Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi RS 7 Dynamic Edition je dražší než R8

Michal Fokt Michal Fokt 16. 4. 2014 • 09:30
14
40
Zobrazit náhledy (14)
Audi A7 Sportback Audi A7 Sportback Audi A7 Sportback Audi A7 Sportback Audi A7 Sportback Audi A7 Sportback Audi A7 Sportback Audi A7 Sportback Audi A7 Sportback
Audi představí v New Yorku limitku sportovního modelu RS 7 a za "pár" úprav chce opravdu pořádný balík.

Pokud v USA stojí nějaké auto více než 100 tisíc dolarů, už se to považuje za skutečný luxus a nadupaný sportback RS 7 takovým zbožím skutečně je. Tamní zájemce musí vysázet na dřevo nejméně 104.900 dolarů, pochopitelně ale spíš více, kdo by takové auto koupil "v holátku"... Nicméně speciální edice RS 7 Dynamic Edition, která se za pár dní představí v New Yorku, tuto sumu zvedá téměř o polovinu a to (relativně) za nic. Skoro to už připomíná absurdní cenovou politiku japonských značek...

Tedy popravdě řečeno toho nového není zase tak málo, jen to prostě nezdůvodňuje navýšení ceny o polovinu. Máme tu karbonový splitter předního nárazníku a zadní difuzor ze stejného materiálu, sportovní výfuk, červeně lakované (Tornado Red) třmeny brzd a 21" kola, zatímco kabina dostala karbonové dekory, kožené čalounění Valcona a pásy společně s kontrastním šitím v odstínu Crimson Red. Nejdůležitějším prvkem výbavy tedy jsou adaptivní tlumiče DRC se třemi jízdními režimy a standardně montovaný aktivní zadní diferenciál. Dvakrát přeplňovaný V8 4.0 má stále stejných 417 kW (567 k) a z nuly na 60 mph (96 km/h) auto katapultuje za 3,9 s.

Audi RS 7 Dynamic Edition půjde do prodeje v létě a začínat bude na částce 146.045 dolarů (R8 startuje ve Státech na 114.900 dolarech). I tahle sumička je ovšem o pár desítek tisíc menší, než za kolik koupíte v Evropě RS 7 v základu...

Související články

Témata
17. 4. 2014 10:13
Re: Pro mě je tohle auto úplná blbost
OK, nebudem se hadat. Ja i zjistil, ze hodne dela typ pneu, když je guma tvrdsi tak komfort je i o rad horsi nez na mekkych, to jsem ted docela koukal, jak jen změna výrobce udela jiny komfort + hluk. A6 je na pneu hooodne nachylna, jedine co mají spatne odhlucnene je pneu, ale s tim ma ted problém hodne aut...
17. 4. 2014 09:41
Re: Pro mě je tohle auto úplná blbost
veď ja som tiež písal všeobecne, neber to ako nejakú osobnú výčitku.. :-)

je pravdou že priorita je slovo, ktoré má u každého človeka iný význam..niekto potrebuje mať MPV aby mohol povedať že jeho auto je praktické...tebe stačí A5-ka, čo je mimochodom pekné auto a sportback sa mi osobne páči viac ako kupé..

mne tiež moja 535d f10 príde praktická, pretože mám svoje nároky..jazdím väčšinou sám, do kufra maximálne nákup, príp. tašku na služobné cesty, štyroch ludí odveziem v komforte ale to je dosť vzácna situácia,...takže mne to stačí..

taktiež sa na spotrebu nesťažujem..má to 313 koní a priemer je okolo 7.6l...a s paketom MSport sa za to tiež hanbiť nemusím... :-)
17. 4. 2014 09:33
Re: Pro mě je tohle auto úplná blbost
Na mě tedy působí ocel a kola +18" méně komfortně než BMW 5 s tím samým rozměrem, E-Klasse jsem jel na 18" jen v AMG a adaptivní tlumiče. Tam ve sportu přehnaně tvrdý a v komfortu houpavý. A6 na vzduchu i s 20" z hlediska komfortu dokonalá.
17. 4. 2014 09:17
Re: Pro mě je tohle auto úplná blbost
Proč jsi o (ne)smyslu nepolemizoval u takového rcz-r? Je to přeci automobilový extrém, který ty nemusíš.
17. 4. 2014 09:07
Re: Pro mě je tohle auto úplná blbost
Tak to jsem sedel asi v jinych autech ;-) , z presednuti ihned z me A6 vzduch 20" = klasika na 18", akorát je to "takove jine". Vzduch = lod, klasika = kazde kolo pruzi zvlast a je to vic citit. Schvalne jsem si to porovnaval, abych videl rozdil. A neznam nikoho, kdo by o A6/A7 psal/rikal, ze není komfortni, ba naopak - hlavne proti BMW. Mercedes je komfortnejsi, ale urcite ne jistejsi a vice se naklani. Podle mne ma Audi nejlepší kompromis a na vzduchu je neprekonatelna...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku