Jen proto, protože sis ho objednal >:D Ještě nedávno nic nepředčilo Fabii >:D A to nic proti Citroenu, třeba taková C3 do města mi nepřijde vůbec jako špatnej nápad.
No to vieš, C4 GP je luxusnejšie a lepšie auto ako Range Rover pretože má DAB tuner. >:D Síce neviem načo je niekomu kto jazdí málo a vyplakáva nad nutnosťou zimných pneumatík, ale má ho tam >:D
Kebyže veľmi pohľadám, tak nájdem tvoj príspevok kde píšeš že C4GP má DAB tuner čo nemá ani prémia tak nedristaj. A presne pri celoročkách od Michelinu si vyplakával že načo sú ti zimné gumy keď ty veľa nenajazdíš. To ti tiež môžem dohľadať. Sú to tvoje slová a vety. Bi tuner FM už mal môj Blaupunkt Seattle spred 10 rokov, takže tiež žiadna vychytávka.
myslim ze tadial cesta k uspechu a zachrane citroena nepovedie....
predaje modelov DS ( DS3+DS4+DS5 ) v eu
rok 2012: 117 374ks
rok 2013: 110 554ks
a tento rok to bude klesat dalej a tipujem osobne cislo pod 100 000 za rok 2014, myslim ze v eu to moze s radou DS citroen zabalit a radsej by som sa sustredil na lacne dostupne spolahlive auta ako napr dacia alebo datsun ,
C4 cactus je sice podivny a zvlastny a nebude sa kazdemu pacit ale rozhodne je to pre citroen krok spravnym smerom a lepsim smerom ako v pripade nezmyselnej rady DS. Tazke za cactus pochvala, toto je spravny smer pre citroen, drahe auta a luxus nech prenecha inym
Vzhledem k nástupu novejch DS modelů na asijskejch trzích bych to naopak tipoval na vzestup :-)
Jo a radíš blbě, 100 tisíc aut s velkym rabatem jako je na řadě DS je mnohem zajímavějších než 200 tisíc levnejch C1 nebo C3 ;-)
Čo sa mi na tomto pokuse páči, tak je štylizácia znaku Citroen a jeho kompozíca v prednom i zadnom čele. To je prvok na jednotku a ak sú v Citroene chytrí, vezmú si ho minimálne ako vzor.
Čo sa modelov DS týka, som z nich trochu rozpačitý. V histórii bol Citroen, podobne ako Renault a ďalšie francúzske značky, nositeľom pokroku. Dnes chcú zhodnocovať značku navoňanou biedou, pozlátkom na miesto zlata. Trošku výbavy, sem-tam nejaký chróm a väčší balík príplatkov a hurá, sme svetoví. Pokrok ostal v......
....histórii. Neviem, či sa André Citroen neobracia v hrobe...
Neobrací. Vývoj je vývoj a vracet se zpět by bylo hříšné promarnění nových možností. Jen houšť! Navoněná bída je dneska kdeco. Na BMW se nedá dívat, Lexus je tragikomická hra na živoucí komiks a ostatní? Tu a tam světlý bod, jinak tupé následování image (uměle vytvořeného nesmyslu) a masovost. Peugeot se vrací ke klasice (pro modernistu principiálně ohavné) a Lancia končí. Jedině Citroën (tedy to, co z něj zbylo) a Renault (pokud udrží laťku a zůstanou při smyslech) propojují průmyslový design s pulsujícím životem. Ano, toť automobilový gesamtkunstwerk, pastva pro mysl všech srdcařů a bytostí blízkých čemukoliv iracionálnímu. Protože jedině řádná, procítěná a odvážná iracionalita překoná všechna dogmata, mentální konstrukce a lidskou přetvářku (ano, přetvářku, která je maskou každodennosti). Stále více mladých lidí ignoruje navoněné pozlátko toho, co bylo pro současné tvory prestižní a prémiové. V nedaleké budoucnosti bude takových vizionářů ještě víc - ba co více, realitu můžeme zřít již dnes. Šrotiště, kde korodující blatník Mercedesu tleje na nárazníku Moskviče - důkaz toho, že v automobilovém šrotu (podobně jako v lidském popelu - jak pravil pan Kopfrkingl) není rozdílu.
Automobil s asymetrickým nárazníkem, třemi sedadly a světly na štorc je automobilem budoucnosti.
Jak říkal Robert Venturi - Less is a bore. Něco na tom možná bude.
Neveril by som, že dokážeš napísať niečo tak nepríjemné a odpudzujúce, ako túto filozoficky sa tváriacu hrču slov. Choď s tým niekam...
Toto je Avantime, ktorému nerozumiem, nepoznám ho a asi ani nechcem poznať. :no:
Velmi vela ludi tu ma stale narazky na Citroen, mne sa to auto velmi paci. Dizajn je fajn. Nepoznam osobne cloveka ktory by mal problem s tymto autom. V rodine ich mame 4 - 2x stara xsara + C3 picasso + C4 a nikto nema - nemal ziaden vazny problem. Za to znamy ma golf V a stale s nim ma problemy.