moc pěkné, krásné, malé a skutečně klasické coupé s perfektními proporcemi. Jestli tohle ve verzi M235i nezacpe ústa věčným fňukalům nad ztrátou ryzosti starých bmw tak už nevím. :yes:
Číslice označuje řadu. Řada znamená, na jaké technice je to postavené. Jistě znáš standardní 1-3-5-7... nyní tedy BMW do mezer "cpe" nové modely, které technicky stojí na nižším čísle.
4 je tedy derivát 3, 2 je derivát 1. A ty deriváty 1 jsou 2 ;-) - MPV a kupé.
Jedine coupe ve tride (premie, nizsi stredni), pod 1,5 tuny, pohon na zadek, moznost manualu, benzinovy R6 pod kapotou, moznost LSD a to vse za relativne nizkou cenu i vzhledem ke konkurenci. Nevim co vic se blizi definici sportovniho svezeni nez toto a stejne nepochybuju, ze se bude i nadale remcat pod clanky o BMW o tom jak uz BMW neni co byvalo, pritom kdo chce si vybere ted vic nez kdykoliv predtim. :-)
Jen to ze je 20i foukany dela z 4 valce "motor" a nefoukany boxer v toyote ne? Nevidim to tak, toyote sice krute chybi silnejsi motorizace, to ano, ale jako entry zabavna zadokolka musi byt 200k v 1200kg tezkem aute dost. Neoslni to v primce, ale o tom ta toyota stejne neni ;-)
Já jsem si myslel, že BMW nemá biturbo čtyřválce. V malých objemech se myslím všechny výkonové rozdíly řeší nastavením jednoho twinscroll turba. Podobně je to i se šestiválci, které mají kromě 50xd, jen jedno turbo. A jediná biturba(spíše twinturbo, jak BMW říká) jsou potom 50i(V8 4.4) a V12 v 760i.
Vzhledově např oproti CLA slabší, toto je zas zadokolka (i když jsem s ní nikdy nejezdil, pokud kupátko na hraní, tak mi zadokolka zní líp) - takže já BYCH vybíral těžko, oba BY BYLI horcí kandidáti :-)
na jednej strane je bmw 2 maly 3 dveracik ale na druhej strane je BMW 2 active tourer rodinne mpv...... cislicu 2 ako zaklad vsak najdeme v oboch modeloch... dost nerozumiem tomu ze preco.... vie niekto v com je ten chytak? dakujem
No, nechci plivat do ohně ale známej koupil v nejmenované mejvětším autobazaru plnou palbu pár let staeý bávo. Ta výbava je hodně znát.určitě bych si to rozmyslel.
GT86 je pořád více sportovní auto než 20i... pokud se něco nezměnilo, tak samosvor je u BMW dostupný až pro 35i, například. Jasně, BMW má zase jiné přednosti... každému dle jeho gusta.
Mám na to úplně stejný pohled. Zatím to bylo logicky poskládáno jako lichý základ a sudá derivace ve formě "lepších" verzí, tak jak to napsal Emel. Ale ta 2 Tourer mi tam taky nějak nesedí. Trochu to dělá binec v hierarchii, kdy to MPV staví 2 Coupé na stejnou úroveň. Což je teď víceméně jen filozofický problém, ale v budoucnu to nebude hrát už vůbec, jelikož budou mít 1er a 2 tourer společný technický základ(FF), ale rozdílný s kupé(FR).
Toto ma platit v budoucnu, bohuzel dnes s MPV neplati. Rada dva coupe je postavena na rade 1 s pohonem zadnich kol, ale ono MPV je uplne jina platforma (vlastni pro 1er az v budoucnu, zrejme...). Pokud vim tak oficialni vyjadreni BMW bylo ve smyslu ze 2er MPV je moc velke na to aby ho nazvali jednickou, podle me hloupost a jediny kazici prvek jinak logickeho znaceni, ale to je asi tak vsechno co s tim nadelame, ze si postezujeme :-)