Novinky
Tak s tou teda vubec nesouhlasim.. našli by se daleko horší auta...
tato anketa ( autoe😜res ) opat ukazala ze tieto subjektivne lokalne ankety su totalny nezmysel ak sa na to pozeras nestranne a snazis sa byt objektivny, carisma ale ani skoda 120 nepatrili medzi to najhorsie vo svojej doby ani zdaleka, je to cele o nicom a cim viac takychto kdejakych ankiet tym je aj nizsia uroven a vobec, nema to zmysel riesit
Přesně jak píšete. Každá anketa, v níž není alespoň 90 % výrobků VW od prvního do předposledního místa, je totální nesmysl.
Taková Škoda 120 vyrobená v roce 1989 byla proti Lancii Delta HF Integrale skutečnou perlou. Tříložiskový motor OHV krmený karburátorem umístěný za zadní nápravou, interiér s prostorností zamčkané krabičky od sardinek a papírová tuhost rekordně hnijící karoserie určitě nebylo to nejhorší, co se dalo v té době koupit.
Bohužel ZAZ 968 nebyl v Británii v prodeji...
Taková Škoda 120 vyrobená v roce 1989 byla proti Lancii Delta HF Integrale skutečnou perlou. Tříložiskový motor OHV krmený karburátorem umístěný za zadní nápravou, interiér s prostorností zamčkané krabičky od sardinek a papírová tuhost rekordně hnijící karoserie určitě nebylo to nejhorší, co se dalo v té době koupit.
Bohužel ZAZ 968 nebyl v Británii v prodeji...
BMW e39 nebo e46…jinak moc hezkej žebříček 😄
A přitom je tam Audi TT, které mi do toho žebříčku moc nepasuje.
Tak to mám stejný názor,nechápu,co tam dělá jedno z najtrapnějších aut,jaké si chlap může pořídit. >😁 :no:
Ale samozřejmě nesmíme zapomínat na to,že určitě hlasovaly i ženský...
k britské duši to sedí velmi přesně.
jakou neobyčejnou přitažlivost to slovní spojení Lancia Delta má. 20 let po konci minoritní značky na tamějším trhu.
Nedávno jsem se koukal na to jak "integrálu" protahuje jeden z členů anglickýho Eva…kouzelný 😄
No, je to kult, ale zároveň taky už jenom historie.
Bohužel. Škoda, že se na Lancii nezaměřil VW (namísto Alfy). Koupě Seatu za účelem vytvoření sportovněji laděné značky byl omyl, s Lancií by měli snad větší šanci. Delta jako sportněji střížený model pod A3, proč ne? Ale to jsou jen teorie...
Každopádně by mi Lancia seděla do VW víc než Alfa. I když nevím, nevím, jestli by se na ni při současném programu Audi našlo místo...
Povedal by som, ze Lanciu momentalne iba uspali. Ako aj ine znacky. K slovu pride mozno o 7-8 alebo 10 rokov, ked sa cely koncern stabilizuje.
Nech bejt, koupě prázdný schránky za pakatel…kdo ví 😉
V tom případě by to byl geniální tah. Naoko se zajímat o Alfu, Sergio sedne na lep a vrhá veškeré síly na záchránu Alfy na úkor Lancie. A nakonec Lancii VW kupuje za "pakatel" >😁
Jen mě to rychle napadlo, ale byl by to tah 😄
Jojo, stejný případ jako WRX STI; geniální podvozek a pohon všech kol, závodní geny a poněkud chatrnější motor. Ale narozdíl od Subaru není design tak ošklivý, až je krásný, ale efektní a úžasně nadčasový, aniž by byl zbytečně vtíravý a překombinovaný. Prostě pořádný kus techniky v kompaktním kabátě. Mmm. 😄
Mně se líbilo srovnání Tiffa Needella s M3 E30 ve 5gearu. Sveřepé držení stopy integrály versus zběsile klouzající BMW. 😲 >😁
Edit: Ta čeština...
Edit: Ta čeština...
Tak na tyhle přídavný jména by moje angličtina už nebyla :yes: 😉
Spíš jsem narážel na srovnání Tiffa Needella s E30, ale ano, člověk se občas zasměje, co za "ajntopfové" přídavné jméno dokáže vyplodit. Ale ty zas umíš po anglicku ostrá přirovnání. 😄
Promiňte, ale o jakém autě to píšete? "Sveřepé držení stopy" jako patří k Integrale? Lancii Delta HF Integrale?
