zrovna Dacia zveřejnila ceny servisu po dobu záruky, teď z hlavy nevím kolik to přesně je, ale tuším že to bylo něco mezi 2-3tisícema za garančku, což je asi nejnižší cena v kategorii nových vozidel a vzhledem k pořizovací ceně a dlouhé záruce se to dle mého docela vyplatí
Já nervozní nejsem, to by ses přeceňoval. Na to nemáš. Nebudeš tomu věřit a trochu ti zalichotím, ale existují i větší cvoci než ty.
Jestli tvá recenze na GP bude stejně kvalitní jako na Hurvínka HTP, tak to se máme nač "těšit".
Do Kroměříže se za Tebou někdy zastavím, jak jsem psal jinde, mám tam známé mezi lékaři, tak tě nechám pozdravovat ;-)
Ale brzo se s tady s tebou na diskuzích patrně rozloučíme, vidím to tak na 7.1.2014.
Tak koukám, že s novým rokem nám Micimutr Brouk Pytlík všeuměl všudybyl Grand opět dokazuje svojí blbost a absolutní chaos v autech. Nejen tady, ale i pod článkem o autotrhu ve Francii. No jo, blbost kvete v každym věku. A jelikož Micimutr nesnese porážku, má slušně zaděláno na titul diskutér roku a hned z kraje to tady slušně plní. >:D Holt nejlepší byla Škodovka HTP v plný, ze který je dnes podpultovka, teď je to Citroen s nejlepším servisem... Jo jo, když už za něco utratím celoživotní úspory, ať mám v čem vozit v důchodu manželku, nebudu to přece kritizovat...
Micimutre, jen tak dál, bavíš nás tady docela slušně. Akorát nevím, jestli o tom víš... Mně nejvíc pobavilo těch 64 %, o který je lepší Grand Picasso než Grand Scénic... To jsou cifry. Nebylo to 64 a půl??? >:D A bezklíčovej přístup, dotace, výhled na tachometr... To už byly jen třešničky. Je vidět, že víš o autech jen to, co si přečteš v Haló, teda pardon, v Hospodářských novinách, a to, co ti kamarádi řeknou na geront srazu u piva.
AD Dokker: Proč ne? Auto vypadá výborně, svojí práci odvede, pořizovací cena je suprová... Nevidím jedinej důvod to nekoupit.
Ronaulte, si lékař, tzn. inteligentní člověk..Divím se ti, že se s nim vůbec takhle "nervuješ" ! Vždyť víš, že když narazíš na vola, tak jsou všechny dohady zbytečné :-)
Co lžeš, moulo? Kde něco takové píšu? To tvé tlachání jsou jen slovní hříčky, prakticky nicneměnící na tom, že jsem dostal na 5 let servis zdarma bez navýšení ceny vozu, nic to nemění na tom faktu, ať to pojmenuješ jakkoliv, moulo. Logika ti asi nic neříká, viď?
Nejhorší na tom všem je, že jsem měl Citroen docela rád. Dokonce jsem silně zvažoval C4, teď jsem rád, že jsem jej nekoupil, při představě, že mám auto stejné značky jako ty... fujtajxl, utekl jsem tomu o fous... 8-s Jen chudák Citroen, tomu děláš pěkně nechtěnou reklamu... :no:
U PSA 12 let za Renaultem objevili konečně bezklíčové odemykání? Ještě pár týdnů tomu jsi tady velebil Renault, to jsi ale ještě nebyl rozhodnutý, co si pořídíš. Jak krásně převlékáš kabáty... Mimochodem, Scénic má lepší jízdní vlastnosti a to i na konci svého výrobního cyklu.
Ta věta, že se trápíš, že jsi vybral špatně, není nic jiného, než věta tvá, kterou jsi tady napsal za poslední týden mnohokrát. Ani toho sis nevšiml, jak si z tebe dělám legraci.
Videa na youtube? Co to opět meleš?
Můžeš si to formulovat jak chceš, ale oproti ceníkové akční ceně jsem zaplatil o 80t Kč méně a ještě dostal Service pack profi zdarma, to jen proto, že jsem pro konkrétního prodejce perspektivní zákazník.
