Novinky
0
VG vypadá zajímavě, ale trochu Čínsky... no, uvidíme. Jinak souhlasím, trend otevřených tlam se ale rozmáhá nejen u Korejců (tam ale v trochu jiném stylu), ale i v Evropě...
Přejít do diskuze
Jestli myslíš ten "grill", vypadá to, že Hyundai dál rozvíjí žebrování z Genesis. Psychologicky bych myslím řekl, že jak Hyundaii a Kie roste sebevědomí, přidávají na razanci výrazu i velikosti těch předních mříží. Kia se svým VG už ve "vizi" ke konceptu mluví rovnou o tom, že to má vyjadřovat "tlamu řvoucího tygra"(!). No vida, po drakovi obtištěném na Soulu tu máme další asijské mytologické zvíře. Docela velká vzdálenost od doby, kdy jako vrchol odvahy měli na kufru logo s tovární střechou a komínem. Jo, to VG vypadá takhle: [odkaz] - prostě, už je připravené vyjet na silnici (v Koreji od září 2009).
No, ony tam ty "racčí křídla" stejně asi nezůstanou. Těžko říct, jestli si na tom Hyundai jen nezkouší nové prvky designu. Zatím to vypadá, že většině Američanů bude ke štěstí stačit dokoupit si tovární kit na Genesis kupé. BTW: pro chudé excentriky se chystá v kalifornském design centru nová generace Tiburonu/Coupe. Vychází z Velosteru, takže má být o dost menší než stávající Coupé, lehčí, víc eko, s malými (?) motory. Veloster vypadal takhle, pamatujete? [odkaz]
Pro staříky jsou tyhle pekáčky stejně nízké, museli by z nich vystupovat jedině přes mechanickou ruku >😁
Mimochodem, zdá se, že od doby, co Joel Piaskowski dezertoval od Hyundaie America k Mercedesu, začíná se design amerického střediska Hyundaie chovat docela k světu. A taky se mi zdá, že Hyundaii i Kie prospívá vnitroskupinová konkurence.
Pro staříky jsou tyhle pekáčky stejně nízké, museli by z nich vystupovat jedině přes mechanickou ruku >😁
Mimochodem, zdá se, že od doby, co Joel Piaskowski dezertoval od Hyundaie America k Mercedesu, začíná se design amerického střediska Hyundaie chovat docela k světu. A taky se mi zdá, že Hyundaii i Kie prospívá vnitroskupinová konkurence.