Je poznat, že Porsche 911 GT3 (991) je opravdový supersport. Stejně jako u konkurence od Ferrari a Lamborghini, i v jeho případě dochází k častému samovznícení.
Sice uznám, že Top Gear není žádný etalon, co se týče objektivity, ale přecejen, Veyron SS zajel na jejich trati čas 1:16:8.. a nechal za sebou stroje jako Gumper Apollo S, Koenigsegg CCX, Pagani Zonda F, Maserati MC12 apod...
Nemám problém uznat, že Veyron je hlavně marketingová záležitost pro zbohatlíky na image, ale tvrdit tady, že je nějaký "slon v porcelánu", nebo že se "rozjede na 400hm/h a nic víc neumí", to je trochu mimo.
Veyron není supersport a na okruhu je jak slon v porcelánu, žádná agilita, nudný zvukový projev - to jsou všechno fakta...je to pouhá nafouklá bublina, která se proslavila jen číslem na papíře.
Veyron je tak akorát speciál, sport určitě ne.. Je to jen nevzhlednej balvan, co se rozjede na 400km/h, nic víc neumí, a to je na supersport hodně málo..
"Totální kvalita" neexistuje. Tím spíš, když se bavíme o "exotice". První rok výroby, nové auto, nový motor, nová převodovka. Člověk občas zaplatí daň za nedočkavost.
ty si jeden z tych co v zivote neuznaju uspech danej znacky ale akonahle sa ukaze problem hned si tu a vypisujes blbosti nacase dospiet nemyslis.....a nabuduce ked chces kydat na VW tak sa nauc abecedu lebo v nadpise nic podobne nieje >:-[] de-bil-ko
...holt byli majitelé moc nažhavení, pak při předávání přeskočila jiskra, během zahořovací jízdy jejich srdce pro auto vzplálo, a už byl oheň na střeše.
No jasný, protože Porsche nám tu nikdo necpe pod každou druhou diskuzí jako to jediné pravé, jako idol, vzor a kdo jí nechce, nebo nemá je out! :-)
P.s. Není to snad logické, že se na Tesle hledají chyby? Každý z nás měl ve škole určitě spolužáka/spolužačku s kterým tě rodiče porovnávali. Když si dostal trojku, zeptali se tě, co má Venca Nováků ? Ten měl dvojku. Rodiče ti řikali, že jsi hloupej, že on je lepší, a proč nejsi jako on? Pak si přišel se 4kou, dostals na * a stejně si málokdo z nás odpustil říct, ale Venca má za 5...... Byl horší, ten vzor, který ti dávali x let klopýtl také.... Jenže to rodiče brali jako nerelevantní ( proto taky když někdo u Tesly vzpomenem, že hoří, fanoušci to přecházejí).
No a podobně je to třeba s jistou nenávistí vůči koncernu, který se dává za vzor. Nemůžeme se pak divit, že si majitelé Fr. aut, nebo korejců na každé klopýtnutí VW plivnou a připomenou ho ;-)
Ano, čas hovoří jasně v neprospěch Veyronu. Na tom, že překonal o mnoho let starší stroje s výkonovým deficitem je snad něco obdivuhodného? Relevantní srovnání je s auty z podobného období a tam je jasně vidět, že je to okruhový tlusťoch, který přes všechen ten výkon a kecy o technickém milníku rozhodně není tím dominujícím autem a ani nikdy nebyl, viz. krásný rozdíl s časem Huayry, od které dostal 3 vteřiny. Porazil ho MP4-12C a dokonce Aventador, který má tendenci být nedotáčivý, také celkem dost váží a na papíře také prohrává. Nemůžu se dočkat, až tam zajede čas trio LaFerrari, P1 a 918 a rozcupují Veyron na kousíčky.
Ten zvuk je právě snad největší průse* z celýho aut. průmyslu. Šestnáctiválec a zní jak průmyslový vysavač, nevýrazný, bez charakteru. Designově je to podobná hrůza, je to jak splácaný nepovedený dort od pejska a kočičky. Hrozně nekonzistentní počin.
Jasné, je že Veyron nikdy nebyl koncipován na okruhy. Pamatuji nasrané ksifty lidí z VW, když při prvním svezení Tiff vypnul veškerou elektroniku a s Veyronem driftoval... I kdyby byl pomaljší, třeba na hranici 1:20, tak dost pochybuji, že by to majitelům vadilo.. Vyložený krasavec to není, ale v reálu vypadá úchvatně, včetně dunivého zvuku 16ti válce :-!
jestliže ma motor 500kW vykonu, tak dalších 1000kW tepla musí uchladit.
a to chladicem o rozmeru ani ne 1m2.
to by stacilo na vytopeni mensiho panelcku
No jasny, to je to, o čem mluvím >:D Taky ti řeknou fanoušci xx značky, že když dopadlo jejich auto jednou hůř, nezajímá je to a koukají jen na úspěchy, stejně jako fanatik od Tesly :-)
Vždyť to píšu :-)
Že to vznícení bude od motoru je odhad hodný Sherlocka... Protože nic jinýho krom motoru a brzd, co by vyprodukovalo tolik tepla, aby to auto samo chytlo, tam není...
tusim slo o nejake lepidlo ktore bolo pouzite kdesi v blatnikoch a to sa vznietilo .... ktovie kde je problem v porsche... ci opat to nebude nieco podobne... proste len nejaka blbost ktora robi velky problem.. kazdopadne nie je to pre porsche dobra vizitka
Tak asi všichni víme, jakým způsobem se zajíždí TG Lap :-(
"For the next hour and a half I watched through binoculars as they filmed the supposed one power lap. In fact he drives two or three laps and then the camera team move to the next corner and he does two or three more laps and so on. In all he must have done 30+ laps. Then he did the supposed spinning out of control on the power lap. I must admit though, he is a very good driver in the way that he provoked and recovered the spins - or maybe they were just his practice ones. From this you can see how contrived it all was."
lambo alebo ferrari.... obe mali neraz problemy s poziarmi zvacsa kvoli banalitam ako spominane lepidlo, az to cloveka zamrazi ze si kupi sportiak za neskutocne miliony a taketo veci sa vobec este mozu stat, clovek by cakal totalnu kvalitu a spolahlivost a ono vam to zhori kludne aj na ceste do prace ;-\
v pripade talianov cloveka sice uz asi nic neprekvapi, ale ze sa to prihodi nemcom to by som necakal ;-\