asi bych šel do 180 kw, rozdíl ve spotřebe je mizivý a z 0-100 za 6,1 je pro mě naprosto dostačující, spotřeba 6 litrů kombinovaná je ok 75 litrů nádrž to je dojezd skoro 1300km
nevím proč bych měl dávat o milión a půl víc za nepohodlí a menší dojezd
ty 2 sekundy zrychlení z 0-100 k dobru jsou stejně k ničemu
V Chorvatsku travi dovolenou spousta bohatych lidi vcetne tech pro ktere je A7 "auto pro zamestnance", akorat holt je nepotkas na plazi kde si krajis Vysocinu. :-) A spotrebu resi spousta lidi, ani ne kvuli nakladum, ale kvuli dojezdu. Ony dneska ty silne benziny se moc nenosi i proto ze maji dojezd treba jenom 400 kilometru, coz je hrozny opruz.
A7 v základu je krásné a pohodlné auto, které má i s 150 kw dostatečný výkon a dynamiku, má výbornou spotřebu, takže dlouhý dojezd, to se hodí při jízdě na dovolenou, pohodlný podvozek je komfortní a sedačky jsou super, uvnitř je moc příjemně
Nechápu proč z toho dělat nějaký závoďák, když to auto má úplně jiné zaměření, stane se z toho nepohodlné monstrum, s malým dojezdem a R8 z toho stejně nikdy nebude, bude to akorát víc nepohodlné, proto je to úplná blbost a nezajímá mě to
Nevěř všemu co vyčteš v katalogu...jen se shazuješ. Pohodlnej podvozek? A7 jedině na 17" nebo na vzduchu, sedačky až příplatkový, se 150kw žádná sláva.
To, že tobě RS7 smysl nedává, neznamená, že ho pro jinýho nemá.
no, reálných jo, ale musel by ses sakra ovládat. Já se s A5 (180kW) při hooodně pohodový jízdě (v čechách neexistuje) dostanu 6,7-6,8. Takže do Chorvatska -dejme tomu, že je to z kopce :-) by to šlo i za 6,5
AUDI prostě chtělo udělat limitku, tak jí udělali. Pár karbonovejch ...vin to ale nespasí, za tu cenu teda určitě ne. Měli alespoň upravit motor a trochu víc sáhnout do designu interiéru i exteriéru. Červeně natřený třmeny jsou málo.
slovem horší myslím tvrdší odpružení a vyšší spotřebu, menší dojezd
já mám u pohodlné limuzíny vyšší střední třídy jiné priority, než mít za každou cenu nejrchlejší zrychlení, mám jiné priority- dojezd a komfort, tankování paliva je otravné a když mám větší dojezd nemusím tam tak často, taky by se dalo říct, že je to taky komfort
Na mě tedy působí ocel a kola +18" méně komfortně než BMW 5 s tím samým rozměrem, E-Klasse jsem jel na 18" jen v AMG a adaptivní tlumiče. Tam ve sportu přehnaně tvrdý a v komfortu houpavý. A6 na vzduchu i s 20" z hlediska komfortu dokonalá.
A6/7 na oceli s 18" komfort není, vzduch je jiná. Nebavím se co stačí Edovi, jen o tom, co je nebo není pro auto formátu (stylovej prémiovej lift) vhodný.
v podstatě peníze. mám A5 docela vymazlenou-výbava. kdybych chtěl totéž u A6/A7 musel bych přihodit 200-300 tisíc, což už je i na mě fakt ranec. Bavíme se teda o funglovce.Navíc A6 je sedan (kombajn nechci)
Zrovna 0-100 km/h je v reálu dost nezajímavej parametr a chtěl sem dát protiklad asi toho nejdynamičtějšího ve třídě vůbec. Jinak jo, těch 180 kW je už docela fajn. Ovšem argumentovat spotřebou a nesmyslností vyššího výkonu zrovna v diskuzi pod speciální edicí nejdražší A7, no nevim to má zmínka vo Alpině B6 Gran Coupe byla víc k tématu :-)
Myslíš, že majitel takového auta by jel na dovolenou do Chorvatska? Autem?
edit: nebo jinak, ať to nezní moc hogo-fogo, vži se do role majitele takového auta. Vůbec nebudeš řešit, kolik to bude papat cestou na nějakou dovolenou do Corvatska.
Albína? Takhle mluvíš vo vyjímečnejch kusově vyráběnejch autoskvostech? Styď se! Navíc si zase netrefil stodolu. Alpina totiž mívá naopak luxusnější odpružení než odpovídající model vod BMW >:-[]
A že při těch výkonech má vyšší spotřebu je celkem logický. Jo a i Alpina má samozřejmě pro šetřílky v nabídce naftu [odkaz] :-)
OK, nebudem se hadat. Ja i zjistil, ze hodne dela typ pneu, když je guma tvrdsi tak komfort je i o rad horsi nez na mekkych, to jsem ted docela koukal, jak jen změna výrobce udela jiny komfort + hluk. A6 je na pneu hooodne nachylna, jedine co mají spatne odhlucnene je pneu, ale s tim ma ted problém hodne aut...
veď ja som tiež písal všeobecne, neber to ako nejakú osobnú výčitku.. :-)
je pravdou že priorita je slovo, ktoré má u každého človeka iný význam..niekto potrebuje mať MPV aby mohol povedať že jeho auto je praktické...tebe stačí A5-ka, čo je mimochodom pekné auto a sportback sa mi osobne páči viac ako kupé..
mne tiež moja 535d f10 príde praktická, pretože mám svoje nároky..jazdím väčšinou sám, do kufra maximálne nákup, príp. tašku na služobné cesty, štyroch ludí odveziem v komforte ale to je dosť vzácna situácia,...takže mne to stačí..
taktiež sa na spotrebu nesťažujem..má to 313 koní a priemer je okolo 7.6l...a s paketom MSport sa za to tiež hanbiť nemusím... :-)
Tak to jsem sedel asi v jinych autech ;-) , z presednuti ihned z me A6 vzduch 20" = klasika na 18", akorát je to "takove jine". Vzduch = lod, klasika = kazde kolo pruzi zvlast a je to vic citit. Schvalne jsem si to porovnaval, abych videl rozdil. A neznam nikoho, kdo by o A6/A7 psal/rikal, ze není komfortni, ba naopak - hlavne proti BMW. Mercedes je komfortnejsi, ale urcite ne jistejsi a vice se naklani. Podle mne ma Audi nejlepší kompromis a na vzduchu je neprekonatelna...
tu praktičnost jsem myslel se smajlíkem. ale jinak při daném typu designu je to kompromisně praktické auto - odveze 4 lidi pohodlně, 5 nouzově. 480l kufru s přístupem liftback. lyže protáhnu průvlakem.isofix.o spotřebě jsem psal výše. prostě auto do práce, na dovču a ostudu neudělá ani před hotelem ve Švýcarsku :-)
A7 klidne i na 18" a hodne komfortni podvozek, ja mam v A6 20" na vzduchu a takovy komfort nekdy nemá ani stredni na 16". 150kW OK, furt lepsi 150kW 6val nez vyhoneny 4 valec od Mercedesu.
Sedel jsem v RS6 a uvnitř tedy hruza, vse vypada dost plastove, to A6/A7 s komfortnima sedackama a nejakym peknym drevem vypada tak o 50% hodnotneji.
RS bude hodne rychle auto, ale také mi moc smyslu nedava, v primce asi super, dlouhe tahle, ale okresky ??? A6/A7 uz jsou moc tezka auta ;-\
tak ono kombinácia A5 a slova praktický je celkom odvaha ale tak každý má iné priority..a A5 určite nie je reakcia na 5GT, 5GT je známa ako kočkopes, auto ktoré si tak trochu stanovilo svoju triedu...nehovoriac o tom že 5-ka má vzadu nesporne viac miesta ako A5, vyskúšané, väčší kufor,...čo sa týka výkonu záleží od motorizácie, 530d je prijatelné ale s 535d súperiť nemôže...i keď zas obidve autá sú úplne iné a nemajú identické nič...takže porovnávať ich je fakt zbytočnosť...to je ako porovnávať BMW 3 GT napr. s Jagom XF...áno iné triedy ale je to podobný nezmysel..