Na videu to vypadá ideálně, stejně jako adaptivní tempomat nebo automatické přepínání dálkových. V praxi to akorát rozčiluje. Tempomat je v určitých situacích zmatený jak lesní včela a automat světel si tě napřed musí vyfotit než se přepne. Aby to fungovalo jako pomocník, musí to rozlišovat jednotlivé jízdní situace a ne jen auto před tebou.
všechno to sou jen pomůcky co za určité situace mohou pomoc a jsou přínosem, nicméně na ně nejde zcela spolehat a je potřeba být ve střehu a nespoléhat jen na tyto pomocníky.
Adaptivní tempomat sem měl v Jaguaru, ale moc často sem ho nepoužíval.
NightVision a adaptivní světla mam v BMW a podle mě to přínos je, samozřejmě nefunguje to úplně tak jak by si to člověk představoval a u nightvision hlavně nejde zárovně koukat do obrazovky a na silnici....ale když člověk někde projíždí třeba dlouhým lesem, kde vybíhá zvěř tak mu to může pomoci, když sem tam jukne.
Noční vidění není něco, co bych musel mít, ale v kombinaci s přísvitem se mi to celkem líbilo. Jen nevím, co na to říkají chodci. Co se týče těch ostatních, zajímalo by mě, v jakém autě s tím máš takové problémy. Nebo jestli je tvůj jízdní režim tak jiný. Auto sice nedokáže číst mé myšlenky, ale třeba s přepínáním dálkových nemám problémy (starším dělaly problémy například reflexivní značky). Je však pravda, že si radši dálková přepínám sám (pokud se bavíme o tom základním systému, který jen přepíná potkávací a dálková). A o adaptivním tempomatu jsem tu psal více než jednou.