Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mazda v Ženevě: Koncept Hazumi a turbodiesel 1.5 Skyactiv-D

37 komentářů

Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Auto má mít světla vpředu a ne na boku někde u zrcátek. :no:
nasua23
A právě proto tam taky jsou, jen nějaký trouba jako ty to nevidí a není shopen pochopit zkreslení perspektivy viď.... :-!
Avatar - Choochoo
Choochoo
Jsou lidi co zamrzli u hranateho designu Sade 120 a Golfa II. Jak to nema jasny predek nepoznaj ze je to auto 😉
olsztyn
kde ty ses vyloup >😁
olsztyn
Sice je velmi povedený, ale snad to nedopadne jako u audi, kde jsou všechny modely stejné...
Avatar - Choochoo
Choochoo
Taky me to uz prijde ohrany. Uz to neni neco extra zajimaveho, uz je to jen novy model Mazdy. Asi by to chtelo take hodit prvni fotku v jine barve, nez v te ohrane cervene 😉
Zatim jen prvni fotka, uvidime zbytek. Trochu mi u hatch 3 nesedi zadek, snad bude tohle povedenejsi.
Avatar - standajlk
standajlk
to jako chcete aby kazdy novy model od mazdy mel uplne novy odlisny od jinych styl? to asi tezko, ze. navic sjednoceni designu mezi modely je viditelne u vetsiny znacek, a asi k tomu maji duvody
Je rozdiel medzi korporatnou identitou a dizajnom, kde sa jednotlive modely odlisuju poctom LEDiek a rozmermi.
tempe73
Ty si strašný Blbcu. >😒]
MariAchi
Tohle třeba nechápu - když japonské automobilky vyvíjejí diesely jen pro evropský trh,tak rpč se, kruci, nespojí a nevyvinou jednu řadu motorů pro všechny? Hondí 1,6diesel je špička, tak proč ho Mazda nepoužije s nějakou mírnou obměnou výkonu?
Raději narvou do vývoje Skyactive dieselu milióny a pak budou bečet jak želvy, že se jim to neoplatí...
Avatar - rimow11
rimow11
konkurencia
Avatar - Choochoo
Choochoo
To rekni vw, proc nekupuji 1,6 od Renaultu kdyz to neumi udelat
Jinak ta 1,5 je urcena do celeho sveta, Evropa neni pupek. Treba v Indii je 1,5 akorat a 1,6 uz moc kvuli danim 😉
topten
na smradlavou a rakovinotvornou naftu se jezdi jen v evrope
všude jinde se jezdi na benzin
takze tyhle motory jsou urceny, az na výjimky, jen pro evropu
milanSUV
Mazda s novou řadou 6 žádala USA o schválení nových dieselů. Je jasné že diesel nebude v USA žádný velký hit, ale zase to je tak velký trh a může se jich tam prodat tolik co v Evropě.
Mino21
Tak tos asi nebyl v Indii 😄 tam videt benzinoveho swifta v sedanu je docela rarita, zatimco tech naftovych tam muze byt tak hrubo pres 90%. A jine modely na tom zacinaji byt podobne. To, ze je nafta hodne rozsirena jen v Evrope, je nesmysl.
MariAchi
V Indii letí nafta?
Dieselove motorky nie su v Indii az taka rarita.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
70 % novych aut v nafte. To je dnesni Indie. Pri miliarde lidi si ale koupit auto muze dovolit jen 1/10.
milanSUV
a 9/10 nemá ani záchod :-!
Avatar - Anonym
Anonym
Jasně, když ji tam dotujou. A taky tam zvýhodňují zdvihové objemy 1,5 litru a menší, takže proto teď Ford přišel s 1.5 TDCi a Mazda s Skyactiv-D.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
VW nekupuje 1,6ku od rendliku právě proto, že to neumí dělat. :-!

Není problém motor vytunit na vyšší výkon, důležitější je zabezpečit, aby po celou dobu životnosti auta byl takový motor bez problémů. To umí VW, ale neumí to ta polostátní francouzská automobilka. Ten rendlíkovský motor 1,6dci mi připomíná e😜eriment, při kterém vytunili v Octavii 1,9 TDI na 300kW... [odkaz]
Avatar - wakantanka
wakantanka
Nebudem robiť obhájcu iným výrobcom, ale aby boli TDI synonymom kvality a spoľahlivosti po celú dobu životnosti ? To nemôžeš myslieť vážne. Mne pred príchodom CR skôr napadajú slová ako hlučnosť a nekultivovanosť.
MariAchi
Kvalita a spolehlivost je něco jiného, než hlučnost a nekultivovanost.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Vieš čo znamená slovo synonymum? Lebo ak áno, tak nerozumiem tvojej reakcii.
_MT_
Časy se mění a budou je chtít prodávat i jinde než v Evropě. Proto se do toho pouští.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Protoze motor Mazdy bude samozrejme lepsi !
esenbe
A proč to neudělat globálně. Vezmeme pejska a kočičku a uvaříme s nimi auto pro všechny. Všichni si budou pochvalovat jak nový globální vůz jezdí a nikdo si nebude ani nic závidět. Dáme tam motor od ferrari, podvozek od toyoty, interiér od audi, mercedesí hvězdičku, dizajn od alfy, 4X4 od subaru, převodovku z chevroletu a nabarvíme to duhovou barvou, která bude reprezentovat jeho multikulturnost.... ehm takhle svět, ale vlastně nefunguje co ? Spíš by nám asi bylo blivno ...
MariAchi
Blivno by ti mělo bejt z tebe samého.
Píšu o spolupráci japonských automobilek na dieselech, které se jim - dle zdejší diskusní komunity - nemůžou při prodeji pouze v Evropě vyplácet, ne o nějaké celkové globalizaci všech aut světa, ty kočičko.
esenbe
A proč by proboha měli spolupracovat ... na blbý dotaz blbá odpověď 😉
MariAchi
Ano, co od tebe čekat jiného, než blbou odpověď...
Mino21
Jenze nafta neni popularni jenom v Evrope.
Avatar - Julča
Julča
To je přece taky bomba! >😁
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
pro Evropu 1,5D, jiní to tady balí s celými modely. Ta červená (jediná atraktivní) je mohla nakopnout k tomu, že by ještě dělali další 2 hezké barvy.
cudzinec11
Predpokladam, ze to nebude iba pre Europu, ale aj pre Japonsko a ine trhy. Ta mazda 2 s Wankelom bol len marketingovy tah/hudba buducnosti, potrebuju teraz realne predavat cenovo dostupne auta. CX-5 v diesli sa v japonsku osvedcila a 1.5D by sa dalo dat do mazdy 3, mazdy CX-3 a mazdy 2, takze sa im urcite zijde...
CX-5 Sky-D ide v Japonsku dost na dracku...
milanSUV
Shinari, Takeri a teď Hazumi. Všechny mají kapotu dotaženou až k(přes) čumáku, ale všechny modely co se prodávají(CX-5, 6, 3) tam mají proužek.
By mě zajímalo proč to neudělají v produkčních autech? Bezpečnost chodců, ....?
Iron
Určitě kvůli chodcům. Ale buďme rádi, že aspoň některé automobilky dotáhnou produkční auto blízko konceptu. Ne jako Subaru, kde koncepty bomba, skutečnost prskavka.