Myslím, že čísla ani jinak označit nejde... S ohledem na investice už realizované v Kaluze a v Nižném Novgorodu jsou loňské prodeje opravdu nedostatečné. Důvod? Asi dva: 1) vysoké ceny škodovek 2) nedostatečná prestiž vozu: značka je brána (čistě psychologicky) jako rovnocená socialistickým ladám a žigulíkům. Ještě potrvá dlouho, než se toto podvědomí o škodovkách změní....
Současné škodovky sou lepší jak současné žigulíky, tady není důvod si něco nalhávat.
A naopak socialistické škody byly výrazně horší, než socialistické žigulíky.
Problém bude spíš v ceně, v rusku frčí spíš korejci, francouzi, němci co se týče střední třídy a na levné vozy ruské, čínské či ukrajinské provenience nemá škoda cenou....
Jinými slovy - chudej si to nekoupí že je to drahý a bohatej že to není prestižní.
lada uz slabne aj v rusku, jednoznacne uz potrebuje modernizaciu celeho portfolia, kde su tie casy ked lada davala aj cez 600 000 aut a dnes? Sotva 450 tisic a o rok uz nebude ani tolko, tipujem tak 380 nanajvys, konkurencia je velka a modernejsia za stale lepsie ceny takze lada s tym musi nieco robit ak o 5-6 rokov nechce byt za korejcami a renaultom.
Inak rusko je velmi zaujimavy trh z pohladu korejcov ale aj pre renault ktory je tam velmi uspesny hlavne vdak svojmu preznackovanemu dusteru.
Carlos Ladě šéfuje cca půl roku, tak mu dej ještě trochu času. Rusko je sice země neomezených možností, ale ta slova o zítřku, který byl včera bych tak vážně nebral. I Dacii nebo Škodovce to chvilku trvalo.
ale uz je to tam pomaly jak s fiatom v italii, vzdy len bude bude a kde nic tu nic, lada uz mala mat davno nieco nove, tento rok nieco bude? Asi tiez zase suchoty
to SUV uz sa o nom vravi snad 2 roky, verim ze lada sa pozbiera ale jej predaje ani tento rok stupat nebudu a prudko padnu kedze novinky nie su ziadne, ale aspon sa zase viac ujde korejcom aj renaultu ked to zoberieme z tej druhej stranky ;-)