Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Růst prodejů nových aut v Evropě táhne Škoda, Dacia a Mazda

42 komentářů

zlysoused
Kankunen toho na mysli moc nemá.
Gilgit
Pozor, hrozí ze se na tebe vrhne úderná letka fanatiku VW/Skoda, téz výstizne zvaných koncernisté.
jossalito
Ty se k Seatu vůbec nevyjadřuj.

Není to tak dávno, cos tu psal, jaký je Rapid propadák. A nedávno si to psal i o Octavii 3.
Tady jsi a budeš mimo ze stejného důvodu. :-!
rapper
Že to říkáš zrovna ty, který tu stále oslavuje to vesmírný monstrum jménem Honda Civic, mě vůbec nepřekvapuje. Podle tebe si Leon trochu polepšil? Leon si za letošních jedenáct měsíců polepšil o 45% a to ještě nedorazil kombík, tak vidíš ty dem..te jaký nesmysly tu bliješ. A srovnávat prodeje koncernového Seata s nejlacinější značkou Dacií může zase jenom dem...t jako ty. Když se snížím na velmi nízkou úroveň tvého uvažování ohledně prodejů např. Hondy v EU, mohl bych říci to samé: "To uz i Dacia se prodává lépe a dokonce i SEAT se prodává lépe", vidíš už tu svou ubohost? Promiň, to bych toho od tebe chtěl opravdu hodně...
kyklop
jedna lastovicka leto nerobi, pozerat sa na znacku cez osobne krivdy je trochu....jednoduche
Avatar - VWrofl
VWrofl
Není asijská značka jako asijská značka 😉
Třeba taková atomově bombastická auta z Hirošimy :yes:
Petrko
Předpokládám že hovoříš o VW který s nima kamarádi už přes dvě desítky let.
Gilgit
Vsichni velcí globální výrobci automobilu kamarádí s Cínany.
zlysoused
Naopak, tem kdo umí se s těma číňánkama kamarádí hodně a kamarádit se musí. 😉
Avatar - romgator
romgator
Pokud si Opel povede i nadále dobře, tak jako teď, je možné, že se z toho dostane. Takže možná příběh s dobrým koncem? To se uvidí, určitě držím palec.
Mitsubishi a Suzuki mě překvapilo, jak dlouho to vydrží? Taky držím palec.
Alfa a Lancia, co dodat. Lancii už bohužel nějakou dobu pohřbívám (nerad), Alfa má naději (možná).
Paulie88
Z 10 značek je 5 značek Asijskejch, ach bože kam ta Evropa pořád spěje. Je jasný že tenhle žebříček vypovídá málo protože celkově na kusy je to uplně jinak. Ale i tak je to tragédie.
Avatar - Choochoo
Choochoo
Kdy ze zavrou tu fabriku na divny auta? Za 10mes roku 2013 prodeje okolo 215tis aut coz mi neprijde jako nejaky posun k lepsim zitrkum. Jediny model co si trochu polepsil je Leon, ale i tak to v porovnani s OIII neni zadny zazrak. To uz i Dacia se prodava lepe.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
kdo neumí žvaní a kamarádí s číňákama
Avatar - Ham.
Ham.
Nárůst v absolutním počtu
1. Škoda 42222 vs 35759 tedy růst o 6463 ks
2. Dacia 24641 vs 18801 tedy růst o 5840 ks
3. Mazda 10221 vs 7552 tedy růst o 2669 ks
4. Toyota 38343 vs 36088 tedy růst o 2255 ks
Avatar - Emel
Emel
Důležitější je samozřejmě nárůst v absolutních číslech. Škoda připsala 6463, Dacia 5840, Toyota 2255, Mazda 2669 a Mitsubishi 2853. Takže výtka může být směřována pouze k tomu, proč je zmíněna Mazda a nikoli Mitsubishi. Jakým způsobem jsi došel k Toyotě na druhém místě mi zůstává záhadou...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Napsat, že to mohlo být lepší po tom, co se O III začala umisťovat v žebříčku top 10 EU, dokonce dosáhla neuvěřitelné 5. pozice, to je vážně...zvláštní.

