Model 323 byl někdy na přelomu sedmdesátých/osmdesátých let v počtu několika set kusů oficiálně dovezen do tehdejší NDR. Zpráva o tom ve Světě motorů tu tehdy měla garážovou razanci asi jako kdyby ses dozvěděl, že zde zítra začíná NASA prodávat v Mototechně raketoplány. Dodnes si pamatuji, jak jsem na výletě do Dráždan spatřil mazdu 323. Jela v absolutně sterilním silničním prostředí - tisíce trabantů a wartburgů a ona jediná, nádherná mazda... Byla světle modrá a poměrně ostře řezaná. Byl jsem dokonale uchvácen.
Tradovalo se zde, že cena "přeprodeje" dosahovala tehdejšího pětinásobku původní ceny... No vidíš, a dnes si zde přečteš o nové Mazdě 3 testík, ověříš si cenu a výbavu, a už odpoledne si jednu můžeš u Mazdy koupit. A, že jí to dnes též sluší...
No, dnes nelze jinak (padni komu v garáži padni) - bravo Mazda :-!
Bohužel nemůžeš, červená se ti dostane v prosinci a jinou in barvu Mazda nemá. Bílá jak pračka, černá jak rakev, 5 odstínů různé šedé. Znáš to, šedá je základ na plot.
V červené je nejméně 5 skladovek. Bílá tomu autu vcelku sluší... a pak tam je ještě ta šedomodrá. I stříbrná vypadá u Mazdy zajímavě (což se o stříbrné obvykle říct nedá). Samozřejmě, žádný velký výběr to není.
ale vzhaldom na to ze ide dlhodobo o najpredavanejsi model znacky ktory je predavany takmer po celom svete nie je to az take velke cislo ako sa moze zdat ---- takze 4 miliony za 11 rokov je cislo z ktoreho na zadok isto nikto z nas nespadne, vieme kolko vyrobil za 11 rokov golf alebo focus astra alebo corolla? to su ine palky ... :-)
samozrejme mazde gratulacia :yes: nova 3ka je uzasna :yes: