Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 218d Coupé: Nový základ vyjde na 760.000 Kč

BMW obohatilo nabídku řady 2 o základní 105kW motor a také výkonné naftové biturbo.
Zpět na článek
14. 3. 2014 15:28
neregistrovaný "SR20"
14. 3. 2014 14:50
14. 3. 2014 16:38
14. 3. 2014 15:57
14. 3. 2014 16:24
14. 3. 2014 17:00
14. 3. 2014 17:10
14. 3. 2014 18:10
15. 3. 2014 00:08
15. 3. 2014 08:56
15. 3. 2014 11:11
14. 3. 2014 18:36
14. 3. 2014 21:20
17. 3. 2014 12:50
17. 3. 2014 13:34
Avatar - 3_diamanty
14. 3. 2014 14:36
trosku uz nastava chaos v oznacovani
na jednej strane je bmw 2 maly 3 dveracik ale na druhej strane je BMW 2 active tourer rodinne mpv...... cislicu 2 ako zaklad vsak najdeme v oboch modeloch... dost nerozumiem tomu ze preco.... vie niekto v com je ten chytak? dakujem
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "SR20"
14. 3. 2014 15:28
Re: trosku uz nastava chaos v oznacovani
Pravdepodobne cielova skupina zakaznikov BMW bude ina, nez Kia, Hyundai, Skoda, Renault, Ford, ... .
Netrap sa tym.
Avatar - 3_diamanty
14. 3. 2014 15:37
Re: trosku uz nastava chaos v oznacovani
neviem ci si ma pochopil na co som narazal ;-)
14. 3. 2014 22:06
Re: TÝBRĎO, BRAMBO A JEHO 2-JKA
PS: kde asi tak udělali soudruzi z NSR chybu...
To už i USA TESLA E-čko vyzerá líp [odkaz] >:D
Avatar - Emel
14. 3. 2014 16:23
Re: TÝBRĎO, BRAMBO A JEHO 2-JKA
Číslice označuje řadu. Řada znamená, na jaké technice je to postavené. Jistě znáš standardní 1-3-5-7... nyní tedy BMW do mezer "cpe" nové modely, které technicky stojí na nižším čísle.

4 je tedy derivát 3, 2 je derivát 1. A ty deriváty 1 jsou 2 ;-) - MPV a kupé.
Avatar - fOE
14. 3. 2014 17:12
Re: TÝBRĎO, BRAMBO A JEHO 2-JKA
Toto ma platit v budoucnu, bohuzel dnes s MPV neplati. Rada dva coupe je postavena na rade 1 s pohonem zadnich kol, ale ono MPV je uplne jina platforma (vlastni pro 1er az v budoucnu, zrejme...). Pokud vim tak oficialni vyjadreni BMW bylo ve smyslu ze 2er MPV je moc velke na to aby ho nazvali jednickou, podle me hloupost a jediny kazici prvek jinak logickeho znaceni, ale to je asi tak vsechno co s tim nadelame, ze si postezujeme :-)
Avatar - EauRouge
14. 3. 2014 18:21
Re: TÝBRĎO, BRAMBO A JEHO 2-JKA
Mám na to úplně stejný pohled. Zatím to bylo logicky poskládáno jako lichý základ a sudá derivace ve formě "lepších" verzí, tak jak to napsal Emel. Ale ta 2 Tourer mi tam taky nějak nesedí. Trochu to dělá binec v hierarchii, kdy to MPV staví 2 Coupé na stejnou úroveň. Což je teď víceméně jen filozofický problém, ale v budoucnu to nebude hrát už vůbec, jelikož budou mít 1er a 2 tourer společný technický základ(FF), ale rozdílný s kupé(FR).
Avatar - boost.
14. 3. 2014 16:24
Re: TÝBRĎO, BRAMBO A JEHO 2-JKA
1er Active Tourer by asi bylo vhodnější označení, ale hlavu si tím nelam. :-!
14. 3. 2014 14:50
nic moc
Skúsim citlivo: nepodarilo sa.
