Novinky
nasua23
12
A právě proto tam taky jsou, jen nějaký trouba jako ty to nevidí a není shopen pochopit zkreslení perspektivy viď.... :-!
Přejít do diskuze
To rekni vw, proc nekupuji 1,6 od Renaultu kdyz to neumi udelat
Jinak ta 1,5 je urcena do celeho sveta, Evropa neni pupek. Treba v Indii je 1,5 akorat a 1,6 uz moc kvuli danim 😉
Jinak ta 1,5 je urcena do celeho sveta, Evropa neni pupek. Treba v Indii je 1,5 akorat a 1,6 uz moc kvuli danim 😉
Jsou lidi co zamrzli u hranateho designu Sade 120 a Golfa II. Jak to nema jasny predek nepoznaj ze je to auto 😉
Nebudem robiť obhájcu iným výrobcom, ale aby boli TDI synonymom kvality a spoľahlivosti po celú dobu životnosti ? To nemôžeš myslieť vážne. Mne pred príchodom CR skôr napadajú slová ako hlučnosť a nekultivovanosť.
na smradlavou a rakovinotvornou naftu se jezdi jen v evrope
všude jinde se jezdi na benzin
takze tyhle motory jsou urceny, az na výjimky, jen pro evropu
všude jinde se jezdi na benzin
takze tyhle motory jsou urceny, az na výjimky, jen pro evropu
Tohle třeba nechápu - když japonské automobilky vyvíjejí diesely jen pro evropský trh,tak rpč se, kruci, nespojí a nevyvinou jednu řadu motorů pro všechny? Hondí 1,6diesel je špička, tak proč ho Mazda nepoužije s nějakou mírnou obměnou výkonu?
Raději narvou do vývoje Skyactive dieselu milióny a pak budou bečet jak želvy, že se jim to neoplatí...
Raději narvou do vývoje Skyactive dieselu milióny a pak budou bečet jak želvy, že se jim to neoplatí...
Je rozdiel medzi korporatnou identitou a dizajnom, kde sa jednotlive modely odlisuju poctom LEDiek a rozmermi.
VW nekupuje 1,6ku od rendliku právě proto, že to neumí dělat. :-!
Není problém motor vytunit na vyšší výkon, důležitější je zabezpečit, aby po celou dobu životnosti auta byl takový motor bez problémů. To umí VW, ale neumí to ta polostátní francouzská automobilka. Ten rendlíkovský motor 1,6dci mi připomíná e😜eriment, při kterém vytunili v Octavii 1,9 TDI na 300kW... [odkaz]
Není problém motor vytunit na vyšší výkon, důležitější je zabezpečit, aby po celou dobu životnosti auta byl takový motor bez problémů. To umí VW, ale neumí to ta polostátní francouzská automobilka. Ten rendlíkovský motor 1,6dci mi připomíná e😜eriment, při kterém vytunili v Octavii 1,9 TDI na 300kW... [odkaz]
Sice je velmi povedený, ale snad to nedopadne jako u audi, kde jsou všechny modely stejné...
Mazda s novou řadou 6 žádala USA o schválení nových dieselů. Je jasné že diesel nebude v USA žádný velký hit, ale zase to je tak velký trh a může se jich tam prodat tolik co v Evropě.
70 % novych aut v nafte. To je dnesni Indie. Pri miliarde lidi si ale koupit auto muze dovolit jen 1/10.
pro Evropu 1,5D, jiní to tady balí s celými modely. Ta červená (jediná atraktivní) je mohla nakopnout k tomu, že by ještě dělali další 2 hezké barvy.
to jako chcete aby kazdy novy model od mazdy mel uplne novy odlisny od jinych styl? to asi tezko, ze. navic sjednoceni designu mezi modely je viditelne u vetsiny znacek, a asi k tomu maji duvody
Tak tos asi nebyl v Indii 😄 tam videt benzinoveho swifta v sedanu je docela rarita, zatimco tech naftovych tam muze byt tak hrubo pres 90%. A jine modely na tom zacinaji byt podobne. To, ze je nafta hodne rozsirena jen v Evrope, je nesmysl.
Blivno by ti mělo bejt z tebe samého.
Píšu o spolupráci japonských automobilek na dieselech, které se jim - dle zdejší diskusní komunity - nemůžou při prodeji pouze v Evropě vyplácet, ne o nějaké celkové globalizaci všech aut světa, ty kočičko.
Píšu o spolupráci japonských automobilek na dieselech, které se jim - dle zdejší diskusní komunity - nemůžou při prodeji pouze v Evropě vyplácet, ne o nějaké celkové globalizaci všech aut světa, ty kočičko.
A proč to neudělat globálně. Vezmeme pejska a kočičku a uvaříme s nimi auto pro všechny. Všichni si budou pochvalovat jak nový globální vůz jezdí a nikdo si nebude ani nic závidět. Dáme tam motor od ferrari, podvozek od toyoty, interiér od audi, mercedesí hvězdičku, dizajn od alfy, 4X4 od subaru, převodovku z chevroletu a nabarvíme to duhovou barvou, která bude reprezentovat jeho multikulturnost.... ehm takhle svět, ale vlastně nefunguje co ? Spíš by nám asi bylo blivno ...
Určitě kvůli chodcům. Ale buďme rádi, že aspoň některé automobilky dotáhnou produkční auto blízko konceptu. Ne jako Subaru, kde koncepty bomba, skutečnost prskavka.
Jasně, když ji tam dotujou. A taky tam zvýhodňují zdvihové objemy 1,5 litru a menší, takže proto teď Ford přišel s 1.5 TDCi a Mazda s Skyactiv-D.
Shinari, Takeri a teď Hazumi. Všechny mají kapotu dotaženou až k(přes) čumáku, ale všechny modely co se prodávají(CX-5, 6, 3) tam mají proužek.
By mě zajímalo proč to neudělají v produkčních autech? Bezpečnost chodců, ....?
By mě zajímalo proč to neudělají v produkčních autech? Bezpečnost chodců, ....?
Predpokladam, ze to nebude iba pre Europu, ale aj pre Japonsko a ine trhy. Ta mazda 2 s Wankelom bol len marketingovy tah/hudba buducnosti, potrebuju teraz realne predavat cenovo dostupne auta. CX-5 v diesli sa v japonsku osvedcila a 1.5D by sa dalo dat do mazdy 3, mazdy CX-3 a mazdy 2, takze sa im urcite zijde...