Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
smooo3
hranici s trapnostou. Jaguar s mercedesom sa aspon dotahuju napadite. :no: audi
Asi tak. Audi ukazuje spíš na sebe..Kdo to říká, ten to je... Mohlo přijít s něčím nápaditějším, podobně jako tyto 2 značky.
gld
To musel byť v audi US of A riadny brainstorming >:D Dvojminútová reklama v ktorej dostáva konkurencia veľa priestoru a ešte sa prezentuje ako "zakázané ovocie". Ešteže na konci mimochodom ukážu v 2 se***vom prestrihu audi, inak by som dosť uvažoval, ČO mi to vlastne chcú predať.
BraVWo.
BraVWo.
Klaudius
...a to je smutné. Podobné "reklamy" by mali byť postavené mimo zákon. Keď to začnú robiť všetci, bude z toho riadny guláš...a nakonec to zakážu až po prestrelke medzi manažérmi prémiových automobiliek s paitimi mŕtvymi a desiatkami zranených, lebo je to nehumánne...
Tahle reklama je pro americky trh, kde se to dela tak nejak bezne. To, proc se o tehle reklame pise neni ani tak kvuli tomu, ze pomlouva konkurenci, ale spis jak hloupe to dela.
Vůbec jejich reklamy pro USA stojí za prd.
Tak nějak... Otázkou ale je, jak je asi vnímají samotní Američani?
Jo, to je otázka.
I kdyby ji vnímali stejně jako Evropani.
Pro mě je to přesně ten styl, který mi na Audi (a VW) vadí. ;-)
Je to jiné než Hyundai v Čechách. Hyundai hodnotil (ať už tendenčně) vlastnosti auta.
Audi hodnotí jen image. A ke všem bez sebemenší logiky :no:
PS Tohle není náskok díky technice.
To je náskok? (JEN) díky marketingu :-)
Pro mě je to přesně ten styl, který mi na Audi (a VW) vadí. ;-)
Je to jiné než Hyundai v Čechách. Hyundai hodnotil (ať už tendenčně) vlastnosti auta.
Audi hodnotí jen image. A ke všem bez sebemenší logiky :no:
PS Tohle není náskok díky technice.
To je náskok? (JEN) díky marketingu :-)
S evropskými reklamami tedy nemám problém. Alespoň si žádnou nevybavuji. Takže mi není moc jasné, jaký styl máš namysli. Nakonec ani marketingové oddělení na baterky/ bez vkusu mě jen tak neodradí. Reklamu moc nekonzumuji a auto si kupuji v první řadě pro sebe. Nicméně to zamrzí. Radši bych reklamy, na které bych se rád podíval. Co člověk v televizi vidí, je povětšinou bída.
Mimochodem, v USA používají jiný slogan - Truth in Engineering.
Mimochodem, v USA používají jiný slogan - Truth in Engineering.
Nemyslím žádnou konkrétní evropskou reklamu, myslím styl.
S tím souvisí třeba ovládání médií, podle mě důkaz je třeba zde:
[odkaz]
Nevím, jestli to souvísí, ale mám dojem, že po tomto článku šly prodeje Tiguanu v Německu nahoru..
Nevím kdo sponzoruje auto.cz, ale třeba Autosalon na Primě sponzoruje VW.
A s tím ten styl souvisí ;-)
S tím souvisí třeba ovládání médií, podle mě důkaz je třeba zde:
[odkaz]
Nevím, jestli to souvísí, ale mám dojem, že po tomto článku šly prodeje Tiguanu v Německu nahoru..
Nevím kdo sponzoruje auto.cz, ale třeba Autosalon na Primě sponzoruje VW.
