dokonca je tam mozno zaratany v tych cislach aj man so scaniou ak je pravda co som cital ale ono vsade pisu inak, su tam mensie nezrovnalosti v tych udajoch ale kazdpadne vysledne cislo je za cely koncern bez debaty ;-)
predsa len vw chce byt silou mocou prvy a tak by ma neprekvapilo keby tam zaratali aj tzv. commercial vehicle a "prilepsili si".
Protože jseš úplně omezenej. Tobě snad někdo v Golfu přebral holku (nebo kluka, je mi to jedno), že máš pořád potřebu si tady luxovat ego na čemkoli, co je o vw, už je to opravdu trapné.
Byl tu dotaz na koncern vw, tak odpovidal na koncern vw. O toyote tu nikdo nemluvil. Samozrejme, ze toyota pocita i s lexusem a dodavkama stejne tak nissa-renault pocita s infinity, datsunem, dacii a nevim co tam je jeste dalsiho, ale tak otazka neznela. Takze priste si prosim odpust tyto komentare.
Pargiho reakce byla na topperovo: "predsa len vw chce byt silou mocou prvy a tak by ma neprekvapilo keby tam zaratali aj tzv. commercial vehicle a "prilepsili si", takze priste cti celé vlákno, až pak suď.
Paf?
O prodejích VW se tu píšou články a vedou diskuse už tak tři měsíce a vrkuboy je dost aktivní čtenář a diskutér, tak jeképak paf?
Podle mně prostě jen ještě po ránu nenabootoval, to bude celé :-)
keby som ja sa opytal ci ide o cely koncern alebo o samotny vw uz by tu bolo kecov ze sa nicomu nerozumiem a neviem citat ;-) , hrozny je tento diskusny svet ;-)
ked slusne napisem ze mozno clanok necital a nebol si isty tak dostanem vynadane do trouby, dakujem chlapci :yes:
Ale ty asi opravdu neumíš číst. Když je v článku explicitně uvedeno, že Toyota počítá i nakláďáky Hino a ty pak tady začneš spekulovat, jak si vw určitě chtěl polepšit a za každou cenu, silou mocou být prodejní 1 a tak započítal i Man a Scaniu. Jak ti pak máme říkat? Génie? Ne! Jseš prostě trouba.
Topere, pro ty co mají v hlavě jinou látku než pneumatika platí:
1. Nežvaním o něčem, když to ani nepřečtu
2. V těchto tabulkách se vždy jedná o celý koncern
3. Z tabulky je zřejmé, že se jedná o celý koncern, protože tam chybí třeba Audi
Nechám si to radši objasnit někým, kdo věci a autům rozumí ;-) navíc v článku je v souvislosti s Renault/Nissa uveden jednou koncern a jednou aliance (s malým a, tudíž nikoliv název) a to je docala rozdílné hospodářské uskupení.
Z největších automobilek má Ford největší nárůst a to 10% což je velmi pěkné :yes::yes: , ale to že má Hyundai-Kia o víc jak milion prodanejch aut to prostě nechápu ... Vždyť i v tý číně byl loni Focus nejprodávanější, v Evropě je Ford taky hodně nahoře a v USA zase táhne F-150 a ostatní ...
mám na to podobný názor.ale když se zamyslím že na světě je tuším přes 6 miliardy lidí, evropa má 0,7, usa 0,3 a čína 1 miliardu, tak být uspěšný na těchto trzích je určitě důležité ale co se týká počtu aut tak záleží i na jiných trzích. třeba rusko, jižní amerika, korea či japonsko mají taky dost lidí, tam to asi fordu moc nepůjde. taky záleží jak jsou ty automobilky propojeny, vždyt vw má 12 značek aby byl tam jde byl.kolik ford?v evropě už snad žádnou.kdysi měli volvo, mazdu, jaguar,... tak pak to vypasá jak to vypada.ono nezáleží na prodeji jako takovém ale na tom co prodáváte.škoda do čtyř let bude mít 1,5 milionu aut, bmw 2 miliony, bavit se však o tom která značka je známější či má větší renomé, zisk adt je asi zbytečné.