Profi
"Odpověď na otázku, proč vůbec uvažovat o silnějším motoru pro Trafic Combi Van, jsme našli v ceníku."
Nemalo to byť, prečo vôbec uvažovať o slabšom motore?
Nemalo to byť, prečo vôbec uvažovať o slabšom motore?
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nebo nikam >😁 Ale jinak mám s Traficama celkem pozitivní zkušenost (3ks).
Asi si na nom este neskusal vymenit autobateriu 😉
Vzhľadom k tomu ako často na autách meníš autobatériu je táto poznámka irelevantná. Vymení ju autoservis
Nie je nad to ked pri -15C musis bateriu bud vymenit alebo aspom odokryt aby si sa k nej dostal so startovacimi kablami a trva to dobru tristvrte hodinu 😉
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
je nejlepší vůbec nekupovat a jít do VW s pohonem 4x4. Kdo si nevyzkoušel, nepochopí..
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pravdu mám, jen ty reaguješ na něco jiného. Meritem mého příspěvku je to, že dlouhá naložená dodávka s předním náhonem je neštěstí.
Nešťastím sú tvoje príspevky. Netvrdím, že 4x4 nie je lepšie, ale veľká vačšina dodávavok, ktoré jazdia na cestách má predný náhon
Tak po přečtení testu jsem si musel znovu přečíst test VW Tranďáka, a to se člověk nestačí divit, jak díky krásný češtině dokážou testéři jednu věc naprosto odepsat, aby jinde napsali, že ta samá věc je vlastně naprosto v pohodě... >😁
Např. ZDE: 66kW je strašně málo. Pro koho? Vždyť 66kW má i Kangoo a podobně.
U VW: 62kW není příliš silný motor, ale má výhodu v tahu od 1200 min-1. >😁
O srovnání silnějších verzí nemá smysl psát. 75kW vs 84kW v dodávce, no člověk by si řekl, že to bude sakra znát.
Zase jsem si mezi řádky řečetl, že koncernový kilowatty jsou silnější než ty kilowatty u ostatních. >😁 No ještěže je ten Silvestr.
PS: A pokud mi chce někdo chytrej zase psát, kolik se kde naměřilo na brzdě u VW, tak předem píšu, že se rád zase ze srdce zasměju. 😉
Např. ZDE: 66kW je strašně málo. Pro koho? Vždyť 66kW má i Kangoo a podobně.
U VW: 62kW není příliš silný motor, ale má výhodu v tahu od 1200 min-1. >😁
O srovnání silnějších verzí nemá smysl psát. 75kW vs 84kW v dodávce, no člověk by si řekl, že to bude sakra znát.
Zase jsem si mezi řádky řečetl, že koncernový kilowatty jsou silnější než ty kilowatty u ostatních. >😁 No ještěže je ten Silvestr.
PS: A pokud mi chce někdo chytrej zase psát, kolik se kde naměřilo na brzdě u VW, tak předem píšu, že se rád zase ze srdce zasměju. 😉
jsou v Evropě nejprodávanější 14 let za sebou, i když jim letos na paty šlape VW. Výsledky budou co nevidět. A to jsou taky jediný dvě automobilky sic s rozdílným přístupem, který ty auta umí stavět. Kdo vyzkoušel pochopí. Jet s naloženou plechovkou od PSA je o život 8-s
intelektuálne sa obnaž a daj vedieť, prečo je jazda s naloženou plechovkou oživot...
Kvalita (interiéru) se mi naopak zdá lepší u Renaultu, v Jumperu palubovka drnčí, jak dětské chrastítko.