Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Čína se stala největším trhem pro BMW

USA už nejsou nejdůležitějším trhem pro mnichovskou automobilku. Modrobílou vrtulku chce mít na svém autě nejvíce zákazníků v Číně.
Zpět na článek
16. 1. 2014 11:01
16. 1. 2014 12:51
16. 1. 2014 18:02
16. 1. 2014 18:28
16. 1. 2014 19:08
16. 1. 2014 19:10
16. 1. 2014 19:09
17. 1. 2014 19:09
16. 1. 2014 11:01
Gratulace...
...X1 opravdu překvapilo. Čekal bych na třetím místě spíše řadu jedna...
Rozbalit vlákno
1
16. 1. 2014 15:05
Re: Gratulace...
Tebe to překvapilo a já zase prodeje X1 vůbec nechápu. Jak se vůbec může to auto prodávat? Vše má svou cenu, já bych dobře vybavenou X1 ohodnotil cenou řekněme 450.000 CZK. Zbývajících cca 600.000 dělá jen znak na kapotě. Já když jsem s X1 jezdil, tak jsem se fakt musel smát. Zajímalo by mě, co je na tom autě jiného v porovnání třeba s Kia Sportage?
Avatar - 3_diamanty
16. 1. 2014 11:38
cina uz tradicne
zachranuje europanom svetove predaje, kdeze by europske znacky dnes bez ciny boli ( mnohe asi na smetisku dejin ) ;-)

ked sa prida aj india rusko thajsko s indoneziou tak eu moze kompletne zaniknut, fakticky dnes uz uplne smiesny a bezvyznamny trh aj pre domace europske znacky :yes: a to je uz riadna sleha
Rozbalit vlákno
7
Avatar - fOE
16. 1. 2014 12:53
Re: cina uz tradicne
Nevim jak si z clanku mohl dojit k zaveru ze Cina zachranuje evropske znacky kdyz BMW v cine prodalo 390tis a v evrope 860tis automobilu. Evropa je pro BMW stale jasne nejdulezitejsi trh kdyz zde proda vice aut nez v USA a Cine dohdomady. U dalsi nemecke premie to nebude jine ;-)

"eu moze kompletne zaniknut, fakticky dnes uz uplne smiesny a bezvyznamny trh aj pre domace europske znacky" a na toto uz vubec nechapu jak jsi prisel kdyz BMW proda v Evrope 52% sve veskere produkce. Tech 700-800mil. evropanu si koupi 52% produkce BMW a zbyvajicich 6,2mld lidi pak jen 48% a to dela z Evropy bezvyznamny trh? Ty se podnikanim asi nezivis, coz? >:-[]
16. 1. 2014 12:59
Re: cina uz tradicne
Mnohdy přemýšlím, jestli to myslíš ze srandy, nebo jsi opravdu tak neskutečně hloupý. 8-s :no:
16. 1. 2014 13:45
Re: cina uz tradicne
Tak nám sem, Topore, vypiš ty evropské značky, pro které je evropský trh zcela bezvýznamný. Alespoň jednu. Schválně, jestli jsi zase jenom hloupě žvanil nebo... Žádný nebo nečekám, neboj ;-)
Avatar - R32
16. 1. 2014 14:34
Re: cina uz tradicne
Saab >:-[]
17. 1. 2014 08:06
Re: cina uz tradicne
Saab, Saab...neznám :-)
16. 1. 2014 14:22
Re: cina uz tradicne
BMW a Mercedes jsou i v USA neprodavanejsi premiove automobilky na celem svete jim patri spolecne z audi a porsche 80% podil. Cina je dulezity trh ale existovali by i bez neho
16. 1. 2014 17:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - fOE
16. 1. 2014 12:51
cina uz tradicne
Ja se tomu naopak nedivim, proti rade jedna je cenovy odskok docela maly, pod 100tis. Kc a pritom jde o auto postavene na minule trojce + nesporne prijemnejsi pro zeny a duchodce svym vyssim posazem. Jeste by to chtelo doladit vzhled, coz se snad v pristi generaci BMW povede.
Rozbalit vlákno
26
Avatar - Dinar
16. 1. 2014 14:24
Re: cina uz tradicne
X1 trpí horším odhlučněním, projev dýzlu je u ní přes čáru premie, i ta 1er to umí lépe, ale jinak je to skvělé auto, ve čtyřkolce zábavné jako nic podobné velikosti za podobné peníze. Já se jejímu úspěchu v D nedivím, přijde mi, že u nás to auto dostává diskusní čočku docela neprávem, a z hlediska prodejů ho brzdí cena, protože za ty peníze už přece můžeš mít.... V Německu se takhle auta tolik nekupují.
16. 1. 2014 15:26
Re: cina uz tradicne
X1 trpí horším odhlučněním, projev dieselu mi přišel naopak docela v pohodě (20d) a pak trpí naprosto zastaralým interiérem, velmi nízkou kvalitou kůže na volantu (pokud to vůbec kůže je), extrémně špatnou grafikou rádia a miniaturního displeje mezi budíky, naprosto příšerným mechanickým zvukem zavírání dveří, divným výběrem čalounění apod. Jízdní vlastnosti jsou poměrně dobré, ale že by překonávali o řád konkurenci (třeba původní Forester z roku 2003 mě bavil daleko více), to se mi nechce věřit.

