Novinky
flyboyeda
4
je stále okouzlujícíc a svůdná
šmoula nešika
0
První je kulatá klasika, tahle druhá je velmi šarmantní, třetí její design uhladila, no a ty další už se mi prostě tak nelíbí...
Detroit :yes: :yes: :yes: :yes:
... ten musí vydržet tahat trucky i lodě, takže nějaká corvetta je pro něj lehárko.
a nešetření na každé součástce se vyplácí (ale pouze majiteli vozu). Kolik by najezdil s "úžasným a nadčasovým TSI" v jakékoli variantě ?
Řekl bych, že úplně stejně (ne-li víc), kolik toho člověk najezdí v thp, tce, eb nebo t4.
Blbost.
Za prvé...
heslo "objem ničím nenahradíš" pořád platí... velký motor funguje většinu svého života v nízkém zatížení a z toho plyne i větší mechanická spolehlivost. Vzhledem k tomu že tahle korveta má v sobě oproti moderním motorům minimum elektriky, je celkem nízká pravděpodobnost že se něco může pokazit...
a za druhé...
snad všechny TSI motory mají nějaké problémy už po pár tisících km... (převážně rozvody a turba...) Uvidíme jak na tom bude poslední generace, ale u např. u tolik vychvalované 1.2 TSI dost pochybuji že vydrží déle než výrobcem plánovaných 250 000 km... a to ještě s odřenýma ušima.
----
edit: sry, blbě jsem to pobral. Myslel jsem že v té tvojí větě je tečka, nikoliv čárka...
Za prvé...
heslo "objem ničím nenahradíš" pořád platí... velký motor funguje většinu svého života v nízkém zatížení a z toho plyne i větší mechanická spolehlivost. Vzhledem k tomu že tahle korveta má v sobě oproti moderním motorům minimum elektriky, je celkem nízká pravděpodobnost že se něco může pokazit...
a za druhé...
snad všechny TSI motory mají nějaké problémy už po pár tisících km... (převážně rozvody a turba...) Uvidíme jak na tom bude poslední generace, ale u např. u tolik vychvalované 1.2 TSI dost pochybuji že vydrží déle než výrobcem plánovaných 250 000 km... a to ještě s odřenýma ušima.
----
edit: sry, blbě jsem to pobral. Myslel jsem že v té tvojí větě je tečka, nikoliv čárka...
TSI je šmejd největší, všechno poddimenzovaný a kontruovaný tak, aby tak vydrželo tak 150-200 tis a pak už jeto výrobci putna.
Tohle byla ještě poctivá práce, předimnzovaná V8, poctivé materiály, robustnost, spolehlivost.
Tohle byla ještě poctivá práce, předimnzovaná V8, poctivé materiály, robustnost, spolehlivost.
V kontextu dnešní doby si ty motory nemají navzájem co vyčítat. Navíc píšeš o poddimenzovaném motoru..poddimenzovaném vhledem k prehistorickým konstrukcím zřejmě ano, ale je on je nadimenzován tak akorát na uvažovaný nájezd. K čemu taky "nesmrtelný" motor, když je tady co 5-6 nová generace daného modelu.