Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
the_punisher
Nechapu, kdo to vybiral.. Co takova Honda CR-V, Yeti nebo Outlander? RAV4, Kuga, Tiguan aj. To má každej na Bentley nebo Meďáka?
a klidně SX4 / potažmo Fiat Sedici... ale i Duster... tam může být otázka dlouhodobé životnosti, ale pro jízdu vánicí je rozhodně nesrovnatelně lepší, než BMW s břichem na zemi!
Byť jako 4x4...
😒
No a po té, co koncern nastavil na životnost "nová měřítka", tak už ani ta celková životnost problémem nebude...
>😒]
Byť jako 4x4...
😒
No a po té, co koncern nastavil na životnost "nová měřítka", tak už ani ta celková životnost problémem nebude...
>😒]
3_diamanty
kazdopadne zaujimavy vyber 😄
moja 10tka by vyzerala asi takto😒br />
10 honda CRV
9 hyundai santa FE
8 mitsubishi outlander
7 mazda CX5
6 subaru forester
5 toyota land cruiser
4 mercedes ML
3 volvo XC60
2 jeep GCH
1 RR sport
moja 10tka by vyzerala asi takto😒br />
10 honda CRV
9 hyundai santa FE
8 mitsubishi outlander
7 mazda CX5
6 subaru forester
5 toyota land cruiser
4 mercedes ML
3 volvo XC60
2 jeep GCH
1 RR sport
taky jsem si kaldl otázku, jestli ten jejich "výběr" měl být veseleji... provokují... nebo prostě jen neví, o čem mluví.
Je to tady čím dál tím horší... asi už je to fakt škoda času.
😒
Je to tady čím dál tím horší... asi už je to fakt škoda času.
😒
tvojemu poradiu absolútne nerozumiem ... XC60 , ML , RR Sport bude lepšie pripravené na zimu ako TLC ? ... dobrý v tip
do lesa třeba,ale když to klouže ,tak nejen při rozjezdu.tady vidím samé těžké váhy.ubrzdí to vždycky.přece jen ta impreza?
Když tam máš Santa Fe tak i Sorento..ne? 😄 Tedy č.9..
Jinak bych ti vyndal to Volvo..Čína není moje kafe.. 😉
AUDI Q5 , VW TOUAREG tam patří s BMW X3 a X5..
+ CX5 a Forester v první pětce a je hotovo. :yes:
Staré CR-V bych tam nechal..nové neprojede ani polní cestu. 😒
Jinak bych ti vyndal to Volvo..Čína není moje kafe.. 😉
AUDI Q5 , VW TOUAREG tam patří s BMW X3 a X5..
+ CX5 a Forester v první pětce a je hotovo. :yes:
Staré CR-V bych tam nechal..nové neprojede ani polní cestu. 😒
Ja Prvni 123
a nejlépe ještě s motorm 300TDi, ale už se děvma airbagy = někde mezi roky 1996 a 1999... dost těžký, aby to prijelo, opravdu pernament čtyřkolka, s uzávěrkou mezinápravy i za jízdy... světlost jako blázen... s přídavným topením dokonalé auto.
Na tohle použití.
Nutit BMW jedzit hlubokým sněhem je asi stejný, jako vzít tu starou Discoveru na okruh.
😉
A už mlčím...
Na tohle použití.
Nutit BMW jedzit hlubokým sněhem je asi stejný, jako vzít tu starou Discoveru na okruh.
😉
A už mlčím...
pajero je na tom podobne, to auto je nezmar s pohodlim obyvaku 😉
podobne ako LR discovery, este stara skola :yes:
podobne ako LR discovery, este stara skola :yes:
no taký Land Cruiser so šesťválcom by tiež nebol na zahodenie, o spoľahlivosti ani nehovoriac >😁
Asi s tym nemas osobne skusenosti, vsak? Brat mal sluzobaky okrem ineho aj dva range rovery. Jeden starsi, prave s radovym sestvalcom, druhy novy tdv8. Jeden vacsi smejd, nez druhy. Mimo republiku jazdil najradsej na lancruisri v8, tam mal istotu, ze sa aj vrati domov po vlastnej osi.
Myslíš?
>😁
Já bych do to nerýpal... napřed si běž někam přečíst, jakej je ozdíl mezi Randge Roverem ... ještě k tomu s německými motory - a Discoverou s 300Tdi!
>😒]
>😁
Já bych do to nerýpal... napřed si běž někam přečíst, jakej je ozdíl mezi Randge Roverem ... ještě k tomu s německými motory - a Discoverou s 300Tdi!
>😒]
Opytal som sa ho.
Takze oprava, mali dokonca 3 kusy.
Jeden 2,5 dizel druhej generacie.
Dva dizle tretej generacie, jeden bol trojliter a druhy 4,4. Oba boli cierne na 20" takze som sa pomylil a povazoval ich za to iste auto. A citujem brata, vsetko to boli pekne smejdy.
A ze pozdravuje a praje vela stastia s LR/RR.
Takze oprava, mali dokonca 3 kusy.
Jeden 2,5 dizel druhej generacie.
Dva dizle tretej generacie, jeden bol trojliter a druhy 4,4. Oba boli cierne na 20" takze som sa pomylil a povazoval ich za to iste auto. A citujem brata, vsetko to boli pekne smejdy.
A ze pozdravuje a praje vela stastia s LR/RR.
že děkuji a taky pozdravuju... a teď tu druhou půlku: to všechno jsou auta s německými motory.
O RRII se nepřu ani trochu... 3,0V6 v RRIII se mohl kazit taky, ale 4,4V8 už asi ne... i když je taky neměckej.
To už jsou jen hrdinký řeči. Ale pořád platí, že je to nesmyslný auto plný elektriky... a rohodně se nehodí do vánice!
Jeho jediným posláním je ukázat oklí, že na to majitel má.
😉
Discovery je z úplně jinýho těsta - a to nemluvím jen o motorech!
Možná Disco III už taky spadla mezi městská SUV, s tou už popravdě větší zkušenosti nemám... ale Disco I (od roku 1995) a ještě i Disco II (s TD5 motorem) jsou nezmaři na žebříku... co projedou všude a vydrží věky.
A ano, Disco II už má pár elektronických zbytečností, jako je třeba to pneumatický zdvíhán í zadku... který odolonost ohrožují.
Proto jako o ideálu mluvím o Disco I s motrorem 300Tdi. On ani předcházející 200Tdi nebyl špatnej, ale už to byl zbytečnej hrubián...
Jak říkám, asi bych do toho moc nerýpal... jestli nejste skutečnou vyjímkou, tak mám s Land Roverama (Disco,ale i Defender) nacouváno víc, než vy naježděno dopředu.
>😁
To nemyslím špatně...
😉
O RRII se nepřu ani trochu... 3,0V6 v RRIII se mohl kazit taky, ale 4,4V8 už asi ne... i když je taky neměckej.
To už jsou jen hrdinký řeči. Ale pořád platí, že je to nesmyslný auto plný elektriky... a rohodně se nehodí do vánice!
Jeho jediným posláním je ukázat oklí, že na to majitel má.
😉
Discovery je z úplně jinýho těsta - a to nemluvím jen o motorech!
Možná Disco III už taky spadla mezi městská SUV, s tou už popravdě větší zkušenosti nemám... ale Disco I (od roku 1995) a ještě i Disco II (s TD5 motorem) jsou nezmaři na žebříku... co projedou všude a vydrží věky.
A ano, Disco II už má pár elektronických zbytečností, jako je třeba to pneumatický zdvíhán í zadku... který odolonost ohrožují.
Proto jako o ideálu mluvím o Disco I s motrorem 300Tdi. On ani předcházející 200Tdi nebyl špatnej, ale už to byl zbytečnej hrubián...
Jak říkám, asi bych do toho moc nerýpal... jestli nejste skutečnou vyjímkou, tak mám s Land Roverama (Disco,ale i Defender) nacouváno víc, než vy naježděno dopředu.
>😁
To nemyslím špatně...
😉
Zdravím fandu LR!
Mám DIII a o označit ji za městské SUV mě uráží! 😄
A jinak si připadám jako na kolovrátku, ale tvrdím to znova: Měl jsem Landcruisera a teď Disco a v poruchách si můžou podat ruce! Čím víc fičur, tím víc poruch.
Mám DIII a o označit ji za městské SUV mě uráží! 😄
A jinak si připadám jako na kolovrátku, ale tvrdím to znova: Měl jsem Landcruisera a teď Disco a v poruchách si můžou podat ruce! Čím víc fičur, tím víc poruch.
Jakým hlubokým sněhem? Vánice v Čechách, to přece neznamená, že bude na silnici 30 centimetrů...
Discovery (krátké) má jeden kamarád...a to není auto na silnici. Ještě tak na tahání těžké káry dejme tomu ok, ale já bych v tom po dálnici jezdit nechtěl, to auto patří někam do hor. A takhle to asi brala i redakce...
Discovery (krátké) má jeden kamarád...a to není auto na silnici. Ještě tak na tahání těžké káry dejme tomu ok, ale já bych v tom po dálnici jezdit nechtěl, to auto patří někam do hor. A takhle to asi brala i redakce...
dr.biker
A co deset aut vhodných na náledí? To je vhodnější téma, sněhu moc není. Celou noc na Moravě pršelo, foukal silný vítr a k tomu všemu teploty okolo nuly. Pěkně to klouže venku, takže Bentley bych raději nechal v garáži >😁
nieco si mi pripomenul s tym naledim
[odkaz] 😉
v tomto pripade nissanu bola 4kolka asi bohuzial na nic, zakony fyziky nemozme popriet
[odkaz] 😉
v tomto pripade nissanu bola 4kolka asi bohuzial na nic, zakony fyziky nemozme popriet
Najhoršie na tom všetkom je že len málo majiteľov týchto a podobných štvorkoliek chápe, že v podobných podmienkach nie je až taký problém sa rozbehnúť, ako zastaviť. A vtedy ti je aj 4x4 úplne na nič >😁 keď adekvátne neprispôsobíš svoj štýl jazdy podmienkam.
na náledí je jedno, jaký máš auto... tam pomůžou jen hřebíky v pneumatikách.
A tak mi z toho pořád vychází jako nejvhodnější ta Discovera - sedíš vysoko a pod sebou máš žebřík z 4 až 7mm oceli...
😉
A tak mi z toho pořád vychází jako nejvhodnější ta Discovera - sedíš vysoko a pod sebou máš žebřík z 4 až 7mm oceli...
😉
Žebřík slouží k lezení třeba na strom a stejně je to nebezpečná věc...
Stačí se podívat, co udělá ten tvůj žebřík při srážce s akváriem: [odkaz]
Stačí se podívat, co udělá ten tvůj žebřík při srážce s akváriem: [odkaz]
ale no ták... to je přece docela primitivní PR Renaultu...
😉
Pustit proti sobě auta s deseti lety rozdílu ve výrobě.. a to jedno evidentně vytažený někde z kopřiv - to vůbec o ničem nevypovídá.
Nikomu není divný, že té Discoveře se ani neaktivoval airbag? Ta deformae je podivně hluboká... bez viditelných fragmentů = s vysokou pravděpodobností pod tou kapotou ani nebyl motor.
>😒]
Tím ale neříkám, že je Espace špatný auto... z pohledu pasivní bezpečnosti asi není. Jen ta aktivní stojí za houby.
A navíc - teď a tady mluvíme o vánici! A do tý bych teda v Espace vyjet nechtěl.
😉
😉
Pustit proti sobě auta s deseti lety rozdílu ve výrobě.. a to jedno evidentně vytažený někde z kopřiv - to vůbec o ničem nevypovídá.
Nikomu není divný, že té Discoveře se ani neaktivoval airbag? Ta deformae je podivně hluboká... bez viditelných fragmentů = s vysokou pravděpodobností pod tou kapotou ani nebyl motor.
>😒]
Tím ale neříkám, že je Espace špatný auto... z pohledu pasivní bezpečnosti asi není. Jen ta aktivní stojí za houby.
A navíc - teď a tady mluvíme o vánici! A do tý bych teda v Espace vyjet nechtěl.
😉
Dělal to fifth gear, nezávislý anglický automobilový pořad, takže nějaké zaujetí Renaultem nepřipadá v úvahu 😉
Aktivní bezpečnost tohodle Defendru bude ještě horší než Espace, v krizoých situacích ten Defender bude ještě hůře říditelný.
V době závějí máš sedět doma u krbu a popíjet nějaké dobré víno či pálenku 😉
Aktivní bezpečnost tohodle Defendru bude ještě horší než Espace, v krizoých situacích ten Defender bude ještě hůře říditelný.
V době závějí máš sedět doma u krbu a popíjet nějaké dobré víno či pálenku 😉
Ked nafuka pol metra snehu, mozete si to vsetko strcit za baranicu. V poriadnej zime stvorzaprah malamutov, sane, lyze a na chrbte sneznice. 4x4 je pre zbabelcov a zenske fodbalistov.
ja by som miesto psov bral radsej toto [odkaz]
konecne poriadny terenak :yes:
konecne poriadny terenak :yes:
4 psikov v pohode ukocirujes a uzivis tym, co si vezies na saniach. Videl som sice aj TopGear na severnom pole, ale ja som stale za tych havkacov. Alebo ked uz, tak snezny skuter. Kolesove vozidla su v snehu nafigu. Ked mas na Donovaloch snehu po gule, kolesa su nepouzitelne.
Keď v BA napdnú 2 cm snehu tak je tam celotýždňová kalamita a téma pre masmédia 😄 A to pritom koľko ich tam jazdí s autami 4x4 >😁 Proste keď je blbý medzikus medzi volantom a pedálmi nepomôže ani 4x4 ani uzávierka ani nič. >😁
Aby sme boli spravodlivi, ked Ti v kopci zastane presmykujuci autobus, tak nezostava nic ine, iba cakat v kolone za nim. Nepomoze ani dakarsky special, musis cakat. Ale ani rovinka nie je uplna vyhra, tam nafuka meter snehu ako terazv Srbsku, alebo v Rakusku a stojis tiez.
hmm.. možná.
Je fakt, že jsou chvíle, kdy stojí úplně všechno.
Ale těch je opravdu málo. Když jsem jednou vezl majitele firmy víše citovanou Discoverou do Prahy a D1 zůstala úplně uzavřená... sněhová kalamita... kamiony napříč... a my jsme tou Diskotékou dálnici opustili přes příkop, zamrzlým a zasněženým polem dojeli k nejbližší okresce a do Prahy dojeli ještě včas... tak strávil zbytek cesty tím, že různým lidem volal z mobilu a nadšeně to popisoval...
>😒]
Je fakt, že jsou chvíle, kdy stojí úplně všechno.
Ale těch je opravdu málo. Když jsem jednou vezl majitele firmy víše citovanou Discoverou do Prahy a D1 zůstala úplně uzavřená... sněhová kalamita... kamiony napříč... a my jsme tou Diskotékou dálnici opustili přes příkop, zamrzlým a zasněženým polem dojeli k nejbližší okresce a do Prahy dojeli ještě včas... tak strávil zbytek cesty tím, že různým lidem volal z mobilu a nadšeně to popisoval...
>😒]
No a prečo zastane zvyčajne ten autobus v kopci? Zväčša pre nejakého hňupa, čo si myslí, že v zime na celoročných pneumatikách s SUV 4X2 vylezie hocikam 😄 Takýchto e😜ertov som zažíval dlhé roky denne na všetkých možných horských prechodoch. Na druhej strane ak by na cesty v takýchto extrémnych poveternostných podmienkach vychádzali naozaj len tí čo musia, tak by to bolo zase o inom. Ale ako vieme, vtedy sa vyberie najviac tzv. "víkendových vodičov" a prúser čoskoro na svete. Mimochodom v tom dakarskom špeciáli to strihneš aj po poli, tak ako to popisuje kolega Ja Prvni 123 nižšie.
Evidentně jsi nikdy s ničim 4x4 nejel. Ja vzdycky kdyz jedu s vitarou v kalamite, nebo proste jen tak po polnich cestach tak mam usmev od ucha k uchu. Je to paradni pocit vedet ze se v kopci na semaforu, kolejich proste kdekoliv rozjedes. V hodne situacich ti nepomuze ani opatrna noha na plynu/spojce ani zadna kontrola trakce. Takze za mě pro 4x4 davam +. A je jasny ze kdyz napadne metr snehu tak ze je i 4x4 vetsinou bezmocny ale v 30cm ti to pojede coz se o predku a uz vubec o zadku rict neda.
pegas64
Na tomto serveri sa neustale pretlaca Octavia, aj tam kde vobec nepatri, napr. v tomto subjektivnom vybere redaktorov. Sam vlastnim Octaviu, ale myslim si, ze jej to skodi. Skoda. 😉
Realita je taka, ze je to nemecke auto, najnovsie aj s nemeckym dizajnom, ktore dava plat mnohym ceskym rodinam, ale zisky idu do nemeckeho koncernu. Nevidim ziadny dovod na zvyhodnovanie pred inymi znackami ako napr. CR-V, Tiguan, RAV4 atd. Dodavam, ze do tohto extra vyberu sa viac hodi Lexus alebo Landy.
Realita je taka, ze je to nemecke auto, najnovsie aj s nemeckym dizajnom, ktore dava plat mnohym ceskym rodinam, ale zisky idu do nemeckeho koncernu. Nevidim ziadny dovod na zvyhodnovanie pred inymi znackami ako napr. CR-V, Tiguan, RAV4 atd. Dodavam, ze do tohto extra vyberu sa viac hodi Lexus alebo Landy.
A platy se nedaní? A lidé co plat berou tady neutrácí? Firmy, které žijí ze škodovky tu taky nedaní a jejich zaměstnanci tu taky neutrácí? Někdy se Škoda protezuje až moc, ale napsat, že zisk jde stejně do německa a srovnat to s Hondou, která má jediné společné to, že se tu dá taky koupit, je dost krátkozraké. Stále Škoda generuje pro státní kasu dost velkou částku
Pisem tak ako to je. Zisky idu do nemeckeho koncernu a ten rozhoduje co sa s nimi stane a kde budu pouzite (CR/Nemeck👋Cina ...). Po druhe, benefity vo forme dani atd. prinasa nielen Skoda, ale kazda zahranicna spolocnost, ktora vyraba v Cesku. Napr. aj Huyndai Nosovice, ktory na rozdiel od Skody tu nie je zvyhodnovany. Po tretie, kludne mozeme Skodu porovnavat s Hondou/Toyotou/atd, pretoze zakaznika nezaujima to, kde sa auto vyraba, ale aku kvalitu za svoje peniaze moze ocakavat.
Po lopate, cesi aj slovaci boli zvalcovani najprv tankami z vychodu, potom zmluvami zo zapadu, takze o vyrobenych ziskoch sa rozhoduje mimo krajiny a nikto negarantuje, ze zostanu v Cesku. Za takej situacie je zvlast dolezite, aby sme videli pravdu a vedeli sa slobodne rozhodnut (napr. ake auto kupim).
Po lopate, cesi aj slovaci boli zvalcovani najprv tankami z vychodu, potom zmluvami zo zapadu, takze o vyrobenych ziskoch sa rozhoduje mimo krajiny a nikto negarantuje, ze zostanu v Cesku. Za takej situacie je zvlast dolezite, aby sme videli pravdu a vedeli sa slobodne rozhodnut (napr. ake auto kupim).
tak nejak. A proto kupuju Italy.
pres telefon se pise blbe. 😒 Na druhou stranu by člověka zajímat asi mělo, koho a co svými penězi podporuje... proto já bych třeba u Lukoilu nenatankoval, ani kdybych měl jít pro benzin pěšky s kanystrem v ruce.
Aby som vysvetlil svoj postoj, nekritizujem a neodsudzujem nikoho, co sa stalo, stalo sa. Ale chcem vediet pravdu, pretoze len potom budem vediet co sa skutocne pre mna hodi. Momentalne sa mi paci Toyota a je mi jedno, ze sa tu masiruje Octavia. Napr. staci si pozriet pocet hviezdiciek v poslednych testoch Skoda Octavia (4,5) vs. Lexus IS (3.5).
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
To si musíš ale uvědomit, že se IS poměřuje s 3er, A4 a C (v první řadě). Osobně se na ně ani nekoukám, protože s takovým hodnocením jsou jen problémy. Nic užitečného mi neřekne.
A kde tedy tankuješ? Shell, OMV atd., nebo naopak Benzina, EuroOil atp. ???
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Cesky server propagujici ceske auto... hm
a vzdycky se najde nejaky slovak, kteremu se to nelibi
>😁
a vzdycky se najde nejaky slovak, kteremu se to nelibi
>😁
Lexus? Myslíš RX? 😲
Ano, Lexus RX450h, hybrid, ktory sa vznasa nad cestou 😄, moja volba :yes:
No s těmi křídly to nebde tak vážný, věř mi...
Tak s ním bych se radši k většímu množství sněhu ani nepřiblížil. 450h je auto do města. Tiše jsem doufal, že máš na mysli LX, který vychází z LC, ale v EU ho snad nikde nenabízí.
rmt
Když funkční čtyřkolku za normální peníze tak Grand Vitaru. Středovej diferenciál, uzávěrka středovýho, integrovanej rám, redukce. Žádná spojka u zadní nápravy. Popravdě mi hrozně vadí SUVéčka typu tiguan, yeti, ix.... Jsou to samý náhražky, který se tváří teréně. Vím že každej nepotřebuje tyhle terénní schopnosti, ale když už budu za to utrácet peníze tak chci pořádný schopný auto za všech podmínek a to vitara je.
bohuzial SUV nie je terenak to je fakt
skoda ze o terenaky dnes uz nikto nestoji a vyrobcovia ich vyradzuju z portfolia, coskoro nam skonci v eu aj defender a mozeme to rovno s terenakmi zabalit, ostane kopec hrkalok na cesty ktore v testoch nanajvys poslu cez nejaku mlaku vody, je to smutne kam to offroady dopracovali, sam som z toho velmi smutny,
zeriem auta ako defender wrangler, zboznoval som stare patroly pajera terrana, suzuki samurai, dnesna doba je bohuzal uz ina, skoda reci
skoda ze o terenaky dnes uz nikto nestoji a vyrobcovia ich vyradzuju z portfolia, coskoro nam skonci v eu aj defender a mozeme to rovno s terenakmi zabalit, ostane kopec hrkalok na cesty ktore v testoch nanajvys poslu cez nejaku mlaku vody, je to smutne kam to offroady dopracovali, sam som z toho velmi smutny,
zeriem auta ako defender wrangler, zboznoval som stare patroly pajera terrana, suzuki samurai, dnesna doba je bohuzal uz ina, skoda reci
Uplny suhlas, ale kludne by som tam zaradil aj novsi Jeep grand Cherokee
Tak netvrdim ze vitara je jediny terenni auto, i kdyz ve sve tride ano. Do tech poctivych terennich aut pasuje i cherokee, wrangler, land cruiser, niva, jimny, vitara, G. Vic me jich asi nenapada. Je to skoda. Jen doufam ze suzuki u dalsi generace vitary nepujde timto smerem vetsinovych suv. Suzuki si zaklada na terennich autech od samotneho vzniku tak snad to dopadne dobře.
netreba ešte zabúdať na také pojmy ako Pajero a Patrol, prípadne ničo ako Hi-LUX, Navara, L200 či Ranger (nie všetky verzie). No a potom ešte Iveco Massif alebo iné malosériové off-roady. 😄
Souhlas se vsema co jsi psal. Pickupy jsou snad vsechny offroady, je to takova samostatna kategorie. Patrol uz se u nas neprodava.
Mimochodem, zrovna Cherokee má vzadu tu zatracovanou spojku. Pokud se tedy nepletu, Active Drive jsem viděl jen z rychlíku.
kuba76
Nejak mi tu schazi Yeti a Duster coz jsou jedny nejprodavanejsich 4x4 na trhu, bentley a ten cervenej medour je uplne mimo
salamoon
Mercedes-Benz CLS Shooting Brake 63 AMG 4Matic S, aspirující také na titul „Auto s nejdelším názvem na trhu“.
sranda by bola,ak by uviedli "Mercedes-Benz CLS Shooting Brake 63 AMG 4Matic S Plus Nordschleife Black Edition." >😁
btw zo zoznamu by som si vybral podla osobnych preferencii xc70.
mimo zoznamu asi touareg 8 valec diesel.
sranda by bola,ak by uviedli "Mercedes-Benz CLS Shooting Brake 63 AMG 4Matic S Plus Nordschleife Black Edition." >😁
btw zo zoznamu by som si vybral podla osobnych preferencii xc70.
mimo zoznamu asi touareg 8 valec diesel.
Philip1
je v článku skvěle definováno. Výkonný naftový šestiválec se skvělou automatickou převodovkou a vynikajícím pohonem všech kol je úžasná kombinace. :yes:
flyboyeda
sport nechci
Gut, ale proč? 😉
proto
[odkaz]
je prostorný, pohodlný, bezpečný, jednoduchý, elegantní, prestižní, výkonný, má obrovský kufr a lavičku na sezení, projede skoro vším a má vlekou brodivost,
tak asi proto
[odkaz]
je prostorný, pohodlný, bezpečný, jednoduchý, elegantní, prestižní, výkonný, má obrovský kufr a lavičku na sezení, projede skoro vším a má vlekou brodivost,
tak asi proto
hmm.. dobrý.
Ale pořád - když do problémů - tak raději s tímhle!
[odkaz]
A klidně i s těma pomačkanejma dveřma..
😉
Ale pořád - když do problémů - tak raději s tímhle!
[odkaz]
A klidně i s těma pomačkanejma dveřma..
😉
a nebo teda tady.. když je řeč o vánici😒br />
[odkaz]
a dá se s tím i spěchat!
[odkaz]
(jasně, tohle není standartní provedení... 😉 )
[odkaz]
a dá se s tím i spěchat!
[odkaz]
(jasně, tohle není standartní provedení... 😉 )
Ne, sorry, to je opravdu auto do mesta. Nemelo by se vzdalovat vic nez 15 km od servisu. Ziju v zemi, kde je offroad vsim a penize skoro nehraji roli. A RR opravdu pouzivaji zenske na nakupy v Carrefouru. Do pouste berou chlapi Land Cruisery, Patroly, ti odvaznejsi par jeepu a samozrejme par pickupu. Tolik k Range Roveru.
vanos
Prinejmensim CX5 a LC nema v tomto seznamu vubec co delat. System mazdy nejenze funguje na dnesni pomery mizerne, ale i akutne trpi na prehrivani. A LC se sice chova nadmiru dobre v blativem terenu, za to na snehu to opravdu zadna vyhra neni - zejmena kvuli tomu, ze motor neni schopen doprat tomu autu adekvatni dynamiku, ktera je potrebna k vyjeti prudsiho stoupani.
Teď vám trochu nerozumím. Na obrázku je LC V8, který má v ČR 317 koní, jinde až 362 k. Samozřejmě není to žádný úžasný výkon, ale většinou to stačí. Není zase tolik offroadů, které tu dynamiku mají lepší. Např. Patrol V8 400 koní, ale jinak je ten seznam dost krátký...
romgator
To Bentley asi moc ne, ale Alpinku rozhodně ano. :yes: Nevím, jestli je to dobrá volba, ale pro Alpinku bych i ...
megacruiser
Především uzávěrky, nejen mezinápravová, ale i na obou nápravách, vpředu ideálně s volnoběžkami. Takové auto projede cokoliv. Pokud uzávěrky na nápravách nejsou, může i 4 kolka rychle uváznout. Je potřeba aby hrabaly zaráz všechna 4 kola, ne jen 2. Třeba u nás mezi zahrádkama je celkem rovina, ale IX35 minulej rok nedokázala projet, jen bezmocně protáčela kola. Vytáhnul ji borec s upraveným Jeepem s velkými balóny, zapnul uzávěrky a sníh jenom lítal. Staré Aro a nejstarší Kia Sportage taky projely v pohodě.
Takže do vánice asi ani jedno z nabídnutých pozérských rádoby terénních aut.
Takže do vánice asi ani jedno z nabídnutých pozérských rádoby terénních aut.
Novej Range Rover 2013 by to taky dal
on by to dal i první Freelander!
S dobrýma gumama...
Otázka je jen, jak dlouho... to přibržďování kol je dobrá věc a uzávěrku diferenciálu v pohodě nahradí.. na kousek.
No kousek - jako pár kilemetrů... ale dříve nebo později se přehřeje, vyhlásí chybu a přestane fungovat.
😉
Ale na projetí pruhem sněhu u lesa cestou domů to úplně stačí.
S dobrýma gumama...
Otázka je jen, jak dlouho... to přibržďování kol je dobrá věc a uzávěrku diferenciálu v pohodě nahradí.. na kousek.
No kousek - jako pár kilemetrů... ale dříve nebo později se přehřeje, vyhlásí chybu a přestane fungovat.
😉
Ale na projetí pruhem sněhu u lesa cestou domů to úplně stačí.
je to tak jak říkáš, mně se líbí u novýho Range Roveru ta brodivost 900 mm je hodně dobrá
Elektronické systémy se chovají různě. Hodně záleží na pneumatikách a řidiči. Šikula se zahrabe snad s čímkoli (viděl jsem borce, který uvízl v G - neujel ani deset metrů v možná půl metru sněhu, tedy zhruba po kolena). A neřekl bych, že na sníh potřebuješ uzávěrky. Důležitá je hybnost a pokud máš obě kola pěkně na sněhu, tak budou hrabat obě i s otevřeným diferenciálem. V první řadě potřebuješ motor, který tu zátěž zvládne, a pak pohon všech kol, který je stavěný na trvalé/ dlouhé používání a nepřehřeje se. Což poslední generace nafintěných SUV jako CX5, RAV4 atd. nemá. Ve špatných podmínkách může spojka vypovědět službu během pár set metrů. Uzávěrky se hodí (přední asi nejméně), ale pořád budeš potřebovat naviják, lopatu atd., pokud plánuješ jezdit v tak těžkých podmínkách. Třeba lopata není k zahození nikdy, pokud je to však jen otázka doběhnutí k sousedovi, aby tě vytáhl, tak se člověk obejde i bez ní.
stingmann
Bohuzel, neni v teto nabidce... ale pri nedavnem testu v nemeckem AutoBildu skoncil na prvnim miste... takze:
1. Subaru Forester,
2. Q3,
3. X5,
4. RR Sport,
5. Kuga,
6. Jeep Grand Ch.,
7. Amarok,
8. iX 35
[odkaz]
1. Subaru Forester,
2. Q3,
3. X5,
4. RR Sport,
5. Kuga,
6. Jeep Grand Ch.,
7. Amarok,
8. iX 35
[odkaz]
Ozzman
Já bych tedy volil Nissan Navara/Pathfinder, popřípadě Patrola, ale ten je už na muj vkus zbytečný luxus (Jel sem jen s automatem a to nebylo uplně ono). Auta maj slušnou prostupnost terénem a na silnici to taky jde 😄
Dnes je ovšem sprosté slovo Ozzman a skutečně doufáš marně 😉 !
Patrol se dělal i s benzonovym motorem a ten je přeci nesmrtelnej ne? Tak co máš proti? >😁
Řidič007
a koupil v akci oktávii 4x4 ze skladových zásob. Vyznačovala se hlukem, tam, kam projela, projela všechna auta, měla velkou spotřebu a vždy, když jsem do ní přesedlal z služební Mazdy 6, koukal jsem, co jsem si koupil za křáp. Bylo štěstí, že se podařila dobře prodat. Od té doby nesnáším škodovky, jejich reklama a falešné vychvalování mě už nezajímá. Taky jsem koukal "na drát" na cenu ND.
4X4 už nikdy nechci, pro 99,99% lidí je to naprosto zbytečné. Autům s "nadměrným" kufrem se také vyhýbám, jen hyzdí auto, zhoršuje jeho jízdní vlastnosti a zvyšuje spotřebu. Hodí se jen pro rekreanty v autokempech, ale mezi ty chudáky ještě nepatřím a na to, co smím vzít na dovolenou do letadla, mi postačí bohatě i i10. Sice jsem koukal na i35, ale jen 2x4, ale zvítězila i40CW. V zimě na horách bez problémů. Všude jsou upravené cesty a někde až s velkou opatrnosí jsou stejně povinné řetězy.
4X4 už nikdy nechci, pro 99,99% lidí je to naprosto zbytečné. Autům s "nadměrným" kufrem se také vyhýbám, jen hyzdí auto, zhoršuje jeho jízdní vlastnosti a zvyšuje spotřebu. Hodí se jen pro rekreanty v autokempech, ale mezi ty chudáky ještě nepatřím a na to, co smím vzít na dovolenou do letadla, mi postačí bohatě i i10. Sice jsem koukal na i35, ale jen 2x4, ale zvítězila i40CW. V zimě na horách bez problémů. Všude jsou upravené cesty a někde až s velkou opatrnosí jsou stejně povinné řetězy.
Emel
Vy si tu vánici nějak dramatizujete... bavíme se pořád o ježdění po silnici a pokud náhodou napadne tolik sněhu, že budou mít běžná auta problém se světlou výškou, tak budou silnice stejně nesjízdné. Takže co s tím? Pro mě třeba tohle... [odkaz]
Vánice je stejně o větru a nízké viditelnosti kvůli poletujícímu sněhu. S větrem, ani s mizernou viditelností ti pohon všech kol nepomůže. Ani tě nezahřeje, ani se ho nenajíš, pokud bude situace tak špatná, že nebudeš moci pokračovat v jízdě.
A tím to tak asi končí.