Novinky
Já tenhle problém pozoruji na semaforech i u jiných značek v kombinaci s některými typy řidičů resp. řidiček. Akorát nevím kdy by se dala sehnat příslušná aktualizace software. 8-s
Hm, to není dobrá zpráva pro Hondaře, s takovou se dočkají nového CTR nejdřív v roce 2025.
Z důvodu?
Těch potíží bude nejspíš víc, když jeho uvedení tak oddalují 😉
Aha, už mi to došlo, zase jeden, který se informačně zasekl u spekulace, že CTR bude mít DCT. Tak otázka za dva bludišťáky - copak do dělá Gábin Tarquiniů v autíčku s pravou ručičkou [odkaz] ? Ne to, co by tě asi napadlo jako první... >😒]
S ručičkou dělat musí, protože DCT zatím, jak vidno, udělat neumí ani pro normální auta. >😁
ale alespoň nezabíjí lidi jako DSG :no: [odkaz]
Jó, to tady ještě chybělo. >😁
Co nějaký pedály od Toyoty? Nenašly by se tam? >😒]
Co nějaký pedály od Toyoty? Nenašly by se tam? >😒]
Pokud se nepletu, CTR má nakonec mít šestistupňový manuál.
To je dobře, jednak by u 300 koňového CTR mohly být dětské nemoci dct větším problémem, ale hlavně by bylo škoda, kdyby CTR přišlo o perfektní manuál, který byl u poslední CTR možná vůbec tím nejlepším na celém voze, čímž samozřejmě neříkám, že zbytek stál za nic. Ideální by byla možnost volby mezi manuálem a už dobře odladěným dct.
Tak já pevně doufám, že manuál bude. A hlavně i s ohledem na psychickou pohodu Kinga a ostatních v budoucnu konvertujících atmosféristů k turbo víře. Představa, jak pod Eiffelem běží stopky a stojí Honda, na neutrálu s namotivovaným borcem v nomexu, je fatální. 😄
Očividně nic nespraví náladu VW klubu víc, jako problémy Hondy. >😁
Zajimave, ze s problemy hondy ma nejvice starosti majiteel koncernu.
Zajímavé je, že nejvíce problémů se spolehlivostí koncernu, mají ti, kteří ten koncern neviděli ani z rychlíku. >😒]
Viz každá (bez výjimky) diskuze o koncernových autech a nejen tam. 😉
Viz každá (bez výjimky) diskuze o koncernových autech a nejen tam. 😉
Ja vysnene ceska auto (Octavia Kombi 1.9 TDi 66kW v metle) mel tu cest provozovat a uplne mi to stacilo. Zazitek na hodne dlouho.
Já měl od novoty G3 GT se stejnou motorizací a najel jsem s ním bez problémů 270 tis. km, jeho druhý majitel chtěl před koupí vidět turbo a k jeho překvapení se pouze vyčistilo a šlo zpět, protože byl naprosto v pořádku. Nechtěj tedy po nikom, aby hodnotil kvalitu obecně právě podle tvé zkušenosti, stejně jako to po nikom nevyžaduji třeba já.
zajímavé , můj kamarád má O1 TDI 81kw , má jí skoro od novoty řekněme že ze 400tis km najel 350tis km a už má 3. Turbo za těch 10 let . A např poslední servis nedávno ho stál 10tis kč (auto nejelo) . A to není žádná raritka takových případů znám spíš raritka bude tvůj G3 GT 😉
Provozovat? Co to znamená?
Kupoval si ho? Pro sebe? Nové? Ojeté? Firemní? 😉
Kupoval si ho? Pro sebe? Nové? Ojeté? Firemní? 😉
Ridil po dobu asi 4 mesicu. Neni to spatne, doveze to cloveka z bodu A do bodu B, ale dosud jsem nepochopil, co na tom aute lidi vidi.
To zním ovšem podstatně jinak, než tvé původní "...a uplne mi to stacilo. Zazitek na hodne dlouho."
A máš snad pocit, že si zrovna Octávku v TDIčku kupují petrolheadi?
A máš snad pocit, že si zrovna Octávku v TDIčku kupují petrolheadi?
Já osobně to auto nepovažuju za žádnej top.
Ale naprosto chápu lidi, kteří si ho pořídí. Auto je velké, jako kombík má ohromnej kufr. Náhradní díly i spotřebák je na něho velmi, velmi levný a všude dostupný. Provozní náklady jsou směšné. Opraví si to buď sám, nebo i Franta ve stodole. A navíc, auto docela dobře jede.
Tohle je soubor vlastností, které obyčejní lidé po automobilu denní potřeby požadují. A tohle nedovede ovšem pochopit dost lidí, pořád mají dojem, že auto musí umět řezat zatáčky, mít minimálně dvě stě koní, být nějaké super pohodlné a ještě tiché. 😉
Ale naprosto chápu lidi, kteří si ho pořídí. Auto je velké, jako kombík má ohromnej kufr. Náhradní díly i spotřebák je na něho velmi, velmi levný a všude dostupný. Provozní náklady jsou směšné. Opraví si to buď sám, nebo i Franta ve stodole. A navíc, auto docela dobře jede.
Tohle je soubor vlastností, které obyčejní lidé po automobilu denní potřeby požadují. A tohle nedovede ovšem pochopit dost lidí, pořád mají dojem, že auto musí umět řezat zatáčky, mít minimálně dvě stě koní, být nějaké super pohodlné a ještě tiché. 😉
Zajímavé je hlavně to, že to funguje oběma směry. Vidíš třísku v oku druhého, ale břevno ve svém nevidíš. Směješ se tomu, co sám děláš. Problémy jsou na obou stranách a neříkej, že ne.
Já např. na DSG slyším chválu zejména od zanícených koncernistů a naopak co čtu, nemálo negativních ohlasů od běžných (nezanícených) majitelů koncernu. Upozorňuji, ne od fandů jiných značek, ale od majitelů DSG.
Já např. na DSG slyším chválu zejména od zanícených koncernistů a naopak co čtu, nemálo negativních ohlasů od běžných (nezanícených) majitelů koncernu. Upozorňuji, ne od fandů jiných značek, ale od majitelů DSG.