Někde jsem dohledal video, které jsem s X1 natočil:
[odkaz]

Znovu apeluji na BMW, přestaňte si hrát na luxus, protože to neumíte. Dejte zákazníkovi sportovní vozy, protože to umíte. Opět musím vyzdvihnout pravidla hry u Subaru. Oni prostě netvrdí, že umí superluxusní vozy (taky se necpou na golfové turnaje), oni tvrdí, že dávají zákazníkovi sportovní náčiní a přiznávají, že na interiéry kašlou. Kluci v BMW na interiéry evidentně taky kašlou, ale hrajou si na luxusní automobilku. Z toho se mi chce zvracet.
16. 1. 2014 15:59
Re: cina uz tradicne
Právěže to je kůže a osobně jsem rád, že tam je takový kus hověziny a ne jemňoučká ťuťuňuňu kůžička jako ve VW, kterou poorám snubákem po prvním rondlu.
BMW X1 je solidní a pevné auto, je humpolácky (v tom nejlepším smyslu) udělané a to je mi v tom dnešním světě zženštilých autíček s hromadou tlačítek a displejů extrémně sympatické. :yes:
16. 1. 2014 16:05
Re: cina uz tradicne
Super. Ať tomu říkají "humpolácky udělané auto" a budu spokojený... Ať na to nasadí cenovku 470.000 v akci a budu ještě spokojenější... A tak lidi na lep skákat pořád, to neplatí jen v autech. Já jsem si taky myslel, že BMW je naprostá špička, dokud jsem tu značku nepoznal.
16. 1. 2014 16:23
Re: cina uz tradicne
Nezlob se na mně, ale ta tvoje nenávist k BMW je už v podstatě stejná, jako nekritické uctívání korejců topperem, nebo Hondy Kingem, a zatemňuje ti mozek.
Jestli nejsi schopný objektivního uvažování a po spatření těch tří písmen vidíš rudě, běž to raději vydejchat v audině a sem piš, až budeš po chlapsku "ledově chladnej".
16. 1. 2014 18:01
Re: cina uz tradicne
Takže dokud budu mit vlastní názor, nesmím tady psát. Az pochopim, jaky jsem hlupák a ze BMW není podvod na zákazníky, až splynu s davem a budu tuhle značku milovat, budu ledové chladnej a muzu diskutovat. Jakým právem ale prohlašujes ze to tak není? Ze o BMW pisou novináři v superlativech? Ja jsem si myslel, co to bude za bombasticke jízdní vlastnosti. Na dálnici je to auto náchylné na boční vítr, je to houpave, dostává se do smyku v dost nízkých rychlostech. Zadní náprava nedokáže filtrovat nerovnosti a hlasitě boucha a v extrému je to auto extrémně nestabilní. Tomu říkají radost z jízdy? Ja jsem čekal proste špičku. Na dálnici perfektní držení stopy, minimalni pohyby volantem. Ve sport módu kontakt volantu s vozovkou. Nic. Tak se ptám kde je ta radost z jízdy?
16. 1. 2014 18:24
Re: cina uz tradicne
Tos trochu ujel, ne?
Já neříkám, že jsi hlupák, ani že sem nesmíš psát.
Jen se prostě uklidni a piš jako normální člověk s rozhledem, přehledem a nadhledem, ne jako moula ze základky.
Osobně znám X lidí, kteří jezdí nejrůznější modely BMW nejrůznějších motorizací a stáří a o extrémní nestabilitě se dá vždy mluvit až v případě, kdy řidič udělá nějakou neskutečnou pitomost.
Osobně mi to už připadá tak, že ty napíšeš sebevětší hloupost, jen abys mohl na BMW plivnout, sorry, ale bavit se s tebou v takovém rozpoložení pro mně nemá význam, výsledek diskuse je předem jasný a je totálně o ničem.
16. 1. 2014 18:35
Re: cina uz tradicne
Osobně znám X lidí. Aha. Tak já osobně znám X lidí, kteří tvrdí, že jsou vozy BMW extrémně nestabilní... To je ta síla anonymních diskuzí. Sorry, ale ptal jsem se normálně, co je na tom úžasného? Já tam fakt nevidím nic špičkového. Možná mám špatné pneumatiky, možná mi dali odpružení z Renaultu, nevím. Moc modelů BMW neznám, jezdím občas s kamarádem jeho 335i, ale to jen po městě, takže nemůžu soudit. Ale soudím své auto, protože v něm mám najeto osmdesát tisíc kilometrů. A věř mi, že bych rád napsal opak. Právě teď budu zkoušet M135i, doufám že prozřu a pochopím, že ty jízdní vlastnosti jsou fakt hodně dobré...
16. 1. 2014 19:15
Re: cina uz tradicne
Otázka je, jestli je M135i auto pro tebe, jestli ti sedne "naturelem".
Podle toho, co píšeš, to vidím na debakl ve srovnání s libovolnou A3, snad s vyjímkou dynamiky - pokud jsi před tím neprojedeš RS3 SB.

