Na blížícím se autosalonu v Ženevě se poprvé oficiálně představí Octavia Scout s plastovým bodykitem. Prodej vozu začne po srpnové celozávodní dovolené.
Předem říkám, že vzhled Octavie III se mně líbí, jsem zastánce minimalismu a takového jednoduchého stylu, žádné kudrlinky a vlny. Doufal jsem, že se Scoutem nepřijde nějaký hnus, a že to bude vypadat robustněji, elegantněji a prostě dobře. A musím říct, že za mě teda podle fotek hodně dobré. Boční lišty na dveřích už u spousty aut zmizely, ikdyž si myslím, že tam mají být. Nárazníky a blatníky taky dobré.
Mně se to moc nezdá... ani sám přesně nevím proč. Respektive, první důvod je jasný - nelíbí se mi design kol a to dělá hodně. A potom... asi bych si odpustil ten chromový rámeček okolo oken a chromované zrcátko, na Scout verzi mi to moc nesedí. I ližiny bych klidně nechal v základní nepříplatkové matné černé. A potom... potom by se mi to asi líbilo :-) .
EDIT: pozitivní je, že tohle všechno nejspíš půjde. Jiná kola, bez příplatkového chromu... a pak to bude asi fakt pecka :-)
ked mas chatu a potrebujes si z domu ( bytu ) preniest ( prestahovat par veci )veci kombik je vtedy fajn, samozrejme mne tiez kombik nechyba a netreba len narazam na to ze niekori ktori ho vyuzivaju vedia preco, nie pre maximalny objem ale pre tvar kufra
Vzhled
Souhlasim. I ja si myslim ze bocni listy jsou velmi dobra vec, paradoxne mizeji hlavne u mestskych aut kde jsou nejdulezitejsi (caste parkovani do uzkych mist mezi jine vozy) a zustavaji u "terenaku".
a aky to ma zmysel porovnavat A4 allroad ktore je o triedu vyssie rozmermi aj cenou s octaviou? ( octvavia je v ramci svojej triedy v bodykite scout neprekonatelna )
to porovnanie s audi je asi taky nezmysel ako porovnavat sportage s volvom xc60
Je přesně vidět, jak nemáte potuchy o tom, proč velkej kufr.
Ano, ledničku ti dovezou rovnou z krámu a vše je vyřešený, jenomže tedy nejde o nějakou ledničku. Když člověk bydlí někde v paneláku, dost věcí nedokáže pochopit a vůbec mu nedochází, takže začne argumentovat s ledničkou. Tomu se musím akorát zasmát.
Příklad za mne, já potřebuju jednou či dvarkát za rok odvézt sekačku na trávu do servisu, do sedanu se mi nevleze, protože i když je složená, tak je to pořádná sekačka a ne nějaké tintítko na zastřiháváni trávy. Servis mám po cestě do práce/domů, takže ráno naložím, odevzdám a odpoledne vyzvedávám.
Jistě, mohu si ji nechat odvézt, ale musím s ní čekat doma na to, až někdo dojede (bůhví kdy) a pak být opět doma dříve, protože už nerozváží večer po šichtě. A za to všechno si ještě musím zaplatit. Chápu, tady na diskuzi má každej prachy, takže pár stovek nebude řešit a jako velkej gróf je bez mrknutí oka vytáhne ze šrajtofle.
PS: A opravdu nejde jen o sekačku, jsou mraky dalších věcí, které se díky pořádnému kufru dají vyřešit ihned a nemusím se někoho doprošovat o přivezení či odvezení a ještě za to následně platit.
Pre teba nezmysel, pre niekoho splnený sen >:D Zase je to len o preferenciách, životnom štýle a uhle pohľadu. Niekomu je na nič aj liftback a aj tak si ho kúpi, lebo raz za rok sa vyberie do Chorvátska >:D Niekto v kombíku zase vozí psa, bicykle, sánky atď. Ale tento scout sa im podaril. :yes:
Octavia je krásný sedan. Vzhledem k velikosti kufru nevidím důvod, proč si kupovat opuchlé kombi. Ale budiž. Na čem by měli zapracovat je interiér, ten je dost chudý. Druhá věc, která mě odrazuje od koupě, je nemožnost pohonu 4x4 u sedanu. Taková RS s 4x4 by stála za hřích.