Stačí si pročíst tuto diskusi plnou negativních ohlasů zanícených antikoncernistů co v DSG vživotě nejeli, ale jsou nejchytřejší a nejfudovanější odborníci na problémy koncernu >😁 >😁 >😁
Naopak ve firmě jsme měli těch DSG at v Passatech nebo Oktávkách asi kolem 40ks a žádný problém, neříkám že je to nějaký reprezentativní vzorek, ale je to pořád lepší než žvanění nějakých individuí na zdejší diskusi.
Naopak ve firmě jsme měli těch DSG at v Passatech nebo Oktávkách asi kolem 40ks a žádný problém, neříkám že je to nějaký reprezentativní vzorek, ale je to pořád lepší než žvanění nějakých individuí na zdejší diskusi.
Otázkou je, jaké DSG tam bylo. Já se v těch převodovkách moc nevyznám, ale je jich několik typů (suché, mokré, různé počty stupňů) a některé typy se podle toho, co jsem slyšel, kazily více, zatímco některé byly v pohodě. Pokud jste ve firmě chytli zrovna ty verze, které se povedly, tak to také nemusí zas tak moc vypovídat. Ono není DSG jako DSG a neházel bych je šmahem do jednoho pytle.
Tak schválně jaké motory měly tyhle auta. Ať už passaty a nebo oktávky. Třeba se dozvíš, že vůbec nešlo o DSG. A vsadím se, že ani passat a ani octávka první generace převodovky DSG neměla.
Kdo to tady začal??? Ale, ale, ale DSG taky nefunguje.
Kdyby jen "nefungovaly", ale on je to "očividně šrot", za který si navíc spousta lidí (už přes deset let) dobrovolně připlácí cca 50-70 tis. Kč. >😒]
..zajímavé, takový šrot a lidi to pořád kupují, že by vynikající marketing vw? 😉
No samozřejmě, ten ďábelský marketing koncernu! Lidi jsou nespokojený, převodovky se serou, nefungují, furt se kazí a lidi jak stádo tupých ovcí příště zase jdou a zase koupí to DSG, které je opět na servisu bude stát desítky tisíc navíc. >😁
Ono to také záleží na tom, co který člověk považuje za spolehlivé a nespolehlivé auto. Už jsem četl názory lidí, kteří měli koncern, během nějakých 150-200 tkm se jim vysypalo turbo, dvakrát měnili převodovku a pár dalších docela zásadních "drobností", a protože jim toto stačilo a považovali to za OK, koupili si nový koncern. Já se občas skutečně nestačím divit, co někteří majitelé VW považují za spotřební materiál... Což ale nevylučuje to, že jsou kvanta lidí, kteří s koncernem jezdí naprosto bez problémů. Některým se se*e všecko od ventilku až po anténku na střeše a stejně to považují za OK.
Docela zajímavý postřeh na toto téma - proč zákazníci volí tak jak volí, demonstroval v době předsvětomotorové v tehdy svém plátku novinového formátu ( a vcelku slušném, lišící se od většiny i dnes ) Martin Vaculík ( otevřeně tehdy přiznal ne příliš dobré tehdejší vztahy jeho titulu s koncernem ), a bylo to česky řečeno příznačné ... Spolehlivost byla paradoxně jako sirota v koutě ... >😒]
Otázka je, kdo ti to s*raní platí. Pokud se o tebe výrobce postará a svoje průšvihy - klidně třeba výměnou převodovky - řeší, pak OK, a klidně (možná i právě proto) půjdu do stejné značky znovu.
Pokud daj od řešení problému ruce pryč, třeba i v záruce, klidně i kvůli kravině ála zatékání do světla, tak je příště kašlu a už si od nich nekoupím ani podložku pod myš.
Pokud daj od řešení problému ruce pryč, třeba i v záruce, klidně i kvůli kravině ála zatékání do světla, tak je příště kašlu a už si od nich nekoupím ani podložku pod myš.
Nedávno jsem četl docela zajímavý rozhovor s nějakým známým sociologem. Tvrdil, že dobré 2/3 populace jsou hloupé stádo. Tím se lecos vysvětluje. 😉
Ohledně ultraHondafuns apod. rozhodně ano. :😉
Takže 2/3 populace jsou vlastně masochisti... >😒]
Takže 2/3 populace jsou vlastně masochisti... >😒]
Tak ještě problémy s řetězi a máme to u Hondy kompletní... 😄
Tohle je problem softu a ne zivotnosti pekacu DSG a retezu TSI >😁
Soft se u vw delal kolikrat, o tom se ani nepise, pac je to u vw pekacu bezna vec, ktera se u nich ladila nekolik let a jeste nevyladila >😁
To víš, tebou dětinsky nenáviděný koncern měl poměrně velmi dobře fungující dvojspojku v hh už před deseti lety, takže se nediv, že to "u vás" nejde hned stylem: "hop na krávu a je tele".
P.S. Samozřejmě přeju Hondě, ať se s případnými problémy vypořádá co nejdříve... i díky koncernu VW mají dnes (v tomto ohledu) z čeho vycházet.
Takže hlavu vzhůru, chce to "jen" čas... 😉
DSG od VW kloudně nefungují dodnes, o čemž vypovídá mj i hromadná žaloba v Číně z loňského roku, nehledě na to, že verzím se suchou spojkou stále chybí kultivovanost.
Na druhou stranu se Choochoovi nediv. Tohle je opravdu velký fail, příznivci Hondy nejsou, na rozdíl od klientely evropských značek (pokud ti vadí zmiňování VW nebo ostatních z D) zvyklí na to, že by se nová technika zkoušela na nich.
Naštěstí jde po zadní nápravě EU Civicu 8G teprve od druhý takový případ, takže zatím není nutné páchat hromadné obřadné sebevraždy.
BTW - co má co dělat DSG s DCT od Hondy, že by z ní měla Honda vycházet? Co jsem tak zaznamenal, u Hondy funguje technicky poněkud jinak, nebo se pletu? Ostatně - to by si dala...
[odkaz]
[odkaz]
...domnělý "problém" u Hondy je průvodní jev motorů s deaktivací válců, který se u některého motoru může objevit ve větší míře. Už z principu - něco totiž ty válce mazat musí, víme?...
a představte si to že spolupráce s IZRAELSKO-AMERICKOU PHINERGY ALCOA to vypadá na 1600 km [odkaz] [odkaz] na jednu nádrž soudruzi, no to je průšvih jak BRNOLE 😉 😄 >😁 >😁 >😁
1. NEJLEPŠÍ = ELEKTROMOBIL Z BOLESLAVI (čistý) [odkaz]
2. LEPŠÍ = LPG / CNG (trochu CO2 a plynů) [odkaz]
3. ostatní ŠPATNÝ !!
