mrzí mě, kde je dneska Opel... je to moje nejoblíbenější velká (po malosériovym Bitteru a Alpině) německá automobilka... když si vzponemu, jaký dělala kdysi krásný koráby silnic, jako třeba Kapitän, Commodore, Admiral, Diplomat, Senator, Monza... :yes:
a dneska vyjížděj takový rádoby auta, jako Agila (Suzuki se znáčkem Opelu), nákupní taška Corsa, nebo Antara coby dražší verze korejský Captivy... :no: :no: je mi z toho smutno, chtěl bych Opel, jakej byl v 60. až 80. letech... jak po stránce designu, tak velikosti modelů to byly jedny z nejlepších aut na trhu... 😉
hedvin
0
trh je takovej a ani insignia je asi nezachrání
Blue Sun
0
Hezký pláč, ale trošku zcestný. Vlastně byste tím Opelu přál zánik, protože trh dnes žádá něco jiného, než jsou vámi vzpomínané slavné modely. Hezké, ale velké, drahé a jen pro omezenou skupinu lidí.
Dnešní trh žádá právě ty nákupní tašky Corsa, hatche Astra a SUV Antara. A protože Opel není sám dost silný, aby vývojově pokryl veškerou modelovou šíři, tu a tam s někým spolupracuje. Agila vznikala ve spolupráci a není to jen přeznačená Suzučka. Captiva s Antarou se liší rozměrově (i když jen málo).
Design je vždy subjektivní věcí. Co se nelíbí vám, může se líbit desítkám dalších lidí, kteří si ta auta koupí. Pokud jde o velikost a prestiž, na to jsou tu tři jiní a Opel by proti nim neobstál, stejně jako nemá šanci VW (nemluvím teď o koncernu, ale značce samotné).
BeranK
0
Zajímalo by mně, jak je na tom britská odnož GM - Vauxhall vyrábějící identické modely. Nikde ani slovo. Nebo už je v háji a ani jsem to nepostřehl? Díky za případné info.
0
Vauxhall je klasickej Opel prodávanej pod tímto názvem v Británii, což neznamená odnož, ale stále stejnej výrobce. 😉
a dneska vyjížděj takový rádoby auta, jako Agila (Suzuki se znáčkem Opelu), nákupní taška Corsa, nebo Antara coby dražší verze korejský Captivy... :no: :no: je mi z toho smutno, chtěl bych Opel, jakej byl v 60. až 80. letech... jak po stránce designu, tak velikosti modelů to byly jedny z nejlepších aut na trhu... 😉
Dnešní trh žádá právě ty nákupní tašky Corsa, hatche Astra a SUV Antara. A protože Opel není sám dost silný, aby vývojově pokryl veškerou modelovou šíři, tu a tam s někým spolupracuje. Agila vznikala ve spolupráci a není to jen přeznačená Suzučka. Captiva s Antarou se liší rozměrově (i když jen málo).
Design je vždy subjektivní věcí. Co se nelíbí vám, může se líbit desítkám dalších lidí, kteří si ta auta koupí. Pokud jde o velikost a prestiž, na to jsou tu tři jiní a Opel by proti nim neobstál, stejně jako nemá šanci VW (nemluvím teď o koncernu, ale značce samotné).