scouty sa mi vzdy pacili, dovolim si tvrdit ze to boli vzdy tie najkrajsie octavky ( ako aj skodovky ) ktore uz nevyzerali fadne tuctovo a posobili inak, tak nejak svojsky a stylovo, ktorym konkurencia vzdy zavidela a zavidi aj dnes :yes:
novy scout vyzera brutalne, ak teda su to skutocne realne fotky, parada, klobuk dole ako malo staci a auto je uplne ine a citit z neho nieco vyzarovat :yes:
ten scout vyzera perfektkne ,mne sa paci jooooo, kua drat , tak to uz hej :yes:
Kladem je vyšší, než očekávaná světlá výška, i když je fakt, že proti standardní snížené verzi, mohla světlá výška narůst klidně o 4cm. A motor TDI - ale proč do toho proboha budou chtít montovat i nevhodný a zastaralý benzínový motůrek? To si někdo koupí?
Negativem jsou příliš velká kola - autu by určitě víc slušely 16' ráfky a pneumatiky s vyšším profilem.
Už konečně bude možné sklápět sedáky zadních sedadel, aby vznikla rovná ložná plocha? Neergonomický vzhled tachometru a otáčkoměru je už u Škody bohužel lokálním obludáriem. :no:
Nebo hodně peněz a všude jezdí taxikem, pokud zrovna o víkendu neprohání své Ferrari :-) >:-[] Na lyže se totiž jezdí zásadně letecky, nebo helikoptérou ! >:D
Stejně by mě zajímalo co ty máš vlastně za auto/a >:D
Ale boj s lidmi, kteří odsuzují velký kufr a myslí si, že je jen pro zahrádkáře, je marný... já ho tady vedu už pěkně dlouho a stejně marně.. leda ten Topper to pochopil, když si to zkusil >:D
Sekačka, kolo, ale třeba velkej nákup, cesta na dovolenou ( nemusim se rozhodovat jestli vemu to nebo to, mužu vzít obojí a jeste neco navíc), lyže, snowboard, velký pes, rozměrné předměty, velká elektronika (televize, stereo... na co budu zařizovat dovoz, když sem v obchode autem, tak si to rovnou vemu a naložim), skřínka... židle, stoly.. nábytek všeobecně, materiál na zahradu ( různé substráty ve velkých balení, dlaždice, cement, písek... a pod.).. není to jen o tom, že kupuju neco nového, ale třeba jedu ke kamarádovi na oslavu, vemu s sebou stůl,, sudy piva... a v nouzi se tam i pohodlně vyspíš......
Mohl bych pokračovat v důvodech proč pořídit kombi až do večera... není to nikomu nucení, ale aby tihle flameři pochopili, že každý má jiné priority a má to spíše výhody, nehledě na to, že hodně aut v kombi vypadá lépe, než jejich kratší verze, zrovna u O III to platí dvojnásob :-)
Když mam více aut je to taky jiné, ale já se nestydím za to, že ve svém věku nemám peníze, abych si koupit sporťáček na víkendy, k tomu sedan do práce a na aktivní dovolenou Transportera či si pujčoval Tranzita na převoz skříně....
Hele, ty ses svezl v kombiku žejo? Protože jinak nevim, jaktože si najednou změnil názor na zbytečné litry vzduchu v kufru? >:D Konečně rozumný příspěvek k zavadlovému prostoru od tebe >:-[]:yes:
Škoda v zásadě neměla co zkazit a v zásadě se tak i stalo. Octavia III je solidně vymodelovaný nadčasový (a ano, nudný) kousek, pár plastů navrch tedy jen dotváří výsledek.
A těch pár plastů navrch vyšlo podle mě tak napůl. Nízko posazené boční lišty dveře nejen že naprosto neochrání vůči sousedním autům na parkovišti (není v místě největšího vyklenutí), ale jsou zcela zbytečné i s ohledem na polní cesty. Pokud už, pak by si spodní část dveří zasloužila lepší ochranu.
Stejně tak přední a zadní masivní žebra ve stylu Yeti Outdoor jsou posle mě mnohem víc Out než outdoor. Absolutně zbytečná plastová cetka, která navíc svojí hrubostí vůbec nesedí k jemným linkám Octavie... Ale stejně kýčovitě působí i na onom Yetim.
V zásadě ale tahle kritika vyznívá zcela do ztracena, protože konkurence vlastně neexistuje. Pokud by ale výprodejový Alltrack byl za obdobnou cenu, pak není co řešit. Passat působí o mnoho dospěleji :-!