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
1.6miliona motorov neskoncilo s vadou, len podla clanku, co sam posielas, zeru olej viac ako su majitelia zvyknuti (1.1L/1600km), nez je bezne a likviduju sviecky, cuduj sa svete s nutnou vymenou az 2x za 88tis.km.
Jo jo, to este nemali motory konkurencie, ktore maju v serviske uvedene, ze mozu zrat 1L oleja/1000km....Ale to si zvyknu, ked kupia take mnozstvo aut s takymi motormi.
Ale je fakt, že AR minimálně u 156 uváděla vyšší spotřebu oleje - až 1l/500km v případě ostré jízdy.
Osobně bych do provozu v jakémkoliv čínském velkoměstě volil HDM a pokud možno z Japonska, ty jsou naladěné právě na tento druh provozu, případně CVT.
Zkus si zaletět do Šanghaje třeba, nebo do libovolného jiného čínského velkoměsta a podívej se, jak tam s auty jezdí. Motory typicky 1,6 - 2,0 benzín bez turba, rozjezd z volnoběhu bez plynu a do 30km/h je tam pětka, pokud ji maj, tak i šestka. Ti, co mají automaty, s nimi řadí manuálně (ano manuálně, pokud to jde) a tak samo tam kopou kvalty v neskutečně nízkých otáčkách jakoby to měli nějak ústředně nařízeno. Jenže HDM tyhle excesy vykryje prokluzem, kdežto dvojspojka musí trpět.
Je to každopádně jen můj názor, může to být klidně i tím, že ty převodovky pro asijský trh se vyrábí jinde a jinak, nebo něčím úplně jiným...
Nech sa prizna, ktory je to miestny retarda.
Redakcia by mohla spravit zobrazovanie, ktory nich stlacil palce hore/dole, na niektorych forach to pekne funguje.
To je pravy psychopat.
Velkoměsta, to je jiná, cukat se tam s DCT určitě žádná výhra, tam bych naopak upřednostnil CVT i před HDM, už proto, že nežere výkon a reaguje rychleji.
Edit: Jo, proti HDM může bejt.
K tomu jízdnímu stylu viz výše, co jsem psal Makovníkovi, Číňani jezdí na co nejnižší otáčky, jako by jim to někdo nařídil.
Samozřejmě, že měla Honda (a nejen Honda) z čeho vycházet, nebo si vážně myslíš, že si v tom r. 2003 nerozebrali nějaké to dsgéčko a neškrábali se za uchem, stejně jako to dělali s čímkoli před tím, včetně někdejší motocyklů JAWA, nebo "revolučním" variabilním časováním ventilů, nad kterým se tvářili jako při objevení Ameriky a někteří týpci jim to baští dodnes. Ano v některých případech byli mistry aplikace, ale ve kterých případech sami objevili samotný prvotní princip funkce daného systému?
Cos čekal, že Honda přijde s absolutním plagiáten dsg? dct je taky dvojspojka pracuje na témže základním principu, což logicky neznamená, že musí být "identická".
Nejpodstatnější rozdíl je zatím v tom, že dsg funguje už deset! let, kdežto dct dodnes ne.
Nejsem zrovna fanda suchých dsg, ale dnešním suchým verzím dsg (běž se svézt) už kultivovanost zdaleka tolik nechybí, pracují s větším prokluzem.
P.S. Např. tady se můžeš podívat jak dsg dodnes "nefunguje", až se Koubek (rozhodně žádný fanda koncernu, spíš naopak) podobně vyjádří o dct, pak můžeš napsat, že dct už funguje taky.
Mimochodem Autocar už v dobách G5GTI vybral dsg jako převodovku pro ideální mix aktuálního hh.
[odkaz]
Řečičky o kopírování toho či onoho jsou k smíchu. Japonsko bylo ještě před 100 lety feudální monarchie, tam asi technický rozvoj úplně nekvetl. Něco vymyslet a něco dostat na potřebnou technickou úroveň není úplně to samé.
Co to je - Koubek? Nějaký český Harris? Nepostradatelný konzultant všech slovutných automobilek nebo cinta ze Zelenče? >😁
Osobně si nemyslím, že by DCT byl křáp, stjně tak si nemyslím, že by byl připraven pro celosvětové prodeje, takže jakési beta-testování doma a na hybridech je podle mého správně. Otázka je, jestli zákazníky Honda informovala, že budou betatestovacím týmem, ale pokud ne, není třeba ji zatracovat, ostatní výrobci to taky dělají celkem běžně.
Jesli tu DCT uvedou na trh a bude fungovat tak dobře, jako funguje na Honda motorkách, tak to bude jasná volba - tedy pokud pro ni Honda postaví i stejně dobré auto. 😉
Ale jak správně píšeš, je poměrně velký fail, že se jinak přepečlivé Hondě nepovedlo problém odhalit při vývojové a testovací fázi a odhalili to až majitelé. Tyhle evropské manýry vidíme opravdu neradi. Ostatně v tomto duchu se nesla i hodně pokorná omluva Hondy majitelům.
Problémy s vývojem nemá jen Honda a VW, mají je všichni - podívej se s kolika motory a v jakých autech dělá dvojspojku Ford, Fiat (+AR, Lancia), nebo Renault. S velkou slávou dvojspojky uvedli na trh - a nic. VW je dál o světelné roky, ostatní jen ty jejich stále novější verze DSG rozebírají a snaží se přijít na to, jak jim vypálit rybník, na DSG se realizuje zatraceně velkej zisk, neboť proti klasickému HDM ústrojí je to zázrak jednoduchosti a přitom je VW dává za sejnou cenu (= sakra draho), každý výrobce by chtěl mít v portfoliu takovou komponentu, money talks a vývoj se dotáhne časem. Je fajn, že Honda neriskuje, v jejím případě už ani není kam spěchat, vlak jim ujel už dávno a mohou (respektive MUSÍ) jedině překvapit.
Takže problematika prostorově nenáročných, výrobně laciných (a spolehlivých!) více-spojek je Hondě už několik dekád známa, není tedy třeba nic rozebírat, byť nepochybuju o tom, že rozebírají všichni všechno všem.
