely Skody vzdy 4.5 hviezdicky >😒]
Gilgit
:yes: :yes: :yes:
Trochu neskromně přiložím odkaz :😉 😄 [odkaz]
Kouknu na článek a vidím 110 příspěvků v diskuzi. Pln radosti a očekávání na další doplňující informace jsem se na ni vrhl. Vydržel jsem to jenom zhruba do půlky 😒 . Možná by mohla redakce zavést klasickou chatovací místnost diskuze pod články by zůstala jenom k tématu.
tak auto s názvom šerpa by som si nekúpil už len kvôli tomu názvu >😁
Vôbec netuším kde sa škoda inšpirovala názvom >😁
[odkaz]
[odkaz]
Gilgit
Já myslím ze inspirace spís pochází od vozu Leyland Sherpa.
je moc dlouhý a bohužel úzký, nového Superba lehce zkraťte a udělejte ho širší, ať vypadá jako Audi A6 a né jak prodloužená A4ka
jasný 😄
jasný 😄
Superb III by měl být v září ve Frankurtu 2014,pokud se odsune premiéra kvůli Passatu B8,tak Ženeva 2015.