Octavia Scout je skvělý model a já stále nerozumím tomu, proč konkurence dobrovolně spí.
samozřejmě, že ho má taky, ten zadní převis je monstrózní, jen u kombi není tak do očí bijící.. každopádně je kombík hezčí než liftback, to souhlas, u dvojky to platilo naopak.
nejde ani tak o samotnu velkost v litroch ako o tvar kufru, kombikovy tvar proste prenesie viac ako lift ( sedan ) a je praktickejsi, skus nalozit skrinu do sedanu ;-) , takze ja v tomto vidim vyhody kombikov preco ich majitelia kupuju, tvar kufra a prepravne schopnosti su uplne inde ako u sedanov alebo liftov
na vědomost se dává že soudruzi z Boleslavi s vysokou pravděpodobností v Ženevě 6th to 16th March 2014 [odkaz] "dieselžel" předstoupí a představí v rámci konkurenčního boje verzi :
SCOUT 4x4 ELECTRIC [odkaz] [odkaz] [odkaz]
bezhaldex s 4řmi nezávislými elektromotory v každém kole (jako konkurenční přebytí nové verze elektromobilu :
TESLA MODEL S 4x4 Září 2014 USA / 2015 EU CHINA [odkaz] [odkaz] [odkaz]
a představte si to že spolupráce s IZRAELSKO-AMERICKOU PHINERGY ALCOA to vypadá na 1600 km [odkaz] [odkaz] na jednu nádrž soudruzi, no to je průšvih jak BRNOLE ;-):-) >:D >:D >:D
1. NEJLEPŠÍ = ELEKTROMOBIL Z BOLESLAVI (čistý) [odkaz]
2. LEPŠÍ = LPG / CNG (trochu CO2 a plynů) [odkaz]
3. ostatní ŠPATNÝ !!
Proč VW poví a Škoda udělá? Není to tak trochu tím, že vlastníkem Škody je.... ;-) ?
Octavia má některé modely, které dokážou být zajímavé (i cenově). Je to třeba RS. A bude to podle mě i Scout. Je (bude) to totiž výrazně nejlevnější cesta k "allroadu", konkurenci prakticky nemá.
Ano, za stejnou cenu koupíš třeba SUV s lepší výbavou, které v terénu zpívá zcela jinou píseň než Octavia Scout... ALE ne každý chce SUV. Scout podle mě je hodně dobře nastavený. A že si Škoda umí "vydělat" na příplatcích? To rozhodně!
Výborně po takovým autě s dojezdem ledva 100 km jistě každý sáhne. No to je prostě paráda. Jak je možný, že ti lidé pořád jezdí ve spalovacích autech že >:D >:D >:D >:D
Re: Škoda, že tak dobře ve skutečnosti nebude vypadat....
Modelku možná, ale auto by mělo vypadat stejně dobře i ve skutečnosti. Vždyť ho pak záklazník stejně v této podobě uvidí na showroomu, tak co. Když tak dobře vědí, co jeho vzhledu škodí, tak proč ten rozchod nezvětší i ve výrobě? Třeba nový Leon nebo Golf tento problém nemají.
Pokud je základ dobrý, není co zkazit. :yes:
Rozhodně chválím snahu o barevné odlišení palubní desky. Není to tak sterilní a oživuje atmosféru.
Nemůžu se ale zbavit dojmu, že propagační barva laku není pro Scout zrovna nejštastnější a obutá kola jsou přímo otřesná 8-s
Určité estetické výhrady bych měl i k zadnímu "difuzoru", ale to možná živé setkání vylepší.
Jde vidět, že jsi to nepochopil, bo se tě to očividně netýká a nikdy jsi nic takového řešit nemusel. ;-)
Reálně totiž nejde o stokoruny zacálované za službu, ale taky o vlastní vynaložený čas, který je třeba pro mne, mnohem (a to výrazně) dražší.
PS: Až (pokud) budeš mít barák, děti atd. najednou zjistíš, že místa v kufru není nikdy dost a rozhodně to není jen o tom, vozit dvakrát za rok sekačku do servisu. ;-)
To záleží co kupuješ.. u ojetiny se ten rozdíl často smaže a hlavně když nědo připlatí desítky tisíc za výbavu, tak v kontrastu s tím už příplatek za kombi není nijak velký u většiny automobilek :-)
Máš pravdu.. ty chromované doplňky mi taky nesedí k té oplastované verzi.. kola taky souhlas, ale já vidím největší problém v tom, že Scoutu prostě sluší jen nějaké barvy ( rozuměj kombinace tmavých nebo šedých plastů nesedí s každou barvou laku) a ta modrá je prostě v tomhle provedení ošklivá.