Ba co víc, i novou 😁CT Honda zkombinuje s měničem, takže zase jedno docela zajímavé řešení převodovky.
Možná je lepší počkat na určitou úroveň techniky a pak jí teprve komerčně nabízet, než na trh posílat nedodělky. Mercedes by mohl vyprávět... 😉
Ten měnič mi tam právě hapruje - cílem DSG bylo odbourat právě měnič, takže proč ho tam přidávat zpátky a dělat to celé složitější?
Počkejme, co Honda předvede, pak se zase můžem e-porvat >😁
DSG vznikla proto, aby se zbavilo právě toho HDM, cílem pak jsou dvě suché spojky koaxiálně v jedné skříni a pokud možno na maximálně dvou hřídelích = nejnižší výrobní náročnost.
Ta Hondí cesta jde proti tomu.
Nicméně po zametání mnoha průšvihů koncernem pod koberec je docela úsměvné neustále se ohánět "technologickou převahou" a neustále vykřikovat do prostoru něco o celosvětovém spiknutí a nepřátelích těch "úspěšných", kteří cokoli koncernového podpalují na barikádách, což se objevilo jak tady, tak kdekoli, kde se objeví zmínka nebo polemika se zde až rektálně alpinisticky adorovanou "kvalitou" koncernu jako takového ... Princip smečky se tomu říká ...
Psal jsem především o tom co tady tradičně nevidíš, vidět nechceš a o čem zásadně nepíšeš. Tvá jednostrannost je čím dál hlubší, sám už ani nevíš kdy jsi tu naposledy napsal něco bez antikoncernovwého patosu, nebo bez ohledu na to, na které straně barikády je pisatel původního příspěvku.
Je tady článek o problémech dct, přesto je tradičně ústředním motivem diskuse pod ním většinou velmi "konstruktivní" kritika koncernu, kterou jako "přirozenou" obranu vytáhli (místy velmi primitivním způsobem) někteří ultrafuns Hondy. Ovšem to jsou přesně ty příspěvky, kterých si programově nevšímáš, protože pro tebe je i primitivní antivwfuns mnohem užitečnější, než věcně argumentující nick na straně koncernu. Osobně se snažím reagovat především věcně, ovšem pokud to není proti "družstvu" kterému tak okatě nefandíš, těžko můžu čekat, že tam nějakou věcnost budeš vůbec hledat, pro tebe je mnohem snadnější (i alibističtější) napsat, že to jsou reakce "podrážděné".
Nemusíš zrovna mě přesvědčovat o tom, že si za tím, co tu znovu a znovu (a vždy do stejného typu diskusí) píšeš, opravdu stojíš. Opakuji, že problém vidím především v tom, co tady a komu naopak vědomě nikdy nenapíšeš.
Nechápu, co to tady meleš o barikádách, o kánonizování a ty hovadiny kolem, ale tenhle projev je ti vlastní.
Já píšu, že DSG bylo první dvojspojkovou převodovkou na trhu, kterou navíc VW nabízel skoro v jakékoliv kombinaci modelu a motoru a to kdekoliv na světě - tolik k technologické převaze, kterou klidně můžeš ignorovat, nebo se jí tady trapasnicky vysmívat, což je ti rovněž vlastní.
Že nebude na 100% vychytaná se dalo čekat, proti HDM je její vývoj podstatně kratší, takže dětské nemoci můžeme čekat i nadále a to nejen u VW, ale i u FPT, Fordu a Renaultu a nakonec i u té Hondy.
Rozdíl je v tom, že politika VW je dotáhout to do produkce a pak to během času vychytávat - aby ne, když je to jeden z největších světových výrobců, kdežto jak Honda, tak Ford a Renault, tak Fiat (+ AR + Lancia) si nemohli dovolit udělat kiks, takže vyvíjejí a debugují.
Edit😒br /> Dvojspojke je rovněž ideální řešení pro hybridy, ostatně Honda ji debuguje právě v hybridech,a třeba oyota ji klidně mohla použít do Priusu, ale použili jednoduché a léty již vychytané CVT. Být tam dvojspojka s jejími dětskými nemocemi, nebyl by Prius etelonem spolehlivosti, takto jím je a lidé se snadněji zbavují strachu z nové technologie. V další generaci hybridů už ale bude kombinace malý turbomotor + elktromotor + dvojspojková převodovka s minimálně 7 stupni.
Navíc si myslím, že koncern "novinky" testuje stylem "průzkum bojem" na evropském trhu, a kdyby byl stejně poctivý jako ti japončíci doma, tak se dozvíme jiné reálie, než oslavné bezduché ódy na technologickou převahu. Aneb pro ty koncernově nadšené - koncern zatlouká mnohem více než Japonci na vlastním trhu, kde domácí výrobci testují také, a smát se s historií řetězů, dieselů, htp, atd. v zádech ostatním, je výrazem "jisté převahy koncern fans", ne výrobce.
To, že vývoj a výroba HDMI je mnohem staršího data je známý fakt, že se jisté nedostatky budou projevovat i v budoucnu ( jako u manuálu, který je na světě opravdu dlouho ) je také fakt , a nikdo při smyslech by to nekomentoval. A nemusel by se spotřebovávat strojový čas všeobecnými pravdami, které zdržují.
To, jakým způsobem výrobce nasazuje novinky do výroby, výbavy, je jeho věc, a kupodivu se najde dost těch, kteří budou mít malinko jiný názor na ono uvedení a vychytávání.
Ve zkratce by jsi ušetřil dost času, kdyby jsi napsal, že se ztotožňuješ s politikou, stylem onoho výrobce, a ušetřil mne školení o ničem. Na webu, o němž prodejci koncernu mluví jako o spřáteleném ( to jsem diplomat ) nic nečekaného.
Ford, Rencek, volily Getrag, a je otázkou, proč nereagovaly rychleji, nebo masivněji, ale to je otázka na ně. Honda šla a jde vlastní cestou ( Japonci jsou takoví ) ať to stojí co to stojí , a je čistě jejich záležitostí, jak se s tím poperou.
Nicméně jsou dle mne otevřenější v momentě problémů. Celé tohle masivní extempore na účet Hondy je příznačné trapáckému stylu mnohých vw fans ...
V podstatě jsi napsal úplně to samé, co já - dětské nemoci, průzkum bojem... Jen to moje ztotožnění sis domyslel, ale co, když tu hůl neumíš najít, tak si ji nějak pokoutně vytvoříš, viď?
