Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

EU po schůzce s GM: Zodpovědnost nesou především samy automobilky

5 komentářů

Avatar - euro89
euro89
mrzí mě, kde je dneska Opel... je to moje nejoblíbenější velká (po malosériovym Bitteru a Alpině) německá automobilka... když si vzponemu, jaký dělala kdysi krásný koráby silnic, jako třeba Kapitän, Commodore, Admiral, Diplomat, Senator, Monza... :yes:
a dneska vyjížděj takový rádoby auta, jako Agila (Suzuki se znáčkem Opelu), nákupní taška Corsa, nebo Antara coby dražší verze korejský Captivy... :no: :no: je mi z toho smutno, chtěl bych Opel, jakej byl v 60. až 80. letech... jak po stránce designu, tak velikosti modelů to byly jedny z nejlepších aut na trhu... 😉
Avatar - hedvin
hedvin
trh je takovej a ani insignia je asi nezachrání
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Hezký pláč, ale trošku zcestný. Vlastně byste tím Opelu přál zánik, protože trh dnes žádá něco jiného, než jsou vámi vzpomínané slavné modely. Hezké, ale velké, drahé a jen pro omezenou skupinu lidí.
Dnešní trh žádá právě ty nákupní tašky Corsa, hatche Astra a SUV Antara. A protože Opel není sám dost silný, aby vývojově pokryl veškerou modelovou šíři, tu a tam s někým spolupracuje. Agila vznikala ve spolupráci a není to jen přeznačená Suzučka. Captiva s Antarou se liší rozměrově (i když jen málo).
Design je vždy subjektivní věcí. Co se nelíbí vám, může se líbit desítkám dalších lidí, kteří si ta auta koupí. Pokud jde o velikost a prestiž, na to jsou tu tři jiní a Opel by proti nim neobstál, stejně jako nemá šanci VW (nemluvím teď o koncernu, ale značce samotné).
BeranK
Zajímalo by mně, jak je na tom britská odnož GM - Vauxhall vyrábějící identické modely. Nikde ani slovo. Nebo už je v háji a ani jsem to nepostřehl? Díky za případné info.
Vauxhall je klasickej Opel prodávanej pod tímto názvem v Británii, což neznamená odnož, ale stále stejnej výrobce. 😉