Profi

Zpět na článek

Test: Renault Trafic L2H1P2 Combi Van 2.0 DCI - Šest plus čtyři

26 komentářů

Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - m.z.
m.z.
Přesně tohle provedení provozuju, sedačky nelze sklopit dopředu. Je to možné jen u 3 řady sedadel.
Kvalita (interiéru) se mi naopak zdá lepší u Renaultu, v Jumperu palubovka drnčí, jak dětské chrastítko.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Klaudius
"Odpověď na otázku, proč vůbec uvažovat o silnějším motoru pro Trafic Combi Van, jsme našli v ceníku."
Nemalo to byť, prečo vôbec uvažovať o slabšom motore?
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - m.z.
m.z.
Nebo nikam >😁 Ale jinak mám s Traficama celkem pozitivní zkušenost (3ks).
Avatar - Vranis
Vranis
Asi si na nom este neskusal vymenit autobateriu 😉
kyklop
Vzhľadom k tomu ako často na autách meníš autobatériu je táto poznámka irelevantná. Vymení ju autoservis
Avatar - Vranis
Vranis
Nie je nad to ked pri -15C musis bateriu bud vymenit alebo aspom odokryt aby si sa k nej dostal so startovacimi kablami a trva to dobru tristvrte hodinu 😉
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
kyklop
Autobatéria nezvykne odísť zo dňa na deň, takže ak začne mizerne štartovať, dáš ju vymeniť a hotovo. Žiadna dráma sa nekoná. Zatiaľ som nemal na žiadnom aute probleém s batériou (boli tam aj firemné autá staršiem ako 8 rokov)
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
je nejlepší vůbec nekupovat a jít do VW s pohonem 4x4. Kdo si nevyzkoušel, nepochopí..
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Pravdu mám, jen ty reaguješ na něco jiného. Meritem mého příspěvku je to, že dlouhá naložená dodávka s předním náhonem je neštěstí.
kyklop
Nešťastím sú tvoje príspevky. Netvrdím, že 4x4 nie je lepšie, ale veľká vačšina dodávavok, ktoré jazdia na cestách má predný náhon
Klaudius
A je ďaleko lepší, hlavne ak vozíš objem a nie váhu (úplná väčšina prípadov).
Avatar - m.z.
m.z.
Ada: 4x4 tvoří minimum prodaných dodávek, drtivá většina je předek, něco zadek a to zbylé promile tvoří 4x4, které si vesměs kupuji správci horských chat a energetické (stavební) společnosti.
Běžný dopravce, který namotá ročně 100tkm, by nechtěl 4x4 ani zadara.
Futurista
Tak po přečtení testu jsem si musel znovu přečíst test VW Tranďáka, a to se člověk nestačí divit, jak díky krásný češtině dokážou testéři jednu věc naprosto odepsat, aby jinde napsali, že ta samá věc je vlastně naprosto v pohodě... >😁

Např. ZDE: 66kW je strašně málo. Pro koho? Vždyť 66kW má i Kangoo a podobně.
U VW: 62kW není příliš silný motor, ale má výhodu v tahu od 1200 min-1. >😁

O srovnání silnějších verzí nemá smysl psát. 75kW vs 84kW v dodávce, no člověk by si řekl, že to bude sakra znát.

Zase jsem si mezi řádky řečetl, že koncernový kilowatty jsou silnější než ty kilowatty u ostatních. >😁 No ještěže je ten Silvestr.

PS: A pokud mi chce někdo chytrej zase psát, kolik se kde naměřilo na brzdě u VW, tak předem píšu, že se rád zase ze srdce zasměju. 😉
Avatar - moreczech
moreczech
jsou v Evropě nejprodávanější 14 let za sebou, i když jim letos na paty šlape VW. Výsledky budou co nevidět. A to jsou taky jediný dvě automobilky sic s rozdílným přístupem, který ty auta umí stavět. Kdo vyzkoušel pochopí. Jet s naloženou plechovkou od PSA je o život 8-s
kyklop
intelektuálne sa obnaž a daj vedieť, prečo je jazda s naloženou plechovkou oživot...
Avatar - moreczech
moreczech
až budeš mít najeto co já nacouváno, nebudeš se takto ptát >😁
novice
Tak schvalne, kolik cca mas nacouvano?
kyklop
Skús odpovedať na otázku, dohoď nejaké fakty, dojmy... :-!
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ham.
Ham.
V roce 2012 prodal PSA v Evropě 319 tis. LCVček a ostatní výrobci, včetně Renaultu, který prodal 246tis., jsou daleko za PSA. A letos to nebude jiné.
kyklop
moreczech prská na všetko od PSA, zbytočne strácaš čas 😉