Můžeš mi ukázat ty moje silácké, oslavné, obraty?
Ale bacha, ať nezjistíš, že jsi vedle jak ta jedle, i když ty bys na to mohl být už zvyklý...
Honda je největší výrobce spalovacích motorů, největší výrobce motocyklů, dělá motory do letadel, staví roboty, vyrobila první komerční auto s palivovými články, je mnohonásobný vítěz F1 atd.
Dej si to dohromady, Mariachi, s technologickou převahou VW >😁
[odkaz]
PS Než napíšeš nějakou siláckou reakci, tak si otevři ten odkaz 😄
PPS Z jaké reklamy jsi pochytil technologickou převahu, Mariachi? Mám dojem, že marketing VW funguje opravdu dobře.
Bohužel v té naší mladé republice spousta lidí ještě nedokáže rozeznat fakta od proklamací.
Jinými slovy se tomu říká analytické myšlení.
A to chybí spoustě lidí a podle toho vypadají zdejší diskuze.
Co na tom, že VW vychází nejhůře v testech na 100tis. km Autobild, vždyť má technologickou převahu 😄 [odkaz] Projdi si v tom odkazu kolik z nejhorších 7 je z koncernu. Správná odpověď je 5!
Ale ve statistikách ADAC VW vychází výborně.
Co na tom, že VW nabízí jen 5 rychlostí, zatímco všichni konkurenti mají rychlostí 6, za nižší cenu, vždyť VW má technologickou převahu.
Za technologickou převahu se vyplatí si i připlatit.
Co na tom, že si koupím prašivé HTP, GTI je stejně nejlepší.
Co na tom, že GTI stojí jako 3er od BMW, technologická převaha musí převážit.
P.S.
Odkaz jsem si otevřel a ano, vím, že Honda není žádné ořezávátko, ostatně jsem to nikdy netvrdil, tady ani nikde jinde.
P.P.S.
A čo si vy, Kefalín, predstavujetě pod takýmto slovom "marketing"?
P.P.P.S.
Dělat mluvčího grafomanovi ála andromeda se holt nevyplácí >😁
Narozdíl od VW, kde dvouspojka není vzorem ani komfortu ani spolehlivosti (to samozřejmě neznamená, že je úplně špatná nepoužitelná a rozbije se každá 😄 ).
Ty letecké motory, F1 atd. to je skutečná Image!
VW má marketingovou vylhanou image. No bohužel to funguje, ty s technologickou převahou jsi příkladem, Mariachi.
P.S.
Díky.
P.P.S.
Marketingem v tvém případě myslím reklamu a sponzoring médií.
P.P.P.S.
Neodpovídal jsem Andromedě, ale tobě na nezodpovězenou otázku: Můžeš mi ukázat ty moje silácké, oslavné, obraty?
Ještě máš nějakou otázku?
Tak si ten dauertest odkaz projdem.
Tak schválně mi zkus mezi těmi posledními deseti auty nají pět...ne, počkej...tři...anebo ne, hele aspoň jedno - jedno jediné, které je testováno ve své současné generaci.
Fajn, na dalších pár hodin, možná i let tu bude klid, nejnovější je tam Passat z rouku 2006, testován 2008, což je...ano momentálně 6 (slovy šest) let.
Z novějších aut hledám VW a co to?
O deváté místo se dělí Golf, Touran a Ibiza, no je to vůbec možné?!
Asi nějakej podvod a spiknutí koncernistů, viď?
Nebo vlastně nééé, už vím, to je tenhlecten...ééé - MARKETING!
VW nabízí 5 kvaltů tam, kde to dává smysl z hlediska konfigurace, zkus mi popsat v čem konkrétně je to tak výrazné omezení, ale bacha, ať se do toho nezamotáš, už tak ti argumenty stojí na nožkách z papíru.
GTi sice stojí jako BMW3, ale jde o to, jestli chceš jezdit jednu z top verzí Golfu, nebo základ od BMW - mimochodem ceníková cena Golfu GTi je 617 000,-, cena základního BMW3 316i na plecháčích je 757 000,-, pokud je to podle tebe stejně, tak mi ten cenový rozdíl pošli na konto, koupím malýmu nějakou hračku.
P.S.
Než si to přebereš, trochu se prospím 😉
5 kvaltů je VÝRAZNÉ omezení ve městě. 3ka je moc lehká a 4ka těžká.
Snad jsem se do toho moc nezamotal 😄
Myslím, že není problém se s GTI dostat na 757 tis. Kč.
Jinak tady máš odkaz na Golf VI a výměnu turba při 71.511km😒br /> [odkaz]
Marketing VW ale dokáže to, že ty tomu nevěříš a myslíš si, že VW je stejně nejlepší. A navíc tím pádem Honda i s její dvouspojkou se naopak rozsype 😄
To zní logicky, ne?
PS Jinak s tím podvodem koncernistů to bylo vážně nebo ironicky? Já vím, ironicky. Ty ani nevěříš tomu, že Golf dostal v anketě oblíbenosti ve skutečnosti desetkrát míň hlasů. A už vůbec nevěříš, že by za tím mohl stát koncern >😁
PPS Víš jak se pozná marketing v tom odkazu na Golf VI?
Tak, že úvodní otázka zní, zda vydrží moderní pohon. A odpověď je, že na sobě nenechal nic znát.
Normální (nezaujatý) člověk by napsal - nevydrží!
Dobrou
Zkus mi nějak konkrétně uvést, kde jsem psal, že je VW nejlepší a že se Honda se svojí dvojspojkou rozsype. Stejně tak mi sem nalinkuj diskusi, nebo koment, ve kterém jsem tvrdil, že nevěřím podvodu ADACu s anketou oblíbenosti, nebo že věřím, že je Golf nejlepší!
To jsou všechno kecy, které sis vycucal z prstu, nemáš pro ně žádný důkaz a píšeš je jen proto, abys ze mně udělal VW fanatika a důrazně tě proto žádám, abys sem dal na ně link, nebo se mi omluvil a víc si mně už nebral do huby!