A s tím ten styl souvisí ;-)
flexo
táto reklama je jasným dôkazom toho, že audi ešte nedospelo na úroveň prémiovej triedy. to čo je akceptovateľné v mainstreeme v podaní hyundai - škoda, nemá na úrovni prémie čo hľadať. v prémiovej triede sa treba hlavne prémiovo správať. keby som to trochu pritiahol za vlasy, tak by som položil otázku : ako je vôbec možné, že automobilka ktorá vychádza z mainstreemu a snaží sa tváriť prémiovo, si dovolí takto vyskakovať a urážať najstaršiu automobilku na svete (mercedes), ktorej meno pozná každý človek (nielen ten čo sa zaoberá autami), ako pojem prémiovosti a luxusu a takisto aj automobilku s oveľa bohatšou históriou v prémiovej triede (bmw)? navyše automobilka, ktorá ani nevie, ktorá je tá správna poháňaná náprava v prémiovej triede?
táto reklama je marketingový odpad :no:
táto reklama je marketingový odpad :no:
No prave na te "tradicnosti" mercedesu si audi dost smlsava. [odkaz] [odkaz] atd.
[odkaz] :-) To mi ještě tak zlé nepřipadá. No a reklama s klíčky je prostě perfektní...Tato je, pravda, už ze slabšího soudku.
Audi si nemusí smlsávat na tradičnosti Mercedesu, jelikož třeba CLA je daleko progresivnější (méně tradiční) než A3 sedan.
A7 přejala myšlenku CLS atd.
(Nejen) reklamy na Audi nedávají smysl. ;-)
To nemluvím o tom, že odmítnout práci kvůli Mercedesu (CLA), jako služebnímu autu, je absurdní :-)
[odkaz]
Takže nevím, zda je ta reklama, o které je článek myšlena vážně nebo ironicky :-)
PS Ale bohužel to asi funguje (jinak by to nedělali) - cíleno na lidi, kteří o autech (a asi ani o jiných věcech..) nevědí nic.
A7 přejala myšlenku CLS atd.
(Nejen) reklamy na Audi nedávají smysl. ;-)
To nemluvím o tom, že odmítnout práci kvůli Mercedesu (CLA), jako služebnímu autu, je absurdní :-)
[odkaz]
Takže nevím, zda je ta reklama, o které je článek myšlena vážně nebo ironicky :-)
PS Ale bohužel to asi funguje (jinak by to nedělali) - cíleno na lidi, kteří o autech (a asi ani o jiných věcech..) nevědí nic.
A7 je nástupce starého Avantu (C2). [odkaz] Zkřížili ho s Coupé S.
Pro mne je otázkou, jak bude vypadat příští E. Identita CLS je u mne založena hlavně na tom, že mi E sedan nesedí. Když udělají E opravdu dobré, k čemu bude CLS? Něco podobného vnímám u BMW. Mezi 5er a 6erGC mi přijde příliš malý rozdíl. Nemělo by podle mne jít v první řadě o to, že se nedělají s dýchavičným čtyřválcem (nadsázka) a nejezdí jako taxíky. A7 je na tom v mých očích o chlup lépe. I když pořád preferuji klasická kupé a takové Audi nenabízí (ve vyšší střední a výš).
Pro mne je otázkou, jak bude vypadat příští E. Identita CLS je u mne založena hlavně na tom, že mi E sedan nesedí. Když udělají E opravdu dobré, k čemu bude CLS? Něco podobného vnímám u BMW. Mezi 5er a 6erGC mi přijde příliš malý rozdíl. Nemělo by podle mne jít v první řadě o to, že se nedělají s dýchavičným čtyřválcem (nadsázka) a nejezdí jako taxíky. A7 je na tom v mých očích o chlup lépe. I když pořád preferuji klasická kupé a takové Audi nenabízí (ve vyšší střední a výš).
Trochu jsi uhnul od tématu, ale budiž.
Na názoru na reklamu z článku se shodneme.
Tobě Éčko možná nesedí, po faceliftu je to ale vydařené (včetně designu) a velice úspěšné auto.
Myslel jsem, že rozdíl mezi E a CLS je každému jasný.
Takže přestože by bylo Éčko dokonalé, má jiné priority (prostor a praktičnost), narozdíl od CLS, které je zaměřeno na design a sportovní vzhled.
Mně se hódně líbilo předchozí CLS (které prostě založilo novou třídu - ne, A7 žádnou třídu přes inspiraci v C2 nezaložilo), ale to aktuální CLS už nic moc.