Tak a teď se ukousej závistí ;-)
Čo má auto v profile spoločné s diskusiou? Niekedy som tu mal dve autá a čo? Použijem GTI-ho vetu...na vstup dos diskusie nepotrebuješ techničák , ale hlavu (dúfam, že som to dobre opísal ). Ty evidentne nemáš to druhé :-! .Kecáš tu o vysokých cenách prehliadky, pričom to nevieš ničím doložit. Keď už nemáš čím doložit cenu, začneš mleť o servisných podmienkach. Keď ani tam nič, tak odkazuješ na pohľad do cenníka , lebo nič nie je zadarmo (čo mimochodom, naozaj nie je, ale keď zákazník akceptuje kúpnu cenu a tak si je zrejme vedomý toho, za čo platí )
Petrumr: Samozřejmě vše zákazník zaplatí, ale je stanovena cena s nějakými servisními podmínkami. Pokud zákazníkovi vyhovuje, pak není problém, kde mám hledat ty kličky?
Jestli ty jsi odborník, tak já jsem Dalajlama. Já mám svou kupní smlouvu i s Service Pac profi u sebe, ty máš v ruce prd, tak tady nekydej nesmysly a šoupej nohama.
Dáčka vypadá i po vzhledové stránce velice solidně.
Trochu by mi vadila nemožnost tempomatu.
V testu mi chybí zásadní info o hlučnosti v kabině a otáčky motoru na dálnici, celkem zásadní věc pro ekonomiku provozu.
Za kolik jezdili v testu, mi nic neřekne, protože nevím jak jezdili.
Co se týče záruk, já nemám žádnou negativní zkušenost s přeplácením, mimo jejich předražené oleje...
Kurejské podmínky jsem zatím nestudoval.
Klidně mi to vysvětli, protože o blokové vyjímce jsi zjevně neslyšel. Takže proč?
Btw. jedna prohlídka za 3800 a ty jsi z toho na větvi jak to bylo levné? :-!
Já ti píšu interval, který není nijak neobvyklý a s intervaly náklaďáků to opravdu nemá co dělat. Vyjmenováváš specifický styl jízdy,při kterém se může interval zkrátit. Ale stejně tak ti můžu tvrdit, že když budu město jezdit minimálně, tak si klidně ty dva roky při splnění druhé podmínky můžeš užívat. ;-)
Cim te urazi 2 roky, nebo 30000? s cenou garancky do ctyr litru?
Nedavno tu nekdo hazel odkaz na clanek z jednoho casaku, kde se srovnavaly servisni naklady, tak si v tom pocti blbe a nemel kraviny.
Je mi jedno kde děláš. Ale pokud opravdu někde v servisu, tak tebe je nutné obcházet obrovským obloukem 8-s
Nějak jsi zapomněl na to srovnání, jinak zde mlátíš prázdnou slámu jak je tvým zvykem. :-)
Jaká roční kontrola? Víš co je servisní interval? Pokud ano, tak u Renaultu jej máš po 2 letech či 30 tisících km, dle toho co nastane dřív. Pokud nemáš nájezd, jsi naprosto ledově klidný. Jestli má každé auto roční interval kontroly, tak mi jej přijď na mém ukázat, rád se nechám poučit >:D:yes:
Jo jo tenhle test jsem taky viděl. A přestal jsem ho číst v okamžik, kdy jsem se dozvěděl o tom že si ho zadala a zaplatila Škoda. Objektivita nadevše >:D >:D
Říkal jsem rozepiš se a ne piš nesmysly. Vím, jsi odkojen na HTP a asi jsi díky tomu musel na olejovou VŠ, ale věř, že dva roky při menším proběhu není žádný problém. Máš-li nájezd 50 tisíc ročně, pak je situace zcela jiná.
Ale nevymýšlej si o předražených cenách servisních prohlídek u některé značky, protože o tom opravdu nevíš zhola nic. Kdyžtak nám sem nahoď ceny jednotlivých servisních prohlídek pro srovnání - ty jako budoucí majitel GP to musíš mít v malíčku a srovnej to s Grand Scenicem. Díky.
Co to prosím tebe plácáš? Pokud se podíváš na servisní intervaly jednotlivých automobilek, tak věř, že nejednou najdeš hodnoty 2 let nebo proběh 30 tisíc km. Netvrdím, že obzvláště s kilometrovým proběhem je nutné souhlasit a dodržovat jej, ale takto je to dáno výrobcem.
Nebo mi klidně popiš v čem spatřuješ nelogičnost 5 leté záruky s ohledem na mnou psaný servisní interval?
Samotná garanční prohlídka stojí cca 500 K, + výměna oleje dalších 500 Kč a materiál. To není nijak moc. Nepiš tady nesmysly. Jak tady pomlouváš Renault a jiné značky, tak sis asi vybral toho Citroena špatně a teď se jen uklidňuješ, že správně.
