Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi A4 a Q7 nabírají zpoždění, musí se přepracovat design

Michal Fokt
Diskuze (37)
Zdá se, že Audi na poslední chvíli zachraňuje situaci ohledně modelů A4 a Q7, nevyhovují totiž po designové stránce. U Q7 by tak mělo jít dokonce o druhý redesign!

Audi už nám několik let slibuje, že design vozů této značky bude jednak emotivnější a současně pestřejší, aby bylo lépe poznat, o jakou modelovou řadu se jedná. Ale dneska už tato prohlášení působí trošku jako "ingolstadtská latina" - nikdo už to nebere, na základně dosavadních zkušeností, moc vážně a dostupné informace o budoucím TT dávají zatím skeptikům, minimálně v tom prvním ohledu, za pravdu.

Ale něco se u Audi zřejmě opravdu děje. Německý magazín Focus totiž přišel s informací, že nové modely A4 a Q7, z nichž ani jeden už v tuto chvíli není právě nejnovější (zejména pak zmíněné velké SUV) nabírají zpoždění, přičemž důvodem je nutnost přepracovat jejich design. U Audi je Focus dokonce konkrétní a predikuje příchod A4 až jako modelu 2016, tedy v létě příštího roku. To je o tok později, než se původně očekávalo.

Ba co víc, A4 má zřejmě problémy většího rázu, protože předělat podle informací zevnitř automobily potřebuje také zavěšení a asistenční systémy. Ale všechno zlé je k něčemu dobré - díky zpoždění zvládne nabízet Audi hi-tech model A4 plug-in hybrid hned při náběhu výroby a prodeje, což budou vítané imageové body k dobru.

Co se Q7 týče, v jeho případě má jít dokonce už o druhý redesign. Poprvé se velké SUV mělo vrátit na kreslící prkna, protože bylo "příliš brutální a vyzývavé", zatímco teď je možná naopak málo... Jisté se zdá být jeho skutečně dramatické "odtučnění", ingolstadtský mastodont má mezigeneračně zhubnout až 300 kg a právě toto zhubnutí by měl vyjadřovat i nový, odlehčenější styling.

Michal Fokt
Diskuze (37)
26. 2. 2014 16:27
nový design Audi
Až uvidíte nové TT (viděno loni na product show v Mnichově), bude se dát o něj odvodit nový směr designu Audi, více ostré a šípovité s větší přední maskou. Prakticky nové TT vypadá jako quattro concept v menším provedení. Je na co se těšit a rozhodně už to nebude "vajíčko pro ženský". Podobný styl očekávejte na masce A4, A5 a Q7. Letos přijde ještě facelift A6 a pak Q3. Informace, které jsou ve článku jsou částečně vycucány z prstu. Jako prodejce mám ověřenou informaci s uvedením na trh Q7 na jaře 2015.
Avatar - Hotwire
25. 2. 2014 22:25
Re: To je dobre
S tym adamom a Fiatom 500 nesuhlasim, podla mna proste vsetky male auta vyzeraju smiesne, ako hracky. Tiez Q3 nepovazujem za vzor krasy, ale pri malych SUV vidim podobny problem, tazko urobit pekny vyvazeny design na malom aute. :/
25. 2. 2014 18:06
Re: Přišlo na má slova
Ano, míchají to dohromady. Byť obě auta mají mít stejnou platformu (vedle dalších sdílených komponent), takže teoreticky může existovat problém, který by zdržel výrobu obou.

U Q7 jim koudel u zadku nehoří. A co se A4 týče, jak říkám, pokud nenaberou příliš velké zpoždění, nemělo by se nic stát. Únor 2015 místo prosince 2014 není zásadní rozdíl.
Avatar - Jenik3
25. 2. 2014 17:28
Re: A4
Jednorazova registrace vozu dle vykonu motoru
0-100Kw 495€
100 - 110Kw 867€
110 - 125Kw 1.239€
nad 125Kw 2.478€

Dale se plati mesicne podle emisi a katalogove ceny vozu
Ja to mam za 180€ hrubeho mesicne.

25. 2. 2014 17:09
Re: A4
A kolko su tie nekrestanske poplatky? Kazdy sa na to odvolava, aj redakcia. A nikto o tych cislach nema ani paru.