Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
ze budu za 20 rokov vsade tie sterilne chladne elektromobily s baterkami "v kufri" a taketo krasne benzinove auta zaniknu, raz darmo.... stare zlate casy automobilizmu sa uz nikdy nevratia... dobre casy uz boli.... lepsie to uz nebude
To je otázka, tedy možná ani není, jelikož se na ni nedá nijak moc odpovědět. Stejně tak se nemusela tehdy někomu líbit Tatra, protože všude měla chrom a ne mosaz... Jen jsou holt dnes poměrně přehnané normy a je velká tendence šetřit a místo věhlasných designerských projektů zavřít vývoj vzhledu do stálého oddělení. Jestli je to pokrok či úpadek, je na každém z nás.
Ó, aký si sentimentálny. >:D
Čo ty vieš čo zas bude za 20 rokov. Ja oceňujem autá každej doby. Vždy sa nejaké nájde čo za to stojí. No a pomaly už dozrievajú aj kultové youngtimeri, obdobie hranatých karosérií malo tiež čosi do seba. :yes:
Čo ty vieš čo zas bude za 20 rokov. Ja oceňujem autá každej doby. Vždy sa nejaké nájde čo za to stojí. No a pomaly už dozrievajú aj kultové youngtimeri, obdobie hranatých karosérií malo tiež čosi do seba. :yes:
Nemůžeš to brát takhle. Nebo chybí ti parní lokomotivy místo elektrických? Telegraf místo mobilu? Petrolejové lampy místo žárovek?
Dinar
jak mohl dnes vypadat český automobilový průmysl, nedostat se k moci ta komunistická chátra. Místo procházení fotek nové S-klasse jsme mohli pomlaskávat nad šestou generací Tatry 87, samo, že aktuálně autem přes pět metrů, s motory světových parametrů atd., pak vedle článek o Škodě a jejich plánech na dosažení postu prodejní evropské jedničky, pod tím diskuse o posledním supersportu značky Aero...
Vždycky, když vidím tuhle neskutečnou parádu jménem Tatra 87, jdou mi myšlenky tímto směrem a chce se mi brečet. :'-(
Vždycky, když vidím tuhle neskutečnou parádu jménem Tatra 87, jdou mi myšlenky tímto směrem a chce se mi brečet. :'-(
To auto vymysleli podobne jak dneska skodovku nemci, takze se ani za 60roku nic nezmenilo. Potom co jsme hanse ledwinku vyhnali, ktery jeste z ceskeho vezeni tatre pomahal, tak tatra defakto skoncila.
Historii známe všichni, Tatra je jen příklad, před válkou těch automobilek u nás bylo přes dvacet, zásluhu na tom, že skončily, mají ve smyslu příčina/následek právě Němci. Protože nebýt jich, války atd., atd. snad není třeba vysvětlovat. Argumentace tím, že šéfkonstruktér jedné automobilky skončil jako vlastizrádce se míjí s podstatou mého původního povzdechu, jde o to, že v soukromých rukách český autoprůmysl vzkvétal, za komančů živořil a proto dnes, např. z té Tatry zbylo jen video veteránnadšenců.
Dinare, dovolím si nesouhlasit. Vzhledem k tomu, jakým vývojem prošel automobilový průmysl za posledních 50 let a jakým vývojem stále prochází, by podle mě Tatra i Škoda zanikly, nebo byly koupeny nejpozději někdy v 70tých letech. Přece jenom to byly i na evropské poměry malé automobilky, navíc by se ani nemohly opřít o velký domácí trh. Podívej se kolik slavných značek za posledních 50 let zaniklo. Jak skomírají některé slavné a ještě nedávno silné italské značky, jak dopadl slavný britský automobilový průmysl, atd. Tatra i Škoda byly koncem 40tých let pouze lokální středoevropské značky, i když Tatra měla v nabídce unikátní auta.
Komunisti svým způsobem existenci Škody a Tatry "zakonzervovali" a dovedli je až do 90tých let, i když v bídném stavu. Tím nijak nehájím jejich režim.
Komunisti svým způsobem existenci Škody a Tatry "zakonzervovali" a dovedli je až do 90tých let, i když v bídném stavu. Tím nijak nehájím jejich režim.