Tribu tu mělo být dávno, souhlasím. Nebylo to náhodou tak, že Tribu bylo na poslední chvíli odloženo, aby se místo něj mohlo ve Španělsku dělat Q3?

Tvůj pesimismus ale nesdílím. Leon může být dobrý stavební kámen. Dále snad brzy pomůže Tribu, při troše štěstí se konečně rozjedou prodeje v Číně (neuvěřitelné, že ji až dodnes ignorovali) a kdoví...

PS: Nezmiňoval jsi tu v jednom kuse něco o úžasném růstu Korejců v Evropě? Tak se mi zdá, že to tak horké nebude. 😲
Gilgit
Takze nechápu co má KANKUNEN na mysli.
Ked pozeram na tabulku, tak co sa percentualneho rastu tyka, Skoda je na 6. priecke.

V absolutnych cislach je sice prva (iba v tabulke, kde su najrychlejsie rastuce predaje), ale druha je v tejto kategorii Toyota.

Takze vas titulok je zavadzajuci - bud tahaju predaje Mitsubishi, Mazda a Lexus, alebo ich tahaju Skoda, Toyota a Dacia.

Vase poradie Skoda, Dacia a Mazda, neodraza ani jeden paramater, ani jedno poradie.

Bud nemate o statistike ani paru, alebo ucelovo vyrabate titulok s cielom dat Skodu na prve miesto, minimalne spomenut ju v titulku.

Ten je sam o sebe zavadzajuci, pretoze tabulka hovori o naraste predaja - rychlost rastu - nepochybujem, ze VW predal viac aut ako Skoda ci Mitsubishi.
Gilgit
Ty prodeje Seatu v Cíne se zrejme moc rozjízdet nebudou.
objekt21
jednoduche?

Mozno.

ale poucne.

A ja rad umoznim dalsim ludom, aby sa poucili na mojich chybach.
a
NIKDY
si nekupili
ten kybel zvratkov
s
nazvom OPEL
:yes:
Avatar - white label
white label
Nezavřou ji dřív, než to automobilka Honda zabalí v Evropě...(viz i rapper 16:23). :😉 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
dik za nazor, 😉 :yes😒br />
rapid z hladiska predajov v eu nadalej prepadakom je 😉

a predaje O3 nedosaduju predaje O2 u vas v cechach urcite , inde to tiez mohlo byt lepsie , pred rokom co dvoma bola O2 najpredavanejsim autom v 7 statoch eu, tento rok to mozno bude len v 3 alebo 4roch,

ale vazim si pripomienky, som rad ze citas co pisem :yes😒br />
s tym seatom mam samozrejme pravdu preto sa ta to zrejme tak dotklo :yes: :yes: :yes: , alebo mas pocit ze seat sa nesie na vlne uspechov? kludne, sme na diskusii podel sa o svoje dojmy ohladom seatu a jeho buducnosti, to ma zaujima viac ako pripomienky k octavii a rapidu, kludne mas moznost slobodne sa vyjadrit k teme
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
seatu chyba SUV, zbytocne koncern tolko otala a spekuluje, uz mohli mat o 100 000 kuskov viac keby zo studie seat tribu uz davno spravili seriovku ;-\ , bohuzial nevidim to so seatom ani ja velmi ruzovo, o co stupol leon o to padne uz ibiza, tie plusy a narasty v roku 2014 asi zase nebudu ziadna slava, takto sa seat nepozbiera nikdy , vzdy je to preslapovanie na mrtvom bode , tesne nad hranicou unosnosti v boji o prezite, len dokedy bude koncern ochotny seat drzat, vsetko ma svoje hranice

