DOBŘE jste udělal, znám takové co za VÍCE peněz fabia a drnčivý tříválec mají - to NEtřeba a NEmožno ani "komentovat/porovnávat" - váš vůz je VÝRAZNĚ "lepší"
PS: Mnoho spokojeněšťastných kilometrů ... a
Pěkný den :-)
Chtěl bych jen napsat , že mám HHR 14 dní. Není to moc dlouho, ale jen pár vět. Někdy mám pocit , že někteří z vás píší o jiném autě. HHR je velice dobře vybavené , motor vás dostane snadno z ošemetné situace , je to prostě pohodové auto. Je jiné , buď se hodně líbí nebo hodně nelíbí. Nic mezi. A máte s ním ještě jeden problém. Musíte často zvědavcům vysvětlovat , co je zač. A ceně za něj nikdo nevěří. Přeji vám všem hezký den.
Tedy kupci zlákaní slevou, kteří už po tomhle autě pokukovali a mají zmapováno, co lze za 300.000 Kč dostat u konkurence.
Tak tedy určitě je tohle auto stokrát zajímavější než všudypřítomná fabia. Ale:
- pojistka ať havarijní nebo proti krádeži bude vycházet z původních cen. Pojištovnu ta sleva nezajímá, vypočtou pojistku podle aktuálního eurotaxu,kde bude těch 460 tisíc. V reálu to znamená platit místo 12tis allrisk 18-20tis. ročně.
- záruka, HHR má vyjímku a nelze u něj prodloužit záruka na 5 let jako u jiných Chevrolet modelů v ČR
- spotřeba, píšou 7 litrů, ale v prospektu je že ve městě přes 11, je skutečně otázka, jestli kvůli sice zajímavýmu designu sebou budeš každej den vozit metr dlouhej nákladovej prostor, kterej se využije 3x za rok
- jak to bude za tři čtyři roky s dílama, bude člověk čekat měsíc, dva než přijdou ? Dovozce držet sklad kvůli 30ti autům v ČR nebude, kdo ví,jak to bude a za jakou cenu se ty díly budou dát koupit.
- poslední je spíš jen taková zlváštnost - němci představili dneska tenhle model ve verzi Al Capone, sice budou díly z Al Capone prodávat stávajícím majitelům HHR taky, ale ta jejich dvojbarevna kombinace to je bomba.
[odkaz]
Pripočítaj si ešte voskovanie a ochranu proti soli a prepravu po mori. Rozdiel v dani že by bol taký veľký? Nemá niekto reálne čísla, čo sa tých daní týka?
ten cenový rozdiel amerických a európskych verzií môže byť, ako píše stormrider, spôsobený aj odlišným daňovým zaťažením..
ale skôr by som problém videl v mentalite národov..američania sú zvyknutí že autá SÚ dostupné..európania zase vedia že luxus má svoju cenu..no a predajcovia sa podľa toho musia (v amerike) alebo chcú (v európe) riadiť
Tak to vypadá, že odbyt HHr je ještě menší než se předpokládalo když šel na český trh >:-[] . Pište si na to co chcete, ale auto s takovymhle motorem, výbavou a užitnou hodnotou nikde jinde v ČR neni.... Samozřejmě - divný design, žere jako somálec na rautu a má mizerný interiér. Ale kdybych si měl vybrat mezi Fabií kombi HTP a timhle, asi bych dlouho přemýšlet nemusel.... :yes:
Souhlasím s ostatníma - píšeš uplně o něčem jinym (jasně že ti na leasing uroky daj tak aby se jim to 2x vrátilo, ale HHr žádnym leasingem podmíněný neni....
řekl bych spíš NIE >:-[]. Možná (asi určitě) cenu nějak upravují, ale tenhle 13 procentní rozdíl je dán spíš nižšími daněmi, které za oceánem maj - jinak když taky koukám na novýho Mustanga za 20 000 USD, je mi celkem líto že tam nežiju >:D
To je celkove choroba obchodníkov na Slovensku. Ak nie je niečo predajné s maržou aspoň 30-40%, tak to jednoducho predávať ani nechcú. Všetci chcú zbohatnúť rýchle a veľa.
na tomto napríklad na Slovensku postupne padajú malé firmy, vyrábajúce rôzne spotrebné predmety, hračky a tak podobne. Mnohé predávajú svoje produkty výhradne zásielkovým spôsobom cez internet, v obchodoch ich výrobky nenájdeš, napríklad www.veva.sk
Toto využila napríklad jedna nemenovaná banka - zaviedla nový produkt, že preberie tvoju hypotéku, aby si mal nižšie splátky. Stiahli o niečo úroky a získali takto asi 10 tisíc rozbehnutých úverov. Zarábajú na ich menej ako banka, ktorá úver pôvodne poskytla, ale zisk je celkovo vysoký, lebo ľudia s a k nim priam hrnuli. Vlastných hypotekárnych zmlúv by za ten čas získali možno 10-15% z toho množstva. Podobne tak kupujem autosúčiastky, predsa len, moje autá nie sú už zďaleka nové a bezporuchové - ceny majú o10-20% nižšie ako iní predajcovia originálnych neznačkových dielov, a často o 50% a viac nižšie ako značkové predajne. Aj tak sa dá robiť biznis, a poviem pravdu, je mi sympatickejšie, ak niekto maká, točí veľa tovaru a s nižšou maržou predá a nakoniec aj zarobí viac, ako keď niekto nasadí vysoké ceny a navyše tvrdí, že ceny musí mať vysoké, aby prežil...
Ešte jeden priamy príklad - porovnaj si ceny európskych áut u nás a v Amerike. Ako je možné predávať za morom za v prepočte 600 tisíc auto, ktoré je povedzme za 800 alebo viac? A to ho tam ešte musíš prepraviť.
Napríklad Q7 4.2 Prestige stojí v USA 59.220,-$, čo je v prepočte 43.520,-Eur. to isté auto, bez akejkoľvek doplnkovej výbavy (možno je jeho výbava nakoniec slabšia ako u verzie pre USA) stojí u nás 66.870,-Eur. To je rozdiel 23350 Eur, alebo asi 650.000,-Kč, alebo jednoducho 13%. z toho mi vychádza, že nás naši vlastní európski výrobcovia v prospech Ameriky jednoducho okrádajú... Alebo nie? >:D
Iste, nelahodí to nášmu stredoeurópskemu oku, tvrdé americké plasty a úbohý výhľad cez minimalistické okná tiež nepridávajú žiadne plus.
Na druhú stranu Ti to auto nikto neukradne, pre 5 ľudí je vcelku pohodlné, aj kufor má slušný. A často sa za ním niekto obzrie, či už v údive alebo v obdive. Myslím, že za určitých okolností by som o ňom kľudne uvažoval. Ale neber ma zase veľmi vážne, ja uvažujem aj o Rodiuse. >:D
Oni priviezli HHR pre dospelých ľudí, nie pre teba, takže je úplne šumítko, či sa tebe zdá čudný alebo nie.
že sa nestretol s hromadným záujmom je tak trochu pochopiteľné, predsa len Američania majú o autách inú predstavu.
Nikto ťa nepresviedča, že si to auto musíš kúpiť. Ani mne sa nepáči, ale o tom brutalnom aerodynamickom hluku by som polemizoval, podobne čo sa týka spracovania interiéru a miesta na zadných sedadlách. Voz proste vyznáva iný štýl ako je ten náš európsky, a mnohým mohol kľudne padnúť do oka.
Tak tohle je hnus velebnosti, že ošklivější auto už jsem hooodně dlouho neviděl. Ani se nedivím, že je rozdávaj pomalu zadarmo. Jako prostředek ke strašení zlobivých dětí však může posloužit víc jak dobře... >:-[]
Design je jedno z mala plus. Pak mne napada jeste slusny kufr, ale jinak nic moc. Malo mista na zadnich sedadlech, dodavkove zpracovani interieru, brutalni aerodynamicky hluk.
Myslíš si, že na tom nezarobí? Zober si auto, čo stojí 350 000 a predajú ti ho za 250 000. Nezarobí? Ale prd nie. Také úroky ti dajú, že zaplatíš takmer presne tých 350 000. Z tohto vidno, že si auto v živote nekupoval.
to až človeka zamrazí ako kruté musia byť tie marže výrobcu a predajcov...pár mesiacov je tomu čo sa na slovensku predával za 20 000 eur...teraz za 11 000..
Kto by to bol povedal. HHR a cena 300 000... Nuž niekde určite bude problém. A ten problém u samotného GM. Namiesto toho, aby do Európy priviezli štýlový americký automobil, ktorý osloví aj Európana, prišli len s klasickou americkou károu, ktorá jakž tak dosahuje takých hodnôt, že HHR je tu prijatelné auto. Inak povedané-po HHR nikto netuží. A naviac ten dizajn... pripadá mi taký čudný. Tie predné svetlá ani tak neevokujú retro ako skôr nejakého manekýna. No, nabudúce si prosíme CHEVROLET(nie Daewoo) vo vyhotovení športiak.