S tím 5er a 6er se dá souhlasit. Možná je to u Mercedesu stejné, ale podle mě má 6er nehorázné ceny.
S tím kupé u Audi jsi asi zapomněl na R8 :-)
Na názoru na reklamu z článku se shodneme.
Tobě Éčko možná nesedí, po faceliftu je to ale vydařené (včetně designu) a velice úspěšné auto.
Myslel jsem, že rozdíl mezi E a CLS je každému jasný.
Takže přestože by bylo Éčko dokonalé, má jiné priority (prostor a praktičnost), narozdíl od CLS, které je zaměřeno na design a sportovní vzhled.
Mně se hódně líbilo předchozí CLS (které prostě založilo novou třídu - ne, A7 žádnou třídu přes inspiraci v C2 nezaložilo), ale to aktuální CLS už nic moc.
S tím 5er a 6er se dá souhlasit. Možná je to u Mercedesu stejné, ale podle mě má 6er nehorázné ceny.
S tím kupé u Audi jsi asi zapomněl na R8 :-)
Uhnul, protože mě téma moc nezajímalo, ale zajímala mě tahle jedna část tvého příspěvku. Jen říkám, že CLS mi dává smysl, protože E bylo E. Čím je E dynamičtější a svěžejší, tak říkajíc, tím méně mi CLS dává smysl. Proto s tím mám problém u BMW. Pětka má být sportovně střižený sedan. Co je potom šestka? Ano, je o kus dál, ale proč pak mít pětku? Neměla by pětka vypadat jako šestka? Bavím se samozřejmě jen o sedanu.
Také jsem měl první CLS rád. Ale na nové jsem si už zvykl. A7 prostě vnímám odlišně. Pro mne je to jen jiná karosářská varianta A6. A příplatek tomu celkem odpovídá. Zatímco u Audi je příplatek asi 6 tisíc €, u BMW je 25 tisíc (v obou případech jsem koukal na 230 kW diesely) - je v tom i nějaká výbava (u Audi například xenony), detailněji to porovnávat nebudu. Je to liftback, který trochu zkrášlili některými prvky z kupé. I rétorika je jiná. V materiálech Audi nenajdeš, že by A7 označovali za kupé. Jedinou zmínku o kupé, kterou najdeš, pokud vím (alespoň v německých), je něco jako, že přináší vzhled/ styl kupé v praktičtější formě. A ty prvky tam jsou, takže to není výmysl. Nazývají ji fastbackem, což je také správně. Kdyby ji udělali jako sedan, tak mi také bude dávat menší smysl. Trochu jsem se zasmál, že Audi postavilo čtyřsedadlový liftback (na přání zákazníků přihodili později možnost objednat pětisedadlovou verzi) a BMW pětisedadlové "kupé" (kde je prostřední sedadlo prakticky nepoužitelné). :-)
Mimochodem, Mercedes s CLS také žádnou třídu nezaložil. Jen zjistili, že je značná poptávka i po něčem méně konvenčním.
Podle tebe je R8 kupé vyšší střední třídy (jako 6er), nebo snad luxusní (jako CL)? Asi těžko, že. Je to prostě sportovní auto.
Také jsem měl první CLS rád. Ale na nové jsem si už zvykl. A7 prostě vnímám odlišně. Pro mne je to jen jiná karosářská varianta A6. A příplatek tomu celkem odpovídá. Zatímco u Audi je příplatek asi 6 tisíc €, u BMW je 25 tisíc (v obou případech jsem koukal na 230 kW diesely) - je v tom i nějaká výbava (u Audi například xenony), detailněji to porovnávat nebudu. Je to liftback, který trochu zkrášlili některými prvky z kupé. I rétorika je jiná. V materiálech Audi nenajdeš, že by A7 označovali za kupé. Jedinou zmínku o kupé, kterou najdeš, pokud vím (alespoň v německých), je něco jako, že přináší vzhled/ styl kupé v praktičtější formě. A ty prvky tam jsou, takže to není výmysl. Nazývají ji fastbackem, což je také správně. Kdyby ji udělali jako sedan, tak mi také bude dávat menší smysl. Trochu jsem se zasmál, že Audi postavilo čtyřsedadlový liftback (na přání zákazníků přihodili později možnost objednat pětisedadlovou verzi) a BMW pětisedadlové "kupé" (kde je prostřední sedadlo prakticky nepoužitelné). :-)
Mimochodem, Mercedes s CLS také žádnou třídu nezaložil. Jen zjistili, že je značná poptávka i po něčem méně konvenčním.