kia prisla do eu fakticky ako neznama znacka, za par rokov predaje zdvihla o 400 percent, seat je v eu doma a je tu uz roky a nedokaze zdvihnut predaje ani o polovicu ba co je horsie , posledne roky klesal a klesal az ku dnu, preto aktualny narast seatu je stale na urovni niekdajsich poklesov z minulych rokov, takze nie je to dovod na oslavu to je pravda, stael je seat na urovni kde bol pred par rokmi ked klesal, chce to riadny narast, nieco ako dacia , ktora za dva roky spravila obrat aky automobilovy svet nepamata

seat ma vsak jedno stastie, za chbtom ma silny vw, keby seat patril pod fiat tak je dnes tam kde lancia, alebo alfa ... cize v peecku... lenze vw ma tiez len jedny nervy a 20 rokov stratovu automobilku podporovat nie je sranda, raz niekto buchne po stole a seaty budu uz len na strankach dejepisu , ja sa priznam cakal som lepci nabeh leonu v eu, ale mozno to ani nie je v leone ako v poklese ibizy, preto ten narast seatu v eu sa mi zda proste... no nic moc.... cakal som vacsi odpich
Avatar - Emel
Emel
A co hůř... zas budou mít pravdu 😉
objekt21
Opel si zaluzi skrachovat.
😄

Uz len za to, ako ma sklamal :yes:
Avatar - Emel
Emel
Tak jak je to s tím nárůstem prodejů 😄? Škoda - Dacia - Mitsubishi? Co 😄?
figurka
Koukám hoši, dá to práci nacpat vlastní hlavu na reálný čísla. >😁 >😁
_MT_
Nejspíš nekoukal na nárůst, ale na absolutní počet registrací - tak dospěl k Toyotě na druhém místě.
Petrko
Pokud se nemýlím v roce 1985 se začaly vyrábět Santany. Což je 28 let zpět. Ovšem můžu se mýlit.
objekt21
H/K podrzali SUV - Tucson, Sportage prerazili.

SUV od Seatu je dobry napad, ale treba ho realizovat HNED :yes:
To mas tak, schadza sa tu VAG kongregacia, VWavwerka kaze obratenym, GTI je hlavny ministrant, roky aspirujuci na knazsku sluzbu....
Nepamatam si, ze by mi niekto na tomto fore vyvratil tvrdenie faktami. A o tebe to plati tiez.
kyklop
poučné,bla, bla. Vo firmách, kde som pracoval som používal niekoľko oplov, ďalších x kusov mali kolegovia, jeden sa mi nakoniec vyskytol aj doma a zásadné problémy sa nikdy nevyskytli.Vačšina prípadov bolo normálne opotrebenie, žiadne story o štartéroch, turbách a elektronike ako to čo tu opisujes. Bla bla
Petrko
Zřejmě budeš mít pravdu, nějakou dobu trvá vyjednávání a příprava výroby taky není za týden. 😉
Avatar - Nerez
Nerez
Objekta neber vážně, on za tu svou nemoc nemůže...
_MT_
Jestli ti jde o první podnik s tamní firmou, tak myslím 1984. Ale vyjednávání začala tak před 35 lety.
Avatar - Ham.
Ham.
Jj, koukám, že jsem přehlédl Mitsu stejně jako redaktor.
kyklop
do predajov O3 zasahuje čiastočne aj Rapid. Vďaka kríze sa uskromňujú aj firemný zákazníci, ktorí v mnohých prípadoch kupujú na (takmer) všetkých pozíciach zamestnancom autá o triedu nižšie 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
PSA a Dongfeng?
Avatar - Emel
Emel
Jaj, byl jsem pomalejší 😄
_MT_
Nejsou to spíš čtyři?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
europsky trh by zniesol kludne aj 3krat tolko aut z hirosimy ako momentalne vidim v tabulke, stale to nie je nic oslavne pre tuto znacku, tie pocty su nadalej neadekvatne kvalite a imidzu znacky, nehovoriac o tom ze tato znacka vedie nejednu tabulku spolahlivosti, problem vidim v tom ze chyba zavod v eu kde by slapali tieto auta z hirosoimy ako slapu napr kie hyundaie nissany alebo toyoty