Citace z AF.cz "Kromě předního náhonu bude možno mít dvě verze čtyřkolky. První se jmenuje Jeep Active Drive a přestože standardně posílá výkon na přední kola, v extrémním případě zvládne nasměrovat veškerou sílu na jediné kolo. Jejím vylepšením je systém Jeep Active Drive Low, který, jak název napovídá, dostane navíc redukční převodovku. Tento systém bude standardem pro off-roadovou verzi Trailhawk. Rozdíly budou i v zadní nápravě, verze Trailhawk dostane zadní zavěšení Chapmanova typu, které je velmi podobné McPhersonu, užitému na předních nápravách všech verzí, ale jako spodní vodicí prvek používá poloosu a jen malé rameno. To má mít za výsledek lepší křižitelnost náprav."
Z toho mi vychází že to bude velmi schopná malá potvora :-)
Pokud je to jak říkáš a 4x4 to je, pak to v zásadě není špatné. Já když se řekne 4x4 a Jeep, tak si ale hned představuji uzávěrku diferenciálu... prostě opravdu "teréňák", což tohle asi úplně nebude.
Tie preštylizované nárazníky su fakt zlé. A keď si niekto myslí, že keď dopredu zavesí rebrík + primontuje tie glembáky a je hotovo, tak sa mýli.
P.S. A stále nechápem, kto je cieľová skupina???
podle tohoto článku budou 4x4 verze v terénu víc než dobré.... [odkaz]
samozřejmě, zatím je to jen hádání podle čísel, ale napovídá to dost....
Uvidíme, já myslím že takové auto na trhu místo má, nemůžou všichni dělat jen roztomile hloupoučké SUV typu Opel Mokka....
Jednoznačně pro mě hvězdný model Ženevy. Tolik originálních prvků na jednom voze, to se jen tak nevidí. Navíc ty detaily dokonale hrají v harmonický celek, prostě pecka.
suhlasim ... uz som nad nim vcera takmer zlomil palicu aj ked som priznal ze nie je to az take zle a dnes zistujem ze sa mi zacina pacit... ved preco nie... ked moze juke byt uspesny alebo soul v USA tak moze aj renagade prekvapit... je dost podobny velkostne yetimu soulu a juke a tito traja budu zaujimavymi konkurentmi a mozno aj capture,... vyzera to zaujimavo .... paci sa mi ten interier a paradoxne mi pride predok jeepovitejsi ako na novom vacsom cherokee..... dal by som renegade sancu.... nevidim to az tak cierne teda.... vcelku ma to auto zaujalo a nazivo to mozno bude celkom pekne auto :yes: tesim sa na test a porovnanie s konkurenciou , drzim palce, jeep a fiat uspech potrebuju ako sol... nie je uz cesty spat... musi mat uspech :yes:
Nový Renegade je pre mňa jedným z tých áut na ktoré keď sa prvý krát pozriete, poviete si, Preboha, to čo je? Ale postupne sa vám začne páčiť. Začnete si všímať detaily a istú hravosť.
Fakt neviem čo na to povedia Američania, ale v Európe by pri prijateľnej cene mohol Renagade zabodovať. Nuž, veľa šťastia. :yes:
Na obrazku relativne "osklive" auto, ktere v realu asi vypada slusne a hlavne je to velmi povedene auto po technicke strance. Nu coz zakaznici rozhodnou, tak jak rozhoduji s Cherokee, za 4 mesice skoro prodanych 60 000 ks....
Tohle bude slusny narust prodeju pro Jeep, da milion prodanych ks uz letos nebo o rok pozdeji? :-) Muj typ, bude to tesne letos k milionu....!!!
...zvlast zboku a v interieri, tu nie je co riesit. je mi jedno, ze uz to nevyzera ako Jeep, v prvom rade je to skarede. cena je uplne nepodstatna, design vozu mimo misu :no:
hele když může Twin-air poháněl F500 Living, tak proč ne tohle.... on by to celkem v pohodě zvládnul.... ale možná je to spíš otázka marketingu a dvouválec dostane jen Fiat....
Jinak auto je OK, nevím co se tady furt řeší.... Přijde mi to jako kritika za každou cenu.... Cherokee hnus, tohle hnus, všechno hnus....klasika.... :*)
Máte pravdu, jedná se o motor vyráběný v Brazílii. V tiskových materiálech se nicméně uvádí, že bude nabídnut i v Evropě. Je však možné, že bude určen jen pro vybrané evropské státy
Celou dobu sem čekal, než se vyjádřím až uvidím rozměry toho auta.
Jen tak pro zajímavost ve srovnání s Yetim:
délka +10 mm
rozvor - 8 mm
Tedy, než se tady obecně zase začne plentat plno nesmyslů, tak jen podotýkám, že tohle autíčko je v zásadě stejně velké jako aktuální vydání Škody Yeti. Tedy v našich podmínkách to nějak extra malé auto (bráno dle Škody) není.
Blahopřeji jeepu, že se mu podařilo udělat takto kompaktní auto, takovým způsobem, jak se to nakonec povedlo. Vypadá moc pěkně. Takže čekám ještě na 500X a bude o čem přemýšlet.
P.S. motorově je to také srovnatelné s Yetim, takže tady asi nebude co vytknout... A marně heldám ten 0,9 multiair, co tady psali místní odborníci (hned mi to bylo divné, na takto velké auto).
.... co jsem tak někde četl tak to je snad motor pro Brazílii.... V Evropě nyní Fiat žádnou atmo 1.6 neprodává, těžko čekat, že by ji sem zaváděl zrovna kvůli malému Jeepu, pro kterého má různé variace na téma 1.4T....
Jinak já osobně s tím autem teda problém fakt nemám.... :yes::yes::yes:
sice si pod pojmom jeep hned predstavim paradny wangler ale bohuzial dnesna doba si vyzaduje aj taketo auta... ved aj porsche kedysi nemalo SUV a dnes ich ma uz 2..... tak preco neurobit z jeepu hrkalku do mesta ze? Vsetko sa da ak sa chce... ci sa nam to paci alebo nie
Interier je vcelku sympaticky trosku mi to tam zavana soulom ale je to ok..... vyzera to pekne vkusne vcelku jednoducho a ucelne.... tych par farebnych drobnosti v interieri by som sa vedel zriect ale inak ok.. vcelku interier milo prekvapil :yes:
najvacsim konkurentom by mohol byt asi Juke podla mna
pozeram fotky na inej stranke a vcelku vyzera k svetu aspon spredu [odkaz] ;-):yes:
mne sa to tiez paci... cena bude otazka - ak to je v podstate Fiat 500X, tak to ako premia bude drahsie ako matersky model. A zhora by som to videl na cenu Compassu (teda cca 650 000kc).. takze moj laicky odhad je cca 500-550 000 za 4x4 turbo benzinak