Přesně tohle provedení provozuju, sedačky nelze sklopit dopředu. Je to možné jen u 3 řady sedadel.
Kvalita (interiéru) se mi naopak zdá lepší u Renaultu, v Jumperu palubovka drnčí, jak dětské chrastítko.
"Odpověď na otázku, proč vůbec uvažovat o silnějším motoru pro Trafic Combi Van, jsme našli v ceníku."
Nemalo to byť, prečo vôbec uvažovať o slabšom motore?
Nie je nad to ked pri -15C musis bateriu bud vymenit alebo aspom odokryt aby si sa k nej dostal so startovacimi kablami a trva to dobru tristvrte hodinu ;-)
Autobatéria nezvykne odísť zo dňa na deň, takže ak začne mizerne štartovať, dáš ju vymeniť a hotovo. Žiadna dráma sa nekoná. Zatiaľ som nemal na žiadnom aute probleém s batériou (boli tam aj firemné autá staršiem ako 8 rokov)
Ada: 4x4 tvoří minimum prodaných dodávek, drtivá většina je předek, něco zadek a to zbylé promile tvoří 4x4, které si vesměs kupuji správci horských chat a energetické (stavební) společnosti.
Běžný dopravce, který namotá ročně 100tkm, by nechtěl 4x4 ani zadara.
Tak po přečtení testu jsem si musel znovu přečíst test VW Tranďáka, a to se člověk nestačí divit, jak díky krásný češtině dokážou testéři jednu věc naprosto odepsat, aby jinde napsali, že ta samá věc je vlastně naprosto v pohodě... >:D
Např. ZDE: 66kW je strašně málo. Pro koho? Vždyť 66kW má i Kangoo a podobně.
U VW: 62kW není příliš silný motor, ale má výhodu v tahu od 1200 min-1. >:D
O srovnání silnějších verzí nemá smysl psát. 75kW vs 84kW v dodávce, no člověk by si řekl, že to bude sakra znát.
Zase jsem si mezi řádky řečetl, že koncernový kilowatty jsou silnější než ty kilowatty u ostatních. >:D No ještěže je ten Silvestr.
PS: A pokud mi chce někdo chytrej zase psát, kolik se kde naměřilo na brzdě u VW, tak předem píšu, že se rád zase ze srdce zasměju. ;-)
jsou v Evropě nejprodávanější 14 let za sebou, i když jim letos na paty šlape VW. Výsledky budou co nevidět. A to jsou taky jediný dvě automobilky sic s rozdílným přístupem, který ty auta umí stavět. Kdo vyzkoušel pochopí. Jet s naloženou plechovkou od PSA je o život 8-s