Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
sestersky peugeot 508 RXH je v tomto smere o krok dalej a aj ked je podstatne drahsi dava rozhodne vacsi zmysel prave vdaka alternativnej 4kolke ktora mi tu v citroene chyba.... skoda
inak C5 kombik je stale vo forme, stale velmi pekne auto a starne skutocne velmi pomaly :yes:
inak C5 kombik je stale vo forme, stale velmi pekne auto a starne skutocne velmi pomaly :yes:
Klaudius
Pre porovnanie😒br />
"Citroën vyráží proti oplastované konkurenci se speciální verzí kombi C5 Tourer. Oproti ní však s sebou přináší jeden velký handicap."
"Škoda Citigo je společně se svými sourozenci v současnosti nejlepším miniautem."
Nájdi rozdiel...
:-!
"Citroën vyráží proti oplastované konkurenci se speciální verzí kombi C5 Tourer. Oproti ní však s sebou přináší jeden velký handicap."
"Škoda Citigo je společně se svými sourozenci v současnosti nejlepším miniautem."
Nájdi rozdiel...
:-!
Ne, že bych chtěl hájit nestrannost redakce ACZ, ale v tomto případě jsi už trochu dost paranoidní.
Nemyslím. Rozdiel je v prístupe. Ani jedno zo spomenutých áut nie je bez chyby, a obe majú svoje nesporné kvality. U jedného v úvode vypichnú negatívum, druhé na začiatok vyzdvihnú, samozrejme potom v naznačenom kontexte vnímaš celý článok. To nie je paranoia, kamoš. 😉
Ano, každé má své chyby, ale zatímco CityGo aspiruje na premianta, tak C5 je v této třídě outsiderem. A z tohoto titulu vychází i nadpisy.
Jak bys chtěl, aby úvod pro horní C5 vypadal?
"Oplastovaný Citroen jde zničit čtyřkolkovou konkurenci pomocí kombinace hydractive a předního pohonu" ?
Jak bys chtěl, aby úvod pro horní C5 vypadal?
"Oplastovaný Citroen jde zničit čtyřkolkovou konkurenci pomocí kombinace hydractive a předního pohonu" ?
Nerob zo seba paka... Píšeš, akoby nikto viac oplastovanú predokolku neponúkal. Ja ani trochu nepíšem o tom, že táto C5 je proste iba oplastovaná a proti štvorkolkám nič nezmôže, to je jasný fakt, o ktorom netreba polemizovať. Ja poukazujem na to, že u jedného auta napriek jeho viacerým nemalým chybám ho v úvode vyzdvihnú do nebies, a druhé strhajú prv, ako vôbec o ňom niečo poriadne napíšu.
Oba vozy majú svoje prednosti aj nedostatky - ako by sa asi čítalo, keby v úvode článku o Škode Citigo napísali, že síce ašpiruje na najlepšie auto triedy, ale ako chce konkurovať lacnými holými plechmi v interiéri a ďalšími kopancami?
Takisto sa dalo o Citroene napísať, že aj na sklonku života sa snaží inováciami a napríklad oplastovaním ulahodiť inej skupine zákazníkov, čo mne príde celkom sympatické - a určite by to bolo sympatickejšie ako vyzdvihnutie jedného nedostatku (mimochodom nie je to technický nedostatok, skôr mínus modelovej politiky).
Ešte raz - nebránim Citroen, nehaním Škodu, poukazujem na diametrálne rozdielny prístup pri písaní článkov.
Oba vozy majú svoje prednosti aj nedostatky - ako by sa asi čítalo, keby v úvode článku o Škode Citigo napísali, že síce ašpiruje na najlepšie auto triedy, ale ako chce konkurovať lacnými holými plechmi v interiéri a ďalšími kopancami?
Takisto sa dalo o Citroene napísať, že aj na sklonku života sa snaží inováciami a napríklad oplastovaním ulahodiť inej skupine zákazníkov, čo mne príde celkom sympatické - a určite by to bolo sympatickejšie ako vyzdvihnutie jedného nedostatku (mimochodom nie je to technický nedostatok, skôr mínus modelovej politiky).
Ešte raz - nebránim Citroen, nehaním Škodu, poukazujem na diametrálne rozdielny prístup pri písaní článkov.
a nema snad redakcia pravdu?
ano C5 ma "obrovsky" handicap to je jasne.... je to chybajuca 4kolka... skus si jazdu na snehu a vode v zime s VW allroad a s C5kou v dvojkolke.... mozno potom zistis ze redakcia az tak neprehana
skus sa zameriavat v diskusii na nieco ine.... ako neber to v zlom.... 😄 .... places tu nad tym aky odpad tu mame na stranke a ake clanky z blesku ktore sa netykaju aut sem davaju a ty sam vyhladavas nezmysly a bazirujes na tom ...
ano C5 ma "obrovsky" handicap to je jasne.... je to chybajuca 4kolka... skus si jazdu na snehu a vode v zime s VW allroad a s C5kou v dvojkolke.... mozno potom zistis ze redakcia az tak neprehana
skus sa zameriavat v diskusii na nieco ine.... ako neber to v zlom.... 😄 .... places tu nad tym aky odpad tu mame na stranke a ake clanky z blesku ktore sa netykaju aut sem davaju a ty sam vyhladavas nezmysly a bazirujes na tom ...
od teba rady typu: "skus si jazdu na snehu a vode v zime s VW allroad a s C5kou v dvojkolke.... mozno potom zistis ze redakcia az tak neprehana", vyznejú dosť komicky, Feldaracer... >😒] :no:
Na té jeho "radě" není nic k odsouzení, možná má feldu a možná občas projede i něco jiného.