Klidně nesouhlas, já jen spekuluju, stejně jako ty, být tu stav, že u nás nebyli komunisti u vesla, celé by to zřejmě znamenalo, že mluvíme o vývoji v naprosto jiných geopolitických kulisách, v Evropě, těžko pak odhadovat, kde a jaké trhy by byly, kdo kde by jak rostl, apod., mně se prostě jen těžko dívá na tuhle 87ku, která dávala současníkům na zadek, v komfrontaci třeba s T613 vzniklou jako poslední křečovitý pokus o lux auto českého socialistického autoprůmyslu. ;-)
Je to samozreme krásna predstava ale fakt je, že by to mali naše (ak to tak možem povedať aby ste sa do mňa neopreli :D) automobilky dosť ťažké lebo WW2 bola poriadny cedník, Británia a Taliansko je toho krásny prípad...Výhodou ale bolo že narozdiel od niektorých krajín a tovární tie naše neboli po vojne na tom až tak zle...
No v nejhorším by tatra byla třeba ve vlastnictví BMW a nebo indie, ale tatrovky by byly stále tak krásné a stále tak napřed, že by tvoje děti měli na plakátech Tatrovku a rapeři by se proháněli po praze v nejnovějších modelech tatry 87 ...
Jasně, fakt těžko spekulovat, ale průmysl byl válkou prakticky nedotčený, ekonomika za sebou netáhla žádný dluh z "lend and lease", ideální pozice. Jít do Marshallova plánu, pořád si myslím, že bychom dnes byli takové středoevropské průmyslově zaměřené Švýcarsko, stačí se podívat na vývoj v Rakousku, a to jejich pozice po WW2 byla podstatně horší. ;-)
Jistě, jsou to jen spekulace. Jak by to bylo, se už nikdy nedozvíme. Osobní Tatry už můžeme obdivovat jen v muzeu, nebo na takových perfektních videích.
Každopádně faktem je, že komouši naši zem za těch 40 let pěkně zdevastovali.
Každopádně faktem je, že komouši naši zem za těch 40 let pěkně zdevastovali.
Kdyby kdyby ... možná by zanikla a možná ne, nicméně alespoň pro mě osobně je krásné někdy si sednout do křesla a zasnít se jak by to vypadalo, kdyby to bylo jak píše dinar.
Můžeš mít pravdu a nebo taky ne. Kdo ví, jak by to bylo, kdyby jsem nebyli donuceni odmítnout Marshallův plán a průmysl se měl šanci sebrat vlastními silami pod vedením majitelů-ne nevzdelaných zlodějů. Třeba by Tatra fuzovala s nějakou jinou automobilkou a pak odkoupila tehdá lavírující BMW
:-) Podívej na můj příspěvek před minutou. ;-)
:-) :yes:
Nemá cenu fňukat nad dějinami, ale je třeba pochopit, že současný stav, kdy v podstatě hrajeme v Evropě/ve světě druhé housle, tady nebyl vždycky a že se to dá změnit pokud se 1)poučíme z dějin 2)pokusíme se navázat, i když českým firmám konkurence samozřejmě pořádně utekla a během těch 40 let vydělala balík, který muže dál investovat do vývoje.
Nemá cenu fňukat nad dějinami, ale je třeba pochopit, že současný stav, kdy v podstatě hrajeme v Evropě/ve světě druhé housle, tady nebyl vždycky a že se to dá změnit pokud se 1)poučíme z dějin 2)pokusíme se navázat, i když českým firmám konkurence samozřejmě pořádně utekla a během těch 40 let vydělala balík, který muže dál investovat do vývoje.
Jojo mám to stejně. Mám rád staré věci a tuto dobu, mám jich plný dům. Dokonce i můj dům samotný je vila na vesnici, která je z těchto časů ( teda dřív 1910 ). Těchto domů je tady tolik, že absolutně nechápu, že tady někdy mohly vzniknout. Musely být na svou dobu tak nepředstavitelně drahé. Dnes jsou zase směšně levné, protože je lepší postavit si z ytongu nějaký hnus, že ... Všude v okolí nějaká nádherná fabrika, která vypadá spíše jako zámek. Jak musela být nákladná oproti dnešním montovaným halám si člověk ani nedovede představit. A dnes je tento okres znám největší nezaměstnaností v celé naší zemi. Pak co je špatně ... země je pořád stejná, teče tudy stejná řeka a počasí je tady takové jako bylo vždycky. To co se povedlo změnit režimu jsou lidé ... Tak dokonale zdevastoval většinu inteligence, veškerou touhu a drobet z lidství, že se z toho budeme dvojnásobný čas zotavovat...
Petrolicious je cool web, .. pekne video o darovanom "Classic BMW M5" ma dostalo ..ci o fantastickej garazi na opravu a renovaciu motoristickych ikon a vela ineho, ..alebo pribeh o sne automechanika ... Stare casy mali stavu :-! :yes:
Tak ...best regards !
Ano, jsou to krásně udělaná videa o krásných autech.