Vzhladom na to, ze GT-R je auto o dve ligy lepsie nez cokolvek, co sa momentalne vyraba v Nemecku, Q50 bude pre nemecku konkurenciu viac nez len neprekonatelna prekazka >:-[]
Nerozumiem vete "Vzhledem k tomu, že stejná automobilka vyrobila za osobní asistence šampiona Formule 1 Sebastina Vettela SUV s pětilitrovým motorem, dá se možná očekávat, že v budoucnu nezůstane pouze u konceptu."
SUV s päťlitrovým motorom vyrábalo Infiniti aj bez Vettela a naďalej ho vyrába, Vettel Edition je len trochu prizdobená a poriadne drahšia verzia.
Jinak Q50 Eau Rouge vypada vyborne. Mezi M3 a timto bych vahal jen z duvodu ze BMW patri k mym oblibencum. Ikdyz interier jim moc nejde. U Q50 Eau Rouge to take neni zadny zazrak. Exterier o tridu, mozna dve, lepsi.
MB měl i v odcházející generaci nejvíc. A pořád je to méně než končící s Performance paketem. O generaci zpět šlo u BMW o skok o téměř 80 koní. Pořád dochází k nárůstu, ale snad se nevrátíme k podobnému tempu.
Vnějšek tohoto prdítka je naprosto brutální - ten zadek to je nádhera. Jak Infinity-Nissan, tak Renault poslední dobou fakt válí. Jediné co bych uřízl je ten fofrklacek, pádla jsou dostačující a vzhled by to vylepšilo.
Koncept může mít klidně 800hp, z toho se nestřílí. Podstatné je, že například oznámené parametry MB-C AMG 470hp jasně říkají jde se dál a výš.Takže konec honby za výkonem se určitě nekoná. :-)
Zhruba. Přesto je prý o dvě třídy horší. O ceně nepadlo ani slovo. Ale zase si člověk ušetří debatu, co to vlastně je lepší (tomu bychom se u C2S, nebo GT3 nevyhli).
Jestli bude mít opravdu 500 koní, tak Dinar jásal předčasně nad koncem honby za výkonem. Pokud se povede, tak by mohli nastartovat další kolo.