Tak nevím, ale chtělo by to alespoň jednou v životě vyzkoušet. To auto má ultrakrátký rozvor, téměř veškerou hmotu soustředěnou na předek a k tomu dost brutální zadní závěrku, což je kombinace nad 180 km/h doslova vražedná. Je to jedno z nejdivočejších aut, které znám. Udržet to alespoň chvíli v rovném směru je téměř nadlidksý úkon, při každé akceleraci nebo deceleraci to jde někam stranou a když se to rozskáče na příčných nerovnostech...
Jste si jist, že píšeme každý o tomtéž autě?
Ano, M3 e30 (Evo) mi tam chybí také.
Tak nevím, ale chtělo by to alespoň jednou v životě vyzkoušet. To auto má ultrakrátký rozvor, téměř veškerou hmotu soustředěnou na předek a k tomu dost brutální zadní závěrku, což je kombinace nad 180 km/h doslova vražedná. Je to jedno z nejdivočejších aut, které znám. Udržet to alespoň chvíli v rovném směru je téměř nadlidksý úkon, při každé akceleraci nebo deceleraci to jde někam stranou a když se to rozskáče na příčných nerovnostech...
Jste si jist, že píšeme každý o tomtéž autě?
Ano, M3 e30 (Evo) mi tam chybí také.
Integrálu jsem měl déle než rok (1991-92) a užíval jsem jí denně jako normální auto a moc jsem se s ní tenkrát nemazlil. Byla trochu "hráblá" asi na 220 koní. Vůbec mi nepřišla nad 180km/h vražedná a rovně se s ní dalo jet úplně v pohodě a to i rychle.
Je však pravda, že při neuvážené manipulaci s plynovým pedálem a volantem dokázala nepřipravené laiky setsakra překvapit.
Je však pravda, že při neuvážené manipulaci s plynovým pedálem a volantem dokázala nepřipravené laiky setsakra překvapit.
Myslíš tohle ? [odkaz] Jen tak k těm autům , srovnáváno je M3E30 patrně v té základní verzi , tedy na GB trhu 195koní a Integrala 16V tedy 200 koní , navíc na straně Integraly stojí motor s větším krouťákem a ultrakrátká převodovka ( maximálka Delty nebyla ani 220 Km/h ) , plus Delta je o metrák lehčí . To se dal na točivé dráze takový výsledek očekávat , být tam delší rovinka tak si M3 dala Deltu ke svačině . A ještě něco , já tam tedy nevidím Deltu sveřepě držící stopu a zběsile klouzající M3 , ale Deltu bojující s gigantickou nedotáčivostí a krásně driftující M3 😉
Abych řekl pravdu, dodnes nechápu co kdo na první M3 vidí. Všude se bere jako kultovní auto, jsou lidé pro které je to nej auto všech dob.
Měl jsem to štěstí, že jsem jel oběma auty. A musím říct, že přestože jsem fanda modrobílé vrtule, tak zrovna M3 E30 mě velmi zklamala.
Mnohem větší dojem na mě udělalo 528i E28 nebo i 325i E30.
Možná má dobré a zábavné jízdní vlastnosti, ale oproti dalším zmíněným baworům nemá motor žádný zvuk (ten "nezvuk" zvlášť vynikne ve srovnání se zvukově famózními řadovými šestihrnky BMW) a navíc nemá takový zátah. Jasně, celkově je M3 rychlejší, ale 2,3 čtyřválci chybí ta údernost se zvukovým podkreslením šestiválu. Jel jsem teda jen s první 2,3 ne s poslední 2,5.
S integrálou jsem jel opět s první verzí (ne EVO), ale tam se motor choval už jinak a turbo dávalo hodně velký zátah a pocitově byl motor výkonem úplně jinde. Podobně jako srovnání řekněme dnešní 1,6 atmo benzín a 1,6 turbodiesel. Přestože může být benzín rychlejší, bez turba působí slabě.
Ovšem porovnání pocitů kultury z jízdy - tak tam jasně vítězí M3. Pohodlnější, tišší a s nádherně luxusním interierem oproti Lančii. A pokud někdo miluje točivé motory, tak potom je pro něj lepší M3.
Je to prostě o osobních preferencích 😉.
Měl jsem to štěstí, že jsem jel oběma auty. A musím říct, že přestože jsem fanda modrobílé vrtule, tak zrovna M3 E30 mě velmi zklamala.
Mnohem větší dojem na mě udělalo 528i E28 nebo i 325i E30.
Možná má dobré a zábavné jízdní vlastnosti, ale oproti dalším zmíněným baworům nemá motor žádný zvuk (ten "nezvuk" zvlášť vynikne ve srovnání se zvukově famózními řadovými šestihrnky BMW) a navíc nemá takový zátah. Jasně, celkově je M3 rychlejší, ale 2,3 čtyřválci chybí ta údernost se zvukovým podkreslením šestiválu. Jel jsem teda jen s první 2,3 ne s poslední 2,5.
S integrálou jsem jel opět s první verzí (ne EVO), ale tam se motor choval už jinak a turbo dávalo hodně velký zátah a pocitově byl motor výkonem úplně jinde. Podobně jako srovnání řekněme dnešní 1,6 atmo benzín a 1,6 turbodiesel. Přestože může být benzín rychlejší, bez turba působí slabě.
Ovšem porovnání pocitů kultury z jízdy - tak tam jasně vítězí M3. Pohodlnější, tišší a s nádherně luxusním interierem oproti Lančii. A pokud někdo miluje točivé motory, tak potom je pro něj lepší M3.
Je to prostě o osobních preferencích 😉.
...tipval bych, že si britové do desítky zvoli Range Rovera a alespoň nějaký Jaguar. Z přítomnosti 156 a vysokého umístění Delty navíc odhaduji, že odkazy na anketu se silně šířily po fórech majitelů italských aut >😒]
Jaguar a Range je britská hrdost, to ano. Ale byť jde spolehlivost a kvalita pod taktovkou Tata poslední dobou nahoru, Britové dobře vědí, že je to šrot - zvlášť Range Rover je soustavně hodnocený jako nejnespolehlivější auto v UK. Nedivil bych se, kdyby tenhle faktor zahrál v žebříčku svojí roli...
Moje vysněné je GOLF GTI nebo Audi S5. To jsou ta moje 2 nej auta. Moc se mi líbí třeba i Hummer - v AAA auto se dá H3 po 1. majiteli koupit za 300k!😄 Na ježdění do terénu jako doplněk ke GTI by byl ideální😄 😄
H3 do terénu? Hmmm 😄
Milý blogere AAA. Prosím seber se a vypadni. O tvoje komentáře na téma AAA jsou super tady nikdo nestojí a nikdo si tam nic nekoupí. 😉
H3 je bytelný auto.. známá s ním vozí děti do školky >😒] nu proč ne...Někdy mě přijde že aaa pomlouvají jen ti co tam nikdy nic nekoupili a pak zjistili že jinde sehnali auto dráž a navíc si ani nevybrali to který původně chtěli..Já teda jdu po modelu, ceně a stavu a v áčkách jsem koupil už dvakrát. Jednou Rencka a druhý bylo Mondeo. Oboje O.K. ale asi jsem výběru věnoval víc času než hodinu :-!
Je vidět že ty nej auta jsou fakt vybíráni Brity. Jelikož podle mě by to bylo uplně jiné. A teď ať tento dotazník udělají pro Čechy 😄
Proč by měla existovat podobná anketa v ČR?
Škoda Octavia, Škoda Fabia, VW Golf, VW Polo, Škoda Superb, VW Passat, Audi A4, Audi A3, Škoda Citigo, VW Lupo, Audi RS4, VW... VW...VW...
Anketa "který Volkswagen je nejlepší" mi přijde jako hodně zbytečná, ne?
Škoda Octavia, Škoda Fabia, VW Golf, VW Polo, Škoda Superb, VW Passat, Audi A4, Audi A3, Škoda Citigo, VW Lupo, Audi RS4, VW... VW...VW...
Anketa "který Volkswagen je nejlepší" mi přijde jako hodně zbytečná, ne?
Taky pravda tady v čechách by jsme se jiné než koncernové značky nedočkaly a možná ještě rákosáci
...že někdo postaví vedle Avantimu...Škodu 120L >😁 >😒]
Podle mě by patřil Renault Avantime a Suzuki X90 mezi nejlepší a zase bych odendal z nejlepších golfa, TT, Alfu. Nevim proč furt nekdo hodnoti po strance designu když každýmu se líbí něco, každej je zastáncem něčeho jinýho. Takže tyhle statistiky neberu, protože každej má rád něco. Nikomu neberu co se mu líbí.
Jenže tahle statistika právě sumarizuje ten počet chutí... tady vidíš, že se hodně lidem prostě líbí Alfa 😄
Jo to chapu, ale to by se musela udelat celosvetove aby byla objektivni. Jinak vypadaj chute v japonsku tam povede toyota, suzuki, subaru... V cesku by to vedla skoda, ve francii peugeot, renault... Tady v anglický je taky videt Aston, mini... Treba multipla je hnusna a taky se spouste lidem libi a neda na ni dopustit 😄
Jakákoliv anketa by se musela dělat celosvětově, abys to podchytil na sto procent.. proto se těm lidem, kteří ji vyplnují říká statisticky vypovídající vzorek obyvatelstva 😄
To přece není možné, aby se do toho výčtu vešel pouze jeden model této populární automobilky. Neurážejte firmu rendlík a syn!
čo teba muselo porodiť... nechám to na ronaulta je predsa lekár
A proč by ne? Narážíte-li na kvalitu, je Renault již zcela jinou automobilkou než tomu bylo dříve. Mně by zajímalo, čistě mezi námi, jaké máte Vy osobně zkušenosti s vozy Renault, jaké jste měl modely, co se Vám líbilo, co naopak ne. Kdy jste měl naposled možnost delší dobu užívat vozy Renault?
Nyní souhrnně k Vašem příspěvkům: Louis Renault založil firmu r. 1898, kdy opakoval tzv. klasickou koncepci. Přidal však přímý záběr posledního rychlostního stupně. R. 1902 vymyslel a vyrobil turbodmychadlo. Tvrdíte-li, že Renault je tvůrce kreatur, pak je kreaturou karoserie hatchback (R16, 1965, MPV - Espace 1984 a mini MPV - Scenic 1996. Se jménem značky jsou spjaty slavné osobnosti i modely. Věděl jste, že Renault Fuego byl v r. 1981 prvním vozem na světě sériově vybaven PLIP zamykáním? Co to je? Dálkový centrál! Věc denní potřeby ve vozech, francouzský vynález. Domnívám se, že Vám některé informace chyběly. Vaše osobní zkušenosti s Renaultem však jsou mnohem cennější. Těším se na zajímavé čtení. Pláša
Nyní souhrnně k Vašem příspěvkům: Louis Renault založil firmu r. 1898, kdy opakoval tzv. klasickou koncepci. Přidal však přímý záběr posledního rychlostního stupně. R. 1902 vymyslel a vyrobil turbodmychadlo. Tvrdíte-li, že Renault je tvůrce kreatur, pak je kreaturou karoserie hatchback (R16, 1965, MPV - Espace 1984 a mini MPV - Scenic 1996. Se jménem značky jsou spjaty slavné osobnosti i modely. Věděl jste, že Renault Fuego byl v r. 1981 prvním vozem na světě sériově vybaven PLIP zamykáním? Co to je? Dálkový centrál! Věc denní potřeby ve vozech, francouzský vynález. Domnívám se, že Vám některé informace chyběly. Vaše osobní zkušenosti s Renaultem však jsou mnohem cennější. Těším se na zajímavé čtení. Pláša
Je od britů pěkné že si vzpoměli na škodu 120 >😁
Tak to tak procházím a mohl bych souhlasit s Lancii, Focus RS, DB9, GTR a Golf GTi to je tak vše. Marně hledám BMW M3 e30/e36, Porsche 911, Toyotu Cellicu a třeba bych ještě něco našel 😉
Ohledně druhého konce žebříčku, lze dostadit desítky dalších modelů než jsou uvedené...
Ohledně druhého konce žebříčku, lze dostadit desítky dalších modelů než jsou uvedené...
To je tak, když hlasují teoretici. My praktici víme, že Avantime je jedno z nejlepších aut světa.
pro mě minimálně v designu převratný. Možná jediný auto, který naplnilo slogan "Renault, tvůrce automobilů"
Omyl. Ten slogan zní Rendlík, tvůrce kreatur.
Avantime mezi nejošklivější auta nepochybně patří. Společně s Velkým Satisem. Tím neříkám, že jsou ta auta z produkce té firmy nejhorší. Ani náhodou. I dobré auto může být ošklivé a špatné auto krásné. A pokud bychom do hodnocení zahrnuli ještě kvalitu a spolehlivost, mohli bychom dospět i k úplně jiným závěrům. A to ještě nehovořím o "value for money", vhodnost do prostředí, ve kterém ten který vůz jezdí a užitná hodnota pro specifické účely. Lázeňský švihák má třeba potřeby úplně jiné, než biozemědělec.
Zkrátka těch kriterií je hodně. A protože každý se rozhoduje podle svého vlastního souboru kriterií - a do toho nepochybně patří i zkušenosti, někomu se zkrátka líbí holky a jinému vdolky. Je proto dobře, že je ve vozech takový výběr. Někdy bohužel i neužitečný nadvýběr.
Avantime mezi nejošklivější auta nepochybně patří. Společně s Velkým Satisem. Tím neříkám, že jsou ta auta z produkce té firmy nejhorší. Ani náhodou. I dobré auto může být ošklivé a špatné auto krásné. A pokud bychom do hodnocení zahrnuli ještě kvalitu a spolehlivost, mohli bychom dospět i k úplně jiným závěrům. A to ještě nehovořím o "value for money", vhodnost do prostředí, ve kterém ten který vůz jezdí a užitná hodnota pro specifické účely. Lázeňský švihák má třeba potřeby úplně jiné, než biozemědělec.
Zkrátka těch kriterií je hodně. A protože každý se rozhoduje podle svého vlastního souboru kriterií - a do toho nepochybně patří i zkušenosti, někomu se zkrátka líbí holky a jinému vdolky. Je proto dobře, že je ve vozech takový výběr. Někdy bohužel i neužitečný nadvýběr.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jelikož jsem byl svého času jeden ze "sedmi statečných" co v ČR Avantime měli, můžu ti říct, že nikdo nad tím klenotem nos neohrnoval.
Jen jednou jeho V6 motor za 120.000 km zpomalil, a to když jsem v Byšicích natankoval hodně špatný benzín, a do servisu jsem dojel na 4 válce. Místní pumpa tím prý byla známá.
Zážitky s Avantimem sem ale už psát nemůžu. Vy byste se červenali, a žena by mi rozkopala držku... 😉
Jen jednou jeho V6 motor za 120.000 km zpomalil, a to když jsem v Byšicích natankoval hodně špatný benzín, a do servisu jsem dojel na 4 válce. Místní pumpa tím prý byla známá.
Zážitky s Avantimem sem ale už psát nemůžu. Vy byste se červenali, a žena by mi rozkopala držku... 😉
co to je za modelovej rok? Vypadá to na nějakej facelift světel či co 😄
Ve světle takovýchto průzkumů mě přeznačení lancií na chryslery na britském trhu utvrzuje v tom, že je pan účetní výstřední masochista. Alespoň je vidět, že Britové znají i ten Chrysler...
Tak zařazení 156 mezi nejlepšími vozy posledních 25 let mě od Britů opravdu potěšilo! Bohužel v ČR většina lidí na toto úžasné auto z neznalosti jen plive (zanedbaná údržba a následné problémy s motory apod.). Bravo, Alfo! 😄 :yes: :yes: :yes:
do 120, ale to je asi skutečně nejhorší auto v jakém jsem jel. Ještě Š 100 tak hrozná nebyla, ale 120, s tím se prostě nedalo ani rozjet. Ten motor neměl žádný točivý moment, fakt jsem si připadal trapně jak mi to pořád zdechalo. Byl jsem zvyklý spíš na rakety jako byl třeba Wartburg 353. Favorit už byl naprosto v pohodě i když koncepce motoru byla stejná, ale motor ve 120 byl neuvěřitelně udušený. Asi kvůli tomu krátkému výfuku.
Nechápu co dělá mezi nejhoršími Avantime, to je auto, které bude ještě za 50 let vypadat futuristicky a neznalí se budou ptát, co že je to za novinku 😄
Nechápu co dělá mezi nejhoršími Avantime, to je auto, které bude ještě za 50 let vypadat futuristicky a neznalí se budou ptát, co že je to za novinku 😄
A to si možná nejel se Š 105, která se tam asi raději vůbec nevozila...
Wartburg 353 raketa? Docela svérázná, ale zřejmě píšeš spíš o pocitech, než o skutečné rychlosti...
Wartburg 353 raketa? Docela svérázná, ale zřejmě píšeš spíš o pocitech, než o skutečné rychlosti...
Trochu mě překvapilo Audi TT, po těch počátečních problémech. Nicméně, to nemá cenu řešit a je třeba oslavit, že se staré škodovky zařadily po bok luxusních lexusů 😄
socialistická produkce z Boleslavi boduje opravdu všude, tak je to správně :yes: :yes: dokonce vůbec nezmiňovali 105L a 1203 což jsou asi vůbec nejhorší auta minulého století obecně...pokud nepočítáme auta typu Maluch nebo Trabant...
nic v zlom pekne auto a velka legenda svetoveho automobilizmu ale palubovka bola tak o 2 generacie este za 120tkou, rovnako aj defender, ten dodnes vyzera zvnutra starsie ako stare skodovky zo socializmu, briti sa proste nezapru, ale inak mam ich auta rad len trosku tym ich nazorom nerozumiem,