Podle tebe je R8 kupé vyšší střední třídy (jako 6er), nebo snad luxusní (jako CL)? Asi těžko, že. Je to prostě sportovní auto.
Myslím, že se celkem shodneme.
Kromě preferencí značek :-)
K R8: jen jsi napsal kupé ''ve vyšší střední a výš''.
Je otázka jestli je sportovní kupé výš nebo níž ;-)
Ale to je jen slovíčkaření..
PS Taky můžeš R8 říkat ''placka'', ''supersport'' atd.
Kromě preferencí značek :-)
K R8: jen jsi napsal kupé ''ve vyšší střední a výš''.
Je otázka jestli je sportovní kupé výš nebo níž ;-)
Ale to je jen slovíčkaření..
PS Taky můžeš R8 říkat ''placka'', ''supersport'' atd.
Tak ano, R8 patří do nejvyšší úrovně v rámci nabídky Audi. Osobně ale beru sportovní auta mimo. Tímhle stylem je nedělím. Pointa tříd má být nějaké rozdělení z hlediska úrovně cestování. A tam jsou sportovní auta úplně jinde. Tedy pro ujasnění, myslel jsem velká cestovní kupé.
Preferencí? Nenapsal jsem, které auto bych vybral. ;-) Přiznávám, že se mi A7 líbí. Ale jsem prostě na klasická kupé. A zrovna Mercedes se drží absence B sloupku (i když CL je stejně příliš velké na to, aby to bylo skutečně kupé, ale to teď pomíjím). :yes:
Preferencí? Nenapsal jsem, které auto bych vybral. ;-) Přiznávám, že se mi A7 líbí. Ale jsem prostě na klasická kupé. A zrovna Mercedes se drží absence B sloupku (i když CL je stejně příliš velké na to, aby to bylo skutečně kupé, ale to teď pomíjím). :yes:
CLA je nová záležitost, Mercedes nedávno poněkud přehodnotil svou filozofii právě kvůli takovému všeobecnému vnímání značky, jež Audi pouze využilo.
No právě, v jú es ej vede mergl v povědomí luxusu a Audina chce urvat taky nějaké zákAZNÍKY. V čem Mercedes snad nikdy neporazí je cena >:D Ty budou dycinky dražší :-DDD a prémiovější. Leda že my zabili všechny lidi z AMG a Brabusu...
Tak to je omyl. Zrovna jsem nedávno vybíral se známým mezi BMW 530d, MB E350 CDI a Audi A6 3.0 TDi. Všechno kombíky ve skoro plné výbavě a výsledek cen byl docela zajímavý. BMW a Mercedes okolo 1 850 000, lišily se jen o pár tisíc. (BMW bylo ceníkově dražší, ale kompenzovali to slušnou slevou. Audi ve srovnatelné výbavě za 2 050 000, pak se ještě snažili překecat slevou na 2 000 000...
Jedině v Čechách.
V Německu je Mercedes tradičně nejdražší.
Druhé bývá BMW nebo Audi.
V Německu je Mercedes tradičně nejdražší.
Druhé bývá BMW nebo Audi.
Nevím, jak teď, ale české ceny Audi bývaly dané přepočtem z německých. Slevu 50 tisíc považuji za vtip.
