O tomhle se mluví a směřuje se k tomu už roky. Pokud to v téhle generaci dotáhnou do konce, tak dobře. Asi nejvíc pozadu bylo ovládání telefonu z palubního systému auta. Problémem například ovládání auta na dálku je, že auto musí být schopné komunikovat se servery automobilky. To není ani dnes standard. Takže když dojde třeba na dálkový start a ovládání klimatizace/ nezávislého topení, tak spíš sáhnou po samostatném ovladači - auto nemusí být připojené do sítě a nemusí bojovat s omezeními BT/ WiFi. Jakmile je auto v síti, tak je to hračka.
Samozřejmě já to nijak nezpochybňuji, akorát BlackBerry celý systém dotahuje trošku dál a to kompletní spárování řidiče, auta, telefonu, tabletu v jeden celek, což znamená na palubě vozu kompletní agenda kontakty, kalendář, úkoly, upomínky, poznámky, word, excel, powerpoint, internet, email, navigace, dále údahe o voze přímo v telefonu tabletu, např. poloha auta (např. na velkém parkovišti se hodí) vnitřní a venkovní teplota v autě, blokace auta skrz telefon, servis vozu (stav baterie, veškeré servisní intervaly auto za majitele hlídá samo)
Audi pro MMI snad nikdy nepoužívalo nic jiného než QNX. Že QNX v roce 2010 koupil Research In Motion (BlackBerry), na tom nic nezměnilo. Samotný systém pro ně dělá/ dělal Harman/ Becker. Ať se podíváš do A3, nebo do A8, najdeš tam QNX a Tegru.
Já jen doplním, že nové TT má palubní systém dodaný od BlackBerry a systém běží na špičkovém OS QNX, to jen tak na okraj, stejný systém se nyní testuje i v Porsche
ako facelift prveho TT [odkaz] vs [odkaz] ... tak nejako podvedome som tusil ze nepojde o ziaden dizajnovy zazrak a velky prelom ale asi sa cakalo viac. Ake mate nazory na dizajn? Podla mna je stale dost sterilny a chyba tomu stava .... ja som cakal trosku viac ... je to stale akesi sterilne nudne
to nove TT je zvonka velke sklamanie, aspon pre mna... To ze vyzera konzervativne som aj cakal, ale myslel som si ze to aspon bude trosku viac ine, zmenene, inovativne, zaujimavejsie... na tomto si clovek pomaly ani nevsimne ze je to novy model.
Jeden by si povedal ze nevadi, ale ked si uvedomime ze predchadzajuci model sa vyraba uz 8 rokov, a novy sa bude asi este raz tolko, to bude v podstate o tom istom dizajne 6 rokov. Celkom nuda, co?
Přesně tak, tohle je opravdu hrozná "nová móda" Sterilní a hnusné, jezdil jsem s tím v BMW 5 a radši bych si připlatil za normální budíky. Tomuhle tedy na chuť nepřidu nikdy.
Naopak ta vychytávka s displejem a asi ovládáním klimy v centru kulatých "výfuků" to se mi líbí.
...tak jestli někomu vadily budíky u Volva, tak z tého tapety v kapličce ho musí zákonitě odvézt k Chocholouškovi >:D >:D >:D za mě říkám, tohle je moc. V kapličce má být otáčkoměr, rychloměr, tlak oleje, teplota vody, oleje, palivoměr....plus pár kontrolek. Zbytek je obyčejná kolotočová dyškoteka... dyk... :-)