Skus definovat co to znamena "nesmyselne caste a drahe" kondicne prehliadky. Znamena, to, ze auto po zaruke uz nepotrebuje olej, filtre, alebo brzdove oblozenia, alebo ze po zaruke to mas zadarmo?
U vacsiny novych aut je servisny interval 1 az 2 roky a 20000-30000km. Ak pouzivas taketo auto na podnikanie, tak vacsinou das tych 20000-30000km za jeden rok. Servsisna prehliadka bezne stoji cca 100-150€. Az na par znaciek (bohuzial europskych) som nikdy nemal problem s uznanim zaruky, pripadne zapozicanim nahradneho auta(renault patril medzi bezproblemovych).
Ak kupujes dodavku, tak jazdenka moze mat nasekane velmi velke mnozstvo kilometrov (samozrejme poriadne stocene) s dost hulvatskym zaobchadzanim, preto je zasadna vyhoda v podobe novej (aj ked "len" dacie), voci akejkolvek pouzitej, aj ked o nieco lacnejsiej ;) .Sam som pre znameho zhanal jazdenz dodavku v tejto kategorii a po x neuspesnych pokusoch skoncil v novej. Dovody popisane vyssie
Trochu mi to objasni, když jsi takový génius. Mám teď nové auto s pětiletou záruko na 150t km, k tomu zdarma na 5 let a 100t km mám veškeré servisní prohlídky včetně materiálu zdarma. V čem mě teda vyždímají?
Mel jsem rejzi (Toyota) a nic takove se nedelo. Naopak jsem dostal 25% sklevu na pravidelny servis, 10% na dily. Mala prohlidka vychazela na 2000 Kc, velka s vymenou oleje na 4500. Plus k tomu jsem mel zdarma napr. vyvazeni pneu, kontrola chladiva klimy atd. Se zarukou taktez nebyl problem, uplatnoval jsem dve veci a obe bezproblemu vyreseny v ramci zaruky.
Proč prosím? Proč jí uvádíte jako velkou výhodu oproti bazaru/jiným značkám? Však každou prodlouženou záruku si zaplatíte. Buď jako další položku ve výbavě, nebo těmi nesmyslně častými a drahými kondičními prohlídkami. Copak jsou všichni tak natvrdlí, že si to ještě nespočítali a stále tomu věří? Mimo jiné, kdyby bylo opravdu něco potřeba vyreklamovat, servis se může vymluvit na spoustu podmínek uznání záruky, třeba povinnost majitele udržovat vůz ve stavu odpovídajícím novému stavu vozu...
Kamarádi, kompresní poměr je civilistovi opravdu volný, stejně tak ten trošek CO2 má milá EU!! :-)
OPRAVDU DŮLEŽITÝ JE PARAMETR EURO 5 a jeho EMISNÍ SLOŽKA:
5 miligramů JEDOVATÝCH DIESELOVÝCH ULTRAJEMNÝCH RAKOVINOTVORNÝCH PEVNÝCH ČÁSTIC rozprášených na každý ujetý kilometr !! [odkaz]
Odost čistší / bezprachový je z výroby hotový LPG !! ;-) [odkaz]
Pokud se budeme bavit o nějakém MIG, MAG svařování, tak to možné je. Nicméně si myslím, že to bude dané hlavně velikostí sváru a jeho umístěním (v tom bodový vede). Co se týče pevnosti spoje, tak se nedá všeobecně říct, že lepení nebo nýtování je lepší. V letectví možná, ale dovedete si představit lepený jeřáb, nebo bagr ? >:D
Ať tak nebo tak, bodové sváření je technologicky velmi jednoduché a levné, tak nevím proč by se v low-cost autě trápili s něčím složitějším.
svarovanim se narusi struktura materialu mnohem vic nez bodovanim, v miste svarovani muze dojit ke zkrehnuti materialu a následnému lamani.
z hlediska pevnosti spoje je mnohem lepsi nytovani nebo lepeni, proto se napr. letadla jen nytujou nebo lepej
Tak zaprvé. Asi jste něměli vrcholnou verzi Access, když o pár řádků výše píšete o vrcholné verzi Ambiance.
A hlavně mohl by mi autor vysvětlit v čem je bodování lepší než svařování ? (Bodování plechů je způsob jejich svařování. Jedná se o kategorii svařování. Tutíž pokud je svařování špatné, tak je špatné i bodování. :-! ) Asi pán jezdí v autě tesaném z jednoho kusu oceli >:-[]