Když se podíváš na srovnání odpovídajících modelů, tak to je většinou jak jsem psal:
[odkaz]
S 50tis. souhlasím :-)
[odkaz]
S 50tis. souhlasím :-)
Nic jsem nepsal o cenách ve vztahu ke konkurenci. Jen, že bývaly stejné jako v Německu. Tohle moc nesleduji. Slevy tu hrají velkou roli a vždy je možné něco oželet. Do toho se pletou výbavy. Rozdíl je to stejně pár tisíc, to je v téhle hladině nic, a všechny tři modely jdou vyhnat do slušných výšin. Teď jsem se podíval na třílitry 180-190 kW ve vyšší střední a nejlevnější je v základu BMW (pak Audi, nakonec Mercedes). Nějaké detailnější srovnání dělat nebudu, nemá to pro mne cenu.
PS: Abych to upřesnil, díval jsem se do německých konfigurátorů. Bral jsem sedany s naftovým motorem.
PS: Abych to upřesnil, díval jsem se do německých konfigurátorů. Bral jsem sedany s naftovým motorem.
Jen pro upřesnění, psal jsem ceny, které nabídli po konfiguraci auta. Mercedes vycházel ceníkově cca 2 030 000, po slevě cca těch 1 850 000. BMW vyšlo v konfiguraci hodně přes 2 100 000, ale po slevě těch 1 850 000. U Audi byla ceníková cena 2 110 000, nabídli ho za těch 2 050 000.
No a pak když už známý objednal éčko, tak mu ještě volali, že by případně těch 50k slevili >:D
No a pak když už známý objednal éčko, tak mu ještě volali, že by případně těch 50k slevili >:D
DonVito
No asi by u Audi rádi zvýšili své prodeje na úkor těchto značek :-)
Každopádně BMW zatím vede ;-)
A Audi je z německé trojice.. třetí :-) (nebo alespoň bylo 10. prosince).
[odkaz]
Každopádně BMW zatím vede ;-)
A Audi je z německé trojice.. třetí :-) (nebo alespoň bylo 10. prosince).
[odkaz]
Prometheus3000
Upřímně - ta Audina co vypadá jako Seat mě opravdu neohromila. Prostě opravdová AUTA reklamu nepotřebují :-) To Áčko ve verzi 45 AMG bych bral všema deseti...
Makovnik
Niektora z dotknutych automobiliek by mohla spravit reklamu, kde by sa opat zisli vsetky spomenute a nad ich modelmi by preletel obrovsky krdel holubov....a jedine osrate by bolo Audi.
Kasprik
Jen cvok si koupí místo Mercedesu Volkswagen. No i když jsme v Čechách tak tady to neplatí.
lowkick
1. Jsem fanda D3 a především Audi 2. Ta reklama je na první pohled trapná 3. Ten článek je tendenční vůči Audi ...1+2+3 = reklama splnila přesně to, co bylo jejím záměrem a autor článku se (poměrně úspěšně) snažil o totéž >:D
Jenik3
Pekna prestrelka mezi znackami. Ja osobne mam a3 sedan v uzsim vyberu (i kdyz v evrope) a vypada velmi povedene.
Mam za to, ze usa reklamni regulace je jina nez evropska, potazmo ceska. Takove reklamy jsou v ceske kotline zakazane. Nebo ne?
Mam za to, ze usa reklamni regulace je jina nez evropska, potazmo ceska. Takove reklamy jsou v ceske kotline zakazane. Nebo ne?
Velmi doporučuji, aby se Ti A3 dostala až do nejužšího výběru. Ta jízda je opravdu zážitek. A vůbec nelituji sportovního S-line podvozku (-25mm), ani 18" kol. Naopak, toto auto je pro mě ztělesněním radosti z jízdy (v rámci své třídy samozřejmě). :yes:
stealth01
Pro mě je tato reklama trapná a naprosto se nehodí ke konceptu Audi, jako prémiové značky.