To jdeš do CT?
16. 1. 2014 19:59
Re: cina uz tradicne
Tak hlavne ja nechci srovnavat. Chci se setkat s clovekem ze severni Moravy a chci jit proste dal, chci poznat ty spickove podvozky. Petka v zakladnim nastaveni me dost zklamala na limitu, ale v podstate to chapu. Je to auto pro jinou skupinu lidi a oproti drivejsim generacim si myslim ze vymeklo. Co na petce rozhodne obdivuji je ESP a jak dokaze auto zkrotit, pokud je potreba. Ale tam kde jezdim v A3 sedesat, tam petka ve ctyriceti zacne klouzat.
16. 1. 2014 20:32
Re: cina uz tradicne
Ano, ty zásahy ESP považuju v BMW za jedinečné - čeká a pak rychle a rázně zakročí, jako když chirurg řízne skalpelem... A ABS to samé - žádná prevence, ale zásah, až když se kola bloknou, jako za starých časů.

Jo a to klouzání - zkusils ho překonat a tlačit dál? Jestli pak nepřejde v přetáčivost? Pětka, co máš, má motor krátký a v podstatě lehký a až za přední nápravou, auto pokud nemá M-paket, tak bude nastavené dost nedotáčivě...No jestli máš blízko Mošnov, tak ne letišti je otevřeno, tak to zkus, ale ne že mi tu pak vynadáš, žes skončil v poli :-)

BTW: Proč nechceš srovnávat? Právě srovnání je důležité při výběru, pokud zkoušíš M135i, tak určitě projeď i RS3SB, ať máš mustr a nemusíš tu vypisovat, jak jak je na tom BMW jízdně špatně ;-)
16. 1. 2014 18:42
Re: cina uz tradicne
Ještě k té nenávisti. Tak já se teď rozhoduju, zda to auto do města A3 nevyměním přece jen za i3, která mě chytla za srdce a já nenávidím BMW. Kdybych Ti poslal printscreen mého PC, tak tam uvidíš BMW M5, můj sen.

No vlastně tady je print screen: [odkaz]
16. 1. 2014 19:11
Re: cina uz tradicne
Ty seš ale hodně rozporuplná osobnost :-)

Vždyť to se ti snažím vysvětlit - BMW není žádná modla, ber ho tak (včetně té M5) a máš klid.
16. 1. 2014 20:07
Re: cina uz tradicne
No a mne prave tak nestve ta automobilka jako nezdravy pohled lidi na ni. Pro vetsinu to totiz modla je. Nedavno stal u me petky nejaky dvacetilety mladik a uplne slintal. Zalezi na uhlu pohledu, pro nej sen, pro me rodinny kombik na dlouhe cesty. Image BMW je u me nula nula nic, protoze bavorak ma dnes kazdy, kdo nasetri jedno sto tisic korun. Prestiz nulova, ale na druhou stranu, mam k BMW velky respekt jaky umi motory. Miluju M modely a jsou pro me vysledkem tezke a dlouhotrvajici prace inzenyru. Jenze Audi nebo Mercedes umi taky vyborne motory, umi taky naladit podvozky, jenze tito fanatici to nikdy nezjisti.
16. 1. 2014 20:29
Re: cina uz tradicne
Nezdravý pohled lidí na BMW nezměníš tím, že tu na budeš na jejich auta neustále nadávat - tím změníš jen jejich pohled na tebe samého.
To bys snad mohl vědět...
Pro jednoho modla BMW, pro jiného Kia a další si koupí od Bugatti Veyrona raději v každé barvě jednoho, aby nevybral blbě, to je holt život ;-)
Avatar - VL4D
16. 1. 2014 22:30
Re: cina uz tradicne
100% souhlas.
Avatar - Dinar
17. 1. 2014 07:45
Re: cina uz tradicne
Na co by ti probůh byla M5, pokud nejsi schopen poznat a využít lepší jízdu ve slabé X1, co bys dělal s M5? Zábava s tím autem začíná v naprosto jiných patrech, kup si tu A6 a raduj se z lépe pochromovaných čudlíků, to je to, co tě vnitřně uspokojuje, nechápu tu neustálou pózu, "já bych rád bmw, ale oni jsou tak neschopní uspokojit mé potřeby." :-!
16. 1. 2014 15:56
Re: cina uz tradicne
Pro ženy to není nic moc:
Volant jde hodně, hodně těžko. Diesely jsou neskutečně hlučné, tohle je opravdu těžce nedůstojné jak cenovky, tak třídy a značky. A nejde do ní elektricky otvíranej kufr.
Jinak ale jen samá pozitiva - prostorný interiér, skvělé jízdní vlastnosti (jo, já vím, paní Foktové se v "jedničce v lodičkách" udělalo nevolno), a pohon z nejlepších - dieslel + 4x4 + automat, v poslední generaci ZF8HP...
Je to budget model, nesmí se to přehánět s konfigurací, cena se dá dostat pod mega úplně v pohodě pomocí paketů (momentálně akční JOY řeší v podstatě vše).
Další generace už má mít motor vpředu a pohon primárně na předek, takže: Kupujte, nebudou :-)
16. 1. 2014 16:08
Re: cina uz tradicne
Naprosto bez provokace. Co znamená "skvělé jízdní vlastnosti"? Jak moc se liší třeba od Hyundai?
16. 1. 2014 16:23
Re: cina uz tradicne
Pro tebe asi v ničem, klidně ber hjondé, to je to samé a za lepší cenu a nedělá to ze sebe prémii...
16. 1. 2014 17:54
Re: cina uz tradicne
Zdůraznil jsem ze je to dotaz bez provokace. Jen jsem se ptal, v čem jsou ty jízdní vlastní skvěle u X1. Ale no nic. Jsem rad, ze Ty jsi ten super řidič a ja nic nepoznám. :-)
16. 1. 2014 19:03
Re: cina uz tradicne
NIc takového jsem nenapsal, jen se mi nechce tady vypisovat o svých pocitech z jízdy s X1, abych se odvěděl, že je to stejně největší šmejd na světě a raději Logana, než bavoráka...