Auto by vypadalo daleko lépe v nějaké tmavě šedé metalíze, potom by se i tyhle rendery líbily více. :-) Za mě palec nahoru za interiér.
- Skarede kola
- Spatne zvolena barva (nelibi se mi)
- 5ta fotka, chtel bych videt scout primo zepredu, to co se rysuje pod znackou, minim tim tri obdelnicky, vypada jako dosti seredna piha na krase.
V Octavii s multilinkem jsem problém s odhlučněním neměl, s vlečenou ano, to se ale netýká Scouta ... Octavia s 2.0 TDi 135kW točí na dálnici cca 2200, Passat 2700, to není 100, nebo 200 otáček, to je 500 otáček a to je rozdíl jak akustický, tak bude znát i na spotřebě .... otázka však, jestli Škoda zpřevodování ponechá, nebo ne ...
Aky je rok...aby som bol v obraze...ved Audi s A4 allroad z roku 2010 je dizajnovo niekde inde pred tymto skodovackym zazrakom...
[odkaz]
Skor by sa mala premenovat na Skoda OutdoorBag ;-)
Škoda, že tak dobře ve skutečnosti nebude vypadat....
Na té fotce to auto vypadá parádně, bohužel předchozí zkušenosti nás učí, že realita bude mnohem méně zářívá. Ve skutečnosti má totiž toto auto tak o 3 cm užší rozchody obou náprav, než na tomto (počítačově retušovaném) obrázku. Na papíře jsou kola dodělávaná počítačem, reálně budou zapadlá hluboko v podbězích (tím trpí dokonce i verze RS). V Ženevě budou na Scoutu bezesporu použity obvyklé podložky pod kola (stahovací pásky pružin si snad u této verze odpustí). Nevím jak vám, ale mě toto nepřipadá jako férové jednání! :-(:no::no::no:
Jako když si člověk v obleku na míru natáhne gumáky krmiče krav . Pamatuju doby , kdy nebarvené černé plasty byly známkou social verze , dnes za to samé pitomci připlácí
Súhlasím aj nesúhlasím, súhlasím s tým, že nie každý chce SUV a tiež s tým, že Scout veru nejakého vážnejšieho konkurenta nemá, maximálne tak Passat Alltrack alebo 508 RXH, ale tie sú drahšie. Nesúhlasím s VW ku Škoda - myslím si, že Škoda má právo na vlastné veci, nemal by to byť diktát typu nová generácia modelu musí počkať na VW...Tými príplatkami ma dorazili, pomaly "prémiova" cena. Môj názor...
Oktavia to nemá pořešené a pochybuju, že se skaut takto změní.... není to potřeba denně, ale hodí se to čas od času.. pro mě je to docela zásadní nedostatek u auta, který hraje hlavně na notu využitelnosti kufru stejně jako to, že zavazadlový prostor je až pod nakládací hranou. Za tohle má ode mě Oktavia :no: .
stále hledám, kolik točí v manuálu, ale zatím netuším. A mimochodem - Alltrack byl i 4x2, paměť mě neklamala. Dnes v ceníku je možné, že zůstala výhradně 4x4.
a na co ti je v kazdom aute rovna lozna plocha po sklopeni sedaciek?
pracujes snad v pohrebnictve? nevidim to ako vazny problem pri kupe auta, taketo veci riesia skutocne len extremisti
v sportbacku to mame urobene tak ze mas tam dvojite dno kufra a to plato ktore oddeluje dvojite dno sa da dvihnut vyssie a v tej najvyssej polohe ked ho zasunies do vodiacej listy tak pri sklopenych sedackach mas rovnu plochu ;-) parada ze? a to pritom sportback ani nie je kombik ale hatch aj ked dovolim si tvrdit ze ten zadny previs ma ako kombik ;-) odnesie dost, odskusane v slovinsku nemecku chorvatsku ;-) cim dalej tym vacsia spokojnost :yes: ,
darmo japonec je japonec, prekoumany, predpokladam ze octavia to bude mat tiez nejako takto poriesene, scout sa mi paci, len tie ceny budu zase asi mimo reality
ať se dívám jak se dívám, tak opravdu netuším kam míříš. Alltrack má lištu na dolní hraně dveří, která brání špinění boků vozu. Lišta u Octavie je ale zcela odlišná.
