lada uz slabne aj v rusku, jednoznacne uz potrebuje modernizaciu celeho portfolia, kde su tie casy ked lada davala aj cez 600 000 aut a dnes? Sotva 450 tisic a o rok uz nebude ani tolko, tipujem tak 380 nanajvys, konkurencia je velka a modernejsia za stale lepsie ceny takze lada s tym musi nieco robit ak o 5-6 rokov nechce byt za korejcami a renaultom.
Inak rusko je velmi zaujimavy trh z pohladu korejcov ale aj pre renault ktory je tam velmi uspesny hlavne vdak svojmu preznackovanemu dusteru.
ale uz je to tam pomaly jak s fiatom v italii, vzdy len bude bude a kde nic tu nic, lada uz mala mat davno nieco nove, tento rok nieco bude? Asi tiez zase suchoty
to SUV uz sa o nom vravi snad 2 roky, verim ze lada sa pozbiera ale jej predaje ani tento rok stupat nebudu a prudko padnu kedze novinky nie su ziadne, ale aspon sa zase viac ujde korejcom aj renaultu ked to zoberieme z tej druhej stranky ;-)
Carlos Ladě šéfuje cca půl roku, tak mu dej ještě trochu času. Rusko je sice země neomezených možností, ale ta slova o zítřku, který byl včera bych tak vážně nebral. I Dacii nebo Škodovce to chvilku trvalo.
Myslím, že čísla ani jinak označit nejde... S ohledem na investice už realizované v Kaluze a v Nižném Novgorodu jsou loňské prodeje opravdu nedostatečné. Důvod? Asi dva: 1) vysoké ceny škodovek 2) nedostatečná prestiž vozu: značka je brána (čistě psychologicky) jako rovnocená socialistickým ladám a žigulíkům. Ještě potrvá dlouho, než se toto podvědomí o škodovkách změní....
Současné škodovky sou lepší jak současné žigulíky, tady není důvod si něco nalhávat.
A naopak socialistické škody byly výrazně horší, než socialistické žigulíky.
Problém bude spíš v ceně, v rusku frčí spíš korejci, francouzi, němci co se týče střední třídy a na levné vozy ruské, čínské či ukrajinské provenience nemá škoda cenou....
Jinými slovy - chudej si to nekoupí že je to drahý a bohatej že to není prestižní.