Rozbalit vlákno
1
14. 3. 2014 16:38
Re: nic moc
Vzhledově např oproti CLA slabší, toto je zas zadokolka (i když jsem s ní nikdy nejezdil, pokud kupátko na hraní, tak mi zadokolka zní líp) - takže já BYCH vybíral těžko, oba BY BYLI horcí kandidáti :-)
Avatar - fOE
14. 3. 2014 15:57
Nadhera
M235i :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ham.
14. 3. 2014 17:00
Paráda
moc pěkné, krásné, malé a skutečně klasické coupé s perfektními proporcemi. Jestli tohle ve verzi M235i nezacpe ústa věčným fňukalům nad ztrátou ryzosti starých bmw tak už nevím. :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - fOE
14. 3. 2014 17:10
Re: Paráda
Jedine coupe ve tride (premie, nizsi stredni), pod 1,5 tuny, pohon na zadek, moznost manualu, benzinovy R6 pod kapotou, moznost LSD a to vse za relativne nizkou cenu i vzhledem ke konkurenci. Nevim co vic se blizi definici sportovniho svezeni nez toto a stejne nepochybuju, ze se bude i nadale remcat pod clanky o BMW o tom jak uz BMW neni co byvalo, pritom kdo chce si vybere ted vic nez kdykoliv predtim. :-)
Avatar - Ham.
14. 3. 2014 18:10
Re: Paráda
Jj, zajímavé je, že třeba 20i je v DE cenově pod GT-86. A to je 20i auto s motorem, na rozdíl od Toyoty. :-)
Avatar - fOE
15. 3. 2014 00:08
Re: Paráda
Jen to ze je 20i foukany dela z 4 valce "motor" a nefoukany boxer v toyote ne? Nevidim to tak, toyote sice krute chybi silnejsi motorizace, to ano, ale jako entry zabavna zadokolka musi byt 200k v 1200kg tezkem aute dost. Neoslni to v primce, ale o tom ta toyota stejne neni ;-)
Avatar - Ham.
15. 3. 2014 08:56
Re: Paráda
Jako entry zábava bude muset GT86 s cenou dolů k čemuž přispěje i ceník 2er. :-)
Avatar - Emel
15. 3. 2014 11:11
Re: Paráda
GT86 je pořád více sportovní auto než 20i... pokud se něco nezměnilo, tak samosvor je u BMW dostupný až pro 35i, například. Jasně, BMW má zase jiné přednosti... každému dle jeho gusta.
Avatar - EauRouge
14. 3. 2014 18:36
225d biturbo
Já jsem si myslel, že BMW nemá biturbo čtyřválce. V malých objemech se myslím všechny výkonové rozdíly řeší nastavením jednoho twinscroll turba. Podobně je to i se šestiválci, které mají kromě 50xd, jen jedno turbo. A jediná biturba(spíše twinturbo, jak BMW říká) jsou potom 50i(V8 4.4) a V12 v 760i.
Rozbalit vlákno
3
14. 3. 2014 21:20
Re: 225d biturbo
Pokud jde o řadové motory, vznětové mají dvě (25d, 35d), zážehové jedno (28i, 35i). Výjimkou je N54, který pořád ještě používají (35is).
Avatar - poterienko
15. 3. 2014 09:49
Re: 225d biturbo
Plus ještě 40d, neboli jinak označený 35d. 50d má dokonce 3 turba.
Avatar - EauRouge
16. 3. 2014 14:14
Re: 225d biturbo
Aha, díky. Měl jsem v tom trochu guláš, když jsem pořád někde četl jak se přechází z twinturba na jedno twinscroll - 335i E92, Mini Cooper JCW...
17. 3. 2014 12:50
hezky
škoda že ho ještě nemají v aaa auto, nový to stohí raketu. je to ale moc pěkný
Rozbalit vlákno
0
17. 3. 2014 13:34
Základ
No, nechci plivat do ohně ale známej koupil v nejmenované mejvětším autobazaru plnou palbu pár let staeý bávo. Ta výbava je hodně znát.určitě bych si to rozmyslel.
Rozbalit vlákno
0