Ty tvé myšlenkové pochody... všiml sis, že na ně nikdo věcně nereaguje?
Zajímalo by mne jestli jsi troll (pokud ano, tak už bych šel za chocholouškem, takovou výdrž nemůže mít nikdo), nebo jestli jsi zvláštní (taky alou za chocholouškem).
to je článek, jak z Práva před volbami - Poctiví pracují budou doplácet na vykořisťovatele......
Tak především - pokud si zaměstnanec nenechá lístek, tak sice "bude doplácet" na PHM - ale vlastní blbostí. Na čem nedoplatí, je tzv. amortizace - takže na cesťáku nikdy škodný nebude. A spíše je zvykem tankovat na služební cesty u nejdražších benzínek "pro lístek", pár litrů paliva a zbytek natáhnout u ONO....
Takže pokud možno méně bulvárních chytáků ;-)
pán nezaspal dobu - pán kontroluje svým podřízeným cesťáky.... Nejdříve musíš podepsat souhlas s použitím soukromého vozidla. Pak se liší sazba podle pojištění, no a pak musí předkládat kopii techničáku, ke každému cesťáku. Kdysivá to pár ekšprtů zkoušelo, jako, že jeli fávem, ale techničák přinesl na tátovu 603, se kterým byl v práci jednou:-) - inu filuta. A období, kdy přinesli na cesťák lístek z dálniční Shellky na deset litrů, když jeli dál - tak to už jsme si také vysvětlili ;-)
Já mám třeba auto, které má papírově průměr 8,1, ale pod deset ho nedostanu >:D .
Cesťáky jsou velmi jednoduše hlídatelné....
ach so:-) - no - když někam někoho posílám - zadám do googlu místa - vyjdou mi kilometry - pokud se někdo výrazně "ohne" z trasy - například - vzal jsem to přes Vídeň - tak smolíček pacholíček. Tyhle starý finty dnes nezaberou - tedy u osobních aut. A nákladní - tam to mají kluci dost stažený, ale tam už to není o soukromém využití vozu.
Ale zrovna předevčírem jsme měli malou sejšn a byl tam kluk, co točí kolečko a musím říct, když dával historky, tak můj svěrač měl co dělat - tak jsem se už dlouho nenasmál - ale to jsou jiné story ;-)
Při započítání všech nákladů (vlastní amortizace auta, servis, pneu, pojistky, dálniční známka atd.) amortizace úplně orientačně vystačí na auto s pořizovací cenou do půl mega (běžná Octavia), na dražším proděláte také. Což je ale pro mnoho lidí pořád přijatelnější než se trápit v těch sockách, které se do firem jako služebáky kupují.
Zajímavé je jak se liší prodeje do flotil s prodeji soukromě, jen slevami v cenách pro firmy se to vysvětlit nedá. No comment....
já jezdím na cesťáky se starým pekáčem a vyplatí se mi to.
Když jsem pracovně jezdil 50-60 tis. ročně,tak se mi nový auto nevyplatilo,doplatil bych leas,přišel o záruku vázanou na km a zbylo by mi 0 a odjetý auto.Takhle jsem to dával se starýma autama s celkem minimální cenou servisu.Naštěstí nemáme limity pro stáří a nájezd auta...
To co v článku nepíšou,je limit pro účtenku,pokud si chce někdo nakoupit do kanystru dražší palivo a pak natankuje plnou za levno,stejně mu to spočítají podle tabulek.Minimální hodnota účtenky na palivo je myslím 300,- Zatím je benzín většinou míň než tabulkových 36,10 za nat95,tak si člověk nemusí schovávat lístky.Asi je fakt okurková sezóna...když se loni snižovala amortizace ze 3,70Kč/km na 3,60Kč/km,tak tu žádnej článek nebyl >:D