Zajímavé jsou taky některé reakce. Pánové, kteří tak přirovnávají Audi k VW a píšou tady o "neprémiovosti" značky v porovnání s MB a BMW, vřele doporučuji:
1. projet se v modelech A3, A6 BiTDI, A8 4.2TDI a R8 V10 Plus nějakých tisíc kilometrů a pak si sednout a projet se v modelech BMW a MB (pokud najdete srovnatelnou konkurenci k R8)
2. koupit si model R8 s předáním přímo v továrně (položka v ceníku za 0 Kč) a pak odjet na dovolenou třeba do UAE a zjistit, co se s vaší R8 bude dít na letišti.
3. kompletně prozkoumat koutek Audi Exclusive u vybraných prodejců a alespoň si šáhnout na ty materiály, které jsou ve vzornících k dispozici.
Ano, služby umí i BMW a MB, ale že by Audi v tomto nedorostlo do prémiového segmentu, jak tady někteří píší, tak to se mi po osobních zkušenostech moc nechce věřit. Jestli to nebude spíše přirozený odpor ke značce s kruhy...
Zajímavé jsou taky některé reakce. Pánové, kteří tak přirovnávají Audi k VW a píšou tady o "neprémiovosti" značky v porovnání s MB a BMW, vřele doporučuji:
1. projet se v modelech A3, A6 BiTDI, A8 4.2TDI a R8 V10 Plus nějakých tisíc kilometrů a pak si sednout a projet se v modelech BMW a MB (pokud najdete srovnatelnou konkurenci k R8)
2. koupit si model R8 s předáním přímo v továrně (položka v ceníku za 0 Kč) a pak odjet na dovolenou třeba do UAE a zjistit, co se s vaší R8 bude dít na letišti.
3. kompletně prozkoumat koutek Audi Exclusive u vybraných prodejců a alespoň si šáhnout na ty materiály, které jsou ve vzornících k dispozici.
Ano, služby umí i BMW a MB, ale že by Audi v tomto nedorostlo do prémiového segmentu, jak tady někteří píší, tak to se mi po osobních zkušenostech moc nechce věřit. Jestli to nebude spíše přirozený odpor ke značce s kruhy...
Myslím, že ani jedno auto z tzv. D3 není nikdy špatnou volbou.
Tu tzv. "prémiovitost" ve většině případů zabíjí čeští prodejci ! ! ! !
Tu tzv. "prémiovitost" ve většině případů zabíjí čeští prodejci ! ! ! !
Psal jsem, že "jen" auta nestačí. Víc k tomu asi není co dodávat. reklamy mluví za vše. Proti té R8 si postav třeba MB SLS. Jen si budeš muset trochu připlatit. Pokud se bavíme o USA tak cca 2x tolik.
Hele, třeba já nehodnotím ''prémiovost'' Audi. :-)
Jde o to, že Audi hodnotí neprémiovost MB a BMW. A to je nehorázné ;-)
Ta reklama je směsí absurdity a ironie, která nedává smysl :-|
Bohužel zřejmě takový marketing funguje, proto se k němu vyjadřuji.
PS Tohle byla reklama na A3 a mně se nejvíce líbí: ne CLA, ani 1er (3er není konkurence A3), ale Mazda 3 >:D .
PRÉMII, krásnému čalounění víka kufru zevnitř, image, jemné kůži, plynovým vzpěrám kapoty, dokonalé High-end aparatuře na který se pouští Kabáti z MP3 s nejnižší kvalitou, 20'' kolům, nezávislosti auto médií v ČR, dovolené v UAE (prý je tam opravdu hezká poušť), položkám v ceníku za 0Kč, hovězím líčkům a vůbec všem OPRAVDOVÝM hodnotám ZDAR :-)
Jde o to, že Audi hodnotí neprémiovost MB a BMW. A to je nehorázné ;-)
Ta reklama je směsí absurdity a ironie, která nedává smysl :-|
Bohužel zřejmě takový marketing funguje, proto se k němu vyjadřuji.
PS Tohle byla reklama na A3 a mně se nejvíce líbí: ne CLA, ani 1er (3er není konkurence A3), ale Mazda 3 >:D .