No hele, já jsem veliký zastánce O3 liftback, líbí se mi moc. Líbí se mi i normální 03 kombík, byť poprvé od příchodu novodobých Octavií na liftback nestačí. Scouta jsem u O2 FL bral jako vizuálně nejpovedenější verzi. Ale tady jsem tedy v rozpacích.
Všechno to oplastování nepůsobí přirozeně, ale dodělávaně, jen jako nějaký kit z mototechny. Přední nárazník s těmi třemi stříbrnými obdelníky dole je děs a hrůza. Zadní je snad ještě horší, taková splácanina různých plastů co dům dal, bez nápadu, bez myšlenky.
Takže poprvé u nějaké verze 03 říkám ne :no:
to je otázka. Passat tolik ale točí s DSG a nejsem si jistý, jestli je DSG u Alltracku povinnost. Otázkou je, jak by na tom byl v manuálu a jaký převodový poměr nastaví v Boleslavi.
zrovna s akustickým komfortem je Octavia značně na štíru (odhlučnění podběhů, náprav...). Jestli bude motor točit o sto, dvěstě otáček víc, je podle mě zcela nepodstatné (z pohledu akustiky). Mnohem důležitější je, jak je samotný motor odhlučněný a kolik izolace se použilo.
Na stříbrné totiž zaniknou "kovové" prvky. I kdyby to byl jen rámeček masky, který je u OII celkem masivní. Jakmile máš kontrast proti černým prvků i proti stříbrným prvkům, tak můžeš mít problémy. A ne ke každé barvě se hodí. Obyčejná červená a chrom nejsou zrovna nejlepší kamarádi.
Pádný příspěvek, vskutku...ale čemu se divím, je to zmínění peněz a že je pro tebe pár stovek za odvoz hrozně moc...ale, není cenový rozdíl kombi/sedan, kombi/lift či kombi/hatch v desítkách tisíc? Bych tedy spíš řešil nejdřív tohle, než to, že za odvoz jednou ročně něčeho dám 3 kila .-)...
Tím nechci říct, že je to či ono špatné, každý ať si koupí auto podle svého gusta, jen reaguji na ty peníze jako, které jsi uvedl...jen mě to lehce pobavilo...nic ve zlém .-)
Btw, jsou případy, kdy je kombi hezčí jak sedan/lift/hatch, takže se člověk rozhoduje čistě z estetického hlediska a ne zda bude převážet lednice nebo brambory v kufru .-))
to asi bude z ineho auta, ale stejne idem omrknut ci ma stara octavia cislice hore nohami
tak nakoniec to ma v jednej rovine [odkaz] takze nemusi to byt u adu bez sance, este otazne je ci to chyta dlouhe vlny a ako je to s rovnou plochou po sklopeni sedaciek
To je pravda, dost podobné jako když vidím Audi A6 Avant allroad v černé, tak to vypadá obyčejně, ale v bílé nebo nějaké světlé barvě to je hned lepší.
Já nevim, ale ta modrá mi k tomu bodykitu opravdu nesedí. Mě se líbí nejvíce zelená RS, teď sem ji zas viděl o víkendu a moc OIII sluší... jenže upřímě, kdybych si vybíral nový auto, asi bych volil konzervativnější barvu, která by semi neokoukala hned...
dal by som si kapucino , tato farba mi tam pasuje, tmavo modra alebo cierna uz nie, tam sa straca ten look, biela je tiez pekna, som zvedavy ci nova scout ponukne aj nejake nove farby, taka pekne syto azurovo modra by sa mi pacila
Jo ta bílá je děsná, ale stříbrná, antracit, nebo ta hnědá ( asi kapučíno jak řikáš), tak tam tomu autu bodykit vynikne a ladí i s autem :-)
Mě se nelíbí ty ruzné modré, nebo červené + bílá.
Na druhou stranu obyčejnou Oktávku ve stříbrný barvě bych nechtěl, tam se mi líbí ty tmavé, třeba vínová metalíza, nebo modrozelená :-) bavíme-li se o II fl.
Určitě možnost volby bude vždy lepší, než jeden druh/barva. Kdo chce, nahází si tam chromy, kdo nechce, nechť má plast :-) Mne osobně na mém autě chromované lyžiny chybí, ale nemám oplastované boky a nárazníky.. :-)
Já myslím, že to vyjadřuje celou Škodovku. Ty tuctové fádní (tebou označované, mně se docela líbí ta jednoduchost a elegance) si koupí většina lidí a poslední dobou už se Škodovka víc a víc snaží soustředit i na luxus a originálnější vzhled, jako například Scouty, RS už vypadají také o dost lépe než z dřívějších aut, myslím, že Spaceback v plné palbě s příplatky za všechno taky vypadá trochu líp než obyč tuctově. Za sebe se hodně těším na novou Fabii a všechny její varianty a taky na nový Superb (snad také bude Scout a L&K). A nesmím zapomenout na Vision C, protože to by mohlo trochu té konzervativnosti u Škodovky provětrat.