Ale když bez provokace, tak aspoň krátce:
Porovnával jsem s Tiguanem 2,0TDI 4x4 a 2,0TSI s R-line paketem.
Erko tvrdé jako prkno, to byl úlet, take nic.
Bez erka v zatáčkách nedotáčivé, připadalo mi, že při přehazování levá-pravá by se to i "postavilo" na vnější zadní gumu (to je když uděláš tu pitomost), ale ESP to vždy stihlo típnout. Mimochodem ESP zasahovalo tak nějak brzy a "něžně". Každopádně na to, že se jedná o celkem vysoké auto se vším vpředu a Haldexem jsou jízdní vlastnosti dost dobré na to, aby stačily 99% řidičů.
X1 byla na RFT gumách (Pirelli Sottozero), které jsou samy o sobě těžké a tvrdé a hlavně na krátkých nerovnostech je to dost poznat. Každopádně ve vyšších rychlostech na dálnici stabilní a pevné, v zatáčkách je ochotné na změnu směru v podstatě kdykoliv a nedotáčivost přichází až v rychlostech, na které bych si jinde, než na letišti netroufl. Ještě lepší je to pak na sněhu, ručka (byť je postaru na ruční pohon) není vůbec třeba, auto se dá řídit jen plynem a volantem a driftuješ si jak Vin Dýzl :-) Ostatně právě při tom blbnutí začlo to tuhé řízení i tuhý brzdový pedál dávat smysl, auto se "otevřelo" a já jsem si užíval.
Když to shrnu, tak tigi bys se zvyšujícím se tlakem méně ochotný, X1 právě pod tlakem ožívala.
Hyundai...ehm..v této velikosti asi ix35 a upřímně píšu, že bych raději jezdil MHD, než něčím tak neskutečně hnusným, jako je ix35, takže neznám, proto nehodnotím - moje zásada :-)