Gró topperova komentu je pak v posledním odstavci a já s ním v tomto souhlasím.
Gró topperova komentu je pak v posledním odstavci a já s ním v tomto souhlasím.
Prepáč, ale mne tieto rady prídu ako rady od farára k manželstvu a sexu. Nič viac. Ten chlapec sa vozí na felde( na tom nevidím nič smiešne), sem-tam mu požičajú Lancer v základe a v práci ako spolujazdec na obstaróžnom Pajere. Toto všetko beriem. Len pre boha nechápem tú jeho odvahu niekoho poučovať o tom, aký je rozdiel v jazde medzi Passatom a C5. Obe autá videl maximálne na ceste a obrázkoch. To ako keby som ja išiel poučovať vojenského pilota stíhačky o tom ako sa lieta na MiG 29 a F-16... Tiež mám o nich dosť načítané, obe som už videl aj na živo a aj na obrázku.
Takýmto prístupom by predsa každý náruživý sledovateľ porna, mohol ísť robiť gynekológa.
Takýmto prístupom by predsa každý náruživý sledovateľ porna, mohol ísť robiť gynekológa.
A já furt přemýšlel, odkud se najednou vzalo tolik gynekologů >😁
Zrovna u konfrontace čtyřkolky a předokolky nemůže ani topper šlápnout vedle.
Já chápu, jak to myslíš a proč to píšeš, ale opakuju: To podstatné z jeho komentu je poslední odstavec a tam má topper pravdu.
Zrovna u konfrontace čtyřkolky a předokolky nemůže ani topper šlápnout vedle.
Já chápu, jak to myslíš a proč to píšeš, ale opakuju: To podstatné z jeho komentu je poslední odstavec a tam má topper pravdu.
Promiň, ale nechápu. Nemá snad C5 Cross Tourer oproti konkurenci jeden zásadní nedostatek - totiž absenci AWD ? Má. Čili to vyjádření je naprosto v pořádku.
MariAchi
Je neodiskutovatelnej fakt, že kombinace pohonu všech kol (pokud možno nevyžadujícího zásah řidiče) s automatickou převodovkou je top a max, co si řidič může do auta nacpat.
Stejně tak je fakt, že většina majitelů podobných ólroudů vykládá nadšeně o trakčních schopnostech vozu v jakýchkoliv podmínkách, přičemž se tyto oslavné ódy hemží slovními spojeními jako "Vole ta čtyřkolka se fakt nedá, ale nedá, urvat z cesty", "Sedí to jak přibitý, a úplně cejtím, jak se to na výjezdu ze zatáčky opře do zadních kol" a podobně.
Realitou pak je, že většina 4x4 mutací má lepší jízdní vlastnosti hlavně díky tvrdšímu naladění podvozku (kvůli vyšší hmotnosti), lepšímu rozložení hmotnosti (roura dozadu + diff + poloosy) a případně díky víceprvkové nápravě, která pro 4x4 nahrazuje u některých modelů standartní lešeňovku.
Výhodu superinteligentního pohonu všech kol, jehož řídící jednotka je chytřejší, než celé vedení dopravní policie, pak majitel reálně využije až v zimě (pokud se tedy zadaří a v zimě napadne sníh) při semaforových soubojích, asistent sjíždění prudkých kopců, testovaný na Kavkaze a Kilimandžáru, přijde vhod při krosení v patrových garážích a vyšší světlá výška pak pomůže hlavně když manželka při parkování u obrubníku zastaví, až to cukne a nenechá tam pak při odjezdu celý nárazník i s mlhovkama. To vše tvoří tak cca 1-5% soužití s autem.
Během zbylých 95-99% pak auto s sebou tahá zcela zbytečně hromadu kovových hebel, má menší kufr (někdy ne), vyšší pořizovací cenu a dražší servis.
Takže chápu, že pro cestovatele a dobrodruhy ze sídlišť a satelitních hypotečně-katalogových městeček, je tenhle Citrón samozřejmě bez čtyřkolky k ničemu.
Stejně tak je fakt, že většina majitelů podobných ólroudů vykládá nadšeně o trakčních schopnostech vozu v jakýchkoliv podmínkách, přičemž se tyto oslavné ódy hemží slovními spojeními jako "Vole ta čtyřkolka se fakt nedá, ale nedá, urvat z cesty", "Sedí to jak přibitý, a úplně cejtím, jak se to na výjezdu ze zatáčky opře do zadních kol" a podobně.
