Novinky
Makovnik
12
Alebo ten povestny nadcasovy dizajn zostarol uz teraz, kym to stihlo zliezt z kresliacej dosky, tak uz ho treba prepracovat....
Přejít do diskuze
Já chci jedině brutální a vyzývavou Q7! 😄 ...a ta "ingolstadtská latina" se prodává docela dobře... text na úrovni blesku :no:
Vidno ze Audi nechce nic pokazit a preto si davaju nacas. Pretoze chcu vydat prvotriedny produkt po vsetkch strankach, aj po tej designovej. Chvalim takyto pristup, lepsie nez narychlo spustit do vyroby nejaky paskvil. (Peugeoty minulej generacie by vedeli rozpravat...). Audi :yes: :yes:
Tak snad jim to konečně došlo. Nový Mercedes C vypadá opravdu dobře ač je to v podstatě jen analogie S. A přeci jen do jístě míry vzhled pořád prodává.
Co mas proti designu Q3ky? Ked vezmes do uvahy ake tazke je robit design maleho SUV a maleho auta obecne, bez toho aby to auto nevyzeralo smiesne, tak sa s tym v Audi popasovali najlepsie ako sa pri snahe zachovat identitu znacky dalo. To uz si vo svojom argumente skor mohol pouzit A1.
Ted to beru po konstrukcni strance. Od "premioveho" auta by clovek treba cekal, ze uz nebude vrzat interier jak u fabie. Ale treba u starsiho bmw 1 byl stejny problem. K designu audi se radsi moc vyjadrovat nebudu.
ze nemozu v r 2015 prist na trh s niecim co vyzera ako keby uz bolo 5 rokov na trhu, plne ich chapem teda 😉 :yes😒br />
drzim palce nech na tom dizajne uz poriadne zapracuju a pridu s niecim vizualne kvalitnym a modernym, nova A3 sedan je skutocne vynimocny pocin, tam davam klobuk dole..... neskutocna nadhera :yes: :yes: :yes:
drzim palce nech na tom dizajne uz poriadne zapracuju a pridu s niecim vizualne kvalitnym a modernym, nova A3 sedan je skutocne vynimocny pocin, tam davam klobuk dole..... neskutocna nadhera :yes: :yes: :yes:
Aj keby doterajsi planovany design vyzeral ako konska pr.del tak je to jedno, pretoze ho idu prerobit aby vydali prvotriedne auto, nie ako niektore nemenovane znacky ktore by kludne vypustili aj auto s vyzorom tej konskej ... . O tom pisem. 😉
Na A4 jsem jakožto majitel B8 dost zvědavý. Audi nás postavilo do situace, kdy se nám nová A4 (B8,5 FL) nelíbí, protože vypadá zepředu o dost menší.
Zde platí kdo si počká, ten se dočká . První a zatím poslední generace Q7, to je auto z hlediska designu naprosto převratné a potvrzují to dodnes prodejní čísla. Jeho konkurenti už tady dávno nejsou nebo mají za sebou generační obměny. Některé čeká vyřazení ze sortimentu. Alespoň je čas k vyzkoušení konkurence. Momentálně to vidím na Range ve Sportu !! Jeden jsem si už zkušebně sestavil 😄
Myslim že de hlavně o prodejní čísla který sou zrovna v tomhle segmentu pro plánovaný rekordní prodeje dost důležitý. Náskok trojkový řady je docela drtivej a navíc nový Céčko vypadá docela nadějně, proto to asi furt vodkládaj. Je fakt nutný se trefit do vkusu a i přesně načasovat, i když to dvojitý zpoždění u Q7 už začíná působit trochu divně
Ano, míchají to dohromady. Byť obě auta mají mít stejnou platformu (vedle dalších sdílených komponent), takže teoreticky může existovat problém, který by zdržel výrobu obou.
U Q7 jim koudel u zadku nehoří. A co se A4 týče, jak říkám, pokud nenaberou příliš velké zpoždění, nemělo by se nic stát. Únor 2015 místo prosince 2014 není zásadní rozdíl.
U Q7 jim koudel u zadku nehoří. A co se A4 týče, jak říkám, pokud nenaberou příliš velké zpoždění, nemělo by se nic stát. Únor 2015 místo prosince 2014 není zásadní rozdíl.
Narážím na příspěvky o tom, jak jim došlo, že to doteď dělali špatně a konečně přijdou s něčím "čerstvým". Je dobře, že na trh nepustí produkt, s kterým sami nejsou spokojení. Ale jestli je to na potlesk, nebo na kroucení hlavou, nemůžeš říct, když neznáš detaily.
A4 se dostává pravidelných vylepšení a Q7 se prodává až překvapivě dobře, takže to není tak hrozné, pokud nenaberou příliš velké spoždění. A4 měli snad ukázat v Paříži a výroba měla najet koncem roku.
A4 se dostává pravidelných vylepšení a Q7 se prodává až překvapivě dobře, takže to není tak hrozné, pokud nenaberou příliš velké spoždění. A4 měli snad ukázat v Paříži a výroba měla najet koncem roku.
Tých dôvodov meškania je viac, ale zas také scifi, zváranie ocele a hliníka sa nekoná. Teda nie tak ako zváranie poznáme >😁
Ja si naopak A4 asi vezmu. Jeste to neni jisty, zda nevyhraje bratranec passat, ale kdyby byla A4 tak mi alespon rok vydrzi jako nova.
Kolikrát jsem to tady psal v diskusi... Kolikrát sem za to Audi kritizoval...
Jsem rád, že ledy se i u Audi zřejmě hnuly. Skvělé, jedině tak má Audi šanci se někam posunout. Každá forma se jednou omrzí... Audi :yes:
Jsem rád, že ledy se i u Audi zřejmě hnuly. Skvělé, jedině tak má Audi šanci se někam posunout. Každá forma se jednou omrzí... Audi :yes:
Až uvidíte nové TT (viděno loni na product show v Mnichově), bude se dát o něj odvodit nový směr designu Audi, více ostré a šípovité s větší přední maskou. Prakticky nové TT vypadá jako quattro concept v menším provedení. Je na co se těšit a rozhodně už to nebude "vajíčko pro ženský". Podobný styl očekávejte na masce A4, A5 a Q7. Letos přijde ještě facelift A6 a pak Q3. Informace, které jsou ve článku jsou částečně vycucány z prstu. Jako prodejce mám ověřenou informaci s uvedením na trh Q7 na jaře 2015.
Jednorazova registrace vozu dle vykonu motoru
0-100Kw 495€
100 - 110Kw 867€
110 - 125Kw 1.239€
nad 125Kw 2.478€
Dale se plati mesicne podle emisi a katalogove ceny vozu
Ja to mam za 180€ hrubeho mesicne.
0-100Kw 495€
100 - 110Kw 867€
110 - 125Kw 1.239€
nad 125Kw 2.478€
Dale se plati mesicne podle emisi a katalogove ceny vozu
Ja to mam za 180€ hrubeho mesicne.
A kolko su tie nekrestanske poplatky? Kazdy sa na to odvolava, aj redakcia. A nikto o tych cislach nema ani paru.
Ono to dává docela smysl, neb za vyšší výkon a vyšší emise se tu platí nekřesťanské poplatky vládě a to jsou vyhozený peníze.
To máš asi pravdu. V hodně důležitym segmentu A4 si nemůžou dovolit bejt prodejně za BMW i Medvědem, tam se určitě budou snažit nadorat. Q7 sice nikde moc chvály nesklidila, je to už skoro doslova zastaralej model ale prodejně je na tom furt výborně, takže na tu slovní mlhu bych docela věřil 😄
Řekl bych, že jsou to dva zcela odlišné problémy, pouze v článku účelově zamíchané do jedné bramboračky. U A4 termín uvedení potřebují dodržet, protože nové Cčko bude silně tlačit na pilu. Naopak nová Q7 ve světle dobrých prodejních výsledků současné generace moc nespěchá a ani bych se nedivil kdyby jí chtěli trochu prodloužit život a rýžovat na zaplaceném modelu a skrýt to za nějaké povídačky o designu.
Na to jak je Q7 starý a že to jako nejhorší auto segmentu schytalo ze všech stran se prodává spíš až nepochopitelně dobře 😉
To máš tedy volbu mezi blbým a blbějším, to ti nezávidím. Možná by to chtělo víc se tužit, abys mohl kupovat auto za své peníze kdy ti do toho nikdo nemůže kecat.
No design Q3 je desny. Nie vsetko sa da urobit len jednoduchym zmensenim. Podobne ako Tiguan voci Tuaregu. No a Audi A1 nie je zle a aj male auto moze vyzerat dobre. Taky Opel Adam, alebo Fiat 500 su prikladom. Osobne sa mi paci aj jednoduchy design najmensich trojciat z koncernu, ale Q3 je asi dost mozno najskaredsie Audi. Proste to auto malo vyzerat uplne inac. Staci, ze maju zmensenu Q5, kde to este ladi, ale Q3 bohuzial velmi zle
Třeba tomu, že v Audi našli tolik sebereflexe, aby "stopli" hodně rozjetý projekt a vrátili jej o několik milníků zpátky, to není jednoduché rozhodnutí.
S tym adamom a Fiatom 500 nesuhlasim, podla mna proste vsetky male auta vyzeraju smiesne, ako hracky. Tiez Q3 nepovazujem za vzor krasy, ale pri malych SUV vidim podobny problem, tazko urobit pekny vyvazeny design na malom aute. 😐
je to tezky rozhodovani, ale firma mi dala na vyber mezi temi dvema vozy a za stejne penize ma pasat 100kw motor a lepsi sedacky. Audi ma obyc sedacky a 88kw motor.