Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Test: Renault Trafic L2H1P2 Combi Van 2.0 DCI - Šest plus čtyři

Lehké užitkové vozidlo ve dvoutunové kategorii může nabízet zajímavý mix sedadel a ložného prostoru. Trafic Combi Van je toho dokladem.
Zpět na článek
31. 12. 2013 09:18
31. 12. 2013 13:33
31. 12. 2013 13:52
31. 12. 2013 14:26
31. 12. 2013 14:50
31. 12. 2013 15:00
31. 12. 2013 21:17
31. 12. 2013 21:37
1. 1. 2014 10:26
1. 1. 2014 11:52
1. 1. 2014 10:49
1. 1. 2014 11:54
1. 1. 2014 17:07
1. 1. 2014 12:30
Avatar - petrumr
31. 12. 2013 09:18
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - m.z.
31. 12. 2013 13:33
Re: ok
Přesně tohle provedení provozuju, sedačky nelze sklopit dopředu. Je to možné jen u 3 řady sedadel.
Kvalita (interiéru) se mi naopak zdá lepší u Renaultu, v Jumperu palubovka drnčí, jak dětské chrastítko.
Avatar - petrumr
31. 12. 2013 13:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 12. 2013 14:26
Chybička?
"Odpověď na otázku, proč vůbec uvažovat o silnějším motoru pro Trafic Combi Van, jsme našli v ceníku."
Nemalo to byť, prečo vôbec uvažovať o slabšom motore?
Rozbalit vlákno
7
Avatar - petrumr
31. 12. 2013 14:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - m.z.
31. 12. 2013 15:00
Re: Chybička?
Nebo nikam >:D Ale jinak mám s Traficama celkem pozitivní zkušenost (3ks).
Avatar - Vranis
31. 12. 2013 21:17
Re: Chybička?
Asi si na nom este neskusal vymenit autobateriu ;-)
31. 12. 2013 21:37
Re: Chybička?
Vzhľadom k tomu ako často na autách meníš autobatériu je táto poznámka irelevantná. Vymení ju autoservis
Avatar - Vranis
1. 1. 2014 10:26
Re: Chybička?
Nie je nad to ked pri -15C musis bateriu bud vymenit alebo aspom odokryt aby si sa k nej dostal so startovacimi kablami a trva to dobru tristvrte hodinu ;-)
Avatar - petrumr
1. 1. 2014 10:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 1. 2014 11:52
Re: Chybička?
Autobatéria nezvykne odísť zo dňa na deň, takže ak začne mizerne štartovať, dáš ju vymeniť a hotovo. Žiadna dráma sa nekoná. Zatiaľ som nemal na žiadnom aute probleém s batériou (boli tam aj firemné autá staršiem ako 8 rokov)
Avatar - Ada je zase tady
31. 12. 2013 18:05
Rendlík
je nejlepší vůbec nekupovat a jít do VW s pohonem 4x4. Kdo si nevyzkoušel, nepochopí..
Rozbalit vlákno
5
Avatar - petrumr
1. 1. 2014 10:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
1. 1. 2014 11:28
Re: Rendlík
Pravdu mám, jen ty reaguješ na něco jiného. Meritem mého příspěvku je to, že dlouhá naložená dodávka s předním náhonem je neštěstí.
1. 1. 2014 11:54
Re: Rendlík
Nešťastím sú tvoje príspevky. Netvrdím, že 4x4 nie je lepšie, ale veľká vačšina dodávavok, ktoré jazdia na cestách má predný náhon
1. 1. 2014 17:07
Re: Rendlík
A je ďaleko lepší, hlavne ak vozíš objem a nie váhu (úplná väčšina prípadov).
Avatar - m.z.
1. 1. 2014 12:30
Re: Rendlík
Ada: 4x4 tvoří minimum prodaných dodávek, drtivá většina je předek, něco zadek a to zbylé promile tvoří 4x4, které si vesměs kupuji správci horských chat a energetické (stavební) společnosti.
Běžný dopravce, který namotá ročně 100tkm, by nechtěl 4x4 ani zadara.
31. 12. 2013 18:24
Hrátky s textem
Tak po přečtení testu jsem si musel znovu přečíst test VW Tranďáka, a to se člověk nestačí divit, jak díky krásný češtině dokážou testéři jednu věc naprosto odepsat, aby jinde napsali, že ta samá věc je vlastně naprosto v pohodě... >:D

Např. ZDE: 66kW je strašně málo. Pro koho? Vždyť 66kW má i Kangoo a podobně.
U VW: 62kW není příliš silný motor, ale má výhodu v tahu od 1200 min-1. >:D

O srovnání silnějších verzí nemá smysl psát. 75kW vs 84kW v dodávce, no člověk by si řekl, že to bude sakra znát.

Zase jsem si mezi řádky řečetl, že koncernový kilowatty jsou silnější než ty kilowatty u ostatních. >:D No ještěže je ten Silvestr.

PS: A pokud mi chce někdo chytrej zase psát, kolik se kde naměřilo na brzdě u VW, tak předem píšu, že se rád zase ze srdce zasměju. ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - moreczech
31. 12. 2013 19:50
užitkáče RENAULT
jsou v Evropě nejprodávanější 14 let za sebou, i když jim letos na paty šlape VW. Výsledky budou co nevidět. A to jsou taky jediný dvě automobilky sic s rozdílným přístupem, který ty auta umí stavět. Kdo vyzkoušel pochopí. Jet s naloženou plechovkou od PSA je o život 8-s
Rozbalit vlákno
7
31. 12. 2013 21:38
Re: užitkáče RENAULT
intelektuálne sa obnaž a daj vedieť, prečo je jazda s naloženou plechovkou oživot...
Avatar - moreczech
31. 12. 2013 22:00
Re: užitkáče RENAULT
až budeš mít najeto co já nacouváno, nebudeš se takto ptát >:D
31. 12. 2013 22:19
Re: užitkáče RENAULT
Tak schvalne, kolik cca mas nacouvano?
1. 1. 2014 10:01
Re: užitkáče RENAULT
Skús odpovedať na otázku, dohoď nejaké fakty, dojmy... :-!
Avatar - petrumr
1. 1. 2014 10:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ham.
1. 1. 2014 12:49
Re: užitkáče RENAULT
V roce 2012 prodal PSA v Evropě 319 tis. LCVček a ostatní výrobci, včetně Renaultu, který prodal 246tis., jsou daleko za PSA. A letos to nebude jiné.
1. 1. 2014 13:21
Re: užitkáče RENAULT
moreczech prská na všetko od PSA, zbytočne strácaš čas ;-)