PRÉMII, krásnému čalounění víka kufru zevnitř, image, jemné kůži, plynovým vzpěrám kapoty, dokonalé High-end aparatuře na který se pouští Kabáti z MP3 s nejnižší kvalitou, 20'' kolům, nezávislosti auto médií v ČR, dovolené v UAE (prý je tam opravdu hezká poušť), položkám v ceníku za 0Kč, hovězím líčkům a vůbec všem OPRAVDOVÝM hodnotám ZDAR :-)
"Jde o to, že Audi hodnotí neprémiovost MB a BMW." Jak jsi na tohle přišel? Audi je hodnotí jako horší volby. Jako auta, která si lidé kupují třeba kvůli tomu, že jsou akceptovaná v jejich okolí. Doufám, že jsem žádnou část nezapomněl. Na tu hrůzu se znova dívat nebudu. :-)
Ptáš se na to jak jsem na to přišel.
Musel jsem se na to teď podívat ještě jednou. :'-(
Mluví se tam o ostudě a hanbě spojené s BMW a Mercedesem.
Takže ''neprémiovost MB a BMW'' jsou ještě slabá slova. :-)
Každý to tedy bereme jinak. Třeba to Amíci chápou jako ty.
Prostě jen jako horší volbu.
Já si myslím, že je to silnější, to je celý.
Za sebe můžu napsat, že všechny ukázaný auta, jsou pro mě lepší volba než A3. :-)
Musel jsem se na to teď podívat ještě jednou. :'-(
Mluví se tam o ostudě a hanbě spojené s BMW a Mercedesem.
Takže ''neprémiovost MB a BMW'' jsou ještě slabá slova. :-)
Každý to tedy bereme jinak. Třeba to Amíci chápou jako ty.
Prostě jen jako horší volbu.
Já si myslím, že je to silnější, to je celý.
Za sebe můžu napsat, že všechny ukázaný auta, jsou pro mě lepší volba než A3. :-)
Myslíš "drive of shame", nebo jak to tam bylo? Jo, tuhle část jsem nepochopil. :-) Toho chlápka se služebním také ne. Nicméně myšlenka má být něco jako, že je v pořádku čekat na to pravé auto a nemáš se nechat zlákat auty, která nechceš. Ale provedení se v mých očích nepovedlo. Pokud jim tedy nešlo o kontroverzi. Těžko říct, jak to berou Američané.
Snaha Audi zaradiť sa do prémie sa odškriepiť nedá. Ale bohužiaľ ťažko sa to dá ak má niekto nálepku SEAT s kruhmi na kapote. Áno, spracovanie je možno na vyššej úrovni, ale nech sa na mňa nikto nehnevá , ak si mám kúpiť A6 a hneď po nasadnutí dostanem šok, lebo na stredovej konzole mi vyrazí oko JUMBO Box z Oktávie ... Mne ako zákazníkovi to príde ako snaha o výsmech ...
1. jazdil som desť tisíce kilometrov s A6, BMW 5 aj s E, ale po skúsenostiach za seba môžem povedať len toto: aj napriek horšiemu nastupovaniu len jediný slogan automobiliek vystihuje pocity z jazdy a to "Freude am Fahren"
2. Ak je jedinou výhodou R8 niečo extra čo sa má diať na letisku, tak mňa a predpokladám, že drvivú väčšinu zákazníkov to nepresvedčí. Ak budem chcieť niečo extra na vozenie tak si radšej zaobstarám M6 alebo SLS AMG (letisko mi je ukradnuté, ja potrebujem jazdiť)
3. Materiály ??? Zbitočná diskusia , Exclusive pakety majú všetci tu spomenutý, a hádam nechceš povedať, že na horšej úrovni.
Ak chce byť Audi v prémii malo by prestať montovať koncernové komponenty , aspoň také, ktoré bijú do očí ako spomenutý "JUMBO Box" ....