Celé téma je o dvojspojkové převodovce, jež VW už dávno prodává a za běhu léčí její dětské nemoci, kdežto Honda ji zatím vyvíjí a nevyladěnou ji na celosvětový trh uvést (pravděpodobně) nechce - a jak za ten přístup, tak za tu převodovku jsem Hondu rozhodně nekritizoval. Jestli v souvislosti s dvojspojkovou převodovkou píšu, že má VW technologickou převahu, tak to je neodiskutovatelný fakt - uvedl ji na trh a prodává ji v kvantitách, o kterých se jiným výrobcům ani nezdá a s konfiguracemi model/motor, jaké jiní ani nenabízí. To, že VW testuje bojem, jak psal andromeda je fakt, jestli se mi to líbí, nebo ne je věc jiná a záleží na přístupu ke koupi a vlastnictví nového vozu, to jsem popsal níže pod komentem andromedy.
Pokud ti to nedochází, tak vyješ na úplně špatný měsíc a navíc naprosto zcestným způsobem, když se ze mně snažíš dělat něco, co nejsem a co hůř - snažíš se mi podsouvat texty a výroky a názory, které jsem nepsal! :no:
nic z tebe nedělám, buď v klidu. Reagoval jsem především na tvojí větu ze včera 22:23😒br />
,,Asi nějakej podvod a spiknutí koncernistů, viď?''
Tato věta zní v kontextu ADAC aféry poněkud nemístně.
Jinými slovy to zní tak, jako bys zfalšování ankety nevěřil.
Potažmo jako bys nevěřil kdo za tím falšováním stojí.
Abychom nechodili kolem horké kaše. Kdo jiný by chtěl zfalšovat takto výsledky než koncern?
Jinak k VW GTI a 3er BMW - postavil jsem proti sobě auta se stejnou cenou.
To je celé.
Komentuj si to jak chceš, udělej ze mě pitomce 😄
Hlavně jsem rád, žes mi objasnil o jaká auta se vlastně jedná 😉
Každý kdo má jiný názor než ty, je asi pod úrovní tvého ko***..
Cena testovaného GTI na auto.cz byla: 812 700Kč.
[odkaz]
Snažil jsem se ti odpovědět na všechny otázky. A nebylo to myšleno špatně.
Špatně si to jen ty vykládáš..
A ještě jednou k té technologické převaze. Až teď jsem pochopil, že to myslíš jen na dvouspojkové převodovky. Já jsem se o to doteď tolik nezajímal, ale základní fakta jsou zde: [odkaz]
Podle toho jsem se dočetl, že DSG vymysleli u BorgWarner a licencovali ji pro VW s nějakou další firmičkou.
Prvnenství VW se v tomto ale upřít asi nedá! Uvidíme co ukáže budoucnost.
Čus
Tu větu sis do kontextu s ADACem dal sám, bezdůvodně (chci tomu věřit) a zbytečně.
Dauertesty nedělá ADAC, nicméně se klidně může časem ukázat, že i tam mohl někdo falšovat data - to je ale jen zbytečná spekulace.
Zbytek toho, cos o mně napsal byl naprosto účelově vykonstruovaný tebou s úmyslem udělat ze mně VW fanatika, všechno jsem ti několikrát vyvrátil a pořád čekám na omluvu.
Ad cena Golfu GTI a BMW řady 3😒br /> Ano, jednoduše řečeno se může stát, že ta auta stojí stejně, ale pokud ze sebe nechceš dělat pitomce sám, tak musíš srovnat srovnatelné - tedy vedle Golfu GTi za 812 700,- postavit BMW 3 se stejnou dynamikou a výbavou a pak porovnat ceny. Máš tedy k 220-ti koňovému GTi (0-100 6,5, max 245 km/h) postavit buď BMW 320i (o 40 koní slabší, 0-100 7,3s), nebo BMW 328i (o 20 koní výkonnější 0-100 6,1s), případně BMW 325d (+- stejný výkon 0-100 6,8s, ale diesel). 320i - základní cena (bez výbavy ála Golf GTI) = 872 500,- 328i (opět základ) = 980 000,- 325d = 1 010 000,- (to je mimochodem aspoň dynamikou Golfu GTI nejblíže, 0-100 6,8 / max 245 km/h). O výbavě raději nepíšu - takový M sport paket je za cca 150 000,- napříč verzemi, aktivní diff je jen pro některé a o ceně raději psát ani nebudu, ale počíte, že dovybavení BMW3 v základu na úroveň Golfu GTi tě vyjde na minimálně 200 000,- navrch.
Můžeš mi už konečně napsat, které z nich "stojí stejně jako Golf GTi"?
Abych ti z té šlamastyky trochu pomohl, tak proti Golfu GTi můžeš postavit od BMW řadu 1 a konkrétně model 125i se 160 kW za cca 757 000,- (3 dvéř) byť po dovybavení na úroveň GTi jsi zase s cenou podstatně výše.
[odkaz]
Třeba o Fabii nic takového napsat nemůžeš..
Jinak ty sám píšeš😒br /> ,,večer ti ta argumentace moc nešla, i můj kocour by to zvládl líp''
nebo😒br /> ,,plácáš páté přes deváté a nevíš ani pořádně o čem píšeš''
ale po mně chceš omluvu?
Rozdíl mezi námi je jen ten, že já mám blíže k Hondě.
A VW naopak moc nemusím.
Na tobě jsem jen demostroval většinové mínění - VW pozitivní.
Nikde jsem nepsal, že jsi VW fanatik a vzhledem k tomu, že ti to tak vadí, tak asi ani VW fanatik nebudeš 😄
Tak už se tím netrap
Čau
Kroutíš se jak had, než abys uznal, žes napsal hloupost.
Takže😒br /> - Pokud vedle sebe postavíš VW Golf GTI a stejně vybavené a stejně výkonné BMW3, budou stát stejně?
- Žádal jsem tě, ať mi odsu😜 [odkaz] vypíšeš z deseti nejhorších aspoň jedno jediné auto, které je testované ve své současné verzi. Pořád jsi ho nenapsal.
Já jsem nikdy nic jiného netvrdil a vysvětluji ti to pořád dokola. Psal jsem jen o cenách. Nepsal jsem nic o odpovídajících výbavách nebo výkonech!
Z deseti nejhorších, žádné od VW není v současné generaci. Také možná proto, že v současné generaci ani testováno radši nebylo (Passat).