Já modrou rád... ale máš pravdu, že tady přispívá k větší rozháranosti materiálů a barev. Ale čím dýl na to koukám, tím víc myslím, že doopravdy to bude super.
tak to ano mas pravdu, velky kufor za zide ale ja ho vyuzijem asi raz dvakrat rocne a aj to na taketo akcie si zoberieme sluzobne auto a je to, zatial v nich nie su GPS tak sa da, nikto to nesleduje, som zvedavy ze dokedy, potom mozno budem zvazovat aj kombika >:D boh vie coho sa este dozijeme, raz mozno budem aj fanda kombikov >:D ... no dobre dost , aby som zase neprehanal, ja mam stale radsej male auta "bez kufra" :yes:
Asi vychádzali z toho že kopa majiteľov si tie chrómované doplnky na to auto nahádže tak či tak, takže za určitý príplatok im to dajú aj vo fabrike >:D Aj tak si myslím, že to ešte len o pár mesiacov ľudovú tvorivosť, čo nielen na Scouta nahádžu. >:D Prvé lastovičky som už videl - no a des a hrôza. >:D
pajero je tiez taky akoze kombik, s nim sa vozim dost casto :-) , hlavne na zber zemiakov ( brambor ) neocenitelne auto , do kufra nalozis aj sest 50kg vriec ako nic, vtedy ma zmysel, samozrejme na bezne jazdenie po meste staci aj felda ;-)
je taký, že auto ako také sa mi páči, no je tu pár výhrad, ktoré sa mi nepáčia - podľa mňa zle zvolená cenová politika, všeobecne u Octavie - keď chcete 2.0 TDI-podľa mňa najlepší motor na zhruba stredné trasy, so strednou výbavou Ambition tak to je 22000 € + si musím stupídne doplatiť za také veci ako napr. el. ovládané zadné okná, a keď si pár vecí k tomu pridám, tak to je 24000 €, čo je dosť. A ešte 4×4...Niektoré prvky výbavy sú docela pálka - navigačný systém Columbus - 2202 € alebo Bi-xenóny - 1277 €. Ďalšia výhrada je spojená s koncernom - vadí mi na nej previazanosť s VW-VW niečo povie a Škoda musí splniť, ako keby bola nesvojprávna. Dizajn, motory-až na 1.2 TSi, interiér hodnotím kladne, taktiež možnosť pohonu 4x4. Scout rozumne ocenený sa mi páči...
Re: Škoda, že tak dobře ve skutečnosti nebude vypadat....
Ty si spad z Marsu? Je přece uplně normální, že když se něco propaguje, tak to musí být co nejhezčí. Modelku taky nalíčí, nasvítí a profesionálně nafotí. To že v reálu bude vypadat trochu jinak je věc jiná.
p.s.: Komu se nestalo, že si myslel jakou nezbalil na disco kočku(osvětlení, makeup, alkohol) a ráno se jí lekl? >:D
ač mám koncernová auta rád, zde musím souhlasit. Důvod vzniku některých aut mi nějak uniká. Respektive připlácet desítky tisíc za normální Octavii 4x4? Za co vlastně?
Na druhou stranu je to vynikající prodejní počin. Obdobně jako třeba Apple, dokáže koncern prodat v podstatě výrobně a nákladově zanedbatelnou komponentu za horentní sumu. Nic proti tomu, kdybych tohle dokázal i já ve svém podnikání, šlo by mi to podstatně lépe:-)) Před touto schopností smekám (a to nemyslím jako ironii)
Všimněte si na předním nárazníku pod světly prolisů a ostrých hran směrem dovnitř trojúhelník. Zadní to samé opět trojúhelníky vražené dovnitř(Kubismus). Těšte se na nového Superba.... :-) Zepředu se Vám bude určitě líbit :-)
No nevim jestli 10% je nebo neni drama. Kdyz si clovek vezme jak se tlaci na cenu u kdejake prkotiny, tak treba tech 50tis mi prijde za nic(mysleno neco uzitecneho nebo aspon pekneho) docela dost