Koupíš I10 a na dovolenou ti půjčíme i30 nebo ix35 ať sousedi čumí. Raději ani nechci domýšlet na jaké zákazníky je zacílená tato velmi kvalitní akce Hyundai >:D
K testu opět nic překvapivého, dvoulitr, který horko těžko stačí na 1.6 od konkurece. Moc to nejde a o to více to spotřebuje paliva. Kdo umí, tak prostě umí >:D
Řazení bylo u nového Kaškaje precizní..srovnatelné s VW..!
Asi měli v testu špatný kus..?
Proti řazení KIA-Hjondé je lepší o třídu minimálně.
Kratší dráhy a přesnost výborná.. :yes:
Toppere, nic proti tobě, tvý názory ti neberu, i když poslední dobou nad většinou zůstává rozum stát, a dokonce svojí agitkou předčíš i zdejší světaznalce. Strašně bych ti přál se někdy projet pořádným autem, vyzkoušet si ty svoje Hyundaie v praxi, a ne jen onanovat nad katalogem i35... No nic...
Co mě ale už leze na nervy, je ten tvůj pezot, kaskaj, atd... Do pytle. Píše tady někdo o sportáži, sídu, riju, atd??? Beru, že se ti asi moc nechce zkoumat, jak se co píše, ale když už tady házíš svoje jistě dlouholetou praxí a zkušenostmi s diskutovanými vozy kované názory, mohl bys aspoň užívat skutečné názvy těch aut.
Nebo by se ti líbilo, kdyby o tobě někdo psal jako o toprovi, nebo dokonce o kija-vrldu???
To sem přesně čekal, že vemeš ty dvě veci, v kterých byla Ix lepší a vymeteš je sem >:D
Řazení neznám, ale Dci Renaulty sem řídil ( 1.9 a 2.0) a převodovky byly srovnatelné s ostatní neprémiovou konkurencí (možná vyjma Fordu, kde je tuhé řazení jak po drahách). Tu šestnácku neznám, bohužel...
Kufr u auta tohoto typu je irelevantní, tyto objemy odezou podobné předměty a kdo chce vozit veci, koupí jediný správný vůz a to kombik >:D Kdo má na SUV a chce vozit veci, koupí si Patrola..... >:D
P.S. S tim kufrem... nekoukej na litry o tom to neni... je to o tvaru a přístupnosti a to myslim celkově u všech aut, když porovnáváš kufry..
S Kaškajem II jsem jel před týdnem , perfektně zpracované auto , luxusní interier- proti Hjondé o třídu jinde!
Ta 1.6 diesel je výborný motor , na menší SUV stačí v pohodě.
Spotřeba kolem 6 L ..výborně!
Jen se u Nissanu spletli s jeho nasazením do X-trailu..tam to stačit nebude!
V Britanii ma Nissan tradiciu a ako prvy z jpn si tam postavil tovaren. Da sa povedat, ze britom pripada skoro ako domaca znacka. Mohlo by to byt trosku aj preto.
***j zase a opět poslední >:D A to ještě poražený od takového obyčejného auta jako je Kaškaj. Kterého používají tak leda Ukrajinci (krom Lanosu a Lady). Kdyby byl ve srovnání Tiquan, Yeti, Kuga, Forester, RAVka nedejbože GLK, tak si to naleštěné neštěstí z Nošovic ani neškrtne 8-s Toper a Gilgameš budou mít s obajobou svého produktu co dělat >:D A to se tu nedávno rozplývali, že to negativní je starý model a nyní bude eňo ňůňo, no vidíme vidíme >:D >:D >:D:no:
Četl jsem docela dost, hlavně zahraničních testů a na řazení si nikdo nestěžoval. A srovnávačky také zcela jasně vyhrává QQ. V Británii sbírá QQ skoro na všech autowebech plný počet hvězd. Je to dle nich takový Golfík mezi kompaktními SUV-crossovery.
