Ekonomika
Skúsim citlivo: nepodarilo sa.
moc pěkné, krásné, malé a skutečně klasické coupé s perfektními proporcemi. Jestli tohle ve verzi M235i nezacpe ústa věčným fňukalům nad ztrátou ryzosti starých bmw tak už nevím. :yes:
Jedine coupe ve tride (premie, nizsi stredni), pod 1,5 tuny, pohon na zadek, moznost manualu, benzinovy R6 pod kapotou, moznost LSD a to vse za relativne nizkou cenu i vzhledem ke konkurenci. Nevim co vic se blizi definici sportovniho svezeni nez toto a stejne nepochybuju, ze se bude i nadale remcat pod clanky o BMW o tom jak uz BMW neni co byvalo, pritom kdo chce si vybere ted vic nez kdykoliv predtim. 😄
Jj, zajímavé je, že třeba 20i je v DE cenově pod GT-86. A to je 20i auto s motorem, na rozdíl od Toyoty. 😄
Jen to ze je 20i foukany dela z 4 valce "motor" a nefoukany boxer v toyote ne? Nevidim to tak, toyote sice krute chybi silnejsi motorizace, to ano, ale jako entry zabavna zadokolka musi byt 200k v 1200kg tezkem aute dost. Neoslni to v primce, ale o tom ta toyota stejne neni 😉
Já jsem si myslel, že BMW nemá biturbo čtyřválce. V malých objemech se myslím všechny výkonové rozdíly řeší nastavením jednoho twinscroll turba. Podobně je to i se šestiválci, které mají kromě 50xd, jen jedno turbo. A jediná biturba(spíše twinturbo, jak BMW říká) jsou potom 50i(V8 4.4) a V12 v 760i.
Pokud jde o řadové motory, vznětové mají dvě (25d, 35d), zážehové jedno (28i, 35i). Výjimkou je N54, který pořád ještě používají (35is).
No, nechci plivat do ohně ale známej koupil v nejmenované mejvětším autobazaru plnou palbu pár let staeý bávo. Ta výbava je hodně znát.určitě bych si to rozmyslel.
Netrap sa tym.
To už i USA TESLA E-čko vyzerá líp [odkaz] >😁
4 je tedy derivát 3, 2 je derivát 1. A ty deriváty 1 jsou 2 😉 - MPV a kupé.