Vzhledem k nástupu novejch DS modelů na asijskejch trzích bych to naopak tipoval na vzestup :-)
Jo a radíš blbě, 100 tisíc aut s velkym rabatem jako je na řadě DS je mnohem zajímavějších než 200 tisíc levnejch C1 nebo C3 ;-)
Neobrací. Vývoj je vývoj a vracet se zpět by bylo hříšné promarnění nových možností. Jen houšť! Navoněná bída je dneska kdeco. Na BMW se nedá dívat, Lexus je tragikomická hra na živoucí komiks a ostatní? Tu a tam světlý bod, jinak tupé následování image (uměle vytvořeného nesmyslu) a masovost. Peugeot se vrací ke klasice (pro modernistu principiálně ohavné) a Lancia končí. Jedině Citroën (tedy to, co z něj zbylo) a Renault (pokud udrží laťku a zůstanou při smyslech) propojují průmyslový design s pulsujícím životem. Ano, toť automobilový gesamtkunstwerk, pastva pro mysl všech srdcařů a bytostí blízkých čemukoliv iracionálnímu. Protože jedině řádná, procítěná a odvážná iracionalita překoná všechna dogmata, mentální konstrukce a lidskou přetvářku (ano, přetvářku, která je maskou každodennosti). Stále více mladých lidí ignoruje navoněné pozlátko toho, co bylo pro současné tvory prestižní a prémiové. V nedaleké budoucnosti bude takových vizionářů ještě víc - ba co více, realitu můžeme zřít již dnes. Šrotiště, kde korodující blatník Mercedesu tleje na nárazníku Moskviče - důkaz toho, že v automobilovém šrotu (podobně jako v lidském popelu - jak pravil pan Kopfrkingl) není rozdílu.
Automobil s asymetrickým nárazníkem, třemi sedadly a světly na štorc je automobilem budoucnosti.
Jak říkal Robert Venturi - Less is a bore. Něco na tom možná bude.
Jen proto, protože sis ho objednal >:D Ještě nedávno nic nepředčilo Fabii >:D A to nic proti Citroenu, třeba taková C3 do města mi nepřijde vůbec jako špatnej nápad.
No to vieš, C4 GP je luxusnejšie a lepšie auto ako Range Rover pretože má DAB tuner. >:D Síce neviem načo je niekomu kto jazdí málo a vyplakáva nad nutnosťou zimných pneumatík, ale má ho tam >:D
Neveril by som, že dokážeš napísať niečo tak nepríjemné a odpudzujúce, ako túto filozoficky sa tváriacu hrču slov. Choď s tým niekam...
Toto je Avantime, ktorému nerozumiem, nepoznám ho a asi ani nechcem poznať. :no:
Čo sa mi na tomto pokuse páči, tak je štylizácia znaku Citroen a jeho kompozíca v prednom i zadnom čele. To je prvok na jednotku a ak sú v Citroene chytrí, vezmú si ho minimálne ako vzor.
Čo sa modelov DS týka, som z nich trochu rozpačitý. V histórii bol Citroen, podobne ako Renault a ďalšie francúzske značky, nositeľom pokroku. Dnes chcú zhodnocovať značku navoňanou biedou, pozlátkom na miesto zlata. Trošku výbavy, sem-tam nejaký chróm a väčší balík príplatkov a hurá, sme svetoví. Pokrok ostal v......
....histórii. Neviem, či sa André Citroen neobracia v hrobe...
myslim ze tadial cesta k uspechu a zachrane citroena nepovedie....
predaje modelov DS ( DS3+DS4+DS5 ) v eu
rok 2012: 117 374ks
rok 2013: 110 554ks
a tento rok to bude klesat dalej a tipujem osobne cislo pod 100 000 za rok 2014, myslim ze v eu to moze s radou DS citroen zabalit a radsej by som sa sustredil na lacne dostupne spolahlive auta ako napr dacia alebo datsun ,
C4 cactus je sice podivny a zvlastny a nebude sa kazdemu pacit ale rozhodne je to pre citroen krok spravnym smerom a lepsim smerom ako v pripade nezmyselnej rady DS. Tazke za cactus pochvala, toto je spravny smer pre citroen, drahe auta a luxus nech prenecha inym
Kebyže veľmi pohľadám, tak nájdem tvoj príspevok kde píšeš že C4GP má DAB tuner čo nemá ani prémia tak nedristaj. A presne pri celoročkách od Michelinu si vyplakával že načo sú ti zimné gumy keď ty veľa nenajazdíš. To ti tiež môžem dohľadať. Sú to tvoje slová a vety. Bi tuner FM už mal môj Blaupunkt Seattle spred 10 rokov, takže tiež žiadna vychytávka.
Velmi vela ludi tu ma stale narazky na Citroen, mne sa to auto velmi paci. Dizajn je fajn. Nepoznam osobne cloveka ktory by mal problem s tymto autom. V rodine ich mame 4 - 2x stara xsara + C3 picasso + C4 a nikto nema - nemal ziaden vazny problem. Za to znamy ma golf V a stale s nim ma problemy.