Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Slabý
| 22. 1. 2014 11:44
Mám OII v 1,9 TDI PD, nechal jsem si ji chipnout na 350 HP, dal jsem si podložky pod kola 225/17 na hlínách, ve stříbrný metle, vzadu spojler, tmavý okna, zkoušel jsem ji na dálnici 280 km/hod, klině bawu ujedu kdy budu chtít. :yes:
Avatar - Kolouš
Slabý
| 22. 1. 2014 11:51
no vidis a ja bych si myslel ze mas neco jinyho, viz Tvuj prispevek z listopadu:

" mám 2 roky passata TDi 125kW. Pokud tomu hodně šlapu na krk v německu tak 5,8 l nafty/100km,Prostě motory TSi nic moc hodně mne to zklamalo, spotřeba i výkon. Další auto bude 6V, TDi. Benzin raději ne."

jestli se jen snazis rozvirit diskuzi a pak se jen bavit, tak jsi pitomec
Avatar - Iv8
Slabý
| 22. 1. 2014 13:19
Pitomec je slabé slovo. To už je na hospitalizaci.
Slabý
| 22. 1. 2014 19:25
hlavně se nepos.r :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Slabý
| 22. 1. 2014 19:33
mimochodem, jakékoliv auto je pro majitele škodovek jak červený hadr pro býka. Jakmile vidím jakoukoliv škodovku, dávám si bacha, protože je zaděláno na problém. Předjet OCtavii je pro majitele Octavie potupa a i kdyby měl předjet v obci tak to udělá.
Včera mne nemohl jeden dohnat do kopce, tak mne pak předjel
Avatar - eliot
Slabý
| 22. 1. 2014 21:02
Za volanty Octavií sedí spousta slušných a dobrých řidičů, bohužel taky velké množství těch, co si myslí, že jim patří celá silnice a před ostatními řidiči si stále musí něco dokazovat.

Poslední dobou se nejčastěji setkávám s "borci" s bílými OIII v holobytu (černé kliky dveří, poklice...) a rádi se mi těsně nalepí za auto a vybočují ke středu silnice jako by chtěli předjíždět, ale hned jen tak nepředjedou, ani když mají tu možnost , a jedou za mnou tímto stylem dokud někdo z nás neodbočí jinam nebo předjedou přes odbočovací pruh a přechod anebo si počkají na silnici vyšší třídy, přidají na plný plyn a s troubením předjíždí. Na rovince se je snažím nechat předjet, nepojedu kvůli nim 150km/h na okresce, ale v zatáčkách pak řada z nich čučí, že nestačí na SUV , naštve se a na rovince to rozjíždí naplno, aby se za mne pokusili zase nalepit. Opravdu je nechápu... Samozřejmě všechny řidiče toho typu Octavií nechci hned házet do jednoho pytle, u každého typu auta se může najít pitomec.
Avatar - Kolouš
Slabý
| 22. 1. 2014 21:14
Myslim si, ze kazdej co si neco dokazuje pres svoje auto je pitomec.
Nekdy me po presednuti do manzelcina auta prekvapi naprosto rozdilne chovani ostatnich ridicu. Proste v MB-Becku bez xenonu a samolepkou "dite v aute" jsem za posranka a div ne votloukanka, zatimco ve Vianu nebo v G nic podobnyho nezazivam, i kdyz muj ridicsky styl je stejny.
jsou to chudaci
Avatar - Hammunasakra
Slabý
| 23. 1. 2014 00:42
5,8 litru? Tak to radši nechci vědět co to znamená když ty na to hodně šlapeš. To tu dneska maj sraz TDI střelci? >:D >:D >:-[]
Avatar - boost.
Slabý
| 22. 1. 2014 12:34
Tyvole, Cimbu?
Slabý
| 22. 1. 2014 19:23
Hlavně si to nesmíš škrábat nebo se ti to zhorší :-) :-) :-) :-)
Avatar - jazva
Slabý
| 22. 1. 2014 13:17
Inými slovami: " mám 14 a vlhké sny..." 8-s >:-[] :no:
Avatar - iudex
Slabý
| 22. 1. 2014 13:27
Neviem, ako ostatní kolegovia nado mnou, ale ja tam vidím jasnú iróniu a parodovanie majiteľov Octávií "ftédéíčku, na hlínách s čipom". Len ten žmurkajúci smajlík tam chýba, aby to bolo jasné.
Avatar - deolator
Slabý
| 22. 1. 2014 13:33
Přesně tak! Už jenom těch 350 HP je jasná ironie... :-)
Avatar - Kolouš
Slabý
| 22. 1. 2014 13:36
posledni dobou pri narustajicim poctu podobnych zvastu se clovek tezko orientuje mezi ironii a idiocii. At je to jak je to, tak mi to v obou pripadech prijde pitomy. At uz je to jen souboj o pocet zapornych/kladnych palcu, nebo jen proste neuronovy deficit
Slabý
| 22. 1. 2014 16:25
:yes:
Avatar - boost.
Slabý
| 22. 1. 2014 14:12
A někteří se nachytali... :-)
Slabý
| 22. 1. 2014 13:35
>:D :yes: ...někteří ovšem nepochopili
Slabý
| 22. 1. 2014 13:36
Nebo možná pochopili a jsou dotčeni. >:D
Slabý
| 22. 1. 2014 13:48
Věřím, že to byla jen ironie...
Slabý
| 22. 1. 2014 19:24
mně je nějakej passat nebo octavie ukradená :-) :-) :-) :-) :-)
Slabý
| 22. 1. 2014 19:29
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: souhlas, tady je každej vyhlašenej specialista a odborník, trochu humoru neškodí. Objektivně řečeno pokud si člověk přečte recenze na jakékoliv vozidlo po uvedení na trh, tak je každé auto super, na sklonku výroby každé auto neskutečný krám. Abych neurážel majitele OCTAVII , jsou na to velmi choulostiví, tak si vzpoměnte na předchozí generaciAudi A4, ˇpři uvedeni na trh super auto, teď vrak s nejhoršími jizdními vlastnostmi. Tak to bude i s O III, příklad ta náprava to bude terčem.
Avatar - Hammunasakra
Slabý
| 23. 1. 2014 00:40
Sakra tyhle kraviny sem už dlouho nečet :yes: >:D >:-[]
Avatar - white label
Slabý
| 23. 1. 2014 00:50
Dobrý..., jen to chtělo trošku delší nadpis, namísto "Slabý", "Slaboduchý"! ;-)
Avatar - Dinar
Cena
| 22. 1. 2014 13:23
sedí, s nějakou výbavou za dvadva, dobré. :-) :yes:
Cena
| 22. 1. 2014 13:49
Jasný, hned jak budou na krámu, tak tam mažu... >:D
Avatar - boost.
Cena
| 22. 1. 2014 14:17
Já teda jo. Na čumandu. ;-)
Cena
| 22. 1. 2014 16:40
:-) :yes:
Cena
| 22. 1. 2014 19:11
Zatím jediný web, kde jsem viděl možnost konfigurace, byl na BMW stránkách Belgie.