Edit: Interiér Tiguanu vypadal proti základní X1 doslova luxusně.
16. 1. 2014 20:07
Re: cina uz tradicne
Ok. Moc dekuji.
Avatar - Dinar
17. 1. 2014 07:41
Re: cina uz tradicne
Ano, tohle ti podepíšu, pokud někdo není jako řidič schopen poznat rozdíl mezi X1 a něčím od hyundaie, pak nemá smysl, aby si bmw kupoval, za stejné peníze, za které dostane ten u bmw nedůstojný základ, koupí třeba vw nebo Hyundai s vnitřkem na vyšší kvalitativní úrovni. Takový člověk pak bude spokojen a možná se tu přestane vypisovat o věcech, kterým nerozumí.
17. 1. 2014 08:20
Re: cina uz tradicne
Ano, u VW dostaneš vymazlený interiér už v základu, u BMW dostaneš v základu perfektní šasi a jízdní vyladění, záleží, co na autě oceňuješ.
Já osobně raději překousnu humpolácký interiér, než jízdní setup, který mi nevyhovuje.
19. 1. 2014 09:09
Re: cina uz tradicne
Tiguan ja asi nejkomfortněji nastaveny vw. S tím chtít řidičské zážitky z rychle jizdy je nesmysl. To je auto pro lidi co chtějí krásný výhled přes auta jednoduché nastupování, odfiltrování drncani a stabilitu při jízdě v primce. Takoví si ovšem myslej ze k řezání zatáček je třeba motorová pila. Jinak je to super auto ale ne sportovní (ostatne jako většina suv).
16. 1. 2014 18:02
BMW
V tomto prípade musím bohužiaľ naplno súhlasiť so stealthom - BMW ma naozaj nemilo prekvapilo. To že sú tie autá dosť kazové, to odpustiť viem, keďže auto aj tak nevlastním dlhšie než po koniec garancie a u dílera dostanem v prípade poruchy náhradné. Ale keď som bol probnúť minule novú trojku a videl ten materiál, ktorý tam majú v základe skoro som odpadol. Základný volant - hrôza a des a to mi potvrdil aj predajca že sám sa to hanbí ukazovať klientom. Sedačky to samé- kde je tam aspoň náznak bočného vedenia ?
Plasty okrem vrchu prístrojovky tvrdé a niekde vyložene hnusné. A ten základ predávajú za 40 tisíc USD. Inak, videl som zoznam vecí, ktoré sa chlapíkovi pokazili na trojke v priebehu troch rokov - 48 prípadov, z toho niektoré viacnásobne a opakovane. Ako perličku uvediem, že mu začala vytekať nejaká tekutina zo spätného zrkadla.
V prípade jazdných vlastností sú tie autá naozaj špička, ale preboha čo ten zbytok ?
Rozbalit vlákno
5
16. 1. 2014 18:28
Re: BMW
Nevysvětlíš, budou mít pořád pocit, že nenávidíš BMW ;-) Ale jinak děkuji zato, že se zde nejsou jen bavoráčtí fanatici...
Avatar - fOE
16. 1. 2014 19:08
Re: BMW
Nepochopil. Od nej to lidi zde vemou rozhodne driv nez od tebe, ono kdyz to clovek musi psat do naprosto kazde mozne i nemozne diskuse tak holt uz jinym pripada tak trochu "zvlastni" a rozhodne ne nestranej. BMW neni vrchol automobilizmu, ale rozhodne to neni takovy kanal jak se nam tu snazis uz asi po tisice namluvit, takze kdyz se s tebou o tom nekdo po Xte uz jednoduse nechce bavit, neznamena to, ze je automaticky zaslepenec, jen nechce stracet cas s jinym zaslepencem ;-)
16. 1. 2014 19:10
Re: BMW
Perfektně napsáno :yes:
16. 1. 2014 19:09
Re: BMW
48 případů poruchy za 3 roky a v USA...
A teď ještě tu o kůzlátkách, prosím - nejdéle po páté reklamaci by odstoupil od smlouvy (a v USA to jde někdy i při první reklamaci).
Trochu soudnosti doporučuju...

mimochodem základní trojka je v USA za něco přes 30 tisíc...
17. 1. 2014 19:09
Re: BMW
Ale no tak,
žijem v USA už asi 16 rokov a mal som už viac nových áut, než si za tú dobu dokážeš predstaviť. Mám preto pomerne dosť skúseností a určité očakávania od konkrétnych značiek. Práve preto očakávam od prémie podstatne viac, než od obyčajných značiek. BMW sa mi páči, no ich prístup k prémiovosti je prinajmenšom zvláštny. BTW, trojka od BMW je použiteľná v kritériách, ktoré ja očakávam od prémie až tak od 45 tisíc. Tá za 32 a niečo je tak úbohý základ, že by som sa hanbil v takom aute niekde objaviť.180 koní v prémiovom aute ??? Tam prakticky nič nieje, za tú cenu dostanem oveľa lepšie autá, ktoré takú prémiu strčia do vrecka vo všetkom. A čo sa týka odstúpenia od zmluvy, nieje to také jednoduché a dá sa to urobiť prakticky iba v prípade Lemon Law a tam sú špecifické podmienky. Stačí si pozrieť štatistiky poruchovosti a uvidíš kde sa nachádzajú bavoráky. A kde napríklad taká Acura.
Avatar - flyboyeda
16. 1. 2014 20:44
BMW je rizikové portfolio, které se soustředí jenom na jeden
:-)
Rozbalit vlákno
0