Ale dlouhodobé testy ti ukazují minimálně dvě věci. Za prvé to, jak je povedený ten či onen model. Za druhé jakou stabilitu vykazuje ve spolehlivosti automobilka. A minimálně v tom druhém prostě VW nedůvěřuji. Viz první obrázek v tom odkazu - postavený stan před dílnou kde opravují asi nejhorší auto všech dob - Touran se známkou 6 😄
Vím, že od té doby ho testovali ještě jednou, ale to mně rozhodně nestačí.
Pro mě má přesvědčivé výsledky především Toyota. Např. 1. auto (v testu na 100tis. AMS) bez jediné závady. Narozdíl od toho Passatu (2008 Autobild [odkaz] ) se známkou 5 !!! a mimo jiné závadami😒br />
mehrmaliges Sofware-Update für das verzögert ansprechende DSG-Getriebe
vícekrát SW update zpomaleně reagující DSG převodovky >😁
A jsme zpět u technologické převahy 😉
Pro tvojí informaci nadpis toho článku o Passatu (jj, já vím, v minulé generaci..) zněl: Der ewige Patient - Věčný pacient 😄 [odkaz]
PS Ještě něco z toho samého článku: DSG-Getriebe nervte über die gesamte Testdistanz
DSG převodovka otravovala po celou dobu testu
[odkaz]
PPS Porovnej si ten předchozí odkaz (Passat známka 5) s přímou konkurencí - pekáčem od Hondy známka 1- 😄 [odkaz]
Kompliment, Honda: Die Qualität dieses Accord ist beeindruckend
Kompliment Hondě: Kvalita tohoto Accordu je působivá
[odkaz]
Nech si to projít hlavou a možná mně budeš víc rozumět.
A hlavně už nepiš nic o GTI ani o trojce BMW. Myslím, že oba víme co je to za auta, kolik stojí atd.
Nakonfiguruj si jakoukoli novou 3er (s obdobně výkonou benzínovou motorizací) s výbavou na úrovní základu nového G7GTI a pak si klidně můžeš dát třeba facku za tvrzení, že stojí stejně. 😉
Ja vam taky preju at se dari, ale po tolika letech to bude asi marny, kor kdyz vas sef tlaci porad na naklady 😉
Jinak si zapomnel zminit ze DSG je taky plagiat, kdy jste to vobtahli za valky od frantiku. No jo valecna korist 😉
Já to chápu, asiaté ve své podstatě nikdy s ničím opravdu svým nepřišli. >😒]
Koncern VW byl "pouze" tím kdo úspěšně uvedl dvojspojku do sériové produkce, kdyby se tehdy něco podobného povedlo třeba Hondě, bylo by to pochopitelně nekonečně geniální..., ale vydrž, jednou se určitě taky dočkáš, na dvou kolech už to jde Hondě delší dobu, prostě je vidět, že v jednostopých vozidlech mají japončíci podstatně větší tradici. 😉
Kolik najdeš podobných Hond? >😁
Navíc jak můžeš vůbec psát o životnosti, když to Honda ani nedováží do Evropy? Jistě jsi s tím již jel a máš hodně najeto... >😒]
[odkaz]
Ale vidim,ze Honda zvladla aj viac 😄
[odkaz]
Staci se podivat pod nejakou diskuzi na auto.cz a je tam spousta prispevku, kde se uvadi ze ta slavna DSG neujede nekde ani 100tis bez vymeny >😁
Tu kvalitu doklada i test po 100tis Autobildu.
Proste neni snad mene spolehliva prevodovka na trhu. Uznavam ale ze jich vyrabi spoustu a to tu preci jde, o kvantitu, ale ne o kvalitu >😁
Banda bychařů a lidí disponující přemírou osobní nenávisti k čemukoliv koncernovému, zajisté ukazuje realitu silnic.
Hm, podařilo se ti napsat opět ohromnou blbost. 😉
...Tu kvalitu doklada i test po 100tis Autobildu...? Hmmm? 😄
Uvědom si, že například lepší motorizace u Audi jinak než s DSG nekoupíš... a ta auta jezdí HODNĚ kilometrů... a problémy? Nic, ticho po pěšině.
Na druhou stranu bych byl opatrný s tím "tichem po pěšině". Podívej se, kde se ve spolehlivosti nachází Audi, stačí projet pár grafů googlu pod heslem reliability car brands nebo se podívat na reliability index. Jasně že to není čistě záležitost DSG, ale jako dílek do skládačky docela ...zajímavé. 😉
Každopádně to jde dobře vidět, příznivci VW obejdou mnoho rozsypaných DSG převodovek tím, že přece mnoho jiných VW zvládlo najet 300 tkm a je to jen jehla v kupce sena, problém v podstatě neexistuje, ale stačí jim jedna rozsypaná Honda, aby všechny Hondy stály za prd a problém byl přímo galaktický. Jenže opačně to funguje jakbysmet...
Člověk nabyde dojmu, že když půjde kolem servisu škodovky, kontejnery s odpadem musí být přeplněny TSIčkama, převodovkama DSG a dalšími díly, když se jich přece tolik posere. Jaká je ovšem realita, to snad nemusím psát.
Vezměme třeba řetězy u TSI. Já mám třeba v okolí (z lidí, které znám) jen jednoho šťastlivce s TSI a ve 28tkm se mu ten motor vysypal. Ale netvrdím, že když u 100% lidí, které znám s TSI, se jim ten motor vysypal, že se to musí stát každému při necelých třiceti tisících. Nicméně už jsem také slyšel startoval TSI, které chrastilo tak, že jsem si původně myslel, že je to TDI... Takže třeba na tomhle problému asi něco bude. Neříkám, že to je celoplošný problém, ale očividně to TSI nějaký výrobní problém mělo. Neznamená to, že to postihuje 100% TSI, ale očividně je to více chybový motor, než by bylo normální. Jenže podobné chyby se najdou všude, včetně Hondy. Jen z toho, co čtu, se mi zdá, že u VW jsou různé problémy dost časté.
Pokud jsi viděl novou rozvodovou sadu, tak ti musí být jasné, že na to, aby tam řetěz preskočil, tak by musel zlikvidovat ocelové nálitky, nebo totálně ohoblovat ozubený kola, či se rovnou přervat.
Tady na diskuzích je to ovšem o lidech, co osobně nic neví, ale kdysi něco někde slyšeli. Stejně jako donedávna omílanej článek o HTP, který platil pouze pro první generaci, která se vyráběla někdy před 12 lety.