AW M4 manuál, 19ky, plná kůže, karbonové lišty, Connected Drive Paket, Komfortzugang, couvací kamera, PDC, Surround View, Adaptivní Msport podvozek, head-up - 90 000 EUR.
Avatar - white label
Cena
| 23. 1. 2014 00:59
"Příplatek" za M4 (proti M3) mi přijde spíš pouze "symbolický", i proto bych měl mezi nimi jasno docela rychle... ;-)
Za necelé dva melouny
| 22. 1. 2014 13:45
je to dobrý kup,mám sice obavy,že se duch starších emek už nevrátí,ale pořád to budou zajímavá auta,což se mnoha jiných produktech BMW říct rozhodně nedá.Staré časy už jsou zřejmě navždy fuč.
Za necelé dva melouny
| 22. 1. 2014 19:01
Novou M3/4 odlehčili, takže se bude vracet k původním hodnotám...
Za necelé dva melouny
| 22. 1. 2014 21:45
No ale zase to turbo to posunulo od původních hodnot dál... ;-)
Avatar - xjara
ctyrdverove kupe?
| 22. 1. 2014 14:06
Takze od ted se sedanum rika ctyrdverove kupe? Vubec je ten vyraz blbost. Ale M3 je snad klasicky sedan nepletu-li se.
Avatar - boost.
ctyrdverove kupe?
| 22. 1. 2014 14:20
Je to sedan. Proč by M3 mělo být čtyřdvéřové kupé, když standardní trojka je sedan. Redaktor se nejspíš upsal.
ctyrdverove kupe?
| 22. 1. 2014 17:29
to jsou ty vlhké sny o Octavii CC >:D
chybička
| 22. 1. 2014 18:01
Trošku ste to asi doplietli, alebo ten od koho ste prevzali článok "...s proměnným časováním ventilů Valvetronic a vaček Double-Vanos."
Double-Vanos je práve časovanie ventilov - double od toho že je aj na výfukových aj na sacích ventiloch, obdoba napr. Double VVT-i od Toyoty...
A valvetronic je zas premenilivý zdvih ventilov, obdoba prepínania vačiek ako V-TEC od Hondy, len tu je to riešené sofistikovanejšie :-)
Pekné ale
| 22. 1. 2014 22:22
Je to krásne auto. Bol by som blbec ak by som povedal že sa mi M3 resp. M4 nepáči ale tá cena mi ničí sen. Nie som stých čo si to môžu hneď dovoliť a ak vôbec no mám sen ako každý, kto šoféruje auto pretože ho to baví. Auto v konfigurácii akej by som chcel by ma stálo ca 90k eur. To je pekná suma no za tú sumu si kúpim najskôr Nissan GT-R. Som hrdým majiteľom e46 320d z roku 2003 a nemôžem sa sťažovať. Tento rok si zadovážim ešte jednu E46 ale už vo verzii M. Sú to krásne autá, nenáročné na údržbu a z množstvom dostupných náhradných dielov. BMW robíš krásne autá ale najkrajšie si už spravil (e36, e46)! A za tú cenu si viem predstaviť vo svojej garáži Hi Tech GT-R (mám slabosť pre Hi-Tech)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku