Mediálním partnerem soutěže která nemá s automobilismem nic společného. Ale chápu je... u nás v reklamce se vžil takový slogan: Pokud nemáš co říct nebo nabídnout tak kozy a zadek zaberou vždycky. :-)
Škoda, že se ACZ raději mediálně nevěnuje například začínajícím automobilovým závodníkům.
Souvislost to má asi hlavně takovou, jestli blesk nebyl mediálním partnerem té soutěže... a vydavatel to chce mít i zde. Jinak aspoň polovina těch holek by s klidem mohla do Ženevy, pokud umí aspoň trochu řeči.
[odkaz]
Asi tak.
Ale stejně mi to nedá - jakou souvislost to má s činností auto.cz mimo toho, že Vavřinec je závodník?
[odkaz]
Tak mě napadá, že když já píšu texty, tak musím citovat, uvádět zdroje, obvolávat původní autory a obvykle vše označovat jako komerční sdělení. To už se tu nedělá?