Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Designový duel: BMW 4 vs. Cadillac ATS Coupe

Kupé je běžně spojováno s emocemi a karoserií se sportovně vyhlížejícími tvary. Jak si s designem středně velkého kupé poradilo německé BMW a americký Cadillac? A který z nich Vás zaujal více?
Zpět na článek
Avatar - Katikakus
9. 2. 2014 08:37
Za me...
Zepredu vede jednoznacne Cadillac - ciste linie s dostatkem odvahy pro inovaci. 4-er mi pripomina vyraz nastvaneho psa: [odkaz]

Bocni linie vyznivaji v prospech BMW, ovsem na ukor mista nad hlavou na zadnich sedadlech, kde Cadillac ctyrku prevalcuje.

Zezadu opet BMW pusobi ponekud prekombinovane, i kdyz urcite ne nevzhledne. Tady bude zalezet hodne na osobnich preferencich. Za me Cadillac o prsa cinske plavkyne.
9. 2. 2014 09:18
Kdo je hezci ?
Ptat se v cesku,tedy v zemi,ktera je jeste vetsi konzerva nez nemecko a lide svymi nazory me jenom ujistuji v tom,ze maji v hlavach,slusne receno nic,se ptate,jestli je bmw hezci nez cadillac,to je jako kdybych sel mezi ochlasty do hospody a zeptal se,jestli maji radi pivo....vysledek je naprosto jasny a kdo rekne,ze ho rado nema,bude za nejvetsiho blbecka,stejny zaver jako u teto ankety,jenom si lide,kteri jsou zaprisahli fandove bmw neuvedomili,ze fandove cadillacu nikomu svuj nazor necpou a nerikaji jim blbeckove....
Avatar - Katikakus
9. 2. 2014 09:39
Re: Za me...
Mas tam malo vykricniku, mysliteli. Pridej jeste alespon deset.
Je smutne, ze tak skvela auto jako jsou BMW maji i takoveto fanousky... 8-s :no:
9. 2. 2014 10:18
Re: NUDA v AUTĚ ?? ZKUSTE NĚCO LEPŠÍHO
nevotravuj
Avatar - Katikakus
9. 2. 2014 10:16
Re: Za me...
Ani emoce neomlovaji tve buransky vyjadrovani, plytke nazory a neznalost ani zakladnich gramatickych pravidel:
- "Hnus, hnus, hnus"
- "sme hroznY"
- "medzi premiovImi znackami vYdel"
Avatar - Ja Prvni 123
9. 2. 2014 10:00
Evropa je fakt nemocná... BMW bylo a je jedním z nejlepšího
ale tady Amerika vyhrála.
Nemluvím o technice - jízdu fakt z fotek neohodnotím.. ale na pohled je to smutná prohra pro Evropu.
Cadillac : BMW = 1:0
Avatar - 3_diamanty
9. 2. 2014 08:47
Re: NUDA v AUTĚ ?? ZKUSTE NĚCO LEPŠÍHO
:yes:

vystihol si to dokonale, BMW je spredu aj zozadu dost prekombinovane a trosku uz tvorcovia zabudaju ze v jednoduchosti je krasa. Cadillac spredu aj zozadu u mna jasne vedie, zboku opat suhlas, tam ma navrch uz bmw. Ako celok ale u mna vitazi cadillac, je znacne atraktivnejsi vynimocnejsi a akysi dizajnovo nepreplacany, neposobi spredu ako rozplacnuta zaba. Ak hodnotim dizajn, tiez sa priklanam ku cadillacu, je nadherny a vyhrava u mna tento suboj :yes:

tu to vidim tiez na cadillac [odkaz] , krasne auto
9. 2. 2014 10:00
Re: ok
S hodnotením áut nesúhlasím, s tým porovnaním áut určite. Ak máme dizajnový duel, mal by byť so všetkým, interiér je nemenej dôležitý. Galéria s hromadou fotiek BMW a pár obrázkami Cadillacu ja úplne nanič.
Ide o polovičnú prácu autora a odfláknutú prácu toho, kto poskytoval fotky. Alebo možno zlé zadanie - z toho asi plnohodnotný článok nebude, keď nie je dostatok materiálu? Ako to je, Jakub?
Avatar - bigsoul
9. 2. 2014 08:44
Re: Za me...
Pre mňa je Cadillac vrchol nevkusu!!! Hnus hnus hnus!!! BMW je krásne vyvážene a agresivne!
9. 2. 2014 16:41
Re: ok
Není to ani polovičatá práce, ani odfláknutá práce toho, kdo poskytoval fotky - abych odpověděl na položené dotazy. Není to ani špatné zadání, je to klasický designový duel. Nevím ale, co je na mé předchozí odpovědi bulvárního.
Avatar - 3_diamanty
9. 2. 2014 10:47
Re: Kdo je hezci ?
to znie ako posledne slova lekara pred smrtou pacienta >:D
9. 2. 2014 10:19
Amerika vs. Európa
Ide o dve celkom odlišné školy, je vôbec možné ich porovnávať?
Neviem si pomôcť, ale stále častejšie mi európsky dizajn pripadá byť poznačený čínskym vkusom. Aj preto nemôžem povedať, že by sa mi toto BMW páčilo.
Amerika sa drží svojho, a to je sympatické.
Aj keď americký dizajn v globále nemusím, v prípade kupé, ktoré sa najčastejšie asi kupuje ako srdcovka, je to naopak. Dal by som mu prednosť pred BMW.
Avatar - petrumr
9. 2. 2014 09:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 2. 2014 15:26
Re: ok
Oba modely mají zcela jedinečný a specifický styl, což vybízí k porovnání. Proto navrhuji - ponořme se do tvarosloví obou z nich, nasajme jejich styl a obdivujme/ kritizujme.

Design je z nemalé části o emocích, pokusme se jim dát volný průběh :-)
Avatar - 3_diamanty
9. 2. 2014 10:01
Re: Evropa je fakt nemocná... BMW bylo a je jedním z nejlep
mozno senzacne ale vcelku jasne vyhrala aj u mna amerika :yes:
Avatar - rohYpnol
9. 2. 2014 17:42
Ztraceni v Mnichově
Zatímco Cadillac nám představuje čistě vybroušený diamant, pak BMW chodí kolem popsané tabule a hledá. Hledá prázdné místo...

Vždyť Cadillac Elmiraj [odkaz] představuje doslova designérský Everest a ATS mnohé stylistické prvky přebírá. U BMW je v současné době úspěch, když proporce "vyjdou", třeba jako u faceliftu X3. To jen potvrzuje syndrom vyhoření. Vždyť kdo by to byl řekl, že nejkrásnějším BMW MY2014 by se mělo stát právě X3 8-s 8-s

Tady je to jasné - za mě Cadillac vs. BMW:
10 : 0
Avatar - bigsoul
9. 2. 2014 09:40
Re: Za me...
No sorry za výkričníky. Ano sme hrozný >:D Ale srdcovka je o emociach :D
9. 2. 2014 21:57
Re: Každá mince má dvě strany
Jo, jo, moc špatný. ;-)
Proč to, sakra, lidi kupujou za ty strašný prachy jako zběsilí ? >:D
Avatar - Skipper
9. 2. 2014 20:33
Cady vs BMW
Cadillac je jednoznačně stylovější, moc by mu ale pomohlo ubrat pár cm z výšky pontonu. Ta masa plechu nad koly není nic moc. BMW 4 bez M paketu se moc nepovedlo - všechno degraduje divný přední nárazník. S M paketem už je docela hezké.
Avatar - 3_diamanty
9. 2. 2014 09:55
Re: ok
je to tak, hlavne pri pohlade sikmo zboku v tom vidim medak :yes: [odkaz] vs [odkaz]
Avatar - petrumr
9. 2. 2014 09:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 2. 2014 08:08
Re: Za me...
Gramaticky nacista?

Clovece, ovladat gramatiku na urovni prveho stupna zakladnej skoly je viac-menej predpoklad k fungovaniu v 21. storoci.

Taky GTI vykompenzuje chybajuce argumenty kvetnatou cestinou (a urazkami).

Tebe v tejto rovnici nieco chyba.
Avatar - Ja Prvni 123
9. 2. 2014 11:03
Re: Evropa je fakt nemocná... BMW bylo a je jedním z nejlep
ale já jsem přece mluvil právě jen o designu... a jízdní vlastnosti z videa fakt nepoznám.
To chce sedět v sedačce a mít ruce na volantu... zrychlení z 0 na 100 mě nějak nezajímá - všechna tahle auta obecně zrychlují lépe, než dostatečně!
Jízdními vlastmi myslím jak příjemně se řídí, jak poslušné to auto je... jak prudce reaguje při "přestřelení" a jak moc umožňuje "opravovavt chyby"... a tak.

A to poznáš jen s vlastním zadkem posazeným v sedačce.
;-)
Avatar - Ja Prvni 123
9. 2. 2014 10:04
Re: Evropa je fakt nemocná... BMW bylo a je jedním z nejlep
tak tak.
Na pohled.
Na silnici je třeba to vyzkoušet, ale tam čekám, že se BMW "nedá" - takže jako výsledek čekám pěknou remízu.
Ale pořád se musí nechat, že se Cadillac hodně zlepšil.
9. 2. 2014 09:47
Re: NUDA v AUTĚ ?? ZKUSTE NĚCO LEPŠÍHO
správaj sa slušne ;-)
Avatar - Dinar
10. 2. 2014 07:23
Určitě
ATS patří designově k těm povedenějším Cadillacům poslední doby, ale vynášet jeho design nad 4er s tím, že bmw neví kudy kam, je docela mimo. Právě caddilakovský designový styl auta půleného linkou je už dost okoukaný, stejně jako vertikální světla, před patnácti lety to pro Caddilac byla zajímavá změna stylu, ale je to dost vyhraněné a proto omezující, takový design není kam posunout, logicky nastává motání v kruhu. Znova opakuji, nevypadá to špatně, ale nic nového svěžího v tom není. A pokud jde o srovnání těchto dvou , jejich designu z hlediska "kupeovitosti", pak 4er ATS doslova drtí, nízká základní linka, široký svalnatý postoj, tohle je kupé na první pohled, zatímco ATS je prostě jen zkrácený sedan. ;-)
Avatar - 3_diamanty
9. 2. 2014 09:36
Re: Kdo je hezci ?
pozri ja tiez nechapem ako je mozne ze niekomu sa viac paci golf ako mazda 3 ale tak to uz chodi, dizajn je subjektivny faktor a tak ako sa tebe paci bmw inemu sa paci cadillac , musis to akceptovat, nic s tym nespravis takze radsej to akceptuj ako odsudzuj a nadavaj
Avatar - 3_diamanty
9. 2. 2014 09:41
Re: NUDA v AUTĚ ?? ZKUSTE NĚCO LEPŠÍHO
to je taka ta klasicka skupina bmw fans, ostatni su trouby a blbeckovia ,dobre to napisal kolega "LJ" nizsie
9. 2. 2014 13:59
tady není o čem přemýšlet
Design je věc vkusu a jak už tady někdo psal jediné co mají tyhle dvě auta společné je pár dveří. Bmw je jiná liga, tam kde je teďka Bmw ostatní budou za dloooouhé roky...Bmw dělá krásné, moderní auta a design vyvolávající emoce, jejich interiéry jsou tím nejlepším, co v současné době můžeš mít, dojisté míry napravují to co Bangle sprasil, hlavně teda ty interiéry. Ten pocit, když si sedám do 6tky, 4řky, nebo 5tky je nepopsatelný, kdo nezažil neuvěří, prostě modrá vrtulka válcuje ostátní, i když VW taky nejede špatně :-)
9. 2. 2014 15:55
Re: ok
Kamoš, to je odpoveď bulváru pre debilla. Pýtal som sa predsa na niečo iné. Neopíjaj ma rožkom, vieš, že na mňa to neplatí.
10. 2. 2014 15:49
Re: AS interiér
Nesnažím se zbavit se zodpovědnosti. Snažím se vysvětlit, že fotografie jsou prací grafiků, kteří pracují na základě autorova zadání.
Avatar - rohYpnol
9. 2. 2014 17:48
Re: Aha.. tak možná proto se mi Cadillac libí...
tak proto se líbí Cadillac mě:

[odkaz]

škoda, že nelze dát víc jak 100% :-!
9. 2. 2014 11:54
Re: Evropa je fakt nemocná... BMW bylo a je jedním z nejlep
Mrtvý chod v řízení ? To jako myslíš vůli ? Něco jiného je převod řízení a něco jiného je vůle - mrtvý chod. Mrtvý chod byl Jan Sladký Kozina. :-)
Vůle nemá v řízení co pohledávat.
9. 2. 2014 10:26
Re: Kdo je hezci ?
Ja mám podobné pocity z tvojho pravopisu...
10. 2. 2014 15:24
Re: AS interiér
Opakuji - článek není polovičatou prací, ale standardním designovým duelem. Má-li někdo problém s množstvím fotogalerií, může se obrátit na grafiky, kteří fotky zajišťují.
Avatar - Katikakus
9. 2. 2014 21:05
Re: Za me...
Zkus se zamyslet, pokud mas cim, jestli je horsi domnela zakomplexovanost, nebo zcela zjevna stupidita.
9. 2. 2014 09:53
Re: NUDA v AUTĚ ?? ZKUSTE NĚCO LEPŠÍHO
Správne. A dal si si povedať.
V tomto prípade som nepochopil, čo má s "prekombinovaným" dizajnom BMW spoločné, že fandíš Hyundaiu. Právo na názor hádam môže mať každý. Ja som tiež neraz zmenil názor a nehanbím sa za to. Alebo postavím dve štýlovo a dizajnovo podobné autá a jedno sa mi páči a druhé nie.
Často s tebou nesúhlasím, ale to neznamená, že nebudem rešpektovať názor.
Avatar - bigsoul
9. 2. 2014 09:57
Re: NUDA v AUTĚ ?? ZKUSTE NĚCO LEPŠÍHO
Ide o prekombinovanosť a Hyundai mi príde až moc prekombinovaný... KIA to je už iná káva... To auto sa z dizajnerskeho hladiska podarilo.
Avatar - bigsoul
9. 2. 2014 09:36
Re: NUDA v AUTĚ ?? ZKUSTE NĚCO LEPŠÍHO
Topper čím je prekombinované? Fanda Hyundai hovorí o prekombinovanosti? Haha neser si do huby >:D
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
9. 2. 2014 10:17
Re: NUDA v AUTĚ ?? ZKUSTE NĚCO LEPŠÍHO
Bayerische Motorových Werků a ....... [odkaz] [odkaz] ;-)

PS: ČUCHÁNÍ RAJSKÝCH VÁNKŮ Z LAUFU, VEDE DO NEBE :-!

1. NEJLEPŠÍ = ELEKTROMOBIL (čistý) [odkaz]
2. LEPŠÍ = LPG / CNG (trochu CO2 a plynů) [odkaz]
3. JDETO = BENZÍN BEZ PŘIDUŠENÍ PŘÍMOVSTŘIK TSI 1995-2009 (CO2 a plyny)
4. HORŠÍ = DIESEL s DPF od 2009 (plyny a rakovinotvorný prach) [odkaz]
5. ŠPATNÝ = BENZÍN TSI bez DPF od 2009 (10x víc rakovinotvorný prachu než varianta 4.) [odkaz]
6. NEJHORŠÍ = DIESEL bez DPF do 2009 (10x víc rakovinotvorný prachu než varianta 5. a 100x víc než varianta 4. a 1000x víc než varianta 3.) [odkaz]

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
10. 2. 2014 15:12
Re: ok
Má-li někdo problém s údajným bulvárem, nic mu nebrání v tom, aby svou kritiku publikoval na příslušném místě (nejlépe v diskusi pod článkem, se kterým není spokojený). A mariachiho otázka? Ta by měla být směřována na grafiky.
10. 2. 2014 13:54
Re: AS interiér
Vždyť já s tebou souhlasím, taky mě Avantime překvapil (ne moc příjemně).
10. 2. 2014 07:48
Re: NUDA v AUTĚ ?? ZKUSTE NĚCO LEPŠÍHO
:-) zdá sa, že mám dobrý odhad
10. 2. 2014 07:43
Re: ok
Fajn, tak proč u Cadillacu nejsou fotky interiéru?
Avatar - Barrichello
9. 2. 2014 21:40
Re: Kdo je hezci ?
BMW mělo jediné hezké kupé - 635Csi a pak ještě banglovu 645/650 někdy do roku 2010. Tím to skončilo....

Takže tady jednoznačně Cadillac :yes:
Avatar - rohYpnol
9. 2. 2014 21:36
Re: Aha.. tak možná proto se mi Cadillac libí...
tak mě napadá, že měním auto snů... ;-)
Avatar - Katikakus
9. 2. 2014 21:11
Re: Aha.. tak možná proto se mi Cadillac libí...
Jo, tohle je dokonale! :yes:
9. 2. 2014 16:14
Re: M paket
To není základní provedení, ale Sport Line.
9. 2. 2014 15:54
Re: NUDA v AUTĚ ?? ZKUSTE NĚCO LEPŠÍHO
No ty porovnávaš, kto asi? Máš asi problém s chápaním písaného textu. Plus ten vymakaný pravopis...
Koľko máš rokov, jedenásť?
Avatar - fOE
9. 2. 2014 13:51
M paket
Ikdyz i v zakladnim provedeni ktere se tu dnes srovnava u me vede 4er ( pouzity desing Cadillacu u me funguje a dle me se vic hodi na limuzinu vyssi stredni, ne na coupe stredni tridy), tak stejne me neda nenapsat, ze velka cast coupe (u coupe mozna i vetsina?) bude sjizdet z linky s M paketem ktery odstrani, no nazveme ho kontroverni, predni naraznik. Pak uz Cadillac z meho pohledu zaostava markantne.
Avatar - Ja Prvni 123
9. 2. 2014 12:02
Aha.. tak možná proto se mi Cadillac libí...
[odkaz]

;-)

[odkaz]
9. 2. 2014 11:27
cisty design - baroko
Cadillac ma cisty odvazny a originalni design. BMW taky neni spatny, ale asi se nemohli rozhodnout, jake designove pvrky pouzivat.. a pro jistotu do toho dali uplne vsechno.
Avatar - Barrichello
9. 2. 2014 21:41
Re: Kdo je hezci ?
Banglova 6ka je právě spolu s 635Csi z 70-80. let to nejhezčí kupé od BMW
Avatar - Skipper
9. 2. 2014 17:55
Re: NUDA v AUTĚ ?? ZKUSTE NĚCO LEPŠÍHO
Obvyklý spam. To už máš někde uložené a děláš jen Ctrl+C a Ctrl+V?
9. 2. 2014 14:53
Pro mně jasně BMW.
Víc není nutné dodávat.
Avatar - bigsoul
9. 2. 2014 11:03
Re: Evropa je fakt nemocná... BMW bylo a je jedním z nejlep
No neni >:D Proste si ho rozbil všade >:D
Avatar - 3_diamanty
9. 2. 2014 11:01
Re: Evropa je fakt nemocná... BMW bylo a je jedním z nejlep
:yes:

A každýmu z nich jsem tady na tý točně říkal: Neber úplatky, neber úplatky, neber úplatky nebo se z toho zblázníš, ale je to marný, je to marný, je to marný..."
Avatar - 3_diamanty
9. 2. 2014 10:59
Re: Evropa je fakt nemocná... BMW bylo a je jedním z nejlep
a nie je to jedno ake su discipliny?

ved ked v skoku do dialky porazis supera o 2cm a v behu na 100m o 1 desatinu sekundy a v skoku do vysky zase len o 1cm tak super ti nie je vyrovnany? opat je to vyrovnane
Avatar - 3_diamanty
9. 2. 2014 10:27
Re: Amerika vs. Európa
ja mam ameriku uz radsej ako eu to uz priznavam, a bez debaty japoncov a korejcov tych uz davno, eurosky dizajn bol na vrchole tak pred 10-15 rokmi za cias starej dobrej 3ky za cias peugeota 406 coupe za cias fiata coupe astonu martinu db7, peugeotu 206, volva C70 coupe, vw golfu 4 saabu 9-5 a podobne, to boli zlate roky

tieto nove rozplacnute stale vacsie a vacsie agresivne auta sa mi nepacia, nepaci sa mi ani smer kam sa ubera mercedes, uz to nie je pekne ako to bolo za cias tohto Cecka [odkaz] zlate roky su fuc, dokonca aj taka audinka A4 prva z r 1998 bola pekna a mal svoje caro [odkaz] ake nove audiny uz podla mna nemaju, ale uznavam ze A3 sedan je skutocne nadherny ten sa fakt vydaril, prave ten mi velmi pripomina proporciami a velkostou a zameranim prave tu prvu A4ku

s tou amerikou mas pravdu, nepopieram ze interier bmw je dokonalejsi ako v ATSku ale stejne by som bral cadillaca, je to presne ako pises, taketo auta sa uz volia trosku aj srdcom nie podla tabuliek udajov zrychlenia v rukach, presne ako pises :yes:
9. 2. 2014 10:22
Re: NUDA v AUTĚ ?? ZKUSTE NĚCO LEPŠÍHO
Nie je prekombinovanosť ako prekombinovanosť. Čo na jednej značke vadí, pre inú môže byť prínosom. Zrazu je aj Hyundai dobrý, keď treba zdôvodniť alebo ospravedlniť nejaký prešľap, ale skrátka nejaký kritizovaný prvok. V tomto prípade nevadí, že BMW je nemecké auto, doknca prémiové, a Hyundai iba mainstreamová kórejská značka? Používaš divný meter.

P.S. A nedávaj si palec hore hneď ako odklikneš svojpríspevok. Je to trápne.
Avatar - bigsoul
9. 2. 2014 10:20
Re: Evropa je fakt nemocná... BMW bylo a je jedním z nejlep
To neni o tesné, keď v každej discíplíne vyhrá BMW >:D
Avatar - 3_diamanty
9. 2. 2014 09:50
Re: NUDA v AUTĚ ?? ZKUSTE NĚCO LEPŠÍHO
toto si uz aj mne neraz pisal >:D
Avatar - 3_diamanty
9. 2. 2014 09:44
Re: Kdo je hezci ?
spredu sa mi nepaci ten naraznik a celkove zladenie predku, katikatus nahore to dobre vystihol, ovela viac sa mi paci 3-ka coupe E32

s cim bolo zname BMW pred X rokmi dnes uz neplati ;-) , skodovky boli tiez kedysi davno zname ako smejdy za par supov ale realita je uz dnes upne ina
Avatar - Hammunasakra
9. 2. 2014 09:29
Re: ok
Vobě hodně pěkný a hodně povedený auta :yes: :-)
Avatar - twistedTSD
9. 2. 2014 11:06
Re: Kdo je hezci ?
Výsledek ankety s tvým názorem o tupém českém národu bez názoru nějak nesedí.
Avatar - 3_diamanty
9. 2. 2014 10:50
Re: Evropa je fakt nemocná... BMW bylo a je jedním z nejlep
nepochopil si

ked vyhras v tenise nad superom 3 krat po 7:6 tak mozno vysledok 3:0 na sety znie jednoznacne ale priebeh zapasu jednoznacny rozhodne nebol a superi si boli vyrovnani
Avatar - bigsoul
9. 2. 2014 09:52
Re: NUDA v AUTĚ ?? ZKUSTE NĚCO LEPŠÍHO
Tak nekakaj si do pusinky >:D
Avatar - bigsoul
9. 2. 2014 10:53
Re: Evropa je fakt nemocná... BMW bylo a je jedním z nejlep
Ale ja to chápem, ale tu niesu sety rovnake, ale rozne, tak tvoj príklad s tenisom je mimo.
Je to ako keď vyhráš 5 boj v každej discípline, tak je to jednoznačné výtaztvo a na druheho sa rýchlo zabudne >:D
Avatar - bigsoul
9. 2. 2014 09:51
Re: Kdo je hezci ?
Ja osobne si myslím, že BMW sa vracia k dizajnu pred banglom... Banglova trojska a šestka otras, ale peťka skost... Táto štvorka je fakt nádherne auto, ktoré ako jedno zmála nevsádza na obrouskú masku chladiča ako je to momentálne zvikom a zanecháva si svoju identitu. Fakt ten Cadillac je tak hnusne auto, že mi je až zle a čudujem sa ako sa može niekomu páčiť, Tie svetla, tá maska to je asi to najhnusnejšie čo som medzi premiovími značkami vydel... Ale je to len moj názor... A o vyváženosti snaď u Cadillacu sa nedá ani hovoriť >:D
Avatar - bigsoul
9. 2. 2014 10:25
Re: Za me...
Ano vyhral si pán gramatický nacista >:D Ešte mi oprav aj spodne prispevky ak ti to pomože... Vyjdril som svoj názor a nenapadl tvoj, ale ty to nejak nevieš prekusnuť... njn zakoplexovanosť >:D
Avatar - bigsoul
9. 2. 2014 09:44
Re: NUDA v AUTĚ ?? ZKUSTE NĚCO LEPŠÍHO
Ne ne topper trouba si, len ty >:D
11. 2. 2014 10:21
Re: Každá mince má dvě strany
Jasně, když v nich nejsou hustokrutý tuningový jako-hliníkový koberečky, tak co by tě na interiérech BMW mohlo vůbec zaujmout, neřku-li nadchnout, že?
Avatar - Barrichello
10. 2. 2014 20:38
Re: Kdo je hezci ?
Mě se od Bangla nelíbí hlavně sedma, ta je divná.....

Ale 6ka je fajn
10. 2. 2014 20:08
Re: AS interiér
:-) už ho nech, je chudák úplně v koutě a neví kudy kam..... >:D (původně mě to taky hned napadlo)
10. 2. 2014 19:45
Re: AS interiér
Takže tys grafiky nežádal o fotky interiéru ATS?
10. 2. 2014 19:26
Re: AS interiér
Součástí zadání jsou dané tematické okruhy, nezadává se počet fotografií.
10. 2. 2014 18:24
Re: AS interiér
Tohle neberu.
Chceš říct, žes grafikům zadal 129 fotek BMW včetně interiéru a pouze 7 fotek ATS bez interiéru?
10. 2. 2014 15:45
Re: AS interiér
S těmi grafiky se to zde táhne jako červená nit.

Buď ať se neuvádí autor článku vůbec nebo ať je pod jménem autora uvedeno, že za obrazové materiály zodpovídá grafik XY.

Jinak autor zodpovídá za všechno. To je jako když půjdu reklamovat v záruce do BMW že mi neřadí skříň a oni mi řeknou "to není náš problém, to je výrobek ZF".

Je to v té redakci "netradičně" zařízené.
10. 2. 2014 15:42
Re: AS interiér
Jakube, ty jsi autor, jsi pod tím článkem podepsaný, tak se obracíme na tebe. Tak se nesnaž zbavit zodpovědnosti.
Pokud je to standartní designový duel, tak proč u jednoho auta fotky interiéru jsou a u druhého ne? Vysvětlení jsem stále nedostal :-(
Kdybys napsal "OK, sorry, hned to doplním", udělal bys mnohem líp, než když se snažíš kroutit jako had, to jsi u mně dost klesl :no:
10. 2. 2014 14:40
Re: AS interiér
Zabudol som napísať, že ďakujem za tie interiérové fotky. :yes:
10. 2. 2014 13:12
Re: M paket
Ano, M paket udělá větší rozdíl. Také stojí myslím sto tisíc, tedy prakticky dvojnásobek.
Avatar - wakantanka
10. 2. 2014 12:35
Re: NUDA v AUTĚ ?? ZKUSTE NĚCO LEPŠÍHO
Vidím, že si už trochu vychladol >:D Keby bola takáto prvá reakcia, tak ťa tu potom nikto z ničoho neobviní a celá ďalšia diskusia by bola vecná k téme a nie kto je koho fanúšikom. :-)
10. 2. 2014 12:00
Re: ok
Jakub, neštvi ma.Za prvé, dal som to sem ako príklad, tak nebuď vzťahovačný. Za druhé - vykáme si? A privítal by som, keby si namiesto týchto vytáčok odpovedal radšej mariachimu - to je vec, o ktorú tu v zásade od začiatku ide.
Avatar - bigsoul
10. 2. 2014 11:44
Re: NUDA v AUTĚ ?? ZKUSTE NĚCO LEPŠÍHO
Však pozerám s nadhladom a mne sa proste ten Cadillac nepáči a tiež mi 4er nepríde prekombinované. Určite sa nerozekám nad banglovou trojkou, ktorá je odporná a aj šestka či jeho sedmička sa mi vobec nepáči. Tu pozerám na tieto dva auta a topperovy som vytkol, že píše o prekombinovanosti a od človeka, ktorý je známim fanúšikom Hyundai to sedí... Potom sa do mňa obul tento šašek Klaudius, ktorý ma tu obviňuje že si dávam sám palčeky, ktoré su mi ukradnuté. Cadillac nieje nič nove z dizajnérského hladiska a inšpiráciu hladali u mercedesu. 4i je to maska či sú svetlá. Proste mi to príde nevyvýžene na coupé málo agresívne a dosť vysoké. 4er-3er sa mi páči moc je to kenečne niečo ako e46. a 3-4er su pre mňa stále tie iste auta bohužial BMW sa ich rozhodlo rozlíšiť, ale to je marketing.
10. 2. 2014 10:57
Re: ok
Je-li nějaký článek údajně bulvární, je potřeba ho komentovat v příslušných diskusích. Stojím si však za tím, že tento článek není neúplný - minimálně po textové stránce. A vyprošuji si, aby byl ztotožňován s bulvárem - žádný jiný článek, jak říkáte, na něj neměl vliv.
Avatar - wakantanka
10. 2. 2014 10:20
Re: NUDA v AUTĚ ?? ZKUSTE NĚCO LEPŠÍHO
Pozri, nikto ti nezazlieva že máš BMW a si jeho fanúšikom. Ono to tak väčšinou býva, že si človek kupuje auto, ktoré sa mu páči, resp. je jeho srdcu blízke. Skôr to chce trochu nadhľadu a odosobnenia sa a triezvy, objektívny pohľad. Tieto dve autá sú diametrálne odlišné dizajnérske školy a pohľady na jedno zadanie - 2 dverové kupé strednej triedy. Podľa mňa má každé niečo do seba a každé je robené pre svoju cieľovú skupinu zákazníkov. Caddilac má v Európe jednu výhodu/nevýhodu riedkeho výskytu a tým pádom neopozeranosti a určitej exotičnosti. Pričom všetky prvky použité na er BMW tu už kdesi boli a hojne sa vyskytujú aj na iných modeloch tejto značky. Teda človek by očakával možno trošku väčší "úlet" od normálu a akési vyhradenie sa oproti 3-er, keď už to cupé vyčlenili do samostaného modelového radu.
Avatar - wakantanka
10. 2. 2014 10:08
Re: Kdo je hezci ?
Ale myslím že taká 3-er spred dvoch generáciií po FL, prípadne sedma z tej doby boli nádherné, vyvážené a geniálne autá. >:D No a potom prišiel Bangle :-( Ale 6-er sa mu podarila >:D
Avatar - Barrichello
10. 2. 2014 09:06
Re: Každá mince má dvě strany
Smůla je ta, že neviděl, já v nich seděl a dokonce i jel....Nevím co vám na těch interiérech třeba do roku 09 přijde zajímavého, mě teda nic. Jak říkám neurazí to, ale ani nezaujme......

A o poruchách adaptive headlights, zatékání do světel atd. je toho na netu dost, stačí si otevřít pár bmw for v cizině a chvíli číst >:D
10. 2. 2014 08:56
AS interiér
Jestli jej někdo postrádá, tak třeba zde:
[odkaz]
10. 2. 2014 08:04
Re: Ztraceni v Mnichově
Já zase u tebe vidím syndrom vztažení.
Je to typické - povede se jedno auto a hned je každé auto daného výrobce kouskem toho úspěšného vzorku.
Třeba Subaru - každej maník v dieselovém Foresteru se tváří jako Loeb za volantem WRC a vypisuje se na diskusích o dokonalých jízdních vlastnostech...
Jenže tak to ve skutečnosti není a ani u Cadillacu.
Elmiraj je koncept a jako takový jde o velmi pohledné auto, ATS coupé je prostě jen derivát sedanu a je to na něm vidět v množství větším, než velkém, tohle není žádný zázrak a od Elmiraje je to stejně daleko jako to závodní Subaru od dieselového SUV.
10. 2. 2014 07:56
Re: ok
Áno, všeobecné, vyhýbavé odpovede alebo komentáre mimo - to sú bulvárne spôsoby ak ide o konkrétne fakty. Nie je pravda, že to s bulvárom nemá nič spoločného, presne takto ho vnímam. Články typu "Pro dospělé je důležitější mobil než sex!" na prvej stránke ako rovnocenný článok s ostatnými, na serveri, ktorý je a má byť o autách, a na ktorom chcem čítať práve o autách, to je bulvár. Povrchné, čiastočné info o ničom. A pokiaľ dostanem podobne neúplný článok o autách, nediv sa, že za tým vidím práve vplyv onoho bulváru. ;-)
Avatar - bigsoul
10. 2. 2014 06:36
Re: Každá mince má dvě strany
Ach jo dalši čo videl BMW, len na obrázku ;-\
Avatar - bigsoul
10. 2. 2014 06:34
Re: NUDA v AUTĚ ?? ZKUSTE NĚCO LEPŠÍHO
Ty celí čas napadáš mňa a obviňejš ma tu z vecí, ktorím sám nerozumieš a vieš ako mi to žily trhá, že sa tebe na mne niečo nepáči... Tááákto velmi.
Avatar - fOE
10. 2. 2014 00:17
Re: Cady vs BMW
Tu prvni X5 mam na seznamu nejnepovedenejsich BMW (pokud jde o desing) hned na druhem miste za neprekonatelnou predFL E65. Hruza a des, obe.
Avatar - Barrichello
9. 2. 2014 21:44
Re: Každá mince má dvě strany
že by BMW umělo interiéry se říct tedy nedá.....je to fádní - neurazí to, ale ničím nezaujme.... Ještě že ty exteriéry jim před pár lety šly a výbava byla taky slušná, i když ta funkčnost nebyla tak úplně silnou parketou že.
Avatar - 3_diamanty
9. 2. 2014 20:33
Re: Ztraceni v Mnichově
vidim to podobne, u mna tiez vitazi cadillac, preplacany tvar predku a rozplacnuty svalnaty steroidny look bmw ma nepritahuje, mam rad eleganciu a charizmu, v tomto smere cadillac bmw doslova drti na celej ciare , a to nepochybne nazivo bude ten cadillac ATS este krajsi ako na fotkach :yes:

bmw uz davno nema pekne auta, casy bmw 3 E32 alebo banglovej 5ky ci bondovej Z8 su davno fuc, tieto nove monstra nadopovane steroidmi alebo napichane syntholom ako X5 alebo 4 coupe vyzeraju nevkusne.

ATS coupe :yes: :yes: :yes:
Avatar - Skipper
9. 2. 2014 20:30
Re: NUDA v AUTĚ ?? ZKUSTE NĚCO LEPŠÍHO
Ještě pořád čekám na tvou odpověď, čím v současné době jezdíš? Pokud to není ta Tesla, tak tvé přízpěvky mají nulovou váhu.
9. 2. 2014 20:25
Re: ok
Dneska obzvlášť dobře, a Vy? :-) (děkuji za link)
9. 2. 2014 20:22
Re: ok
S termínem "bulvár" se tu operuje až příliš často. Obávám se ale, že ve většině případů zcela neoprávněně. Spíše bych řekl, že se z honby na údajný bulvár stává kratochvíle - slovo bulvár se tak mění na jakousi samolepku, jíž se polepují i texty, které nemají s bulvárem nic společného.
Avatar - Skipper
9. 2. 2014 20:21
Re: NUDA v AUTĚ ?? ZKUSTE NĚCO LEPŠÍHO
Jasně a tím pádem jsme blbec, který tomu nerozumí >:D Ještěže mi to můžeš vysvětlit :-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
9. 2. 2014 20:17
Re: ok
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
9. 2. 2014 19:44
Re: NUDA v AUTĚ ?? ZKUSTE NĚCO LEPŠÍHO
ahoj jak se máš :-) [odkaz]
Avatar - wakantanka
9. 2. 2014 19:33
Re: Kdo je hezci ?
Ty nielenze mas nieco s ocami, ale ani pravopis ti nejako nejde. videl s Y, auu >:D
9. 2. 2014 19:31
Re: NUDA v AUTĚ ?? ZKUSTE NĚCO LEPŠÍHO
Ale to neznamená, že keď tebe sa niečo páči viac, tak sa budeš iného ukazovať prstom za jeho názor.
Áno, tvoj pravopis je hodný napadania. Že si sa s tým sám zmeril, tiež niečo vypovedá...
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
9. 2. 2014 19:16
Re: NUDA v AUTĚ ?? ZKUSTE NĚCO LEPŠÍHO
ty nemáš co říkat, TY TOMU NEROZUMÍŠ ty seš ten vod BÉEMWÉ >:D >:D >:D
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
9. 2. 2014 19:14
Re: NUDA v AUTĚ ?? ZKUSTE NĚCO LEPŠÍHO
>:D už víš že krom elektro nejčistší je LPG & CNG !!? no tak víšto! tak dělej přiznej to! přiznej že smrdíš, prášíš, kaj se a bude ti odpuštěno !! ale jern dočasu ovšem >:D
Avatar - _Karel_
9. 2. 2014 19:08
Re: NUDA v AUTĚ ?? ZKUSTE NĚCO LEPŠÍHO
Čet jsem hodně jeho příspěvků a žádný není fanatický.Spíš- mě se líbí víc tohle.Kéž by tak uvažovali i ostatní.Nemusím mít stejnej vkus jako ty, ale nebudu říkat, že tvý auto je hnus nebo vergl.
Avatar - bigsoul
9. 2. 2014 17:43
Re: NUDA v AUTĚ ?? ZKUSTE NĚCO LEPŠÍHO
Ty máš asi nejaký problem, keď neustále po mne ideš ako lačný psiček... Mám 29 rokov a vlasním BMW a hlasim sa aj k jeho fanúšikom a neviem kto z nás dvoch si sám lajkuje príspevky >:D Ale to je jedno.

