Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Rusko podpoří domácí automobilový průmysl dotacemi ve výši 162 miliard korun

8 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
doufám že to bude nějak spravedlivě rozděleno mezi všechny ruské výrobce a tudíž že část peněz dostane i ZIL.
tuntija
Proc ne, je to zname Ruske auto a ty investice jsou namirene mimo jine na zvyseni urovne domaci produkce.
Gilgit
Grafik (nebo kdo) vybral perfektní ilustraci, ukazující typický výrobek ruského automobilového prumyslu.
Avatar - Anonym
Anonym
To máš pravdu, o to jsou dnes cennější.....No limuzíny se přestali vyrábět v roce 2002, nepočítáme-li ten ejden kus s kterým přišli loni jako nabídku pro Putina a poslední kabriolety udělali v roce 2010 (3 ks).

Ale oficiálně výroba nikdy ukončena nebyla, pokud by někdo zaplatil, sou schopni mu to vyrobit, ovšem je to dnešního pohledu už takové retro.

Nákladáky sou ale zajímavé, jen by blyo potřeba vrazit víc peněz do distribuční a servisní sítě a přijít ještě s ejdním novým modelem.
Avatar - Anonym
Anonym
ZIL je legenda. To nejlepší z bývalého východní bloku a spolu s čajkami jediná konkurence amerik, pokud se bavíme o limuzínách a minibusech.

A nákladáky mam obecně rád. Pod novým šéfem se tam konečně děje něco k lepšímu, takže proto jim držím palce.
Gilgit
Jo, to más pravdu, ale limuzíny ZIL a Cajka se jiz dávno nevyrábejí (ted nemyslím restauraci nebo dokonce prípadnou výrobu jednotlivých ZILu), a ty minibusy ZIL (pokud más na mysli ty historické) existovaly bohuzel jen v malých poctech.

Já mám taky nákladáky obecne rád, ale neomezuji to na jednu znacku.

V továrne ZIL se delo v minulých letech tolik prasáren, ze i kdyz se tam ted deje neco k lepsímu, ta firma/znacka podle mého se jiz nikdy nedostane ani do nejaké smysluplné blízkosti svého drívejsího významu.

Takze se dá jen doufat, ze klapne ten projekt výroby vozidel pro jiné znacky. Nejrealistictejsí se momentálne zdá montáz dodávek Fiat a Renault na jedné montázní lince.

Pro tebe by to ovsem byla smula, protoze po té co te Fiat tak vytácí v souvislosti s Chryslerem, mel bys Italy najednou i v ZILu (i kdyz v jiné forme).
Gilgit
Jiste, ale Marussia má pro ruský automobilový prumysl minimální význam a z velké cásti je to slibotechna, to znamená ze ta firma zverejnuje velké plány které potom nerealizuje. I mnoho Rusu se z tech plánu smeje.
Gilgit
ZIL, etalon Barykovy garázové pravdy. Pruser by ovsem byl, kdyby v továrne ZIL skutecne doslo k montázi uzitkových vozu Fiat. To uz by Baryk nerozchodil.