na jednej strane je bmw 2 maly 3 dveracik ale na druhej strane je BMW 2 active tourer rodinne mpv...... cislicu 2 ako zaklad vsak najdeme v oboch modeloch... dost nerozumiem tomu ze preco.... vie niekto v com je ten chytak? dakujem
Číslice označuje řadu. Řada znamená, na jaké technice je to postavené. Jistě znáš standardní 1-3-5-7... nyní tedy BMW do mezer "cpe" nové modely, které technicky stojí na nižším čísle.
4 je tedy derivát 3, 2 je derivát 1. A ty deriváty 1 jsou 2 ;-) - MPV a kupé.
Toto ma platit v budoucnu, bohuzel dnes s MPV neplati. Rada dva coupe je postavena na rade 1 s pohonem zadnich kol, ale ono MPV je uplne jina platforma (vlastni pro 1er az v budoucnu, zrejme...). Pokud vim tak oficialni vyjadreni BMW bylo ve smyslu ze 2er MPV je moc velke na to aby ho nazvali jednickou, podle me hloupost a jediny kazici prvek jinak logickeho znaceni, ale to je asi tak vsechno co s tim nadelame, ze si postezujeme :-)
Mám na to úplně stejný pohled. Zatím to bylo logicky poskládáno jako lichý základ a sudá derivace ve formě "lepších" verzí, tak jak to napsal Emel. Ale ta 2 Tourer mi tam taky nějak nesedí. Trochu to dělá binec v hierarchii, kdy to MPV staví 2 Coupé na stejnou úroveň. Což je teď víceméně jen filozofický problém, ale v budoucnu to nebude hrát už vůbec, jelikož budou mít 1er a 2 tourer společný technický základ(FF), ale rozdílný s kupé(FR).
Vzhledově např oproti CLA slabší, toto je zas zadokolka (i když jsem s ní nikdy nejezdil, pokud kupátko na hraní, tak mi zadokolka zní líp) - takže já BYCH vybíral těžko, oba BY BYLI horcí kandidáti :-)
moc pěkné, krásné, malé a skutečně klasické coupé s perfektními proporcemi. Jestli tohle ve verzi M235i nezacpe ústa věčným fňukalům nad ztrátou ryzosti starých bmw tak už nevím. :yes:
Jedine coupe ve tride (premie, nizsi stredni), pod 1,5 tuny, pohon na zadek, moznost manualu, benzinovy R6 pod kapotou, moznost LSD a to vse za relativne nizkou cenu i vzhledem ke konkurenci. Nevim co vic se blizi definici sportovniho svezeni nez toto a stejne nepochybuju, ze se bude i nadale remcat pod clanky o BMW o tom jak uz BMW neni co byvalo, pritom kdo chce si vybere ted vic nez kdykoliv predtim. :-)
Jen to ze je 20i foukany dela z 4 valce "motor" a nefoukany boxer v toyote ne? Nevidim to tak, toyote sice krute chybi silnejsi motorizace, to ano, ale jako entry zabavna zadokolka musi byt 200k v 1200kg tezkem aute dost. Neoslni to v primce, ale o tom ta toyota stejne neni ;-)
GT86 je pořád více sportovní auto než 20i... pokud se něco nezměnilo, tak samosvor je u BMW dostupný až pro 35i, například. Jasně, BMW má zase jiné přednosti... každému dle jeho gusta.
Já jsem si myslel, že BMW nemá biturbo čtyřválce. V malých objemech se myslím všechny výkonové rozdíly řeší nastavením jednoho twinscroll turba. Podobně je to i se šestiválci, které mají kromě 50xd, jen jedno turbo. A jediná biturba(spíše twinturbo, jak BMW říká) jsou potom 50i(V8 4.4) a V12 v 760i.
No, nechci plivat do ohně ale známej koupil v nejmenované mejvětším autobazaru plnou palbu pár let staeý bávo. Ta výbava je hodně znát.určitě bych si to rozmyslel.