BMW je pre mna proste krajšie a prekombinovanosti sa u nemcoch snaď ani nedá hovoriť, ale to ty určiťe vieš lepšie...

PS: ono keď niekto stráca argumenty napadá moj pravopis, ktorý je fakt zlý to viem, ale som už lenivý niečo s tým spraviť bohužial musíš sa stým zmieriť ja som sa už zmieril >:D
PS2: Ešte potrebuješ niečo o mne vedieť? Aby si sa uspokojil?
Avatar - Pekelná Micinka
9. 2. 2014 16:43
ATS
ATS jsem naživo neviděl a mám tak trochu obavu, že nemá vizuálně tak propracované detaily exteriéru jako BMW. Jinak se mi líbí obě asi stejně, ale z fotek si netroufám říct.
Avatar - fOE
9. 2. 2014 16:34
Re: M paket
Mno, mate pravdu, ale rozdil mezi 4er bez sport line a s je ciste ve vyplni onoho predniho narazniku. Tvar narazniku je snad temer uplne stejny. Obe auta na me tedy pusobi velice podobne (cti stejne), mrizka a jine mlhovky mi dojem nijak nezkrasluji/nehati. :-) . Az s M paketem prijde posun.
9. 2. 2014 15:51
Re: Amerika vs. Európa
Nie, neberiem to tak všeobecne. Nedelím hudbu na dobrú a zlú podľa interpretov, vyberám si skladby systémom páči/nepáči.
Avatar - petrumr
9. 2. 2014 15:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 2. 2014 14:53
Každá mince má dvě strany
a stejně tak je tomu i při pohledu na auta. Z mého subjektivního pohledu je zvenčí zajímavější Cadillac, jelikož BMW už dlouhou dobu neudělalo "oku zajímavý vůz". Cadillac působí čistě dotaženě, pompézně - proč ne, je to přece Amerika. Naopak BMW poslední dobou působí, jakoby posílalo své auta do posilovny a nutila je "sypat". A ono když se to s těmi zakázanými látkami přežene, tak se tělo deformuje - takto na mě působí poslední designové přírůstky BMW. Na druhou stranu - nesuď knihu podle obalu. Když by se čistě teoreticky srovnávali pouze interiéry, tak si Cadillac ani neškrtne. Americká produkce trpí již delší dobu jakousi asijskou nemocí, kdy ať se podíváte do Fordu, Cadillacu, Chevroletu, atd., vždycky uvnitř najdete cosi jako Hyundai - vizuálně neadekvátní, lacině působící interiér, který do Amerického, či Evropského auta prostě nepatří. Tady BMW ukazuje záda, na která Cadillac pravděpodobně z té dálky ani nevidí.
9. 2. 2014 12:46
ATS
Cadillac je krasne auto, ale to coupe mu moc nesedlo. Kdyby se rozhodovalo mezi 3 a ATS sedan, tak neni o cem.
Avatar - Ja Prvni 123
9. 2. 2014 12:14
Re: Aha.. tak možná proto se mi Cadillac libí...
hmm.. on by se dostal... ale spadla celá automobilka.
:-(
Avatar - 3_diamanty
9. 2. 2014 12:09
Re: Aha.. tak možná proto se mi Cadillac libí...
parada len tie kolesa su moc velke, vyzera to pomaly ako v suv ten podvozok

pekne auto , skoda ze taketo pekne kusky ( podobne ako skoda tudor ) sa do vyroby nedostali
Avatar - 3_diamanty
9. 2. 2014 11:50
Re: Evropa je fakt nemocná... BMW bylo a je jedním z nejlep
lancer je na tom podobne , volant je ako v motokare, ta presnost riadenia kam to auto posles je neuveritelna ;-) teda aspon pre mna
Avatar - petrumr
9. 2. 2014 11:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 2. 2014 10:13
Oba vozy.......
........jsou, z hlediska designu, podle mě, pěkné. Pokud budu hledat detaily, které se mi nelíbí, tak :
- na Cadillacu mi vadí příliš hmotný a opticky masivní ponton, který způsobuje, při pohledu z boku, pocit malých utopených koleček, BMW je v tomto směru vyváženější. Nelíbí se mi ani světla jak přední tak zadní kvůli prvkům, zasahujícím v horní části do boků. Zejména přední se zbytečně roztékají až pomalu ke dveřím.

- na BMW by se mi líbilo, kdyby změnili, pokud už tam musí být, tvar a možná i umístění výdechu za předním kolem.

Interiéry nelze z uvedeného materiálu porovnat.
Avatar - 3_diamanty
9. 2. 2014 09:57
Re: Kdo je hezci ?
ano ten pluh ale aj samoty tvar toho okolia hmloviek, ta diera

inak ani to spojenie svetiel s ladvinkami sa mi moc nepozdava, prave to sposobuje tu rozplacnutost predku, pritom hmota nad kolesami je dost slusna
Avatar - petrumr
9. 2. 2014 09:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
9. 2. 2014 09:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
9. 2. 2014 09:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 2. 2014 12:04
Re: AS interiér
To si píš, že áno. Ale myslím si, že nie je úlohou čitateľa fotky k článku si dohľadávať na webe. A tiež si myslím, že dizajn auta nie je iba exteriér - a pokiaľ o interiéri nie je v dizajnovom porovnaní ani zmienka, beriem to za polovičatú prácu, nech si autor myslí čo chce. Po nedávnom klesaní úrovne ACZ až skoro na dno som bol potešení pár fajn článkami a už som vyslovil aj pochvalu, ale práve takéto články a tento prístup úroveň ACZ hore zrovna nepotiahnu.
Avatar - Pekelná Micinka
9. 2. 2014 21:34
Re: Ztraceni v Mnichově
Emiraj ano. ATS, bohužel, vůbec.
Avatar - 3_diamanty
9. 2. 2014 21:14
Re: Cady vs BMW
z cadillacu srsi charizma , jeho dizajn vyzera ako sako gentlemana :yes: , bmw mi naopak pride ako nasr.any svalovec v prepotenych teplakoch , nemozem si pomoct ale cadillac je o hodny kus dalej v tomto smere, naopak bmw stagnuje , zisla by sa mu rysovacia dieta a zmena dizajnu , tie Colemanovsky prehnane musculaturne tvary bmw sa mi vobec nepacia. V dnesnej dobe sa to uz nenosi, taka nova X5 je dizajnersky hodne slaba a akoby napichana syntholom a nesiaha prvej X5ke z konca 90tych rokov [odkaz] charizmou a elegenciou ani po predny naraznik.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
9. 2. 2014 20:32
Re: M paket
áááhoj jak se vůbec máš jinak >:D [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
9. 2. 2014 19:52
Re: Evropa je fakt nemocná... BMW bylo a je jedním z nejlep
BMW je nemocný to nevíš? a jak ty se máš :-) [odkaz]
9. 2. 2014 19:25
Re: ok
Bulvárne? Presne to, že napíšeš niečo úplne iné, ako sa pýtam. Bulvár obvykle píše tiež niečo celkom iné, ako je pravda. Neodpovedal si mi na otázku, "Proto navrhuji - ponořme se do tvarosloví obou z nich, nasajme jejich styl a obdivujme/ kritizujme." - je to pekná výzva, ale od veci - ako bulvár, ktorému ide len o jedno - a pravda ani kvalita článku to nie je.
Pokiaľ mám v porovnaní dizajnu dve autá a k jednému je rozsiahla galéria fotiek s hromadou fotiek interiéru a k druhému vyslovene pár kusoviek, niečo je zle.
Poznámka kolegu o interiér mi prišla vecná a preto som j podporil. Dizajn určte nie je len exteriér.A ak šlo len o vonkajší dizajn, potom sú fotku interiéru BMW balast, ktorý zbytočne zaberá webový priestor. ;-)
Avatar - 3_diamanty
9. 2. 2014 11:07
Re: Evropa je fakt nemocná... BMW bylo a je jedním z nejlep
ok fajn, bmw bude na tom podvozkom aj jazdnymi vlastnostami lepsie to musme uznat, lenze v praxi nevyuzijem hranice podvozka v beznej premavke nikdy snad ani na fabii a ja osobne nepochybujem ze pri tak kvalitnych a spickovych vozoch ako je cadillac alebo bmw nikto nepotrebuje tie hranice prekonavat a skusat, ide o spickvoe auta :yes:

ja volim cadilac :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
9. 2. 2014 11:07
Re: Evropa je fakt nemocná... BMW bylo a je jedním z nejlep
ono je to těžký. Vášeň je vášeň.
Já se aspoň snažím o objektivitu.. a i když mám rád Alfy, tak připustím, že litinové TS po roce 1997 se prostě nepovedly a je lépe se jim vyhnout.
Ale je to nepříjemný... to připustit.
;-)
Avatar - Ja Prvni 123
9. 2. 2014 11:00
Re: Evropa je fakt nemocná... BMW bylo a je jedním z nejlep
to je marný..
;-)
Avatar - bigsoul
9. 2. 2014 10:43
Re: NUDA v AUTĚ ?? ZKUSTE NĚCO LEPŠÍHO
Bože čo ty tu riešiš.. Kto porovnáva Hyundai s BMW? Ja som reagoval na topperov príspevok o prekombinovanosto a narazil som na to, že ako fanušik Hyundai hovorí o prekombinovanosti? Teraz som si dal palec hore, aby si vydel, že su dva a neobviňoval ma tu z hovadín. A nemá tak nahodou aj Hyundai ambicie na premiu? Genesis ti nič nehovorí? Hmmmm ... Znalče >:D
Avatar - bigsoul
9. 2. 2014 10:29
Re: NUDA v AUTĚ ?? ZKUSTE NĚCO LEPŠÍHO
1. Neokologické baterie a stále najlepší zdoj el. energie je jadrová elektráreň!!!
2. Uran:D
3. nejde!
4. lepší disel ako URAN
5. Radioaktivita je horšia na RAKA >:D
6. Radioaktivita je 10 000 000x horšia >:D
Avatar - 3_diamanty
9. 2. 2014 10:10
Re: Evropa je fakt nemocná... BMW bylo a je jedním z nejlep
[odkaz] je to tesne ;-) kazdopadne cadillac prekvapil a u mna vitazi minimalne v spominanom dizajne :yes:
Avatar - Skipper
9. 2. 2014 17:57
Re: NUDA v AUTĚ ?? ZKUSTE NĚCO LEPŠÍHO
Nepaušalizuj. Pokud ty jsi představitel KIA fans, tak bych řekl, že Kia fans jsou v tomhle horší ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
9. 2. 2014 11:17
Re: Evropa je fakt nemocná... BMW bylo a je jedním z nejlep
no - já vím, že jsem divnej.. ale mě prostě řízení baví.
A baví mě i při normálních rychlostech a nemusím kvůli tomu na okruh!
Fabii nech být.. ta má náhodou jízdní vlastnosti úplně v pohodě = řízení s ní baví.
Překvapilo mě, o kolik je na tom Suberb líp, než Oktávka... a o ligu jinde, než Passat - se kterým jsem ujel za poslední rok asi 50 tisíc km!
Ten má jízdní vlastnosti poloprázdné cisterny.. i když zrychluje i brzdí v pořádku.
O tom mluvím.
Potěšení za volantem.
Jsem divnej.
A to je nesdělitelné! To se musí vyzkoušet...
;-)
Už mlčím.
Avatar - bigsoul
9. 2. 2014 10:44
Re: Kdo je hezci ?
Tak si zavri očká a bude dobre neboj >:D
Avatar - bigsoul
9. 2. 2014 09:42
Re: Kdo je hezci ?
Ja to akceptujem, len sa ťa pýtam kde vydíš prekombinovanosť.. BMW je zname skor neprekobinovanosťou, ale ty máš ako znalca lepšie oko, tak sa pýtam.
Avatar - bigsoul
9. 2. 2014 09:35
Re: Kdo je hezci ?
Joj ako ruku na srdce. Čo sa ti na Cadillacu páči? Ja fakt neviem je to tuctove auto z obrouskovu maskou chladiča svetlami čo ani svetla nepripominajú. Toto BMW je určite krajšie a to nie preto že som jeho fanda, ale že mám oči... A stým pivom to malo byť ako čo? S čím ho ako porovnávaš? S pivom?