Ekonomika
to je článek, jak z Práva před volbami - Poctiví pracují budou doplácet na vykořisťovatele......
Tak především - pokud si zaměstnanec nenechá lístek, tak sice "bude doplácet" na PHM - ale vlastní blbostí. Na čem nedoplatí, je tzv. amortizace - takže na cesťáku nikdy škodný nebude. A spíše je zvykem tankovat na služební cesty u nejdražších benzínek "pro lístek", pár litrů paliva a zbytek natáhnout u ONO....
Takže pokud možno méně bulvárních chytáků 😉
Tak především - pokud si zaměstnanec nenechá lístek, tak sice "bude doplácet" na PHM - ale vlastní blbostí. Na čem nedoplatí, je tzv. amortizace - takže na cesťáku nikdy škodný nebude. A spíše je zvykem tankovat na služební cesty u nejdražších benzínek "pro lístek", pár litrů paliva a zbytek natáhnout u ONO....
Takže pokud možno méně bulvárních chytáků 😉
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
pán nezaspal dobu - pán kontroluje svým podřízeným cesťáky.... Nejdříve musíš podepsat souhlas s použitím soukromého vozidla. Pak se liší sazba podle pojištění, no a pak musí předkládat kopii techničáku, ke každému cesťáku. Kdysivá to pár ekšprtů zkoušelo, jako, že jeli fávem, ale techničák přinesl na tátovu 603, se kterým byl v práci jednou😄 - inu filuta. A období, kdy přinesli na cesťák lístek z dálniční Shellky na deset litrů, když jeli dál - tak to už jsme si také vysvětlili 😉
Já mám třeba auto, které má papírově průměr 8,1, ale pod deset ho nedostanu >😁 .
Cesťáky jsou velmi jednoduše hlídatelné....
Já mám třeba auto, které má papírově průměr 8,1, ale pod deset ho nedostanu >😁 .
Cesťáky jsou velmi jednoduše hlídatelné....
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ach so😄 - no - když někam někoho posílám - zadám do googlu místa - vyjdou mi kilometry - pokud se někdo výrazně "ohne" z trasy - například - vzal jsem to přes Vídeň - tak smolíček pacholíček. Tyhle starý finty dnes nezaberou - tedy u osobních aut. A nákladní - tam to mají kluci dost stažený, ale tam už to není o soukromém využití vozu.
Ale zrovna předevčírem jsme měli malou sejšn a byl tam kluk, co točí kolečko a musím říct, když dával historky, tak můj svěrač měl co dělat - tak jsem se už dlouho nenasmál - ale to jsou jiné story 😉
Ale zrovna předevčírem jsme měli malou sejšn a byl tam kluk, co točí kolečko a musím říct, když dával historky, tak můj svěrač měl co dělat - tak jsem se už dlouho nenasmál - ale to jsou jiné story 😉
Při započítání všech nákladů (vlastní amortizace auta, servis, pneu, pojistky, dálniční známka atd.) amortizace úplně orientačně vystačí na auto s pořizovací cenou do půl mega (běžná Octavia), na dražším proděláte také. Což je ale pro mnoho lidí pořád přijatelnější než se trápit v těch sockách, které se do firem jako služebáky kupují.
Zajímavé je jak se liší prodeje do flotil s prodeji soukromě, jen slevami v cenách pro firmy se to vysvětlit nedá. No comment....
Zajímavé je jak se liší prodeje do flotil s prodeji soukromě, jen slevami v cenách pro firmy se to vysvětlit nedá. No comment....
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
třeba se servisním paketem na x let zdarma u nejmenované vrtulové značky neproděláte ani u vyšší pořizovací ceny.......
já jezdím na cesťáky se starým pekáčem a vyplatí se mi to.
Když jsem pracovně jezdil 50-60 tis. ročně,tak se mi nový auto nevyplatilo,doplatil bych leas,přišel o záruku vázanou na km a zbylo by mi 0 a odjetý auto.Takhle jsem to dával se starýma autama s celkem minimální cenou servisu.Naštěstí nemáme limity pro stáří a nájezd auta...
To co v článku nepíšou,je limit pro účtenku,pokud si chce někdo nakoupit do kanystru dražší palivo a pak natankuje plnou za levno,stejně mu to spočítají podle tabulek.Minimální hodnota účtenky na palivo je myslím 300,- Zatím je benzín většinou míň než tabulkových 36,10 za nat95,tak si člověk nemusí schovávat lístky.Asi je fakt okurková sezóna...když se loni snižovala amortizace ze 3,70Kč/km na 3,60Kč/km,tak tu žádnej článek nebyl >😁
Když jsem pracovně jezdil 50-60 tis. ročně,tak se mi nový auto nevyplatilo,doplatil bych leas,přišel o záruku vázanou na km a zbylo by mi 0 a odjetý auto.Takhle jsem to dával se starýma autama s celkem minimální cenou servisu.Naštěstí nemáme limity pro stáří a nájezd auta...
To co v článku nepíšou,je limit pro účtenku,pokud si chce někdo nakoupit do kanystru dražší palivo a pak natankuje plnou za levno,stejně mu to spočítají podle tabulek.Minimální hodnota účtenky na palivo je myslím 300,- Zatím je benzín většinou míň než tabulkových 36,10 za nat95,tak si člověk nemusí schovávat lístky.Asi je fakt okurková sezóna...když se loni snižovala amortizace ze 3,70Kč/km na 3,60Kč/km,tak tu žádnej článek nebyl >😁
Zajímalo by mne jestli jsi troll (pokud ano, tak už bych šel za chocholouškem, takovou výdrž nemůže mít nikdo), nebo jestli jsi zvláštní (taky alou za chocholouškem).
Mám o tebe strach
Kdyby nic hodnotného nenapsal jen tam, tak to by bylo ještě pořád hodně dobré... >😒] 😉