Profi
Přesně tohle provedení provozuju, sedačky nelze sklopit dopředu. Je to možné jen u 3 řady sedadel.
Kvalita (interiéru) se mi naopak zdá lepší u Renaultu, v Jumperu palubovka drnčí, jak dětské chrastítko.
Kvalita (interiéru) se mi naopak zdá lepší u Renaultu, v Jumperu palubovka drnčí, jak dětské chrastítko.
jsou v Evropě nejprodávanější 14 let za sebou, i když jim letos na paty šlape VW. Výsledky budou co nevidět. A to jsou taky jediný dvě automobilky sic s rozdílným přístupem, který ty auta umí stavět. Kdo vyzkoušel pochopí. Jet s naloženou plechovkou od PSA je o život 8-s
je nejlepší vůbec nekupovat a jít do VW s pohonem 4x4. Kdo si nevyzkoušel, nepochopí..
Ada: 4x4 tvoří minimum prodaných dodávek, drtivá většina je předek, něco zadek a to zbylé promile tvoří 4x4, které si vesměs kupuji správci horských chat a energetické (stavební) společnosti.
Běžný dopravce, který namotá ročně 100tkm, by nechtěl 4x4 ani zadara.
Běžný dopravce, který namotá ročně 100tkm, by nechtěl 4x4 ani zadara.
"Odpověď na otázku, proč vůbec uvažovat o silnějším motoru pro Trafic Combi Van, jsme našli v ceníku."
Nemalo to byť, prečo vôbec uvažovať o slabšom motore?
Nemalo to byť, prečo vôbec uvažovať o slabšom motore?
Pravdu mám, jen ty reaguješ na něco jiného. Meritem mého příspěvku je to, že dlouhá naložená dodávka s předním náhonem je neštěstí.
Nešťastím sú tvoje príspevky. Netvrdím, že 4x4 nie je lepšie, ale veľká vačšina dodávavok, ktoré jazdia na cestách má predný náhon
Autobatéria nezvykne odísť zo dňa na deň, takže ak začne mizerne štartovať, dáš ju vymeniť a hotovo. Žiadna dráma sa nekoná. Zatiaľ som nemal na žiadnom aute probleém s batériou (boli tam aj firemné autá staršiem ako 8 rokov)
Nie je nad to ked pri -15C musis bateriu bud vymenit alebo aspom odokryt aby si sa k nej dostal so startovacimi kablami a trva to dobru tristvrte hodinu 😉
Vzhľadom k tomu ako často na autách meníš autobatériu je táto poznámka irelevantná. Vymení ju autoservis
V roce 2012 prodal PSA v Evropě 319 tis. LCVček a ostatní výrobci, včetně Renaultu, který prodal 246tis., jsou daleko za PSA. A letos to nebude jiné.
Např. ZDE: 66kW je strašně málo. Pro koho? Vždyť 66kW má i Kangoo a podobně.
U VW: 62kW není příliš silný motor, ale má výhodu v tahu od 1200 min-1. >😁
O srovnání silnějších verzí nemá smysl psát. 75kW vs 84kW v dodávce, no člověk by si řekl, že to bude sakra znát.
Zase jsem si mezi řádky řečetl, že koncernový kilowatty jsou silnější než ty kilowatty u ostatních. >😁 No ještěže je ten Silvestr.
PS: A pokud mi chce někdo chytrej zase psát, kolik se kde naměřilo na brzdě u VW, tak předem píšu, že se rád zase ze srdce zasměju. 😉