Realitou pak je, že většina 4x4 mutací má lepší jízdní vlastnosti hlavně díky tvrdšímu naladění podvozku (kvůli vyšší hmotnosti), lepšímu rozložení hmotnosti (roura dozadu + diff + poloosy) a případně díky víceprvkové nápravě, která pro 4x4 nahrazuje u některých modelů standartní lešeňovku.
Výhodu superinteligentního pohonu všech kol, jehož řídící jednotka je chytřejší, než celé vedení dopravní policie, pak majitel reálně využije až v zimě (pokud se tedy zadaří a v zimě napadne sníh) při semaforových soubojích, asistent sjíždění prudkých kopců, testovaný na Kavkaze a Kilimandžáru, přijde vhod při krosení v patrových garážích a vyšší světlá výška pak pomůže hlavně když manželka při parkování u obrubníku zastaví, až to cukne a nenechá tam pak při odjezdu celý nárazník i s mlhovkama. To vše tvoří tak cca 1-5% soužití s autem.
Během zbylých 95-99% pak auto s sebou tahá zcela zbytečně hromadu kovových hebel, má menší kufr (někdy ne), vyšší pořizovací cenu a dražší servis.
Takže chápu, že pro cestovatele a dobrodruhy ze sídlišť a satelitních hypotečně-katalogových městeček, je tenhle Citrón samozřejmě bez čtyřkolky k ničemu.
To bych od tebe směrem k francouzskýmu ovocáři nečekal...dobrý :yes: 😉
Dík 😄
Ono to ani nebylo na toho ovocnáře (mému oku celkem lahodí, až na ten přední převis a trapný volant), ale hlavně na ty dobrodruhy, kteří by si o auto bez 4x4 ani neopřeli karabáč 😄
Ono to ani nebylo na toho ovocnáře (mému oku celkem lahodí, až na ten přední převis a trapný volant), ale hlavně na ty dobrodruhy, kteří by si o auto bez 4x4 ani neopřeli karabáč 😄
Mě se zvenku moc líbí, interiér a volant je mimo... 😉
:yes: Máš pravdu předsedo.
Auto už dávno není o nějakém praktickém pracovním nasazení, ale o pocitu vědět, že můžeme, kdybychom tedy náhodou chtěli. Ale protože většinou nechceme (jezdit 280, zrychlit na 100 pod 4.5, překonávat metrovej brod, valit Nurbas pod 8, odvézt v kufru dvě německý dogy a pingpongovej stůl, řadit s prodlevou menší než žádnou), tak většinu schopností dnešních aut využíváme ani ne z 1%. 😄
Auto už dávno není o nějakém praktickém pracovním nasazení, ale o pocitu vědět, že můžeme, kdybychom tedy náhodou chtěli. Ale protože většinou nechceme (jezdit 280, zrychlit na 100 pod 4.5, překonávat metrovej brod, valit Nurbas pod 8, odvézt v kufru dvě německý dogy a pingpongovej stůl, řadit s prodlevou menší než žádnou), tak většinu schopností dnešních aut využíváme ani ne z 1%. 😄
Úplně se v tom tvým textu vidím ještě před pár lety. >😁 Poté co jsem v rozporu s obecným míněním zjistil, že celej rok v poklidu odjezdím nejen s obyčejnou předokolkou ale i s médii démonizovanou (RWD je přece jasná smrt na ledu, sněhu, mokru, prachu a v případě jezdce, který má řidičák kratší dobu než 25let, i na suchu) zadokolkou, už nejsem na žádné straně. Respektuju cizí volby, full konfigurace a sám si hledám něco jiného. Ať každý má co rád. 😉
To mi připomíná BMW 😁rive akci😒br />
Na rozbahněné trati s dírami, do kterejch by spadla kloubová Karosa na výšku, jela x1 v dýzlu, a prala se s tím fakt statečně. Řídil ji instruktor a celou tu trať, kterou by jeden těžko prošel pěšky, nakonec v dešti a v bahně projel bez zaškobrtnutí.
Pak ten stigův offroudovej brácha vystoupil a řekl: "Dobrý co? A to až uvidíte, jak to projede čtyřkolka!"
Jojo, jel s sDrivem.
Ten klapot spadlejch sanic byl slyšet na míle daleko 😄
Pak ten stigův offroudovej brácha vystoupil a řekl: "Dobrý co? A to až uvidíte, jak to projede čtyřkolka!"
Jojo, jel s sDrivem.
Ten klapot spadlejch sanic byl slyšet na míle daleko 😄
Každopádně PSA pohon 4x4 citelně chybí a CrossTourer je jen jednou z možností, jak prodloužit životní cyklus tohoto modelu.....
pre zaujímavosť BMW X5 najnovšej generácie.
Nie každý jazdí v teréne v blate a inom maraste a možno v zime nechodí na hory, veď aj tam (až na pár dní v roku) sú cesty upravené.
Ja vidím význam CrossTourera vo zvýšenej svetlej výške a možnosti ju ešte zvýšiť.
pre zaujímavosť, C5 s automatom má špeciálny režim na sneh (a účinkuje viď [odkaz] )
Jak jsem napsal, u dražších aut to není jen doplněk nabídky. A řekl bych, že se to láme právě ve střední třídě.