1. jazdil som desť tisíce kilometrov s A6, BMW 5 aj s E, ale po skúsenostiach za seba môžem povedať len toto: aj napriek horšiemu nastupovaniu len jediný slogan automobiliek vystihuje pocity z jazdy a to "Freude am Fahren"
2. Ak je jedinou výhodou R8 niečo extra čo sa má diať na letisku, tak mňa a predpokladám, že drvivú väčšinu zákazníkov to nepresvedčí. Ak budem chcieť niečo extra na vozenie tak si radšej zaobstarám M6 alebo SLS AMG (letisko mi je ukradnuté, ja potrebujem jazdiť)
3. Materiály ??? Zbitočná diskusia , Exclusive pakety majú všetci tu spomenutý, a hádam nechceš povedať, že na horšej úrovni.
Ak chce byť Audi v prémii malo by prestať montovať koncernové komponenty , aspoň také, ktoré bijú do očí ako spomenutý "JUMBO Box" ....
Flash666
trapny jako vsechno od koncernu :no: . Kazdej kdo neni dmntni fanboy a je jich tady mraky tak vi ze koncernovy auta jsou nejhorsi ze vsech. Ve vetsich *** sem nejel a audi je za ty prachy nejvetsi. A misto levnych koncernu radsi frantika nebo korejce ci japonce. A je jedno jestli je to skodovka,audi,vw,seat. Jediny co sem neridil a nesedel je bentley a lambo,bugatti. To sami i kamiony. MANy jsou nejvetsi sunty. :-!
PS: a nejvetsi vrchol jsou koncernem placeny testy.
PS: a nejvetsi vrchol jsou koncernem placeny testy.
Zase jeden argumenty podložený smysluplný a objektivní názor...
podlozeny tim ze se od mala pohybuju v servisech a hlavne v jednom co dela jenom koncernovy vozy skoro. ;) a mam mnoho znamych co maji drazsi vozi, stridaj je atd. ;) takze uz sem mel moznost se project v mnoho autech. A i videt co se opravuje. A jak ty vase krasny koncerny ,,fungujou´´ o krase tech aut a jizdnich vlastnostech ani nemluvim >:D
msabre
Keby radšej porovnali porovnateľné a odpovedali ľuďom na otázku PREČO???
Podľa technických parametrov najpríbuznejšie modely:
Audi A3 limo 1.6 Tdi cena od 24.400,- Eur
Škoda Rapid 1.6 Tdi cena od 15 230,- Eur
Škoda Rapid 1.6 Tdi Elegance od 17 630,- Eur
???VW Jetta 1.6 Tdi Trend od 18 050,- Eur
Seat Toledo 1.6 Tdi od 14 590,-
Seat Toledo 1.6 Tdi Style od 16 070,-
Chybou Audi je, že bude neustále konfrontovaný s koncernovými súrodencami ako s prémiovými konkurentmi ....
za 7 či 8 tisíc eur mám druhé auto pre manželku >:D
Podľa technických parametrov najpríbuznejšie modely:
Audi A3 limo 1.6 Tdi cena od 24.400,- Eur
Škoda Rapid 1.6 Tdi cena od 15 230,- Eur
Škoda Rapid 1.6 Tdi Elegance od 17 630,- Eur
???VW Jetta 1.6 Tdi Trend od 18 050,- Eur
Seat Toledo 1.6 Tdi od 14 590,-
Seat Toledo 1.6 Tdi Style od 16 070,-
Chybou Audi je, že bude neustále konfrontovaný s koncernovými súrodencami ako s prémiovými konkurentmi ....
za 7 či 8 tisíc eur mám druhé auto pre manželku >:D
Asi bys měl jít si tu A3 prohlídnout, třeba Porsche Smíchov, tam je v Sline a na 19kolech, pak zjistíš, že porovnání s Rapidem a Seatem neni moc reálný...
co k tomu dodat
Zlatej jaguar pozirajici slepice, tohle se fakt nepovedlo....
U te druhe si nejsem uplne jist.
Nekolikaleta kampan zalozena na shazovani (ne vymezovani se vuci) konkurence mi prijde trapna.
Nastesti tady v evrope jsme podobnych ptakovin usetreni (krome Hjundaje)...
[odkaz]
[odkaz]
a Mercedes je používá samozřejmě také
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Špičkování Jaguáru s Mercedesem je oproti tomu luxusní záležitost.