Novinky
Že je to celé diskriminace, to nemá ani smysl hodnotit. Že chtějí ale osvobodit ekoauta od poplatku, tak to je už ekozvěrstvo na druhou - vždyť jakékoli mýto mimo obce je poplatek za užívání silnice a její opotřebení a ne poplatek za znečišťování ovzduší, ten plug-in hybrdi prius opotřebovává silnici stejně jako vykuchaný dpf (a na ten vyšší mýto kupodivu nenavrhují), tzn žádná úleva pro ekoauta nemůže připadat v úvahu...i v dojču to jde do socanského kopru teda...
Samotny vyber mytneho od zahranicnych vodicov prinesie do kassy po odpocitani vsetkych nakladov z jeho zavedenia, administracie, kontroly, zapocitavania Kfz pre Nemcov, len mensie odrobinky. Navyse hrozi realne riziko, ze mnoho zahranicnych vodicov zijucich pri hraniciach s D bude namiesto platenej dialnice vyuzivat pri nakupoch a podobne len okresky a dojde tak k zahlteniu, hluku, zvyseniu nehodovosti, utrpi kvalita byvania v prihranicnych oblastiach.
Samotne zapocitanie Kfz s mytom, od ktoreho budu domaci oslobodeni ma tiez svoje haciky. Obchadzanie legislativy EU asi tiez nenecha dlho cakat na dosledky a pritvrdene kroky od susednych statov.
Nie som v zasade proti mytu pre cudzincov, rozumne nastavenej cene za tyzdnovu,mesacnu, rocnu znamku, ale skor tu ide o cisti bayeracky populizmus, ktori casom moze byt zneuzity aj proti domacim a tu by uz tazko zaplakali hlavne pendleri.
Dále, D vybralo na daních z phm., olejů atd. 53 mld. EUR a do silnic nasypalo už jenom 17 mld. Víš vůbec, jak funguje systém? Nebo si dej nějakou práci navíc a vypiš nám, kolik si v Německu "vydělá" školství, zdravotnictví, vězeňská služba a kolik zpátky "do sebe" vrátí peněz.
Až dokončíš základní školu, tak začni něčím rozumným přispívat do zdejších diskusí.
Vcera uvedeny moj prispevok je analyza od ADAC a inych nemeckych periodik.
Ocakavam od teba konecne vecny a rozumny prispevok, doteraz tebou napisane nema ziadnu vypovednu hodnotu
😉 .