To je v pořádku, že ti to hlava nebere. Tohle ty totiž ani nikdy pochopit nemůžeš ;-) A to je přesně taky ten důvod, proč on si ho dovolit může, zatímco ty ne...
Je to krása :-) neříkám že auto je krásný ale je super, že je to takovej nadšenec a koupil si to auto protože prostě miluje lamborghini podle mě v tom fakt vidí tradici firmy atd že si to nekoupil proto aby frajeřil před ostatníma (jasně že trochu jo). Mě přijde to auto prostě hustý a kdybych na něj měl tak proč si ho nekoupit . Je divný že tady lidi říkaj že si měl koupit aventador kterej je praktičtější a měl by to levnejší... když priorita nejsou peníze tak je to fuk. Lidi co tady říkaj to s tim aventadorem taky toužej po něčem dražším a exclusivnějším i když to nepotřebujou .
PEACE :P
...ano, to auto vypadá zepředu jako nový LC 150, zezadu jako Batmobil, kola vypadají jako brzdové destičky, dveře to má jako vytuzená Felicie, zvuk jako Octa s Miltek výfukem...ale nehrajte si na nic extra a přiznejte, že mu to závidíte. A i kdyby jste byly tak zaprdlý a opravdu by jste to auto nechtěli, vždycky se dá prodat a můžete si koupit vysněnou Octavii RS a k tomu několik cisteren piva.
Re: No majitel toho Auta je profesionální Investor, tak si d
Nedávno jsi tady Šmoulovi vykládal, že to má v hlavě pomotaný. Tedy rád bych viděl obsah tvé hlavy, možná bych pak pochopil, proč píšeš obsah (ačkoliv v tvém případě je to hodně nadnesený termín) příspěvku do předmětu...Na tebe se ani Kylie se svým caps lockem nechytá.
Re: No majitel toho Auta je profesionální Investor, tak si d
Treba mu ten den volna jeho zamestnavatel dal. Kdyby byl jenom amatersky investor, nemusel by o nej zadat >:D
Jinak auto je to paradni, jenom mne prijde hloupe, ze existuje vubec kategorie aut, co je v nich skoda jezdit. Domu, kde je skoda bydlet. Zajimalo by me, co si muze pan Singh dovolit ke sve zene >:-[]
Z hlediska investicí a následného (dlouhodobého) zisku tuto koupi pochopím. Je v naprostém pořádku. Pokud bych si však tímto autem chtěl umocnit své ego, tak to ne!!! Jsou daleko krásnější, užitečnější a lepší auta. Vzhledem k tomu, že patřím do ČR "zapadákova", chtěl bych jednou vlastnit (snad již v brzké době) mé vymodlené Infiniti Fx 50 a budu asi také tak nadšený, jako tento Američan :-)
Re: No majitel toho Auta je profesionální Investor, tak si d
z logiky by se dalo říct že když je něčeho málo cena by mohla stoupat, ale s koupí těchto aut jako Investicí to je složité, může stoupat,ale taky nemusí
Tento investor se pohybuje ve světě kde má Aventadora, nebo něco podobnýho každý druhý a spíš než o investici mu jde o to mít výjmečné auto, což je když jsou jenom 3 kusy
V ČR kde normálního Aventadora , nemá tolik lidí bych stale bral toho normálního Aventadora, normální Aventador je stále Exclusivní i v jiných státech, v mém světě je koupě vemene plýtvání penězi
dajme aventadoru osklivy kabat zmenme mu meno opat najlepsie nejake osklive meno mu dajme, cenu zdvihnime 10 nasobne a exkluzivna zruda je na svete,exot ktory si kupi exota sa iste najde, kazdopadne aventador ktory je 10 krakt lacnejsi a 100 krat krajsi bude urcite 1000 krat lepsi ako tato nepodojena zruda
po designové stránce se mi nelíbí, je to můj názor a jiný člověk může mít zase opačný. Ať si kdo chce co chce říká.... Znám spoustu "hezčích" aut, ale jako automobilový nadšen tak za jízdní vlasností bych ho bral všema deseti i kdyby mělo vypadat ještě 10x hůř!!!!!
Takže když na to budou peníze proč si ho nekoupit, ale rozhodně by to bylo na ježdění, nikoliv na investici! Abych po něm jen tak čuměl a říkal si jak na něm vydělám, tak to fakt není pro mě. Člověk co si to koupí na investici, tak u mě není pravý automobilový fanoušek!!!
Proč to alespoň neprojede. Asi prachy hrajou trochu roli, když říkají, že auto za takové peníze nikdo ani nejezdí. Chápu, že je to investice a tak, ale vážně se tím ani neprojede a místo toho s tím machruje u hotelu. To je jako kdybych si koupil krásný a drahý dům a nebydlel v něm. Podobně přemýšlejí i důchodci, kteří si koupili nové auto ( třeba oktávku ) a pak s ní nejezdí, aby se jim neojezdila.
Re: No majitel toho Auta je profesionální Investor, tak si d
Njn, FRÁJboyedA. Úvodní příspěvek vlákno výše mluví za vše, co tu pravidelně píše - je to drahé, je to extravagantní, tak to nemá smysl, přes to vlak nejede... A je to nepohodlné v porovnání s Aventadorem (asi už v tom i jel).
Ano, edouš si očividně pod pojmem umění představuje něco, co všichni hned opalcují z první fotky. Jenže ony i ty nejslavnější obrazy se mohou zdát na papíře jako nudné mazanice. O to větší pak může být nadšení z bližšího zkoumání. Veneno má být kusovka, výtvor lidské fantazie a inženýrského umu, naše okno do budoucna, osobitý styl skloubený s účelností na dráze - tohle ten design splňuje, ať už se nám líbí, nebo ne.
pokud si ten kyc, jak rikas, nekdo koupi, tak to splnilo svuj ucel. Ja osobne bych si to taky nekoupil, ale videl jsem Veneno zive a reknu ti, ze je to vuz, ze ktereho se posadis na zadek. uz jenom proto, ze se o nem bude mluvit i za 50 let, az budeme stari dedkove a tohle bude mytus odnekud z historie..
za 82 melounů sponzoringu aby se o tom taliánským nesmyslu co žerejaktank vůbec psalo ;-)
Myslíte že je 3x shorcut Lamborgini VEMENO spasí? [odkaz]
ksmíchu >:D vezměmě to matematicko-pragmaticky:
82 děleno 3 mega za TESLA MODEL S [odkaz] v plný náloži = 27x plnně dostačujících 310kW v praktickém rodinném sedanu s pozitivním odkazem na budoucí generaci a minimální spotřebou k tomu domácí enegie