No, aspoň jde jasně identifikovat toho, kdo ví a zná, a diskuzního plácala bez špetky znalostí. 😉
Je to podobné, jako když se mě někdo ptá, proč měním olej po pěti tisících, když nemusím. On se totiž servisní plán má přizpůsobit použití. Pak se nemůžou divit, že jim upadne kolo na dálnici u auta, které drtí na okruzích, ale jezdí s ním do servisu, jako kdyby ho měli na kochání se krajinou o víkendech.
Když už tady kydáte na Hondu a zastáváte se slavného VW... kolik Hond mělo potkané rozvody? Kolik Hond se zadřelo díky "vyžvýkanému" pohonu olejového čerpadla? Člověk nemusí dlouho pátrat aby si našel další příklady příkladné "spolehlivosti" koncernu VW. Už mě unavuje že VW žije pořád z pověsti starých rotaček 1.9 TDI a z dob, kdy auta neměly žádné technické vychytávky, které by se mohli pokazit. Takový starý Golf 1.9 TDI najede plácnu 500 000 "bez závady", protože se na něm prostě nemá co podělat. Dneska jsou si už ale všichni po technické stránce rovni, avšak někteří jsou si rovnější, což myslím dokazují právě auta původem z Japonska... a zvláště ty co byly vyrobeny přímo v Japonsku.
Hlavní důvod proč se začali dělat maloobjemové turba jsou emise a spotřeba - především pak ta normovaná. Pokud mi dá na výběr někdo s 1.4 turbo a 2.0 atmo, vezmu 2.0 atmo... těch kurvítek navíc které to turbo má je zbytečně moc.
A to prosím zastávám názor, že turba si lidé ničí sami svojim přístupem... ráno nadládbnout a jet... a nebo druhej extrém kdy se lidé řídi rádcem řazení a drží motor v nesmyslně nizkých otáčkách, kde pak trpí rozvody, klika případně dvouhmota...
Je tedy na úhlu pohledu a na zvážení každého, zda bude např. hondu považovat za zaostalou, protože nemá turbo, a nebo absenci turba a i s tím související spolehlivost brát jako plus. Jak jsem řekl výše... klanim se na stranu atmosferických Japonců. Ostatně to nám ukáže aktuální generace Mazdy.
Reaguju, jak reaguju hlavně proto, že jsem hlavně tedy v případě aut z půjčoven už slyšel těžko uvěřitelné věci a to i od lidí, o kterých jsem si myslel, že je dobře znám a měl jsem o nich dobré mínění.
Jak moc dlabou na tahle a fleetová auta servisy nejsem schopný odpovědět a současně si nemyslím, že hnát se dvoustovkou po dálnici = ničení auta. 😉
Tohleto tvůj příspěvěk opět degradovalo na obyčejný blaf. 8-s
Jestli máš s TSI problém, zajeď do servisu a problém bude bezpaltně vyřešen. Co chceš víc?
Ty se tady z lidí snažíš dělat naprostý neznalce. Na to pozor.
Diskuze jsou toho zářným a jasným důkazem! 😉
Ostatní automobilky jsou většinou pod jeho rozlišovací schopnost, tedy jednoduše, jsou mu zcela volný. 😉
Prostě klasický hospodský model... 😉
Asi tě v tom nechám. Každému co jeho jest. :-!
Tohodle jsem si u žádné jiné automobilky nevšiml.
Rozvody tady probírali především novináři a diskutéři. Sama automobilka se k tomu nikterak sama od sebe nevyjadřovala.
Ano, VW byl první, komu se podařilo masově nabořit vžitý názor o bezúdržbovosti hnacích řetězů... Jen aby se z toho nestalo pravidlo ...
Vysvětlím: Když si koupím třeba jednoduchý stůl, bude levnější protože to bude jen a pouze stůl. Naproti tomu si mohu také koupit rozkládací stůl, který bude sám o sobě kvalitnější, protože mi poskytne v případě nutnosti větší plochu. Ale mechanismus, který rozložení umožňuje (a vyrábí se opravdu zajímavé), je sám ze své podstaty potenciálním zdrojem poruchy. Aplikuj akmkoliv. 😉
letecké turbovrtulové motory... jsou tak složité, mají spoustu kurvítek, ale nikdo si nedovolí o***... teď plácnu... např. ložiska, protože by to mohlo znamenat pád letadla. Když přeskočí rozvody, v podstatě se nic nestane... Myslím že takhle by se nechalo diskutovat do nekonečna...
Ještě taky nesmíme zapomínat, že výrobce dost pravděpodobně snižuje spolehlivost záměrně aby si tak zajistil budoucí odbyt. Bohužel to občas přežene a daná součástka v reálu vydrží řádově méně než výrobce zamýšlel...
Už i cena by ti mohla napovědět, že se to srovnat nedá. 😉
Když si pořídíš trakař, tak ten ti může sloužit desítky let s žádným nebo minimálním servisem - super spolehlivost. A o ničem technicky složitějším, už to tvrdit z podstaty konstrukce, nemůžeš. 😉
Japonci na tomhle jedou pořád. Minimální nabídka všeho možného, minimální konfigurovatelnost. Neb když tam něco není, logicky se to nemůže pokazit. Čím méně toho nabídneme, tím méně se toho může pokazit. Čím méně verzí, tím menší riziko možných chyb při montáži. atd.
To by pak pro tebe, například prodejní žebříček z ČR, znamenal vrchol rozmanitosti. 😉
A pokud jde o kvalitu, vezmi si značkové hodinky stejné značky. Jedny mechanické a druhé bateriové. Srovnej si jejich kvalitu/cenu, přesnost a spolehlivost. Kvalita/cena nemusí být vůbec přímo úměrná spolehlivosti...
Z technického hlediska pak záleží, jaký má daná věc účel. V autě trávíš čas, lze se tedy na něj dívat jako na jiné obytné prostory. Ale je to i dopravní prostředek, tedy ke kvalitě by mělo patřit, že tě dopraví, kam má. Klidně může vyžadovat pečlivější servis.
Jiné měřítko bude existovat pro záložní generátor v nemocnici a pro špičkový audio systém. Když vezmu audio, pro někoho může být důležitější kvalita reprodukce než bezproblémová funkce. Stejné je to u aut. Někomu záleží na tom, jak se v autě cítí, protože v něm tráví hodně času. Někdo potřebuje neprůstřelnou spolehlivost. A pravděpodobně na každého z nich míří jiné produkty.