cas sa neda zastavit.... jasne to vidiet na porovnani tychto dvoch aut.... Kaskaj vcelku jasny vitaz .... gratulacia nissanu :yes:
avsak mna prekvapilo ako dokaze ix35 stale slusne konkurovat aj najnovsim novinkam, zvlast velkost kufru presnost radenia, ale aj celkova praktickost su urcite stale silnou zbranou ix35ky, prekvapila ma aj hmotnost.... kde konstrukcne 4 rocna iX35tka s 2 litrovym dieslom vazi tolko ako 1,6-tkovy novy kaskaj co je podla mna slusne...... hyundai sa rozhodne stale nestrati ale je treba uznat ze konkurencia je uz dnes opat inde.... cas nezastavime
na nissane sa mi paci dizajn, vyzera fajn.... kufor sa priznam mohol byt vacsi... ved uz aj malicka yetina ho ma kusok vacsi ako nissan.... a to pritom nema ziaden velky kufrisko videl som to... nic moc... v tomto nissan rozhodne sklamal.... ASX ho ma dokonca tiez vacsi a je opat mensim autom ako kaskaj.... velmi sa mi paci novy interier kaskaja ten je vazne krasny a oproti predoslemu kaskaju poskocil snad rovno o dve generacie dopredu a to je dobre.... stary kaskaj mal ten interier skutocne poslabsi.....
Otazkou ostava ci bude mat kaskaj aj silnejsi diesel ako 96KW dci.... lebo silne verzie ASXka sportagu ix35ky ale aj yetina ..... su trosku uz inde minimalne vykonom a aj dynamikou
Za mna palec hore... kaskaj je auto bez slabin s prijemnym vzhladom, vyzera velmi bytelne zvnutra a celkovy dojem je vynikajuci.... chvalim 19cm svetlu vysku .... je to parada :yes::yes::yes:
Minuly QQ řízení bez citu? Jel si někdy v nějakém kusu, který byl technicky v pořádku?
K tomu ceníku a cenám v ČR u dealera ( vlastní zkušenost), tak po faceliftu je Ix35 docela drahé auto a za jeho cenu se dá pořídit v určitých specifikacích lepší auto... třeba sesterská Sportage.
Nicméně... levné varianty QQ budou jezdit húře oproti které Ix? Téhle v testu? To asi ano... a co proti levným ix?
ja na rozdiel od teba nepotrebujem studovat cennik, podla cenniku vybera auto len clovek ktory v zivote nekupoval nove auto. Ano suhlasim s tvrdenim ze Novy nissan je niekde inde. Ale to bol pred troma mesiacmi aj ix35. Co mi nissan chce ponuknut ako alternativu k ix35 2.0 GDi s automatom a 4x4?
1,5 100 kw, to už bude každú chvíľku. BMW do novej 2 activ tourer chystá a bude to dokonca 3 valec, takže tak.
Osobne sa mi auto strašne páči, bol som ho okuknúť v showroome,
Ale jedna vec je na *, keď chcem štvorkolku, tak nemôžem mať automat, toto mi príde ako maximálne nerozumné.
Ceny sú zatiaľ vyššie, myslím tým, že predajcovia aspoň u nás nechcú dávať veľké zľavy, lebo je to novinka a veľmi dobre sa predáva aj za cenníkové ceny.
Keď tak o rok, rok a pol príde do QQ nový motor 1,6dci s 118 kw, tak to bude pre mňa jednoznačná voľba.
Gratulujem, mimochodom aj X-trail vyzerá úchvatne, bohužiaľ tiež iba s 96 kw v diesli.
Seděl (bohužel pouze seděl) jsem v QQ i v IX35 a IX35 je co se týče vnitřního prostoru pocitově větším vozem, bohužel současný design HYU, které s prohlými ostrými bočními prolisy vypadají jako zpučená plechovka od coca colly mě (s výjímkou i40) nebere.
U QQ kulisa řazení na dnešní dobu normální průměr (připomíná moje Megané z r. 04) - skříň je určitě od Reanultu. U HYU řazení ve výchozím stavu lepší, po pár kilometrech se uvidí.
QQ bude lépe odhlučněný, v zadních podbězích jsem nalezl koberec i zvenku, jak dlouho jej při bombardování kameny a bahnem bude možné udržet vizuálně obstojný, nevím.
S testem víceméně souhlasím, bral bych určitě QQ.
Kdo máte 3 děti, neuvažujte. Je to v podstatě malé, ale moc hezké auto.
Je to vidět už z úvodní fotky a při pohledu do ceníku se to jen potvrdí. Jetliže ix35 bývala do faceliftu volbou rozumu, zde je jasný vítěz QQ. Hezčí, modernější, lepší interiér (dle testu, já v něm neseděl ještě) a prý i jízda. Jestli jede alespoň tak, jako první generace, určitě bych neváhal a musím souhlasit s testem, že se dá do určité míry a s ohledem na kategorii vozidla mluvit o nejakém zábavnějším řízení :). Super je i motor, kdy slabší downsizovaná jednašestka s přehledem stačí na dvoulitr od Hyundaie. Trochu mne překvapila charakteristika renaultího motoru, jelikož 1.9 Dci (88kw) a 2.0 dci (110 kw) byly dost letargické a měly spíše charakteristiku plynulého zátahu (což určitě není na škodu, akcelerovaly velmi dobře) , než výrazného pocitového turboefektu známého z 1.9Tdi.
Prostornost hraje pro Ix35, což je logické, jelikož je větším vozem, ale tahle kategorie aut nejsou primárně stěhováci, ale jen malé SUV. Pro velký kufr a dlouhé cesty si za 600 tisíc zákazník pořídí asi jiné auto, než SUV :-)
Moc se teším, až se s novým QQ svezi.. bravo Nissan a bravo Renaultí Dci.. :yes:
Sakra, ty si s tou agitačkou pro Hjundají nedáš pokoj vid?:D Podívej se na ty kufry, běž si do nich zkusit složit věci a řekni, kolik dáš do ty Ix víc? Jednu tašku? Pokud chceš velkej kufr, koupíš si kombi. A řazení Ix 35 taky nemá nejsvětovější... Auta to nejsou pro dlouhé cesty a stěhování, ja bych si je nekoupil, protože jsou malé, ale pro cílového zákazníka je ten rozdíl minimální a spíš ocenim lepší jízdní vlastnosti, hezčí a kvalitnější interiér (v kterém sedím), nižší spotřebu, pružný motor a hezké auto, než deset litrů navíc v kurfu nákupní tašky 4x4 :-)
P.s. Hyundai se zakopal cenou, před faceliften to bylo auto za dobré peníze hodně muziky, dnes, alespoň v ČR má ceny dost sebevědomé a proto nevidím jediný důvod pro volbu zastarávající Hyundaie, i když bez pochyb své místo na trhu má a o lowend už se nejedná.
No, teoreticky by mohl mít renaultí 2.0 Dci, jako předchůdce. Ve Fr maj 131kw verzi, ale do tohohle auta si myslím, že je to zbytečné. Je to malé SUV a motor o výkonu 96kw plně dostačuje. V minulé generaci i ta 1.5 Dci cvičila s autem dobře... jo, jel sem i v 2.0 Dci, jela hezky, ale ta měla 110kw.
O tom kufru sem se vyjádřil, hledáš zbytečné plus body pro ix35, které jsou pro tento typ auta irelevantní a těch pár desítek litrů ti stejně velkou bednu navíc nepřevezou :-) A tu jednu narvanou igelitku navíc dáš na sedačku >:D Proto jako druhé auto do města super (na stěhováka, jako to třeba využívám já malé SUV nepředěláš)..... i když já teď prahnu po Fabii, jelikož mam poslední dobou výrazné problémy se někam vejít... místa sou kratší než moje auto >:D
...z čeho čerpáš tuhle .....tinu? Buď jsi neměl v ruce ceník H35 nebo hulíš matrace po ukrajinských dělnících.... H je dražší oproti konkurenci... tak jaképak valjů for many...
ono je to tak ze vo vsetkom tiez nemoze kaskaj dominovat.... a faktom ostava ze velkostou kufra nie je na spici v triede... prave naopak....
kaskaj je samozrejme podstatne uz novsi a lepsi ako starsia konkurencia ( ASX, ix35, sportage, yeti ) ako celok je jasne pred nimi a to je fakt ktory nepopieram ;-)
mne sa kaskaj paci.... bude aj nejaky silnejsi diesel?
Koukám, že tady je to samej odborník typu " je to nový, tak je to lepší". Pro mě, i když se mi Nissan celkem líbí tak je jasná volba hyundai. Je praktičtější a hlavně má lepší motor. Dvoulitr proti 1.6 od Renaulta? Tady neni co řešit.
Jezdil jsem ve dvou verzích, naposledy s 2litrem benzínem s automatem 4x4 projeli jsme několik zemí Evropy, auto bylo koupeno nové. Ano všichni jsme se shodli co jsme jeli celkem 3 lidi že řízení je přeposilované, je velmi lehké a na dálnici vyžaduje neustálou korekci směru. Vůbec souznění plynu převodovky a řízení na mě dobrý dojem neudělalo. Krom ještě malých sedaček a hrozivé spotřeby ale s tím se dá počítat. Podvozek se mi ale líbil to se musí nechat. Myslím že všechny ix35 mají víceprvek. Proto se Nissanu divím že šel u levnějších verzích do horšího řešení když je cena vozu celkem vysoká. Je fakt že větší sleva je ted u sesterské kie než u hy.
Položil jsi dobrou otázku...odpovím hádankou: Když jsem si pořídil před X lety vůz Škoda Fabia a byl jsem řešit nepřeberné množství závad (vždy v autorizovaném servisu)...víš co je pro zákazníka nejhorší? Když Tě v opravně uvítají tvým jménem a otázkou, co tě znovu přivádí. Na tak jednoduchý vůz při poměrně malém počtu najetých kilometrů je to šílené (namátkou - 2x tyčky stabilizátoru, 1x komplet stabilizátor, 2x čidlo chladící kapaliny, jednou celý termostat, ložiska co vydrží 30 kkm, únik brzdové kapaliny přes rozdělovač brzdového tlaku, výměna pátých rezavých dveří, problémy s otevíráním dveří a mohl bych pokračovat). Nikdo mě nepřesvědčí o kvalitě této značky, i když chápu, že někteří lidé mohou být spokojeni. Mám cca 6 let Hyundai Tuscon v benzínu a za celou tu dobu jsem řešil čidlo klimatizace (výměna v záruce) a výměna zadních kotoučů. Jinak vůbec nic... Mám 3 roky přestavbu na plyn a jsem hodně spokojen. Nižší cena korejské značky na trhu s ojetými vozy při hypotetickém prodeji mě vůbec netankuje, protože nemám jediný důvod se auta zbavovat. Odpověď stačí? :-)
V podstatě máš pravdu, jen teda vše má svá ale. Zatím uvidíme, co nový 1,6 dCi zvládne. Třeba teď jsem nedávno jel v Laguně II 2,0 dCi 96 kW, najeto 370t km, motor bez jakýchkoliv zásahu včetně vstřiků, turba atd., prostě jen olej a žhavící svíčky. Pravda, spotřeba se pohybuje spíše mezi 6-7 l/100km. Pokud toto zvládne 1,6 dCi, tak pak prohlásím, že tady downsizing funguje bez potíží. Zatím na 1,6 dCi nějaké negativní ohlasy nejsou, ale pravda, že nejvíce mají najeto tak do těch 100t km, pár lidem měnili baterku (asi vadná série a projevovalo se to nefunkcí start-stop systému - to měli v podstatě štěstí >:-[] ), a několika lidem měnili nějakou klpku ve výfuku, ale jsou to zlomky, jinak zatím klid.
1,6 dCi má holt velké turbo, takže mohutný zátah a turbodíru. V praxi ale není problém, pravda, je lepší jezdit nad 1500 ot., doporučuje to i rádce řazení, ale přiznám se, že i v 1,6 HDI, který má onen plynulý zátah od nižších otáček, nejezdím pod 1500 ot. Pravda ale je, že 1,6 dCi ani v těch 1000 ot. neklepe a neduní, jen prostě netáhne tak (dá se říct, že na jednašestku až brutálně) silně.
Ad řazení... jestli je z Renaultu, to nevím, ale já si jak u tohoto motoru, tak u 1,2 TCe rozhodně nestěžoval, ba naopak. Jak už zmínil kolega, bude záležet co po třeba 300t km, Laguna řadila pořád stejně.
byl u ix35 hroznej už když to byla novinka, stejně tak interier. QQ dostal pro test snadnýho soka, ale motor bych bral raději ten crdi. Uvidíme s čím příjde nová generace, ale tohle ne.
Jsou tady borci, co jim Korejci šlápli na všechny kuří oka a nezkousnou, že se jim daří navyšovat tuzemské i celosvětové prodeje ... a potom majitelé (obdivovatelé) korejských vozů, nebo jen lidé, kteří nenávidí uniformitu koncernu >:D >:D
Ja v zásade nie som zaťažený nejakými predsudkami z minulosti. Každé, auto a každý kus hodnotím podľa dostupných informáciíí a najlepšie podľa vlastnej skúsenosti. S novým QQ som ešte dočinenia nemal, vychádzam len z textu testu. Dosť ma prekvapila tá kvázi nepresná kulisa na Nissane, nakoľko takéto niečo v predchádzajúcej generácii nebolo zvykom a ako píše pogo nižšie inde vo svete si na to nikto nesťažoval. Otázka pri rozhodovaní pri kúpe je aké má človek osobné preferencie a akú výslednú cenu vyjedná. >:D
Santa Fe je dobrý auto i když tedy spolehlivost prý nic moc. Nicméně pro mne je to asi jediný Hyundai (bez urážky), který má image :-) Hlavně druhá generace byla opravdu pohledná na svou dobu :-)
Není možná... poruchová Škodovka? A bezporuchové Hjondéééé? Neuvěřitelné... počkej, za tu drzost budeš od místních fanatiků zašlapán do země. Bez ohledu na tvé osobní zkušenosti ;-)
Přesně tak, nové auto se dle ceníku nekupuje nikde, podle testu je zřejmé že nissan moc velký krok neudělal, je to hodně vyrovanané, navíc levnější varianty nissanu budou jezdit hůře, jsem zvědavý na řízení, které měl min nissan q uplně bez citu a přeposilované, s řazením se uvidí. Interier a exterier je u ix35 poplatný době, nissan vypadá výborně asi nejlépe ze všech crossoverů. Nevím proč H/K nedává do těchto aut 1.7 crdi plném rozsahu místo 2litru, by byl optimální motor s mnohem nižší spotřebou a ale přitom charakterem jakou má dvoulitr.
...proč do srovnání nikdo nedal yeti? ... protože by bylo daleko nejdražší a nejžravější v balení krabicového vína? >:-[]8-s
KRÁL TŘÍDY JE TADY: BRAVVO NISSAN !!! ...35 je zajímavou alternativou....ale z jakého pohledu zajímavou? Cena? - je v porovnání s konkurencí drahý a za příplatek nenabídne nic víc než konkurence, spíš míň a to zejména co se kvality týká. Jedinou výhodu vidím v tom, že máš možnost mít každý rok nový volant, protože ten původní sedřeš v serpentinách na drát....
Bravo Nissan'!!!
Mňa tiež neprekvapuje, že o niečo viac ako pol generácie novšie auto bude lepšie. O to viac ma prekvapuje tá kulisa riadenia u QQ. Neviem či to bol nejaký predprodukčný kus, ale čakal by som asi viac. O to viac prekvapuje , ako ix35 stále drží ako tak krok s o dosť novšími konkurentmi.
pri pohlade na razvor vidim ze kaskaj ho ma vacsi o trosku ako ix35 ;-)
takze tych par cm hore dole v dlzke nestavia ix35ku do role konkurenta x traila...
len tak mimochodom ... ix35 je od kaskaja dlhsie len o 3 cm.... takze rozhodne nebude konkurovat x trailu ;-) to vazne nie.... ani cenou ani rozmermi ani motormi.... na x traila ma hyundai model santa fe
x trail je skor konkurent santa fe alebo outlanderu... ci sorenta.... to sme o triedu vyssie .. pozri si rozmery a razvory aj ceny
tu mas nejake starsie porovnanie [odkaz]
ix35 je jasny konkurent kaskaja a nie x trailu ;-)
ved samozrejme ze funguje..... dnesne nove motory su urcite lepsie ako starsie s vacsim objemom ... nic prekvapujuce... rovnako 1,8micka z roku 1990 bola sice objemom mensia ale silnejsia ako 2.0 z roku 1980 ... objem motorov klesa a vykon neustale rastie z generacie na generaciu.... fakticky uz vyse 100 rokov od zaciatkov automobiloveho priemyslu cias carla benza ... len si zoberme ake diesle boli pred 25 rokmi... 50 kilowatove 1,9tky.... a kde sme dnes.... vyvoj nezastavime.... o 15 rokov bude bezne ze diesel 1,5ka bude mat 100 kw .... benziny to iste....
o tom presne pisem vyssie... ix35 sa aj napriek svojmu veku nestrati a kufrom a radenim stale zrejme patri k tomu lepsiemu v triede a to su vcelku dost podstatne faktory pre bezneho zaujemcu povedzme o bezne rodinne SUV.... nepopieram ze podvozok ma kaskaj lepsi ved je aj novsi..... ale realne clovek nejde do extremov na ceste a jazdi zvacsa podla predpisov, skor asi clovek oceni kvalitu radenia pripadne vacsi kufor ... myslim realne v reali.... nie sme na okruhu , tam kaskaj vyhra to je jasne
je fajn ze to vidis... ono sa tu zase stretli vsetci antikorejci.... ktorym ked napises ze radenie v ix35 je fajn a silna stranka auta tak ti napisu ... ved ani v QQ nie je zle ( pricom zrejme ze asi lepsie nebude ).... to mas tazke... a ked napises ze kufor ma ix35 vacsi... tak ta poslu kupit patrola.... seriozne sa tu neda diskutovat skoda. Su v presile , ale vidis to dobre.... si jeden z mala ktory sa nehanbi o tom popisat :yes: