Novinky
Jenom textilie u sedačky? Tak to neni zas takovej pruser. Určitě lepší takováhle v uvozovkách,,prkotina´´ než jiný věci při svolávačkách, viz: unikající palivo, utržená tyč řízení, zasekávající pedál plynu. Jak píše jozephko, Montérům příjde pod ruku už vyrobená sedačka, takže..... . Podle mě se k tomu Toyota staví líp než některý jiný automobilky.
Ono když si člověk prohlédne třeba nový yaris, tak je to velmi odfláklé auto co do kvality zpracování. Nebo si třeba zabouchejte na přední blatník a porovnejte to třeba s polem... Trochu lepší, ale stejně podprůměrný je i auris. Ale hlavně, že to má tu spolehlivost, prý... >😁
RE: Toyota
"Žádná vznícení ani zranění v této souvislosti hlášena nebyla."
Osobně mám již druhé TSi a maximální spokojenost... 😄
Jinak v servisu kam jezdím to řešili na 5 autech, ale tento dealer ročně prodává asi 400-500 vozu, takže bych to neviděl nějak dramaticky a TSi už na trhu jsou od roku 2007...
Si tak naivný, že si myslíš, že Toyota vyrába také šmejdy a ostatné značky nie?
Ibaže Toyota sa k problémom stavia čelom a od odstraňovania chýb, ktoré sa prejavia, chyby sama vyhľadáva. A keď nájde, tak koná. Nie nadarmo je svetovou jedničkou a lídrom na poli kvality.
To len podaktorí našinci, čo majú problém si spočítať dve a dve trepú niečo o "průseroch"... :-!
A aby som nezabudol - kvalita vypracovania sa spozná podľa pobúchania na blatník! Kde chodíš na ten rozum? >😁
Automobilky autá "len" montujú, jednotlivé komponenty (vrátane sedačiek) prichádzajú na linku od subdodávateľov presne na čas v systéme Just in Time.
Subdododávateľ vyrába sedačky. Ale látku nakupuje u svojho subdodávateľa. Stačí. že nejaký zamestnanec urobí v tomto reťazci chybu, a výsledkom sú nevhodné sedačky. Možno sa tá látka dáva do modelov pre Južnú Ameriku, Indiu či Čínu, ale pre USA je nevhodná. Stačí, že nejaký nový zamestnanec na x-tej subdodávateľskej úrovni nemal svoj deň a poplietol jednu z objednávok. A problém je na svete.
Kto nič nerobí, nič nepokazí. Výroba automobilov je tak komplikovaná, objemy predajov tak veľké a ceny tak relatívne nízke, že nejaký prúser sa z času na čas jednoducho MUSÍ prejaviť.
Z hľadiska ekonomiky firmy by pre každú firmu bolo nesmierne drahé vyrábať výrobky so 100%-nou kvalitou. Náklady na kontrolu absolútnej dokonalosti by boli enormné. Preto je pre firmy výhodnejšie mať možno len 99 % kvalitu. Lebo vybavovanie prípadných reklamácií u 1 % výrobku je rádovo lacnejšie ako dosiahnutie 100 %-nej kvality.