no vidis a ja bych si myslel ze mas neco jinyho, viz Tvuj prispevek z listopadu:
" mám 2 roky passata TDi 125kW. Pokud tomu hodně šlapu na krk v německu tak 5,8 l nafty/100km,Prostě motory TSi nic moc hodně mne to zklamalo, spotřeba i výkon. Další auto bude 6V, TDi. Benzin raději ne."
jestli se jen snazis rozvirit diskuzi a pak se jen bavit, tak jsi pitomec
Neviem, ako ostatní kolegovia nado mnou, ale ja tam vidím jasnú iróniu a parodovanie majiteľov Octávií "ftédéíčku, na hlínách s čipom". Len ten žmurkajúci smajlík tam chýba, aby to bolo jasné.
Mám OII v 1,9 TDI PD, nechal jsem si ji chipnout na 350 HP, dal jsem si podložky pod kola 225/17 na hlínách, ve stříbrný metle, vzadu spojler, tmavý okna, zkoušel jsem ji na dálnici 280 km/hod, klině bawu ujedu kdy budu chtít. :yes:
Myslim si, ze kazdej co si neco dokazuje pres svoje auto je pitomec.
Nekdy me po presednuti do manzelcina auta prekvapi naprosto rozdilne chovani ostatnich ridicu. Proste v MB-Becku bez xenonu a samolepkou "dite v aute" jsem za posranka a div ne votloukanka, zatimco ve Vianu nebo v G nic podobnyho nezazivam, i kdyz muj ridicsky styl je stejny.
jsou to chudaci
Za volanty Octavií sedí spousta slušných a dobrých řidičů, bohužel taky velké množství těch, co si myslí, že jim patří celá silnice a před ostatními řidiči si stále musí něco dokazovat.
Poslední dobou se nejčastěji setkávám s "borci" s bílými OIII v holobytu (černé kliky dveří, poklice...) a rádi se mi těsně nalepí za auto a vybočují ke středu silnice jako by chtěli předjíždět, ale hned jen tak nepředjedou, ani když mají tu možnost , a jedou za mnou tímto stylem dokud někdo z nás neodbočí jinam nebo předjedou přes odbočovací pruh a přechod anebo si počkají na silnici vyšší třídy, přidají na plný plyn a s troubením předjíždí. Na rovince se je snažím nechat předjet, nepojedu kvůli nim 150km/h na okresce, ale v zatáčkách pak řada z nich čučí, že nestačí na SUV , naštve se a na rovince to rozjíždí naplno, aby se za mne pokusili zase nalepit. Opravdu je nechápu... Samozřejmě všechny řidiče toho typu Octavií nechci hned házet do jednoho pytle, u každého typu auta se může najít pitomec.
mimochodem, jakékoliv auto je pro majitele škodovek jak červený hadr pro býka. Jakmile vidím jakoukoliv škodovku, dávám si bacha, protože je zaděláno na problém. Předjet OCtavii je pro majitele Octavie potupa a i kdyby měl předjet v obci tak to udělá.
Včera mne nemohl jeden dohnat do kopce, tak mne pak předjel
:yes::yes::yes::yes::yes: souhlas, tady je každej vyhlašenej specialista a odborník, trochu humoru neškodí. Objektivně řečeno pokud si člověk přečte recenze na jakékoliv vozidlo po uvedení na trh, tak je každé auto super, na sklonku výroby každé auto neskutečný krám. Abych neurážel majitele OCTAVII , jsou na to velmi choulostiví, tak si vzpoměnte na předchozí generaciAudi A4, ˇpři uvedeni na trh super auto, teď vrak s nejhoršími jizdními vlastnostmi. Tak to bude i s O III, příklad ta náprava to bude terčem.
je to dobrý kup,mám sice obavy,že se duch starších emek už nevrátí,ale pořád to budou zajímavá auta,což se mnoha jiných produktech BMW říct rozhodně nedá.Staré časy už jsou zřejmě navždy fuč.
posledni dobou pri narustajicim poctu podobnych zvastu se clovek tezko orientuje mezi ironii a idiocii. At je to jak je to, tak mi to v obou pripadech prijde pitomy. At uz je to jen souboj o pocet zapornych/kladnych palcu, nebo jen proste neuronovy deficit
Trošku ste to asi doplietli, alebo ten od koho ste prevzali článok "...s proměnným časováním ventilů Valvetronic a vaček Double-Vanos."
Double-Vanos je práve časovanie ventilov - double od toho že je aj na výfukových aj na sacích ventiloch, obdoba napr. Double VVT-i od Toyoty...
A valvetronic je zas premenilivý zdvih ventilov, obdoba prepínania vačiek ako V-TEC od Hondy, len tu je to riešené sofistikovanejšie :-)
Je to krásne auto. Bol by som blbec ak by som povedal že sa mi M3 resp. M4 nepáči ale tá cena mi ničí sen. Nie som stých čo si to môžu hneď dovoliť a ak vôbec no mám sen ako každý, kto šoféruje auto pretože ho to baví. Auto v konfigurácii akej by som chcel by ma stálo ca 90k eur. To je pekná suma no za tú sumu si kúpim najskôr Nissan GT-R. Som hrdým majiteľom e46 320d z roku 2003 a nemôžem sa sťažovať. Tento rok si zadovážim ešte jednu E46 ale už vo verzii M. Sú to krásne autá, nenáročné na údržbu a z množstvom dostupných náhradných dielov. BMW robíš krásne autá ale najkrajšie si už spravil (e36, e46)! A za tú cenu si viem predstaviť vo svojej garáži Hi Tech GT-R (mám slabosť pre Hi-Tech)